The "its not true" thread.... [Archive] - Page 16 - MensTennisForums.com

The "its not true" thread....

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20

Carlita
01-02-2005, 11:40 AM
Has her birthday next week:)

Suzi
01-02-2005, 03:24 PM
is the pink panthur

Carlita
01-02-2005, 04:45 PM
Doesn't know who PimPim is :rolleyes:

jezzaUK
01-02-2005, 05:17 PM
Lives locked in the highest room in the tallest tower of her remote castle, letting her long blond hair flow out of the windows, waiting for a prince to climb up and rescue her

Douggie Style
01-02-2005, 05:30 PM
Is French :eek:

Carlita
01-02-2005, 06:44 PM
Lives locked in the highest room in the tallest tower of her remote castle, letting her long blond hair flow out of the windows, waiting for a prince to climb up and rescue her
:haha:

hates music and will not play the song game with me! :sad:

liptea
01-02-2005, 08:21 PM
Hates Spanish tennis players

Carlita
01-02-2005, 08:26 PM
doesn't know who i am :p

liptea
01-02-2005, 08:31 PM
is a horrible, horrible person that hates Carlos Moya

Carlita
01-02-2005, 08:32 PM
is NOT a guest in my "Villa" ;)

liptea
01-02-2005, 08:33 PM
Is not the owner and operator of the Villa

Carlita
01-02-2005, 08:34 PM
Is really my lil sis

liptea
01-02-2005, 08:35 PM
In spirit, I am...lol.

Is really my great aunt,.

Carlita
01-02-2005, 08:36 PM
is someone i really don't like to talk to

Corinna
01-02-2005, 08:41 PM
is a fat girl with grey hair

Carlita
01-02-2005, 08:49 PM
is a huge hollywood actress

Corinna
01-02-2005, 08:52 PM
is my mum

Carlita
01-02-2005, 09:08 PM
is my big hollywood actress son :lol:

sigmagirl91
01-02-2005, 10:50 PM
is auditioning for a role in a big film

Suzi
01-02-2005, 10:58 PM
is steven spielburg

CooLilMeanie
01-02-2005, 11:55 PM
Doesn't have the intro from Bring it on in her sig:p

Suzi
01-02-2005, 11:57 PM
thinks hewit should rot in hell :fiery:

Corey Feldman
01-03-2005, 04:10 AM
Is not 1 of my all time fave posters :hug:

Action Jackson
01-03-2005, 04:11 AM
Hates Man Utd.

Corey Feldman
01-03-2005, 04:16 AM
Should know im 100% expert on the rules for this atp Game 2005 and how my 200 (+ surface!) points should be given .

sigmagirl91
01-03-2005, 05:28 AM
Doesn't know my name....

Corey Feldman
01-03-2005, 05:29 AM
says to me "say my name baby!!!! say MY name" when we are in bed together :devil:

sigmagirl91
01-03-2005, 05:31 AM
And says my name quite loudly, thank you very much.

Corey Feldman
01-03-2005, 05:33 AM
she didnt bring the best out in me, spank you very much :kiss:

sigmagirl91
01-03-2005, 05:35 AM
After it was done, snoring could be heard from miles around.

Corey Feldman
01-03-2005, 05:36 AM
and i had to wake her up and tell her to be quiet ....
:hug:

J. Corwin
01-03-2005, 06:57 AM
gave me a freakin bad rep ;) :)

Carlita
01-03-2005, 08:25 AM
has a picture of my car in the avatar :D

J. Corwin
01-03-2005, 08:34 AM
has a picture of me in the avatar :D

Carlita
01-03-2005, 09:08 AM
is the one in the middle of my avatar :rolleyes:

J. Corwin
01-03-2005, 09:12 AM
is right :p

Carlita
01-03-2005, 09:18 AM
was born in 2001

J. Corwin
01-03-2005, 09:25 AM
joined last year

Carlita
01-03-2005, 09:36 AM
I did actually! :p

Is Michael Jackson's mum

J. Corwin
01-03-2005, 09:46 AM
yea yea yea DOH!http://www.digitaljesters.com/forums/images/smilies/new/homer_doh.gif

Is my mommy.

Carlita
01-03-2005, 09:52 AM
seems to be one of my 700 kids :eek:

J. Corwin
01-03-2005, 09:54 AM
has many lovers ;)

Carlita
01-03-2005, 09:58 AM
:lol: is living in Holland too :)

J. Corwin
01-03-2005, 10:01 AM
has won a professional tennis tournament :p

Corinna
01-03-2005, 11:15 AM
is her coach

Suzi
01-03-2005, 01:09 PM
Just got married to frosty the snowman

Corey Feldman
01-03-2005, 04:33 PM
Gtes up at 6am every morning to watch Thomas the Tank Engine on Sky.

Carlita
01-03-2005, 04:42 PM
is not talking to me on msn now.....

Corey Feldman
01-03-2005, 04:45 PM
I dont think she knows much of a little :devil: i am sometimes
;)

Carlita
01-03-2005, 04:56 PM
doesn't like phil collins :lol:

Corey Feldman
01-03-2005, 04:59 PM
Keeps my worst most embaressing secrets!! :lol: :p

Carlita
01-03-2005, 05:01 PM
IS in fact Phil Collins :p

Corey Feldman
01-03-2005, 05:03 PM
thinks Dinand Woesthoff is an ugly creature from mars :eek:

Choupi
01-03-2005, 05:04 PM
Has spent his afternoon chatting with me on msn...

Carlita
01-03-2005, 05:22 PM
doesn't want gaston to do well in doha

I♥PsY@Mus!c
01-03-2005, 06:21 PM
I hate Tommy Robredo very much!!!!!!!!!! :p :devil: ;)

Carlita
01-03-2005, 06:30 PM
has a very ugly looking guy in her avatar:lol:

liptea
01-03-2005, 06:33 PM
Has a TON of ugly guys in her avatar

Corey Feldman
01-03-2005, 06:34 PM
did not enjoy a good slice of cake on her 16th bd :lick:

Carlita
01-03-2005, 06:34 PM
the guy in her avatar HAS to be the worst of them all :lol:

:o oops!

liptea
01-03-2005, 06:36 PM
It's ok.

Thinks my avatar is hideous. HATES Carlos Moya.

Carlita
01-03-2005, 06:37 PM
doesn't have a live journal

Corey Feldman
01-03-2005, 06:38 PM
hates ronnie and stephan hendry :p

Carlita
01-03-2005, 06:42 PM
hates snooker all together! :p

liptea
01-03-2005, 06:44 PM
doesn't have a live journal

I have a HOT livejournal.

Has never been on vacation.

Carlita
01-03-2005, 06:45 PM
is visiting me next week and will get her own room in the Villa, next to Charly's room :lol:

liptea
01-03-2005, 06:56 PM
Lives in Egypt

I♥PsY@Mus!c
01-03-2005, 07:15 PM
has a very ugly looking guy in her avatar:lol:

Ya!!! :rolls:

I♥PsY@Mus!c
01-03-2005, 07:15 PM
And now I am very happy! :rolleyes:

ste
01-03-2005, 07:16 PM
she never heard from tommy R... before... :wavey:

Carlita
01-03-2005, 07:20 PM
is from Austria

ste
01-03-2005, 07:22 PM
Is from the Venus...

I♥PsY@Mus!c
01-03-2005, 07:24 PM
she never heard from tommy R... before... :wavey:

You've never loved Rogi!!! :lol:

ste
01-03-2005, 07:26 PM
he's right :lol:

I♥PsY@Mus!c
01-03-2005, 07:39 PM
She (my love) is handsome!!! :eek:

liptea
01-03-2005, 09:13 PM
None of her favorites has ever been number one.

I♥PsY@Mus!c
01-03-2005, 09:54 PM
Life is fair.
I don't mind what da guys talking about me.
Today I'm delighted.

J. Corwin
01-04-2005, 12:00 AM
is related to me

Corey Feldman
01-04-2005, 12:04 AM
Played ninja's with me, throwing his CD'S at my head !

J. Corwin
01-04-2005, 12:06 AM
:haha:

liked my ninja stars ;)

Corey Feldman
01-04-2005, 12:08 AM
Made some very good Bruce Lee yells like "wooaaAAAAAAA"
when i gave him a wedgie ;)

J. Corwin
01-04-2005, 12:13 AM
:eek: careful there bro ;)

was excited when he got his hands on me ;)

Corey Feldman
01-04-2005, 12:15 AM
Should know i used my teeth not hands ;)

J. Corwin
01-04-2005, 12:27 AM
orally gave me a wedgie :silly:

Corey Feldman
01-04-2005, 01:03 AM
Is related to Michael Jackson :eek: :D

J. Corwin
01-04-2005, 01:18 AM
is in his av!

Carlita
01-04-2005, 09:36 AM
is absolutely right about that! :lol:

J. Corwin
01-04-2005, 10:54 AM
is somewhere in her av too ;)

Carlita
01-04-2005, 11:00 AM
Oh yes is sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo right again! :bigclap: :lol:

J. Corwin
01-04-2005, 11:09 AM
knows that I know all ;)

Carlita
01-04-2005, 11:11 AM
just drove through my street in THAT car :p

Micca
01-04-2005, 11:17 AM
visited the queen at new years eve :lol:

Carlita
01-04-2005, 11:23 AM
ate too much Oliebollen, because she's our very own Oliebollen Queen :lol:

Micca
01-04-2005, 11:29 AM
did absolutely NOT outpost me for about 5 TIMES! :p

Carlita
01-04-2005, 01:59 PM
knows I would NEEEEEVER do such a thing :angel: ;)

ste
01-04-2005, 02:15 PM
she's a selfish person!!!

Carlita
01-04-2005, 02:18 PM
is hanging upside down from a tree as we speak :eek:

ste
01-04-2005, 02:26 PM
isn't really imaginativ... ;)

Mrs. B
01-04-2005, 02:38 PM
lives in Emmental :lol:

Carlita
01-04-2005, 02:38 PM
Has eaten all our oliebollen during New Year Eve, so we had nothing :p

Micca
01-04-2005, 02:43 PM
had a great time visiting the queen ;)

Carlita
01-04-2005, 02:47 PM
Micca IS that queen and it was awful! :o

Micca
01-04-2005, 02:50 PM
is right,, I lied earlier :o:devil: Carlita is AWEFULL company!

Carlita
01-04-2005, 02:51 PM
shouldn't be so mean to people :p

Micca
01-04-2005, 02:54 PM
should know I have two sides,,, :devil: and :angel: so I guess you just met the :devil: :p

Corey Feldman
01-04-2005, 04:15 PM
was bitten on the nose by her friends dog!! :dog:

Carlita
01-04-2005, 05:11 PM
threw a spider at me last night...... which was so great :scared:

Corey Feldman
01-04-2005, 05:25 PM
gave my cat his fave meal, a plate full of spiders :lick: :lick: :lick:

Carlita
01-04-2005, 05:29 PM
he ate those creepy crawlies himself and made the cat :crying2:

Corey Feldman
01-04-2005, 05:37 PM
Must know when my cat is angry he climbs up people's leg and bites theyre ass :D!!!

Carlita
01-04-2005, 05:39 PM
should be aware that my doggie is on his way right now! He eats Tazzie-boys :p

Corey Feldman
01-04-2005, 05:46 PM
Her doggie is not chasing me :dog:
look at it go!!

Carlita
01-04-2005, 05:52 PM
is a snooker genius, like mister O'Sullivan :eek:

Corey Feldman
01-04-2005, 06:03 PM
Heeeyy thats true actually!!!
:cool: :p

Carlita
01-04-2005, 06:11 PM
I believe him :rolleyes:

Corey Feldman
01-04-2005, 06:14 PM
She should :p :devil:

Carlita
01-04-2005, 06:16 PM
is a 21-year-old martin verkerk fan :)

Corey Feldman
01-04-2005, 06:18 PM
Is a 80 year darts fan who wanna marry Barneeeey :devil:

Carlita
01-04-2005, 06:25 PM
is already married to Barney :nerner:

Corey Feldman
01-04-2005, 06:27 PM
she created a new tournament in MSN talking about Qatar today.....
DOHO :haha: :rolls: bless your typos :hug: :nerner:

Carlita
01-04-2005, 06:31 PM
I hate this guy! :p

J. Corwin
01-04-2005, 10:37 PM
flapped her wings and flew all the way over here :eek:

Carlita
01-04-2005, 10:48 PM
is sitting next to me now! :p

Corey Feldman
01-05-2005, 01:57 AM
eats creepy crawly's for breakfast!! :eek:

J. Corwin
01-05-2005, 03:45 AM
just came back from the moon :p

MisterQ
01-05-2005, 03:48 AM
goes to a very conservative school ;)

J. Corwin
01-05-2005, 03:56 AM
can't be anymore right ;)

MisterQ
01-05-2005, 04:00 AM
would never eat an aphrodisiac ;)

tall_one
01-05-2005, 07:55 AM
has his face on Mt Rushmore
http://smileys.******************/cat/26/26_6_3.gif

Carlita
01-05-2005, 09:12 AM
has dinara safina in the avatar

Corey Feldman
01-05-2005, 02:59 PM
put a picture of me on her wall and threw 3 darts at it :eek: ;)

Carlita
01-05-2005, 03:04 PM
he threw the darts back at me :sad: OOOOOOUUUUCH

liptea
01-05-2005, 03:07 PM
Is Spanish.

Carlita
01-05-2005, 03:08 PM
is my baby sister :)

Corey Feldman
01-05-2005, 03:17 PM
Is my little cat :cat: :)

Carlita
01-05-2005, 03:19 PM
has a cat he throws darts at :eek: or so it seems

Corey Feldman
01-05-2005, 03:21 PM
:lol: her doggie can throw darts with its tail :eek:

Carlita
01-05-2005, 03:23 PM
is part of my teddybear collection :)

Daphne
01-05-2005, 03:40 PM
is from spain ;)

Corey Feldman
01-05-2005, 03:40 PM
wrestled with a crocodile for fun :eek:

Daphne
01-05-2005, 03:43 PM
ate his favourite Tazmanian Toy

Corey Feldman
01-05-2005, 03:45 PM
Is ugly :p
:kiss:

Daphne
01-05-2005, 03:48 PM
is the most dirty person in the world :rolleyes: ;)

Corey Feldman
01-05-2005, 03:51 PM
:lol: heyyy i thought this was "not true thread"
:devil:

Carlita
01-05-2005, 04:12 PM
is a little :angel:


:scratch: :nerner:

Denise
01-05-2005, 05:35 PM
had a fair with mikey! WOWOW!!!!! :eek: ;)

Carlita
01-05-2005, 05:39 PM
has no imagination what so ever :eek:

Denise
01-05-2005, 05:56 PM
is from aussie !

Carlita
01-05-2005, 06:06 PM
is a huuuuuuge polar bear from the North Pole hanging upside down above one of the pianos!

Denise
01-05-2005, 06:13 PM
is a famous single !! :D

Corey Feldman
01-05-2005, 07:03 PM
Is in love with..............
Tim Henman !!! :eek:

Suzi
01-05-2005, 07:07 PM
is a retard :kiss:

Bibir
01-05-2005, 07:09 PM
doesn't speak french with me. :hug:

Suzi
01-05-2005, 07:16 PM
Elle n'est pas Français!

Corey Feldman
01-05-2005, 07:17 PM
Bundgee jumped from the eiffel tower :kiss:

Bibir
01-05-2005, 07:22 PM
Knows me personally!

Suzi
01-05-2005, 07:25 PM
killed off escude

Carlita
01-05-2005, 07:26 PM
helped to do so

Bibir
01-05-2005, 07:28 PM
are really good friends...helped me a lot with the dead body! :o

Escude :wavey:

Carlita
01-05-2005, 07:32 PM
is preparing the dead body for dinner

Bibir
01-05-2005, 07:35 PM
should know this body is toxic :eek: :eek:

Carlita
01-05-2005, 07:36 PM
will find us another body because we need to eat! :p

Bibir
01-05-2005, 07:45 PM
http://www.cnnsi.com/tennis/2002/australian_open/news/2002/01/24/ausopen_day12_ap/t1_safin_ap.jpg

Take the pleasure...but please don't kill him at the end. :D

Corey Feldman
01-05-2005, 07:49 PM
is planning to get red of my body Ehhhh :aplot:
you'll need 2 seperate bags...
one for my body
one for my........... :devil:

Choupi
01-05-2005, 07:51 PM
Is much too humble about his 2 part body...

GermanBoy
01-05-2005, 07:52 PM
Is a nice person... :ras: (Escude)

Bibir
01-05-2005, 07:53 PM
dirty jokes...dirty jokes....again :o

is this bag small enough for your....:angel:

http://www.napavalleywww.com/bag-emb-ivory.jpg

Corey Feldman
01-05-2005, 07:56 PM
pfffft!!!
far to small :(
think you'll need more like a hmm........... bin bag :D

User ID 4783
01-05-2005, 07:58 PM
think you'll need more like a hmm........... bin bag :D
well, certainly not for your... ehm, brain :lol: ;)

Bibir
01-05-2005, 07:59 PM
a bag?

a large one?....or a long one? :dance:

Corey Feldman
01-05-2005, 07:59 PM
:haha:
ok, make that 3 bags you need now! :angel:

Corey Feldman
01-05-2005, 08:00 PM
a large one?....or a long one? :dance:
large long and thick :):):)

Bibir
01-05-2005, 08:02 PM
don't look at this...if you're under 18 :angel:

Bibir
01-05-2005, 08:02 PM
........my pic.........

How are you Mikey! :wavey:

Choupi
01-05-2005, 08:03 PM
To contain his huge......sense of humour! ;)

Corey Feldman
01-05-2005, 08:03 PM
:lol: tell that guy to get his hand of me :fiery:
:o
oh bea :lol: i hope you dont get banned lolll

User ID 4783
01-05-2005, 08:04 PM
you are not funny anymore :o ;)

Bibir
01-05-2005, 08:04 PM
really?..for that??

Choupi
01-05-2005, 08:04 PM
Hasn't admitted that he was on Béa's pic....

Bibir
01-05-2005, 08:05 PM
OK! I'll delete the pic. :sad:

Corey Feldman
01-05-2005, 08:05 PM
i hope not, i mean im kind enough to let you post pics of me really :angel:
you had my permission :kiss:
*gg*

Corey Feldman
01-05-2005, 08:07 PM
dont delete it!!
alfonso must come and see it :devil: :tape:

Bibir
01-05-2005, 08:10 PM
too late! :o

I can find something else for my Romeo. ;)

Corey Feldman
01-05-2005, 08:11 PM
my juliette should find me another big ......... picture :devil:
:o

Bibir
01-05-2005, 08:15 PM
not 1...not 2...not 3...but 1OO big......:devil:

I'm happy if you're happy! :angel:

This is for you my lovely and desesperatly gay Romeo. :kiss:

http://www.orbitz.com/Travel_Watch/Images/040115_letsgo_gay_ST_ap.jpg

Corey Feldman
01-05-2005, 08:17 PM
shoould look at the back and see the guy with only pants and a pink batman cape running
yep
its ME , ok i said it now :o :o :o

Corey Feldman
01-05-2005, 08:18 PM
its difficult to run too fast when you have a big weight in your pants holding you down :(

User ID 4783
01-05-2005, 08:22 PM
you might change that :tape:
:p ;)

Bibir
01-05-2005, 08:22 PM
I already told you Mikey!...you need to lose weight! :(

http://www.lung.ca/sleepapnea/newsletter/2002.07/image004.gif

Corey Feldman
01-05-2005, 08:25 PM
should see the pic of me in my Kilt i saved for her .... (no looking up my skirt) :devil:

Carlita
01-05-2005, 08:26 PM
OMG :haha:

wishes he had a body like that :p

Corey Feldman
01-05-2005, 08:29 PM
Knows i dont have a body like that, more like fernando's :angel:

Carlita
01-05-2005, 08:30 PM
oh of course! got escude's heavenly body in my avatar on msn :p

Bibir
01-05-2005, 08:31 PM
wears skirt! you're so hetero Mike! :o

User ID 4783
01-05-2005, 08:32 PM
knows Mike likes Mauresmo, that's why :p

she wears the pants in the family :tape:

Corey Feldman
01-05-2005, 08:32 PM
spankyou, spankyou very much :hatoff:

Bibir
01-05-2005, 08:34 PM
bi or not to bi?...that is the question :lol:

Romeo :sad:

User ID 4783
01-05-2005, 08:35 PM
:lol:

User ID 4783
01-05-2005, 08:35 PM
your romeo has gone, juliet :p

Bibir
01-05-2005, 08:38 PM
:sobbing:

Corey Feldman
01-05-2005, 08:40 PM
buy or not to buy? that is the question
how much money do you have?
:lol:

Bibir
01-05-2005, 08:43 PM
I have no money...just my love :kiss:

uh?..we are still in "its no true thread" right? :scared:

ouf!

Carlita
01-05-2005, 08:43 PM
I have no money...just my love :kiss:

uh?..we are still in "its no true thread" right?;)

that''s what I wasn't thinking :haha:

Corey Feldman
01-05-2005, 08:45 PM
I have no money...just my love :kiss:

uh?..we are still in "its no true thread" right? :scared:

ouf!
:dog: "ouf! ouuuuuuuf!"

User ID 4783
01-05-2005, 08:47 PM
not ouf, woof :p

Corey Feldman
01-05-2005, 08:48 PM
helps me with some french since her german sucks!!! :p
tee-hee!

User ID 4783
01-05-2005, 08:52 PM
is the only thing that sucks :p ....up....

oh, we're still in the its not true thread :rolleyes:

Carlita
01-05-2005, 08:53 PM
should know this is not the it's not true thread, right? :confused:

Bibir
01-05-2005, 08:58 PM
:crazy:

Corey Feldman
01-05-2005, 08:59 PM
knows i never ever suck up to anyone :angel:

Carlita
01-05-2005, 09:11 PM
couldn't suck up to someone if his life depended on it :rolleyes:

Corey Feldman
01-05-2005, 09:14 PM
aww is so terrible and didnt just good rep me :kiss: :hug:
(oh im NOT sucking up again arnt i? :o )
:nerner:

Carlita
01-05-2005, 09:18 PM
naaaah, you couldn't!! :nerner:

Corey Feldman
01-05-2005, 09:24 PM
can never spot the signals of a good suck up :nerner:

Carlita
01-05-2005, 09:27 PM
sleeps 24 hours a day :zzz:

Bibir
01-05-2005, 09:29 PM
don't forget lady carlita that we are on the its no true thread! ;)

Corey Feldman
01-05-2005, 09:29 PM
should know im a vampie, sleep all day awake all night wooOOOO :devil:
im really looking forward to going back to college soon :rolleyes:

J. Corwin
01-05-2005, 09:30 PM
has just drank two gallons of blood :scared:

Corey Feldman
01-05-2005, 09:34 PM
*BURRPPPPP!!!!* pardon me
yep :o

Carlita
01-05-2005, 09:36 PM
knows how to behave alright :rolleyes:

J. Corwin
01-05-2005, 09:37 PM
just gave someone a spanking ;):eek:

Carlita
01-05-2005, 09:46 PM
is not 1 but 7 jacksons!

J. Corwin
01-05-2005, 09:56 PM
is off by two ;)

Jackson Five! :rocker::silly:

Carlita
01-05-2005, 10:09 PM
should know i didn't know that! It's the Jackson SEVEN! :nerner:

Micca
01-06-2005, 07:42 AM
has a giant skippyball in her house which her hamster plays with everyday :lol:

Douggie Style
01-06-2005, 07:44 AM
Is an 84 year old balding woman :p

J. Corwin
01-06-2005, 07:44 AM
is married to Jesse ;)

Micca
01-06-2005, 07:46 AM
Nice Doug :lol:

has a book with 1 page in it and the only thing thats on it is No 1! And its his fave! :lol:

J. Corwin
01-06-2005, 07:47 AM
knows the truth! :eek: :tape: :lol:

Micca
01-06-2005, 07:49 AM
:lol: Knows Im psychic!

Carlita
01-06-2005, 07:51 AM
will sing and dance in Amsterdam tonight to get money for Azia :)

J. Corwin
01-06-2005, 07:52 AM
will be tossing those bills :lol:

Micca
01-06-2005, 07:53 AM
is going to sing with me in Amsterdam :lol::devil:

Carlita
01-06-2005, 07:58 AM
Is taking pics of Moya's @ss as we speak! And I'm her assistant :devil:

J. Corwin
01-06-2005, 08:00 AM
will pole dance in the lounge :eek::lol:;)

Micca
01-06-2005, 08:03 AM
has a huuuge swimmingpool in his house and this morning he wanted to swim and the water was red! :eek:lol:

J. Corwin
01-06-2005, 08:04 AM
threw red paint in my pool!! :eek::mad::lol:

Micca
01-06-2005, 08:05 AM
:fiery: WHO TOLD YOU THAT!!! :confused::scared:

Carlita
01-06-2005, 08:09 AM
is carrying one of our grand pianos on her head on her way to amsterdam :eek:

J. Corwin
01-06-2005, 08:10 AM
was in on the conspiracy! :mad:

Micca
01-06-2005, 08:12 AM
:lol: is right! CARLITA MADE ME DO IT! :scared :lol:

J. Corwin
01-06-2005, 08:30 AM
has now confessed and shall be punished :p

;)

Micca
01-06-2005, 08:38 AM
and what especially are you gonna do? :angel: :bolt:

J. Corwin
01-06-2005, 09:52 AM
wants me to perform indian burn :angel:

Micca
01-06-2005, 10:18 AM
will punish me! :scared:

Carlita
01-06-2005, 10:19 AM
Should be very scared of Jackson :haha: :nerner: (riiiiiiiiiiiight.... :rolleyes: )

Bibir
01-06-2005, 10:22 AM
wasn't fun at all yesterday! :wavey:

Carlita
01-06-2005, 10:23 AM
didn't help me to scare away the Tazzzzzzz Boy :lol: did we succeed???

Bibir
01-06-2005, 10:26 AM
I don't know...maybe my siggy will suceed! ;)

Carlita
01-06-2005, 10:29 AM
:haha: oh, which thread is this??

eh... that's NOT funny :mad: