The Thread Where We Laugh When Nole Loses Bwahahahahahahahahaha!!!! [Archive] - Page 9 - MensTennisForums.com

The Thread Where We Laugh When Nole Loses Bwahahahahahahahahaha!!!!

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

finishingmove
11-16-2008, 02:23 PM
l_mac as a Fedtard :lol:

She'll be thrilled :)

was referring to retards like kuhne etc.

he seems to be underground worshipping federer and only comes out to insult djokotards when federer beats him.


l_mac is totally tolerable appart from the "I DON'T LIKE DJOKOVIC" written in caps, which u get used to. she even adds proper humour to all this.

Albop
11-16-2008, 02:23 PM
hey losers, how are you doing today? BTW...

Novak Djokovic sends his regards from Shanghai. He couldn't do it himself, because of the big trophy in his hands is not allowing him to type..

Have a good off-season and keeping "hahaha-ing" it..unfortunately it might just make your pathetic lives...even more pathetic?

http://www.funnyforumpics.com/forums/flame-insults/2/congratsdumbass.jpg

Vida
11-16-2008, 02:40 PM
it all began when Djokos mother said: "king is dead, long live the king!"... :lol:

Im sure every now and than some fedtard comes up and says: "but his mother said 'king is dead, long live the king!'.... and the other goes: "ewwww!" :lol:

federernadalfan
11-16-2008, 03:18 PM
http://www.funnyforumpics.com/forums/flame-insults/2/congratsdumbass.jpg

:lol:

Corey Feldman
11-16-2008, 03:25 PM
:lol: funny stuff

just gonna be even more funnier when this thread is bumped up again next year when Nole is seen running and crying his arse out after a tough loss in a big event

some posts from today - bumpity bump :D

Bascule
11-16-2008, 03:46 PM
:lol: funny stuff

just gonna be even more funnier when this thread is bumped up again next year when Nole is seen running and crying his arse out after a tough loss in a big event

some posts from today - bumpity bump :D

Napoleon, you sexy one!:inlove:

Johnny Groove
11-16-2008, 04:11 PM
Djokovic still sucks :shrug:

One-dimensional hardcourter

BigJohn
11-16-2008, 04:37 PM
my point being, fedtards are responsible for the mess.



:bs: . They are not the one acting like :baby: and misusing this thread...

finishingmove
11-16-2008, 05:03 PM
:haha:

BIGMARAT
11-16-2008, 06:26 PM
Yes, except that there are threads for Federer, Nadal, Roddick, that are like this but their fans don't bump them up with a big HAHAHAHA you all suck sort of message when their player goes on to achieve something.

This thread is intended to be fun poking when Nole loses - mostly lighthearted, occasionally not so much, but not something Nole fans need to take offense at - like Nadal fans rarely take offense at the Piggy Roast thread or Federer fans the Goat Cheese thread. And if Roddick's fans took offense every time people took the piss out his losses their heads would explode.

The problem here is people being hypersensitive about others wanting to have fun at Djokovic's expense when he loses - frankly it's an honour to have one of these threads because it says you have actually achieved something of note in the game - only Grand Slam winners seem to get them.

People need to calm down and not get so wound up when someone who doesn't like their favourite player is prepared to say so.

Are we not allowed to combat this kind of thread and laugh right now that Nole won? Its fun right now and I having fun but you deleted my post.

scoobs
11-16-2008, 06:28 PM
Are we not allowed to combat this kind of thread and laugh right now that Nole won? Its fun right now and I having fun but you deleted my post.
That's what the match result thread is for.

BIGMARAT
11-16-2008, 06:30 PM
Djokovic still sucks :shrug:

One-dimensional hardcourter

Yeah, and Nadal is not a slow surface wonder.

BIGMARAT
11-16-2008, 06:32 PM
That's what the match result thread is for.

well, then if i'm not allowed to celebrate here in this thread, isn't this thread suppose to be in their own forum section?

the biscuit
11-16-2008, 06:33 PM
Yeah, and Nadal is not a slow surface wonder.

Huh?

But... He *is* a slow surface wonder, genius. Greatest clay courter of all time.

:silly:

scoobs
11-16-2008, 06:33 PM
well, then if i'm not allowed to celebrate here in this thread, isn't this thread suppose to be in their own forum section?
I've explained what the idea behind these threads was in PM already.

Now that the season is over for Djokovic this thread can be locked.

Carlita
11-16-2008, 06:47 PM
we're closing all of these threads to evaluate them during the off-season

scoobs
10-01-2011, 04:45 PM
This thread has been opened to see if it's possible for good-natured ribbing of the top players can happen without everyone involved getting into flamewars. You asked them to be re-opened and they have been...please keep it fun and nice and if you're a fan of this player and can't see them being mocked or roasted, then please stay out of this thread.

BigJohn
10-01-2011, 08:05 PM
This is wonderful news, thanks to the administrators for this great decision.

And a retro Hahaha about that FO semi final. :)

:banana:

GSMnadal
10-01-2011, 08:29 PM
I'm laughing in advance of the trainwreck of a season Nole is going to have in 2012, not defending anything from his fluke year :wavey:

Stock up on cough medicine and eye drops Novak, you'll be using those lame excuses again

GOAT = Fed
10-01-2011, 09:20 PM
LOL amazing read. Wow what a grim outlook Nole had only just a year ago. It's inspirational the way Novak has been able to turn around. :worship:

fast_clay
10-02-2011, 01:00 AM
can the nadal vs god thread please be reopened to...? i would like to relive the old times and have some new conversations with some of glennmirnyis posts again...

thanks....

The Magician
10-02-2011, 07:01 AM
Classic thread :yeah:

l_mac
10-02-2011, 11:44 AM
Seems like he's barely lost since this thread was closed. :( Coincidence?

Mods, we need another thread for laughing at Nole, "Bullshit from the Baltic Braggerovic, Number One of the World"

Should I open it in here?

janko05
10-02-2011, 01:28 PM
Seems like he's barely lost since this thread was closed. :( Coincidence?

Mods, we need another thread for laughing at Nole, "Bullshit from the Baltic Braggerovic, Number One of the World"

Should I open it in here?

Yeah. Baltic tennis wonder, that's what he really is.
Except, he's nowhere near Baltic :facepalm:

EddieNero
10-02-2011, 03:43 PM
I believe he meant to say Balkan, you can't blame him for not knowing geography of Europe though, he lives on an island.

scarecrows
10-02-2011, 05:16 PM
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=baltic

Time Violation
10-02-2011, 05:22 PM
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=baltic

Northern Irish slang? Cool, didn't hear that one before :)

tangerine_dream
10-02-2011, 07:34 PM
Oh, this ought to be good.

With the way Nole's been winning and dominating this year this thread will easily make it to 5,000 posts and then Linda will have the pleasure of starting Nole Lost Again HAHAHAHA Part Two. :lol:

l_mac
10-02-2011, 07:44 PM
OMG :haha: I knew it looked wrong when I typed it - but I was rushing for church :D

I won't edit, it amuses me more as is.

l_mac
10-02-2011, 07:46 PM
Oh, this ought to be good.

With the way Nole's been winning and dominating this year this thread will easily make it to 5,000 posts and then Linda will have the pleasure of starting Nole Lost Again HAHAHAHA Part Two. :lol:

Um, surely we won't be using this thread much at all as Nole only loses bi-annually now. His :silly: fans were the ones that got all these threads banned in the first place because they didn't use these threads properly.

shiaben
10-02-2011, 07:54 PM
I mac lmao........I'm just reading the "I DON'T LIKE DJOKOVIC" label at the top of your avatar while imagining Nadal in that photo screaming it in his head. Great caption to match a great photo, me thinks :)

tangerine_dream
10-02-2011, 07:56 PM
Um, surely we won't be using this thread much at all as Nole only loses bi-annually now.
Which will make his rare losses all the more sweeter for his anti-fans. I predict 500 posts for each loss. :D

acionescu
10-02-2011, 08:11 PM
I'd prefer 20 losses with 50 posts each, tbh :D

Farenhajt
10-02-2011, 10:15 PM
His :silly: fans were the ones that got all these threads banned in the first place because they didn't use these threads properly.

Gotta organize our troops in order to win the Second Anti-Roastthreads War :cool:

BigJohn
10-02-2011, 10:19 PM
This thread has been opened to see if it's possible for good-natured ribbing of the top players can happen without everyone involved getting into flamewars. You asked them to be re-opened and they have been...please keep it fun and nice and if you're a fan of this player and can't see them being mocked or roasted, then please stay out of this thread.

Gotta organize our troops in order to win the Second Anti-Roastthreads War :cool:

Behave or get out.

Gagsquet
10-02-2011, 10:21 PM
We are not going to laugh a lot unfortunately.

Farenhajt
10-02-2011, 10:24 PM
Behave or get out.

Oh, baby... ;)

BigJohn
10-02-2011, 10:35 PM
Oh, baby... ;)

You've been dumb enough to say you will try to get this thread closed. Thank for being so transparent. I am sure the mods will keep a close eye on you.

PiggyGotRoasted
10-02-2011, 11:36 PM
donde esta la piggy roasting thread?

shiaben
10-03-2011, 05:55 AM
This thread was opened during a time when Djokovic's family was going crazy on Federer :D

Farenhajt
10-03-2011, 06:18 AM
You've been dumb enough to say you will try to get this thread closed. Thank for being so transparent. I am sure the mods will keep a close eye on you.

Ooooh, baby... ;)

BigJohn
10-03-2011, 11:30 AM
Ooooh, baby... ;)

Mods, you now know 2 things about this little eunuch:

1- he will stop visiting MTF when Nole start to lose

2- before it happens, he will try to get these threads closed just like it happened in 2008.

I hope both those points will be taken into consideration in the upcoming months. Thank you little eunuch and please continue to be so obvious.

janko05
10-03-2011, 01:09 PM
Northern Irish slang? Cool, didn't hear that one before :)

Never heard of either, but nice to know I_Mac is all Irish now.
It is so cool...or should it be 'baltic'?

Farenhajt
10-03-2011, 01:57 PM
Mods, you now know 2 things about this little eunuch:

1- he will stop visiting MTF when Nole start to lose

2- before it happens, he will try to get these threads closed just like it happened in 2008.

I hope both those points will be taken into consideration in the upcoming months. Thank you little eunuch and please continue to be so obvious.

Ooooooooooh, baby... ;)

tennizen
10-03-2011, 09:31 PM
I'd prefer 20 losses with 50 posts each, tbh :D

Sending chooper to fb right away...

BigJohn
10-03-2011, 11:12 PM
Ooooooooooh, baby... ;)

Only in your wet dreams...

I can do better and I don't have a thing for little chickens with no balls. You don't have a chance. Closet cases like you are too high maintenance.

Farenhajt
10-04-2011, 04:30 AM
Only in your wet dreams...

I can do better and I don't have a thing for little chickens with no balls. You don't have a chance. Closet cases like you are too high maintenance.

Yesssss, baby... ;)

Action Jackson
10-04-2011, 04:37 AM
The "Roast" threads are designed for good-natured mocking and teasing of that particular player. They have been reopened for that purpose, they are not intended to be used for ongoing flame-wars between the fans of that player and non-fans, or between posters on this site who don't get along. If you want them to remain open, please keep that in mind. If you are The "Roast" threads are designed for good-natured mocking and teasing of that particular player. They have been reopened for that purpose, they are not intended to be used for ongoing flame-wars between the fans of that player and non-fans, or between posters on this site who don't get along. If you want them to remain open, please keep that in mind. If you are a fan of that player and do not like to see them being mocked or roasted, especially when they lose, then please do not read this thread.

a fan of that player and do not like to see them being mocked or roasted, especially when they lose, then please do not read this thread.

BigJohn and Faren taking your flaming out of this thread please.

Johnny Groove
10-04-2011, 01:04 PM
No rule against their flirting, AJ.

Farenhajt
10-05-2011, 01:28 AM
BigJohn and Faren taking your flaming out of this thread please.

Not flaming at all. In fact, I like JohnnyBoy to the point of sexual excitement. He, on the other hand, keeps throwing names at me.

Action Jackson
10-05-2011, 02:00 AM
No rule against their flirting, AJ.

Considering Djokovic isn't playing at the moment, then it's just needless flaming.

rocketassist
10-11-2011, 10:13 PM
http://www.flags.net/images/largeflags/ESTN0001.GIF

Paylu2007
10-12-2011, 03:31 AM
this must be a really sad thread this year, I got the feeling.

arm
10-15-2011, 12:59 AM
I believe he meant to say Balkan, you can't blame him for not knowing geography of Europe though, he lives on an island.

:rolls: This is funny. Sadly she beats everyone in the Guess the City thread, so I think she knows her geography. :(

alter ego
11-05-2011, 05:27 PM
Bump and bagle.

http://1.bp.blogspot.com/_vMfdRXnGa04/SlayWDpcG3I/AAAAAAAAAE8/UXvzMYXs8a8/s320/0621bagle_tals.jpg

Kat_YYZ
11-05-2011, 07:03 PM
Let's give some context. ;)
Novak loses to Kei Nishikori in the Basel semifinal 6-2, 6(4)-7, 0-6
Serbs love onions, so here is an onion ring :p
http://www.socialsquared.com/wp-content/uploads/2010/02/onion-ring-more-popular-than-harper.png

BigJohn
11-05-2011, 08:26 PM
:banana: :banana: :banana:

Hahaha.

GSMnadal
11-05-2011, 08:31 PM
Party People! :rocker2:

All hail king Kei for bageling this showpony...muwhahahahaha

Gagsquet
11-05-2011, 08:34 PM
:lol: good laugh

Sham Kay
11-05-2011, 08:38 PM
Lord Kei pasting my face with a permanent smile. Bagels never tasted better. Fwahahahaha Nole. Truly and dearly.



http://okchookup.com/wp-content/uploads/2011/03/O.jpg

tennisfan856
11-06-2011, 05:35 AM
i came into this thread saying to myself, "probably just another trolling thread at a fan base, and then.... i just started laughing too.

Cheers.

Art(e)mio
11-08-2011, 12:19 PM
Isn't Doker a "modern" pusher these days? When a pusher lose, tennis must celebrate :lol:
Anyway, I like Novak and what he managed to achieve this year!

GSMnadal
11-08-2011, 12:22 PM
Isn't Doker a "modern" pusher these days? When a pusher lose, tennis must celebrate :lol:
Anyway, I like Novak and what he managed to achieve this year!

Take that rubbish somewhere else :o

Art(e)mio
11-08-2011, 12:58 PM
Take that rubbish somewhere else :o

Oh. This is a Novak Hate Thread? Didn't know it ;)

GSMnadal
11-08-2011, 04:00 PM
Oh. This is a Novak Hate Thread? Didn't know it ;)

Nah, it's a thread where we laugh when Nole loses to help us cope with such a tragic event and to find help and comfort in those dark times alongside our fellow Novak worshippers and admirers.

Forehander
11-09-2011, 07:35 AM
Lol I didn't know the greatest thread of all time in MTF was moved here. Thought it was locked and deleted. Good to see this is still running!! :D

Action Jackson
11-23-2011, 11:14 PM
http://cache.daylife.com/imageserve/06F6aGI4h2cfV/610x.jpg

GSMnadal
11-23-2011, 11:18 PM
It seems wrong for me to post here and smile, let alone laugh, after what happened to Rafa last match... so I'll just have to try that little bit harder.

Owned by Ferrer :lol: :haha:

http://www.a-night-in-paris.com/images/typical-french-food-la-baguette-02-225w.jpg

:wavey:

tennisfan856
11-23-2011, 11:32 PM
http://cache.daylife.com/imageserve/06F6aGI4h2cfV/610x.jpg

http://27.media.tumblr.com/avatar_6feb8634e3d0_128.png

close enough lol

habibko
11-23-2011, 11:51 PM
:lol: he trolled Djokotards alright

BigJohn
11-23-2011, 11:54 PM
http://4.bp.blogspot.com/-GPgiHll7icg/Te7WwNdCItI/AAAAAAAAAwQ/csQ_bCkZSAM/s1600/homer_woohoo.jpg

Sham Kay
11-24-2011, 01:07 AM
http://news.bbcimg.co.uk/media/images/56901000/jpg/_56901425_56901423.jpg

MaxPower
11-24-2011, 12:51 PM
David Ferrer. The ultimate tennis troll

http://img.skysports.com/11/11/660x350/ferre_2682199.jpg


http://i.eurosport.com/2011/11/23/784375-13367936-317-238.jpg

BigJohn
11-25-2011, 04:46 PM
http://hx-custom-roms.com/wp-content/Merry-Christmas.jpg

acionescu
11-25-2011, 04:47 PM
Now, if only Ferrer beat Berdshit....:devil:

GSMnadal
11-25-2011, 05:15 PM
This thread has gone from:

http://louisdelight.com/35-category/caviar.jpg

to this:

http://www.cafetariavreugdenhil.nl/fish%20and%20chips.jpg


Doesn't make it any less delicious though :devil:

Time Violation
11-25-2011, 07:47 PM
^^Still, nothing beats well roasted pork :cool:

Action Jackson
03-02-2012, 02:48 PM
http://cache.daylife.com/imageserve/01WG1d35O20U1/x610.jpg

BroTree123
03-02-2012, 02:54 PM
God I didn't know this thread existed till now :haha:.

habibko
03-02-2012, 03:25 PM
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

no streak for you http://th50.photobucket.com/albums/f308/sophiespoilers/smilies/th_smiley_finger.gif

looking forward to many more laughs to come

MuzzahLovah
03-02-2012, 03:41 PM
http://cache.daylife.com/imageserve/01WG1d35O20U1/x610.jpg

:hearts:

incognito
03-02-2012, 05:02 PM
Anyone else noticed how this thread goes quiet during GS time?
Hmm, I wonder why that is ;)

GSMnadal
03-02-2012, 05:09 PM
http://3deadmonkeys.com/gallery3/var/albums/random_stuff/Carlton-Dance-GIF.gif?m=1299853117

BigJohn
03-02-2012, 09:11 PM
http://cache.daylife.com/imageserve/01WG1d35O20U1/x610.jpg

:hearts:



:hearts::hearts::hearts:

I love you Andy. I'd French kiss your British naughty bits as a thank. As many times as you'd like.

Commander Data
03-03-2012, 10:11 AM
hahaha

Forehander
03-03-2012, 05:45 PM
HAHAHA Lost to Andy Murray in Dubai 2012 bahahahahaha

Vida
03-03-2012, 06:44 PM
youre laughing in vane. it was a tank.

BigJohn
03-03-2012, 07:01 PM
youre laughing in vane. it was a tank.

Here we go again. Noletards will troll this thread to shut it down...

BigJohn
03-17-2012, 09:59 PM
:banana:

:D

BigJohn
03-17-2012, 10:34 PM
It's only because he did not really care about this title.

:D

GSMnadal
03-17-2012, 10:51 PM
He cared so little about this title that poor Novak threw massive tantrums out there :awww:

Forehander
03-17-2012, 10:53 PM
Im laughing 'in vane' because clearly the serbian attention whore tennis player clearly didnt care and tanked the master serie Indian Well semi final 2012 against John Isner....

NOT

Total outplayed by the big American on his favourite slow court ahahaha. Love it!

Time Violation
03-18-2012, 03:23 AM
Wow, a Dimitrov fan laughing at someone, that's really rich :spit:

He cared so little about this title that poor Novak threw massive tantrums out there :awww:

Novak played a tight three setter, while a certain someone just got roasted :p

BigJohn
03-18-2012, 03:24 AM
^^^^ Troll ^^^^

Time Violation
03-18-2012, 03:27 AM
Where? :scared:

BigJohn
03-18-2012, 03:27 AM
Stop it with the forum disruption.

Time Violation
03-18-2012, 03:34 AM
Nah, don't worry I'm off. ;)

Mr. Oracle
03-18-2012, 08:22 AM
Anyone else noticed how this thread goes quiet during GS time?
Hmm, I wonder why that is ;)

Bravo.:worship:

david_is_not_fat
03-21-2012, 09:10 AM
Priceless :worship:

Can't wait to 'laugh' for first time in the forum :)

BroTree123
03-22-2012, 07:01 AM
Novak played a tight three setter, while a certain someone just got roasted :p

Ouch :lol:.

l_mac
06-11-2012, 09:24 PM
Finally a GS loss to BWAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA at!!

And what a beauty!

Non calendar Grand Slam - DENIED!

Double fault on MP!

http://www1.pictures.zimbio.com/fp/Novak+Djokovic+Rafael+Nadal+Wins+French+Open+TqSEM JDQ3QXl.jpg

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

GSMnadal
06-11-2012, 09:39 PM
RAFA 3 - Nole 0

http://images19.knack.be/images/resized/400/011/478/638/9/500_0_KEEP_RATIO_SHRINK_CENTER_FFFFFF/image/Rafael-Nadal-ATP-2-heeft-in-Parijs-voor-de-zevende-keer-in-zijn-carri-re-Roland-Garros-gewonnen-.jpg

Aenea
06-11-2012, 09:45 PM
Anyone else noticed how this thread goes quiet during GS time?
Hmm, I wonder why that is ;)

yeah, I noticed certain tards going into hiding now.
I don't wonder why that is :lol:

BigJohn
06-11-2012, 10:38 PM
So Aloimeh was wrong about her CYGGS prediction... Haha to that also.

tripwires
06-12-2012, 04:26 AM
Aloimeh is a woman? :speakles:

BigJohn
06-12-2012, 04:37 AM
Would it not explain the nagging irrationality?

tripwires
06-12-2012, 04:41 AM
:lol:

Nice new sig. :hearts:

MTwEeZi
06-12-2012, 04:56 AM
:awww:

:sad:

:crying2:

:nerner:

leng jai
06-12-2012, 07:35 AM
Linda when are you going to make a thread to laugh when Haas loses? Warranted IMO.

Chirag
06-12-2012, 07:56 AM
funny thread :superlol:

Chirag
06-12-2012, 07:57 AM
Linda when are you going to make a thread to laugh when Haas loses? Warranted IMO.

That thread might get too busy you know :awww:

Action Jackson
06-12-2012, 08:00 AM
Love how Linda only comes back when Nole loses hahahaha.

Shinoj
06-12-2012, 05:05 PM
Love the Democracy of the Forum. Nobody is spared.:superlol:

Nr 1 Fan
06-12-2012, 06:25 PM
Man, this thread is one of the most sad things I've ever seen. Pathetic beyond belief.

l_mac
06-12-2012, 07:37 PM
Linda when are you going to make a thread to laugh when Haas loses? Warranted IMO.
When he wins a slam, ie after Wimbledon.
Love how Linda only comes back when Nole loses hahahaha.
:rolleyes:
Man, this thread is one of the most sad things I've ever seen. Pathetic beyond belief.

Thanks man, means a lot. :worship:

Looner
06-12-2012, 07:41 PM
Now I know why this Lmac thing is considered stupid. What an idiotic being.

l_mac
06-12-2012, 07:43 PM
Now I know why this Lmac thing is considered stupid. What an idiotic being.

:lol:

You're doing it wrong.

BauerAlmeida
06-12-2012, 08:06 PM
Man, this thread is one of the most sad things I've ever seen. Pathetic beyond belief.

Totally.

The only thing more sad and pathetic are the people commenting in it.

GSMnadal
06-12-2012, 08:26 PM
Totally.

The only thing more sad and pathetic are the people commenting in it.

Talking about yourself? :rolleyes:

If you don't like these threads, don't bloody visit them. I don't go in the Piggy Roasting thread, but if people spit out all their bullshit in there instead of on GM, I'm happy it exists.

Sillyrabbit
06-12-2012, 09:17 PM
Now I know why this Lmac thing is considered stupid. What an idiotic being.

I swear, you must be like one of the most idiotic members on this board. Do you not read some of the asinine diarrhoea you call posts before calling others out. Of all the posters to be calling someone else an idiotic being, what's next Topspindoctor calling someone irrational :lol:

leng jai
06-13-2012, 12:39 AM
When he wins a slam, ie after Wimbledon.

:rolleyes:


Thanks man, means a lot. :worship:

So you have 3 weeks to come up with something special for me dear.

Ajde.

BroTree123
06-19-2012, 08:28 AM
:yeah:

Shinoj
06-19-2012, 09:41 AM
:yeah:


For What?:confused:

scarecrows
06-19-2012, 09:49 AM
Now I know why this Lmac thing is considered stupid. What an idiotic being.

:(

sportstennis
07-06-2012, 12:04 PM
I want Nadal's. like this.

l_mac
07-06-2012, 01:32 PM
:(
:hearts:
I want Nadal's. like this.

:stupid:

l_mac
07-06-2012, 03:41 PM
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Even at a time of great pain, Nole losing can raise a smile!

BigJohn
07-06-2012, 06:14 PM
Hahahahaha!

:banana:
:banana:
:banana:
:banana:
:banana:
:banana:
:banana:
:banana:
:banana:
:banana:
:banana:

:aparty:

BigJohn
07-06-2012, 06:17 PM
http://i698.photobucket.com/albums/vv341/jedimastervenkat/lol.png
:banana:

Julián Santiago
07-06-2012, 07:56 PM
Nole

:haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::


:bigwave::bigwave::bigwave::bigwave:

:nerner::nerner::nerner::nerner:

:rolls::rolls:

:superlol::superlol:


:wavey:

Garson007
07-06-2012, 07:58 PM
Haters. :nerner:

Julián Santiago
07-06-2012, 08:11 PM
Haters. :nerner:

I don`t think so. I said that Nole is a legend for example, in that thread.

But I think we`re just tired of the Nole fan girls and it`s good to celebrate a bit when the fan girls bite the dust and started to said stupid thing like "he should retire for his fans"

:wavey:

ZaZoo)
07-06-2012, 08:58 PM
MTF :lol:

Mimi
07-10-2012, 09:07 AM
Now I know why this Lmac thing is considered stupid. What an idiotic being.

don't get that serious, it does not mean harm, Rafa got his pig roasting thread too, and I suppose you are very glad to get there :shrug:

Looner
07-16-2012, 01:23 PM
don't get that serious, it does not mean harm, Rafa got his pig roasting thread too, and I suppose you are very glad to get there :shrug:

Just saw this. Nadal's an exception from the rule for me but even then. That member only shows up to hate on Nole. I'm here all the time and I have openly stated I'm allergic to the sight of RN.

sportstennis
07-24-2012, 12:23 PM
Haters. :nerner:

lol

BigJohn
08-04-2012, 12:34 AM
Hahahaha

:banana:

Found a picture of Nole spam during her Wimbledon island vacation.

http://1.bp.blogspot.com/-B4bHkJ2OJlk/T8CMhm5PtUI/AAAAAAAAD2U/lPchStWEnig/s1600/DSC08339.JPG

:)

BigJohn
08-04-2012, 12:48 AM
Also hilarious, this quote from my sig:

What can I say? My prophetic vision penetrated many moons further than I had originally thought. So what? Back in 2008 you and your coterie of Fraudereresians were mocking Djokovic because you lack faith. All you have is what you see before your eyes. I saw what Novak had 3 years ago when you were blind as a bat and worshipping the Swiss bitch.

See you next year this time, me gloating in his golden CYGS and you weeping and gnashing your teeth. :devil:

So... Again, you predicted a GOLDEN CALENDAR YEAR GRAND SLAM for Nole . Both in 08 and this year in 2012.

So was your prophetic vision actually about the Rio games after all? You were just 8 years too early?

In the meantime, who would be weeping and gnashing their teeth these days?

Not me!

:banana:

l_mac
08-04-2012, 12:57 AM
:haha: :haha: :haha:

http://www.menstennisforums.com/photos/data/500/nogold.jpg

No gold for Novak :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:wavey:

Thanos
08-04-2012, 01:36 AM
:haha: :haha: :haha:

http://www.menstennisforums.com/photos/data/500/nogold.jpg

No gold for Novak :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:wavey:

omgomgmomgomgomgomg :haha::haha::haha:

:wavey: milosevic

BroTree123
08-04-2012, 02:53 AM
Bronzemedalovic :facepalm:

BigJohn
08-05-2012, 04:03 PM
:banana:

:)

Sunset of Age
08-08-2012, 01:44 AM
Bronzemedalovic :facepalm:

I must have missed something, didn't see him get the bronze - not even close. :angel:

:wavey:

nole_no1
08-12-2012, 09:31 PM
Nole haters: "Let's we all laugh at Nole because he's a 5-time grand slam champion, we who never realised something in our lifes let's all laugh about him we're so funny :haha: :haha: "

Excuse me but i haven't seen a more pathetic thread on any forum in this world. Like...ever

Looner
08-12-2012, 09:36 PM
Nole haters: "Let's we all laugh at Nole because he's a 5-time grand slam champion, we who never realised something in our lifes let's all laugh about him we're so funny :haha: :haha: "

Excuse me but i haven't seen a more pathetic thread on any forum in this world. Like...ever

So the piggy got roasted thread is OK :confused:. I mean I agree but let's try to keep it fair.

nole_no1
08-12-2012, 09:40 PM
No i think no such thread it's ok for neither player. I don't like Nadal too much. I don't like Murray AT ALL but i don't go to such threads and act like that :shrug: I do have some respect at least for the moment when the player i dislike wins something major. Like i did when Nadal won RG this year because he wrote history even though he defeated my favourite player

Looner
08-12-2012, 11:35 PM
The premise is that it's better for such stuff to be here rather than in GM. I only visit the piggy thread :).

BigJohn
08-13-2012, 12:26 AM
Nole haters: "Let's we all laugh at Nole because he's a 5-time grand slam champion, we who never realised something in our lifes let's all laugh about him we're so funny :haha: :haha: "

Excuse me but i haven't seen a more pathetic thread on any forum in this world. Like...ever

There are several more pathetic threads, many of them also about Nole.

No i think no such thread it's ok for neither player. I don't like Nadal too much. I don't like Murray AT ALL but i don't go to such threads and act like that :shrug: I do have some respect at least for the moment when the player i dislike wins something major. Like i did when Nadal won RG this year because he wrote history even though he defeated my favourite player

Fuck. Not this shit again. Are we gonna see a bunch of Noletards hijack the thread and get them locked like the last time?

Action Jackson
08-19-2012, 08:28 PM
Eats a bagel in the process, just hope it was gluten free.

IOFH
08-19-2012, 10:34 PM
For his tards


http://gifsoup.com/view1/1154476/nadal-federer-lol3-o.gif

BigJohn
09-11-2012, 02:34 AM
:)

Dedicated to my dear friend, one year later:

What can I say? My prophetic vision penetrated many moons further than I had originally thought. So what? Back in 2008 you and your coterie of Fraudereresians were mocking Djokovic because you lack faith. All you have is what you see before your eyes. I saw what Novak had 3 years ago when you were blind as a bat and worshipping the Swiss bitch.

See you next year this time, me gloating in his golden CYGS and you weeping and gnashing your teeth. :devil:

Since then, of course, Nole won the AO. The bold Golden calendar year Grand Slam has yet to be achieved. And just like 4 years ago,
only 1/5 completed.

:banana:

Ben.
09-11-2012, 02:37 AM
:lol: I admire your dedication BJ!

BigJohn
09-11-2012, 02:38 AM
:lol: I admire your dedication BJ!

Both douchebags deserve it.

TigerTim
09-11-2012, 03:04 AM
i am not laughing


because so many times they have laughed at us murraytards

give nole respect

BigJohn
09-11-2012, 03:09 AM
i am not laughing


because so many times they have laughed at us murraytards

give nole respect

Wrong thread... read the title. :rolleyes:

BlueLighthouse
09-11-2012, 04:27 AM
I love this thread

http://25.media.tumblr.com/tumblr_ma5w9fZ5cK1qbbb0vo1_1280.png

BigJohn
09-12-2012, 12:16 AM
I love this thread

http://25.media.tumblr.com/tumblr_ma5w9fZ5cK1qbbb0vo1_1280.png

This is Nole at its most disgusting.

vojomocart
09-13-2012, 08:03 AM
Dedicated to all the Serbs here, especially to SMRDOIMEH and SMRDENHAJT .

tripwires
09-13-2012, 08:06 AM
Dedicated to all the Serbs here, especially to SMRDOIMEH and SMRDENHAJT .

Who and who?

BigJohn
09-14-2012, 11:47 AM
Some more Noletard terrorists who can't handle heresy towards their God and have pollute this wonderful thread and give bad reps for posts from this thread.

PATHETIC.

This thread is about the joy and good that come from a Nole loss. If you don't agree, Get the fuck out. :)

Many thanks.

:banana:

vojomocart
09-15-2012, 10:11 AM
Who and who?

Well, I could tell you that at least one of them has read and understood what I wanted to say.

Aloimeh and Farenhajt - one of them is hiding under this account:

http://www.menstennisforums.com/member.php?u=44467

Nole fan
09-15-2012, 12:48 PM
Can you be anymore pathetic, really? Don't you guys have a life to attend? or no, I forgot, you don't. :wavey:

IOFH
09-15-2012, 01:34 PM
Can you be anymore pathetic, really? Don't you guys have a life to attend? or no, I forgot, you don't. :wavey:

http://mit.zenfs.com/209/2011/09/djokovic-crying.jpg

Action Jackson
09-15-2012, 01:46 PM
Can you be anymore pathetic, really? Don't you guys have a life to attend? or no, I forgot, you don't. :wavey:

It's simple don't like the thread, then don't post in it. You dish it out but can't take it and no amount of whining will have these threads closed.

Nole fan
09-15-2012, 01:47 PM
It's simple don't like the thread, then don't post in it. You dish it out but can't take it and no amount of whining will have these threads closed.

I'm just posting an observation, I don't really mind this thread as stupid as it is. :shrug:

TigerTim
09-15-2012, 01:48 PM
:haha:

TigerTim
09-15-2012, 01:48 PM
I have no life btw


What ya Gunna do about it? :lol:

Bawahahahahaahahshsha

Action Jackson
09-15-2012, 01:52 PM
The rules are exactly the same for Nadal, Federer roasting threads as well.

Anyone who continually shows they can't handle the nature of these threads which aren't meant to be serious will be infracted for forum disruptions. That was the proviso that they were reopened.

So Nole Fan no more of this. You've been warned.

http://static.ibnlive.in.com/pix/slideshow/12-2010/top-imges-of/pic_2006.jpg

IOFH
09-15-2012, 01:52 PM
I'm just posting an observation, I don't really mind this thread as stupid as it is. :shrug:

http://media.tumblr.com/tumblr_m6cp5o1Rxm1r9zdk4.gif

BigJohn
09-15-2012, 01:55 PM
Can you be anymore pathetic, really? Don't you guys have a life to attend? or no, I forgot, you don't. :wavey:

Poser la question c'est y répondre.

I'm just posting an observation, I don't really mind this thread as stupid as it is. :shrug:

Simple confirmation.

Looner
09-15-2012, 02:00 PM
Can you be anymore pathetic, really? Don't you guys have a life to attend? or no, I forgot, you don't. :wavey:

Not that I care about your opinion but what does it say about you when you give lessons to no-lifers in the thread they spend their time wasting their life, as you say.

sportstennis
10-09-2012, 12:49 PM
Can you be anymore pathetic, really? Don't you guys have a life to attend? or no, I forgot, you don't. :wavey:

fanatic anti as usual.

lol

tennisnba
10-15-2012, 01:28 PM
http://mit.zenfs.com/209/2011/09/djokovic-crying.jpg

injury?

GSMnadal
10-31-2012, 05:34 PM
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/88/Plain-Bagel.jpg/250px-Plain-Bagel.jpg

Oh wait am I doing this right?? :scratch:

BlueLighthouse
10-31-2012, 05:44 PM
Bwahahahahahahahahaha!!!!

Fed fordawin
10-31-2012, 06:55 PM
http://media.tumblr.com/tumblr_lvfaacB9Vf1qkz1ro.gif

coluta
10-31-2012, 07:10 PM
http://media.tumblr.com/tumblr_lthc5mD1cw1ql5t5go6_r3_250.gif

Looner
10-31-2012, 07:10 PM
Good stuff. Suck it, Noletards. If only you could be as OKish in his losses as Djoker is.

E-r-i-c
11-02-2012, 06:27 AM
Why this kind of thread exist?

BigJohn
01-02-2013, 04:02 PM
:banana: :banana: :banana: :banana:

Tomic :hearts:

Happy new Year!

l_mac
09-10-2013, 01:53 AM
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BlueLighthouse
09-10-2013, 07:51 AM
This thread is back. I miss you *sob*

BlueLighthouse
09-10-2013, 07:54 AM
Well done, buddy.

http://gifsoup.com/view1/1154476/nadal-federer-lol3-o.gif

aleer
09-10-2013, 01:43 PM
why would you even have a thread like this, pathetic

LoveFifteen
09-10-2013, 01:54 PM
This thread is pathetic. Show some respect to Novak. He played some incredible points and is an amazing player. I don't understand why people can't just appreciate that amazing final.

Htom Sirveaux
09-10-2013, 03:25 PM
why would you even have a thread like this, pathetic

You'd probably rather like the following thread as an alternative considering your post history:

http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=40700&pp=15

Mimi
09-11-2013, 06:01 AM
why would you even have a thread like this, pathetic

take it easy, this thread is mild when compared with the piggy roasting thread :p

Oizo
09-11-2013, 02:09 PM
take it easy, this thread is mild when compared with the piggy roasting thread :p

Mimi, you post here :eek:

LittleGloves
01-22-2014, 09:34 AM
lol

Oizo
01-22-2014, 09:40 AM
http://gifsoup.com/view1/1154476/nadal-federer-lol3-o.gif

No1emania
01-22-2014, 04:07 PM
Piggy roasting thread >>>

BlueLighthouse
01-22-2014, 04:17 PM
:wavey: :wavey: :wavey:

http://24.media.tumblr.com/7f49e6511d32e1beb8b52282e0648529/tumblr_mzrgrotwmJ1tpeiteo5_500.jpg

Bye

http://25.media.tumblr.com/22237cf45d2ad835d6a2bfe11f81d858/tumblr_mzmiv0qLGx1rlws4ro1_500.jpg

vampire_lestat
01-22-2014, 04:51 PM
First loss since Sept. 2013.

TigerTim
01-22-2014, 05:20 PM
a tribute to Hian

http://i198.photobucket.com/albums/aa20/hyde_inside/bye-bitch-gif.gif

tennisfan856
01-22-2014, 06:47 PM
you guys let him off the hook for the french open debacle.

GSMnadal
02-28-2014, 05:09 PM
http://media.giphy.com/media/Ne7aenG4oM1Py/giphy.gif

BlueLighthouse
02-28-2014, 05:16 PM
https://31.media.tumblr.com/3f8ec32f5bd30ca7ae677fbe0d4d05dc/tumblr_n1jw2lJ2SX1skglsfo1_r4_250.gif

Sham Kay
02-28-2014, 05:30 PM
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4duk0NPio1qe06feo1_500.gif

http://i1014.photobucket.com/albums/af264/JamieOwen3/2SerenaAndMariaGiggle.gif

cinnabar
02-28-2014, 05:55 PM
https://31.media.tumblr.com/d814f07eed424b810d08fc5d0c65e221/tumblr_n0yyz2kLS01tsgrnoo4_r1_250.gif

blueclay
05-28-2014, 08:32 PM
Im waiting for the SF, roasting nole comes soon. :D

http://static6.businessinsider.com/image/4e03ad8ecadcbb6c66150000/caught-on-video-federer-and-nadal-laughing-fit.jpg

http://www.tennisworldusa.org/Editor/Img/novak-djokovic-img9897_668.jpg

joplin
05-28-2014, 09:19 PM
haha, i didn`t know this thread existed.

l_mac
06-08-2014, 11:01 PM
http://110.imagebam.com/download/khk9Uofsh1LtfbsLXhuxVA/33180/331793748/image.jpg

Sauletekis
06-09-2014, 12:48 AM
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4698970_700b.jpg

KingSlayer
06-13-2014, 10:04 PM
Bwahahahahahahahahaha!!!!

poor fakervic

KingSlayer
06-13-2014, 10:08 PM
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4698970_700b.jpg

:eek::worship::haha::haha::haha:

BlueLighthouse
08-07-2014, 07:41 PM
https://adirondacktennis.files.wordpress.com/2011/12/dancing-frenchies.gif?w=620

oranges
08-08-2014, 07:52 AM
https://adirondacktennis.files.wordpress.com/2011/12/dancing-frenchies.gif?w=620

:haha:

Mr. Oracle
08-08-2014, 10:06 AM
fedal fan IQs

Fedalkovic
08-08-2014, 08:24 PM
fedal fan IQs

Not all of us, I only like that djokovic loses when It means rafa will have a easier road to get the title, otherise I only really enjoy when Frauderer loses by default, not because of his persona, but because we have half of the forum in tears, specially the basement dweller trifecta.

miura88
08-08-2014, 08:28 PM
This thread needs a title which doesn't make it sound like an episode of Friends.

BlueLighthouse
09-06-2014, 09:25 PM
https://33.media.tumblr.com/c343ac9137693072fd37144aa7f2c504/tumblr_moadr6rL3I1qdovbqo1_r1_500.gif

NID
09-06-2014, 09:44 PM
the op is nowhere to be seen. that is good.

janko05
09-07-2014, 07:04 PM
this thread should be moved to advanced discussions section asap

HotBoy
09-07-2014, 08:04 PM
https://adirondacktennis.files.wordpress.com/2011/12/dancing-frenchies.gif?w=620



Cute.

Edda
09-08-2014, 02:32 AM
I don't laugh when he loses. I'm just glad not to have to hear one of his phony speeches. I can't believe anything he says.

DjokerForCYGS
09-10-2014, 10:03 PM
there is always a "good" reason for Fedtards and Nadulltards to hate the Djoker

priceless (for anything else there is the solution you just stop watching the ATP World Tours)

BlueLighthouse
10-14-2014, 09:15 AM
there is always a "good" reason for Fedtards and Nadulltards to hate the Djoker

priceless (for anything else there is the solution you just stop watching the ATP World Tours)

Faker faking huge fan support in China for years. We see who they really like this week huh?

https://33.media.tumblr.com/1b085c943d97f2d5c506b31b94d6bb8a/tumblr_ndbznzZHVY1s58p1to3_r1_250.gif

Direwolf
11-22-2014, 07:24 AM
Faker faking huge fan support in China for years. We see who they really like this week huh?

https://33.media.tumblr.com/1b085c943d97f2d5c506b31b94d6bb8a/tumblr_ndbznzZHVY1s58p1to3_r1_250.gif

Fraud getting booed by 27000 people still takes the cake.
http://www.crewmagazine.com/wp-content/uploads/2013/03/roger-federer-crying.gif

tektonac
11-22-2014, 08:05 AM
http://tinyurl.com/mwamtjw