2008 Davis Cup - CHILE BACK IN THE WORLD GROUP!!!!! :D [Archive] - MensTennisForums.com

2008 Davis Cup - CHILE BACK IN THE WORLD GROUP!!!!! :D

Pages : [1] 2

ChinoRios4Ever
09-28-2007, 12:59 AM
Vamos Chile, in 2008 we will be in the World Group :rocker2:

Americas Zone I
1st Round
08 Feb - 10 Feb 2008
2nd Round
11 Apr - 13 Apr 2008

Chile (s)
Bye

Mexico
Canada (c)

Uruguay (c)
Colombia

Bye
Brazil (s)

Losing Nation relegated to Group II in 2009. Winning Nations advance to World Group Play-offs.
Key
Seeded (s)
Choice of Ground (c)
Choice of ground decided by lot *

NicoFan
09-28-2007, 01:06 AM
Let's go Mexico!!!! And hopefully the matches will be in Mexico so our Kid can see NICO!!! :yeah:

(Felipe I can't believe you started this thread already!!!! :o We just got done with that nightmare called DC. :eek: :lol:)

Albop
09-28-2007, 01:09 AM
Let's go Mexico!!!! And hopefully the matches will be in Mexico so our Kid can see NICO!!! :yeah:

(Felipe I can't believe you started this thread already!!!! :o We just got done with that nightmare called DC. :eek: :lol:)

if we play with mexico it will be in chile :o

ChinoRios4Ever
09-28-2007, 01:09 AM
that was in the past NF...

Im only looking foward for next year :rocker2:

sorry no chance for Mexico to win @ Canada, it's hard to see the mexicans winning on canadian soil, i hope the "cuates" to win, but the canadians ultra fast court are tough to play

Albop
09-28-2007, 01:11 AM
that was in the past NF...

Im only looking foward for next year :rocker2:

sorry no chance for Mexico to win @ Canada, it's hard to see the mexicans winning on canadian soil, i hope the "cuates" to win, but the canadians ultra fast court are tough to play

i still remember the canada 5-0 :o

NicoFan
09-28-2007, 01:14 AM
if we play with mexico it will be in chile :o

:sad:

If Canada wins, will it be in Canada?

Please say yes!! Then I can go see NICO!!! :woohoo:

ChinoRios4Ever
09-28-2007, 01:15 AM
i still remember the canada 5-0 :o

I want revenge... :o

Nestor bt an injuried Rios in 5 sets, Rios reached the SF at Miami when he was schooling Agassi till he got serious injuried in his knee and he retired at 1 set all, then he came to Canada at his 50%... he was only serve in that match

then Gonzo "choked" against Niemeyer, Feña had his 1st big good tournament also in the Nasdaq-100 when he beat Moya and Sampras, he was up 2 sets to 1 but Niemeyer cameback to win in 5 :sad:

after that all was easy cake for the canadians...

also... Nico was injuried at that moment, he had "tennis elbow"

Albop
09-28-2007, 01:17 AM

If Canada wins, will it be in Canada?

Please say yes!! Then I can go see NICO!!! :woohoo:

no , it will be in chile :o :lol:

ChinoRios4Ever
09-28-2007, 01:18 AM

yes, we play at home in april either against Canada or Mexico :cool:

NicoFan
09-28-2007, 01:19 AM

:bigcry:

That's not fair... :sad:

I don't want it to be in Chile...sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry, but they weren't nice to my Nico during the tie against Russia. :sad:

ChinoRios4Ever
09-28-2007, 01:24 AM
but this time Nico will play at home, this tie could be in Viña for sure

clay, sea level, Nico's home... the canadians or the mexicans (they are also hardcourters) will go crazy playing in the dirt and at sea level

NicoFan
09-28-2007, 01:26 AM
Too much pressure if its in Vina.

Kid and I need to come down to Chile for the tie - we'll support Nico through it all. ;) :lol:

Fergie
09-28-2007, 02:16 AM
Good draw for us :p

kidnicky
09-28-2007, 01:24 PM
the only thing that I liked that Mexico was in the side of Chile was the posibility to see Nico but nothing now :ras: :lol: ... and yes no chances for us to win against the Canadians in Canada :o .. if it'll be here the chances were different but no :o

and Felipe, no offense but Nico has no "home" in Chile, did you already forget the last year during the Viña tournament those singings of "VivA Chile Capdeville" during Nico's match against Paul at Nico's HOMETOWN?!?!! 'cause I still haven't forgotten that :mad:

NicoFan
09-28-2007, 04:33 PM
and Felipe, no offense but Nico has no "home" in Chile, did you already forget the last year during the Viña tournament those singings of "VivA Chile Capdeville" during Nico's match against Paul at Nico's HOMETOWN?!?!! 'cause I still haven't forgotten that :mad:

I haven't forgotten it either and that's why I want Nico to always play DC on the road...and move to Miami. :angel: :lol:

kidnicky
09-28-2007, 04:38 PM
I don't know why I never forget what happens on Viña, it's not like Vegas that what happens there stays there :rolls:

I have nightmares when that tournament arrives, I don't know which causes me more headaches, if Viña or DC in Chile :sobbing: :lol:

ChinoRios4Ever
09-29-2007, 04:10 AM
Antofagasta has a shot to be the place for the tie...

North of Chile, sea level, could be nice :yeah:

ChinoRios4Ever
01-13-2008, 03:38 AM
right thread :p

Viña big candidate to host the tie vs Canada (well they to beat Mexico at home, but it's 99,99999999% right that will be happen)

sorry Kid :angel:

kidnicky
01-13-2008, 04:13 AM
the only thing that I sorry is that I won't have the tie here :ras: :rolls: and btw I'm still laughing about the new thread title :lol:

LOVELY
01-13-2008, 09:35 AM
La Tercera

Viña del Mar toma ventaja para albergar duelo de Davis
Un importante paso para ser sede del match del 12, 13 y 14 de abril, dio la I. Municipalidad de Viña del Mar, al recibir la propuesta de la Federación de Tenis.

Fecha edición: 12-01-2008

http://img177.imageshack.us/img177/4733/manumassuly8.jpg

Un importante paso para ser sede del match de Copa Davis el 12, 13 y 14 de abril, dio la Municipalidad de Viña del Mar, tras la reunión entre la alcaldesa, Virginia Reginato y el presidente de la Federación de Tenis de Chile, José Hinzpeter.

En la oportunidad estuvieron además presentes Manuel Massú, el concejal Andrés Celis, el director de la Casa del Deporte Javier Aravena, el asesor de Imagen Corporativa, Fernando Briceño y el asesor jurídico Carlos Torres.

Tras la reunión la alcaldesa Virginia Reginato se manifestó muy satisfecha con la audiencia y confiada de ser la sede de este importante match por el Grupo de la Zona Americana, donde Chile deberá recibir a Canadá ó México.

"Hemos recibido una propuesta interesante, porque tener la Copa Davis en Viña no es menor, tratándose de un evento de gran importancia, pero para ello tenemos que hablar con la Armada y tener el apoyo del concejo porque para concretarlo se requieren recursos, pero es un esfuerzo que bien vale la pena y por eso vamos hacer todo lo necesario para que se realice en la comuna", manifestó al alcaldesa Virginia Reginato.

Por su parte José Hinzpeter, indicó que la municipalidad y su alcaldesa tienen toda la disposición para realizarla en la ciudad, pero aún faltan detalles por definir, lo que debe dilucidarse en 10 a 12 días.

"La idea es hacer una semana del tenis en Viña, que no sea solo los tres días, sino que además los jugadores están dispuestos a hacer clínicas y

otro tipo de actividades para vestir de blanco a la ciudad", destacó el presidente de la Federación.

Esta propuesta implica también que la industria hotelera de la ciudad se comprometa con el evento y que oferten en paquetes turísticos la competencia deportiva.

Albop
01-13-2008, 11:54 AM
:lol:

NicoFan
01-13-2008, 12:49 PM
Love the thread title! :yeah: :lol:

ChinoRios4Ever
02-11-2008, 08:00 PM
yes Chile vs Canada in Santiago at Estadio Nacional 11-13 april

vamos chilenos

WIN OR LET'S KILL "GIL" DEMEISTER :fiery:

NicoFan
02-11-2008, 08:05 PM
Poor Hans. :eek: :lol:

kidnicky
02-11-2008, 08:05 PM
at least nobody will kick me out of my country this time :rolls:

VAMOS CHILENOS TO WIN OR KILL GILDEMEISTER :lol:

Fergie
02-11-2008, 08:14 PM
Santiago :ras:

Vamos Chile :rocker2:

NicoFan
02-11-2008, 08:37 PM
Fergie - off topic, but pleeeeaaaasssseeee change your avvy. It makes me amazingly sad everytime I see Heath. I really liked him. :sad: It makes me want to cry.

Fergie
02-11-2008, 08:39 PM
I'll change my avy soon, don't worry :hug:

NicoFan
02-11-2008, 08:40 PM
I'll change my avy soon, don't worry :hug:

Gracias. :hug: I try not to think about Heath. He was such a cutiepie. :sad:

ChinoRios4Ever
02-11-2008, 10:53 PM
Santiago :ras:

:banana:

Fergie
02-12-2008, 10:10 AM
Everyone in the team wanted Viña except Feña :p

kidnicky
02-12-2008, 01:12 PM

:rolleyes: .. he should be saying now "who is your daddy huh?" :lol:

NicoFan
02-12-2008, 05:14 PM

I like Fernando but so typical. What Fernando wants...Fernando gets. :rolleyes: No one else ever has a say in anything. :shrug: Even when Nico was #1 racquet, Fernando get everything his way.

I feel sorry for Nico because he wants so much to be DC captain someday. Yeah right. All Fernando has to do is hint that he wants to be captain, and Nico will never be let near the team. :(

kidnicky
02-12-2008, 06:13 PM
I hate that thing of racquet #1 or #2 ... it's like if they were giant racquets :rolls:

Fergie
04-04-2008, 02:59 PM
Massú llega al país y equipo de la Davis duplica prácticas

Tomando cada vez más forma a medida que avanzan los días, el equipo chileno de Copa Davis partió con la incorporación de sus principales raquetas de cara al choque de Copa Davis ante Canadá, por la final de la Zona I Americana, que se disputará entre el 11 y el 13 de abril, en el Court Central del Estadio Nacional.

Luego de que el lunes iniciaran los entrenamientos Hans Podlipnik (775º de la ATP) y el juvenil Cristóbal Saavedra (1222º), hoy se sumó a las prácticas un recuperado Paul Capdeville (118º), quien llega como tercera raqueta nacional y con varias opciones de pelear el puesto de segundo singlista para enfrentar a los norteamericanos.

Capdeville, lucha palmo a palmo el número dos de Chile con Nicolás Massú, quien se sumará mañana a los entrenamientos tras llegar hoy al país proveniente de Italia, luego de caer en primera ronda en el challenger de Napoli.

"Creo que está muy en juego (el puesto), si lo vemos por ranking estamos a 10 puestos de diferencia y de nivel estamos bastante parecidos. Puede ser que Hans tenga un gusto más personal por Nicolás (Massú) y hay que aceptar las decisiones del capitán. Uno sólo puede trabajar para llegar al fin de semana de la mejor manera y tratar de estar con el mejor nivel de tenis para quitarle el lugar", explicó la tercera raqueta chilena tras la práctica de hoy.

González aún no confirma su arribo

El que aún no confirma su llegada al país proveniente de Estados Unidos es Fernando Gonzalez (18º), quien tras su eliminación en el Masters Series de Miami se tomó unos días de descanso antes de sumarse al equipo de Copa Davis.

En la Federación de Tenis esperan que el "Bombardero de La Reina" llegue al país este sábado, por lo que el domingo podría ponerse bajo las órdenes de Gildemeister para preparar su actuación ante los canadienses, quienes también deberían llegar a Chile en las próximas horas.

El equipo de los norteamericanos está formado por Daniel Nestor (3º en dobles), Frederic Niemeyer (181º singles y 524º en dobles), Peter Polansky (367º y 702º) y Vasek Pospisil (1219º y 1195º).

Entrenamientos aumentan intensidad

Con la llegada de Massú este viernes, los entrenamientos de los nacionales comenzarán a realizarse en dobles tandas para preparar de lleno el choque del próximo fin de semana.

De esta forma, los nacionales practicarán en una primera instancia durante las mañanas a partir de las 10 horas, para posteriormente tener un descanso después de almuerzo para retomar los entrenamientos en la tarde desde las 15 horas.

NicoFan
04-04-2008, 03:22 PM
I wouldn't mind that Paul thinking that he can be #2 since Nico is having a bad year (and a bad last year too) if only Paul was actually play well. But he's not. But somehow thinks that he is. :lol:

Sparko1030
04-04-2008, 04:56 PM
Playing better than poor Nico doesn't mean a whole lot right now :awww: I'm not saying that to be mean-just speaking the truth :sad:

Fergie
04-04-2008, 06:59 PM
Massú: "Voy a salir adelante porque tengo las ganas y el tenis"

SANTIAGO.- De muy buen ánimo, distendido y entrenando a gran nivel, Nicolás Massú se integró este viernes al equipo chileno de Copa Davis.

Durante más de una hora el viñamarino entrenó en el court central del Estadio Nacional junto a Paul Capdeville y Hans Podlipnik, bajo la atenta mirada del capitán Hans Gildemeister. El campeón olímpico centró su trabajo con tenis desde el fondo de cancha, énfasis en su derecha y el servicio.

Una vez finalizada la práctica matinal, Massú, aunque en principio señaló que hablaría durante la tarde, prefirió acceder a comentar con los numerosos medios que lo esperaban su primer día de práctica.

"Me sentí muy bien, estoy con muchas ganas y hace una semana que vengo entrenando en arcilla y cada vez me acomoda más la cancha", dijo.

Según Massú, "Copa Davis es algo distinto. Para mí jugar por Chile significa una gran motivación y hoy estoy con la confianza suficiente para ganar mis partidos".

Sobre sus últimas derrotas en el circuito, el viñamarino reconoció que "si bien no he tenido malos campeonatos, lamentablemente algunos resultados no se me han dado. No sé cuál puede ser la causa, pero no quiero pensar en forma negativa, sino que entender que voy a salir adelante porque tengo las ganas y el tenis".

En ese sentido, Massú aprovechó de enviar un recado: "Ahora que están aquí todos conmigo les quiero decir que me molesta que siempre me pregunten por cómo estoy anímicamente o que se hable siempre de mis derrotas y no de mis triunfos".

La ratificación como el segundo singlistas para enfrentar a los canadienses lo tiene bastante motivado.

"Obviamente que quiero jugar, siempre cuando he defendido a Chile o le hecho en gran forma, salvo contra Rusia; pero en todo caso quiero dejar claro que no entreno para ser el segundo, sino que para ser el uno de Chile".

Sobre la posibilidad de un cambio de técnico, así como lo confirmó ayer a Emol su padre Manuel Massú, el viñamarino fue categórico: "En estos momentos mi entrenador es el Pato (Patricio Rodríguez) y no estoy pensando, por ahora, en un cambio de técnico. Yo estoy trabajando con mi gente y lo estamos haciendo de buena manera".

A partir de las 15:30 horas el equipo volverá nuevamentre a las prácticas este viernes y según informó Hans Gildemeister se espera que mañana sábado se integre el número uno nacional, Fernando González.

NicoFan
04-04-2008, 08:09 PM
Sobre la posibilidad de un cambio de técnico, así como lo confirmó ayer a Emol su padre Manuel Massú, el viñamarino fue categórico: "[B]En estos momentos mi entrenador es el Pato (Patricio Rodríguez) y no estoy pensando, por ahora, en un cambio de técnico. Yo estoy trabajando con mi gente y lo estamos haciendo de buena manera".

:rolleyes:

I was so happy yesterday and now this shit. :(

Good, stay with Pato, Nico. And when you are 300 in the world, don't wonder why. :rolleyes:

ChinoRios4Ever
04-04-2008, 08:26 PM
Paul :retard:

shut up you freaking idiot, Nico is bad, but he's having a poor year, he has only 2 wins over... THE #1300 and the #600, omg!!! amazing achievement :worship:

this is one of the biggest problems in my country, we talk too much in bad moments, we need to know when we have to say the correct things

ChinoRios4Ever
04-04-2008, 08:36 PM
Chile squad:
- Feña
- Nico
- Paul
- Hans Podlipnik aka H-Pod

Canada squad:
- Fred Niemeyer
- Peter Polansky
- Daniel Nestor
- Vasek Pospisil

NicoFan
04-04-2008, 09:03 PM
I've only heard of Nestor. :tape: :lol:

ChinoRios4Ever
04-04-2008, 09:16 PM
Niemeyer killed us in 2002, he beat Gonzo in a 5 set thriller in Calgary

Nestor beat Rios in that tie too also in 5 thriller sets, Nico was injuried that's why he didnt play

This time will be different for sure :yeah:

NicoFan
04-04-2008, 09:18 PM
Let's hope! :yeah:

Fergie
04-06-2008, 06:57 PM
Massú y Capdeville no llegaron a nueva práctica

Sin la presencia de Nicolás Massú y Paul Capdeville se desarrolló este mediodía una nueva práctica del equipo de Copa Davis, con miras al duelo ante Canadá.

Massú presentó síntomas de fiebre anoche, por lo que el cuerpo médico decidió otorgarle descanso para que mañana se reintegre a los entrenamientos.

El hecho habría ocurrido luego de su asistencia al partido entre Colo Colo y Everton, que se disputó a partir de las 19.00 en el estadio Monumental.

Capdeville, en tanto, sufre de un resfrío y sólo se le vio algunos minutos en el court central del Estadio Nacional. Pese a ello, el capitán Hans Gildemeister no se alarma demasiado.

"Paul fue al doctor porque estaba resfriado y le dimos descanso hoy. Nicolás sintió un poco de malestar, pero no es nada importante. Ya mañana se incoporará definitivamente. Quizá los cambios de temperatura lo afectaron un poco, pero el doctor me aseguró que estará mañana", sentenció.

Mañana se realizará una conferencia de prensa a las 11.00 y posteriormente se efectuará una nueva práctica, esta vez con la presencia de Fernando González.

NicoFan
04-06-2008, 07:26 PM
I hope Nico feels better. :hug:

ChinoRios4Ever
04-06-2008, 07:34 PM
Nico was in the stadium yesterday :devil:

he jinxed Everton :lol:

Colo Colo :worship:

NicoFan
04-06-2008, 08:10 PM
I guess that he recovered rather quickly. :o :lol:

kidnicky
04-07-2008, 04:10 AM
nobody could jinx Everton, those guys are so bad :rolls:

ChinoRios4Ever
04-07-2008, 05:14 AM
wrong Kid.

Everton is the leader of Torneo Apertura with Universidad Catolica. :o

But Colo Colo is too good for them :rocker2:

Fergie
04-07-2008, 12:08 PM
My 2 teams in the lead :rocker2: ... But they will choke in the end as always :rolls:

kidnicky
04-07-2008, 01:11 PM
Nah! that can't be happening?!?! :eek: :lol: ... thanks for letting me know, I guess not only Nico is happy about this, right Fergie? :rolls:

TommyB.
04-08-2008, 06:07 PM
Who will play singles besides Gonzalez? Nico or Capdeville?

NicoFan
04-08-2008, 06:41 PM
Who will play singles besides Gonzalez? Nico or Capdeville?

I don't think that Hans has decided yet. :shrug:

kidnicky
04-08-2008, 08:03 PM
He said Nico will but with Hans you never know :retard: ... He said that he wants Capdeville to play doubles :tape: :lol:

ChinoRios4Ever
04-08-2008, 08:20 PM
CMOOOOON you guys

Nico is CLEARLY the #2 singles player, no chance in hell for Paul, he's sucking a lot more if you compare him with Nico :wavey:

Nico is the obvious choice since this tie is on clay

kidnicky
04-08-2008, 10:19 PM
of course it's the obvious choice but Hans is kind of :cuckoo: and changes his mind like 3 times daily :rolls:

ChinoRios4Ever
04-09-2008, 04:52 AM
and today Feña-Nico practice doubles, for sure they will be the team for saturday...

GIL de Meister giving false hope to Paul... what an asshole this idiot :ras:

TommyB.
04-09-2008, 02:12 PM
Capdeville for doubles? Why not. :shrug:

I think Gonzo and Nico shouldn't play the whole tie alone. Let the other guys play on saturday or maybe one of them. :p Canada has no chance in singles imo but their doubles team (Nestor/Niemeyer?) is dangerous.

kidnicky
04-09-2008, 02:55 PM
that's why Capdeville can't play doubles :lol: because Canada's doubles team is dangerous and if by the end of saturday, Chile already won the tie, then Paul could play on sunday as much as he wants :rolls:

NicoFan
04-09-2008, 03:15 PM
If both Fernando and Nico win their first singles matches, Paul probably should be put in for doubles on Saturday, to give one of the boys a rest in case they are needed for the second round of singles matches. But if one of them loses their first singles match, I don't think that they can't afford to put Paul in.

TommyB.
04-09-2008, 04:50 PM
Ok but I still think Capdeville should play doubles if the score says Chile 2-0 or 1-1. We'll see. ;)

Fergie
04-09-2008, 08:44 PM
Capitán de Copa Davis decidió que González y Massú también jugarán el dobles

Así lo dijo hoy Hans Gildemeister, quien espera cerrar la serie ante los norteamericanos el día sábado. Además, quiere que el viñamarino inaugure la llave contra el team foráneo.

SANTIAGO, abril 09.- Se acabó uno de los pocos misterios que existía en cuanto a la conformación del equipo chileno de Copa Davis, de cara a los partidos de este viernes, sábado y domingo ante Canadá.

Ocurre que en la presente jornada el capitán criollo, Hans Gildemeister, sostuvo que Nicolás Massú y Fernando González jugarán el dobles, de modo de poder cerrar la serie lo antes posible.

En el entrenamiento de hoy miércoles todos los jugadores nacionales sesionaron con normalidad, hecho más que positivo tras la pequeña molestia al tobillo que sufrió el Bombardero en la irregular cancha del Estadio Nacional.

Además, el Biónico entregó otro dato para el cotejo ante los norteamericanos. Y es que para el sorteo de este jueves, sólo añora que Massú abra la serie, dejando a González para asegurar el segundo punto.

Fergie
04-09-2008, 08:53 PM
:scared:

Suspenden práctica de equipo chileno de Copa Davis por aviso de bomba

SANTIAGO.- Efectivos de las fuerzas especiales de Carabineros debieron evacuar a los miembros del equipo nacional de Copa Davis, luego de que se recibiera un llamado anónimo que advertía de varios artefactos explosivos escondidos en el Estadio Nacional, donde los tenistas realizan sus prácticas para enfrentar a Canadá este fin de semana.

Los medallistas olímpicos Fernando González y Nicolas Massú debieron salir apresuradamente de la cancha central como parte del operativo policial para revisar las dependencias del court central.

"Se recibió un llamado anónimo donde señalaban textualmente que había bombas en el Estadio Nacional pero no especificaron dónde se encontraban. Desgraciadamente se estaba haciendo la práctica del equipo chileno, pero es un tema de seguridad. Hay que hacer una minuciosa revisión", dijo el capitán Esteban Contreras a radio Cooperativa.

Contreras no especificó cuánto tiempo tardaría el operativo de seguridad y dijo que los tenistas fueron llevados a un lugar seguro hasta que éste terminara.

Chile enfrenta a Canadá desde este viernes en Santiago por las semifinales del Grupo I de la Zona Americana de Copa Davis.

ChinoRios4Ever
04-09-2008, 09:09 PM
not again :banghead: :smash:

well... talking of tennis this is the right choice, Paul is sucking a lot this week on practices, so Feña-Nico must play all the live rubbers, finally a good move from GIL de Meister

ClaudiuS
04-09-2008, 09:12 PM

NicoFan
04-09-2008, 09:22 PM

Why would someone want to hurt our Nico and Fernando????

ChinoRios4Ever
04-09-2008, 09:28 PM
It's only a joke. This is happening in a lot of places in our country.

At the end nothing is wrong.

NicoFan
04-09-2008, 09:30 PM
It's only a joke. This is happening in a lot of places in our country.

At the end nothing is wrong.

Oh good. That makes me feel better. I was worried about our chicos. :sad:

But someone needs to tell these people that these kind of things aren't jokes...nothing funny about it. :(

ChinoRios4Ever
04-09-2008, 09:38 PM
Obviously, it's not funny, but those people doesnt care a sh*t about anything. :smash:

But.. i think is a good idea to put a bomb in the Jose Hinzpeter and GIL de Meister's office for all your magical choices in the last months :lol: :devil:

Fergie
04-09-2008, 09:42 PM
But.. i think is a good idea to put a bomb in the Jose Hinzpeter and GIL de Meister's office for all your magical choices in the last months :lol: :devil:
:haha:

This bomb jokes are almost everyday here now :p

kidnicky
04-09-2008, 09:54 PM
more and more bomb jokes :scared: :ras: :p

a bomb in that office would be kind of good Felipe :rolls:

Fergie
04-10-2008, 12:30 PM

Evalúan jugar en paralelo dobles de Copa Davis y el Superclásico

Desde la Federación de Tenis confirmaron a La Tercera.com la preocupación que tienen ante los pronósticos de lluvia que hay para el fin de semana, lo que obligaría a jugar ambos eventos el sábado de forma simultánea.

Pese a que este año ha sido especialmente seco y la escasés de lluvia ha hecho que desde el sector agrícola se desee constantemente algún chubasco, es precisamente la lluvia lo que más preocupa por estos días a la Federación de Tenis de Chile, ya que podría obligar a jugar de forma simultánea el duelo de dobles del sábado ante Canadá por Copa Davis y el Superclásico entre Universidad de Chile y Colo Colo.

De acuerdo a los reportes de la Dirección Meteorológica de Chile, podrían caer algunos chubascos durante la tarde-noche de este viernes, e incluso extenderse para el día sábado, lo que obligaría a que ambos eventos a disputarse durante la jornada sabatina en el Estadio Nacional se toparan en horario, lo que llevaría a que se juegen de forma paralela.

El duelo de dobles entre Chile y Canadá por la final de la Zona I Americana de la Copa Davis está programado para las 10 horas, mientras que el "derby" máximo del fútbol chileno está agendado para que comienze a las 16.30 horas, horarios especialmente programados para que ambos eventos no se topen.

"Estamos bastante preocupados por el tema de la lluvia que podría haber el sábado. Si llueve esa mañana, el partido se tendría que retrasar un poco y dependiendo de la extensión de éste, incluso se podría topar con el partido de fútbol", señaló a La Tercera.com el presidente de la Federación de Tenis de Chile, José Hinzpeter.

El timonel del tenis nacional explicó que "de producirse este escenario hipotético, que obviamente esperamos no se de, no tendríamos otra alternativa y se tendría que topar con el partido de la "U" con Colo Colo. De todos modos es una decisión que la tienen que tomar los jueces, dependiendo de las circunstancias".

De esta forma, ambos eventos podría toparse en horario, algo que era ampliamente rechazado por las dos partes en conflicto (ANFP y Federación de Tenis), pese a todos los resguardos de seguridad y reprogramación que incluso llevaron a adelantar en dos horas el inicio del choque de duplas.

kidnicky
04-10-2008, 01:17 PM
:haha: :rolls:

Fergie
04-10-2008, 04:34 PM
Comenzó la Davis: González arranca la serie ante Canadá

Tras el sorteo efectuado este mediodía el Bombardero será quien abrirá los fuegos ante la raqueta número dos de los norteamericanos. Luego va Massú.

SANTIAGO, abril 10.- Fernando González (15) tendrá la oportunidad de comenzar a allanar el camino para Chile en su regreso a una disputa por el Grupo Mundial de la Copa Davis.

Y es que según el sorteo efectuado este mediodía en el Court Central, el Bombardero será quien abrirá la serie ante Canadá en la Zona Americana 1, buscando un cupo para el repechaje.

La raqueta uno del país se medirá ante Peter Polansky (369 del mundo) en el primer turno y luego entrará a la cancha Nicolás Massú (111).

El viñamarino cerrará el día midiendo fuerzas contra el mejor colocado de los norteamericanos en esta llave, Frederic Niemeyer, 197 del orbe.

Los duelos arrancarán a las 11 de la mañana este viernes en el Estadio Nacional y se espera que la gente replete las aposentadurías del recinto de Ñuñoa.

NicoFan
04-10-2008, 04:54 PM

Nico has to win this or the entire country of Chile will throw him out. :bigcry:

(Of course then he can come live here in the U.S.!!!! :bounce: :lol:)

Albop
04-10-2008, 04:55 PM
Its great for nico playing after feña :yeah:

NicoFan
04-10-2008, 05:44 PM
Fernando's match starts at 11:00 Chile time tomorrow so Nico's match will probably be around 1:30/2:00 Chile time.

VAMOS NICO! VAMOS FERNANDO! VAMOS CHILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :bounce:

ChinoRios4Ever
04-10-2008, 05:49 PM
agree with albop :yeah:

vamos Chile :rocker2:

LOVELY
04-10-2008, 09:14 PM
Ayuda people from Chile :o
Could you tell me what the difference of time you have with Paris ? I thought it was 5 hours less but some sites say 6 hours less :confused:
Now it's 11pm in France..

Albop
04-10-2008, 09:15 PM
Ayuda people from Chile :o
Could you tell me what the difference of time you have with Paris ? I thought it was 5 hours less but some sites say 6 hours less :confused:
Now it's 11pm in France..

5:15 pm in chile :wavey:

NicoFan
04-10-2008, 09:17 PM
It's 6 hours difference, Lovely. :)

LOVELY
04-10-2008, 09:20 PM

Fergie
04-10-2008, 10:22 PM
Feña bromeó con horario de su partido y Massú habló de amenaza de bomba

A Mano de Piedra no le gustó jugar tan temprano "porque esperaba dormir un poco más", mientras que el viñamarino dijo que tomó "para la risa" la evacuación del miércoles del Estadio Nacional.

SANTIAGO, abril 10.- El buen ánimo del equipo chileno de Copa Davis de cara a su confronte ante Canadá quedó totalmente graficado hoy jueves, luego que Fernando González y Nicolás Massú hablaran distendidamente de distintos temas.

La cita se dio en el marco del sorteo de los confrontes de este fin de semana, donde se dictaminó que Fernando González abrirá la serie frente al 2 de los norteamericanos, Peter Polansky (369).

El primero en hacer sonreír a la prensa fue el Bombardero, quien al ser consultado por inaugurar la serie a las 11 de la mañana, dijo que "no me gustó nada. Esperaba dormir un poco más".

Pero el diálogo de los criollos no concluyó ahí, ya que el viñamarino habló de la amenaza de bomba del día miércoles, la que obligó a evacuar el recinto.

"Lo tomamos para la risa al principio, pero después nos fuimos porque nunca se sabe qué puede pasar. Menos mal que habíamos entrenado más de una hora, así que no hubo problemas", cerró con total relajo.

Para evitar cualquier inconveniente de seguridad, la Federación de Tenis y Carabineros coordinaron acciones para velar por la total y completa seguridad de los hinchas y deportistas que asistan al evento.

NicoFan
04-10-2008, 10:25 PM
How late does Fernando want to sleep? :rolls: The match doesn't start until 11:00. :shrug: :lol:

kidnicky
04-10-2008, 11:15 PM
so the nightmare begins tomorrow huh? :silly: :lol:

Sparko1030
04-11-2008, 02:28 AM
so the nightmare begins tomorrow huh? :silly: :lol:

Yup :unsure: I don't even want to think about it but there it is.....I just want to stick my head in sand like an osterich :bigcry: :lol:

Best of luck to Nico and the whole Chilean team!!! You CAN and WILL do it Nico!!! :fiery:
Kick some butt tomorrow!! :rocker2:

( :secret: Hey Kid, what time do the matches start for our time: )

VAMOS NICO!!! VAMOS CHILE!!!

kidnicky
04-11-2008, 03:16 AM
the matches start at 10am of our time Sparko ;)

Sparko1030
04-11-2008, 03:23 AM
Gracias Kid :hug: :)

kidnicky
04-11-2008, 03:28 AM
You're welcome :p

Sparko1030
04-11-2008, 06:17 PM
Fernando's match just finished, Fernando winning in 4 sets. Next Nico!!! Win your match too Nico!!!

VAMOOOOOOOOOS!!! :fiery:

kidnicky
04-11-2008, 06:27 PM
finally it's Nico's turn :lol:

VAMOS NICOO!! :fiery:

LOVELY
04-11-2008, 06:44 PM
Nico all in black with the warrior pony tail :yeah:

kidnicky
04-11-2008, 06:54 PM
match started

0*-1

Vamos Nico!!!

kidnicky
04-11-2008, 07:01 PM
1-1* now

Fergie
04-11-2008, 07:03 PM
Nico 2-2*

Easy hold :yeah:

kidnicky
04-11-2008, 07:05 PM
2-2* now

the terra guys are saying that he looks calmn :lol:

Fergie
04-11-2008, 07:05 PM
3 BP Nico :bounce:

Fergie
04-11-2008, 07:07 PM
Deuce :rolleyes:

Sparko1030
04-11-2008, 07:12 PM
Get this break yet Nico!!

Fergie
04-11-2008, 07:13 PM
Nico *2-3

4 BP and nothing :p

Sparko1030
04-11-2008, 07:13 PM
:awww: no break, but still on serve :) 2*-3

kidnicky
04-11-2008, 07:14 PM
no break :p

Fergie
04-11-2008, 07:22 PM
Finally Nico 3-3*

NicoFan
04-11-2008, 07:22 PM
Come on NICO!!! :fiery:

kidnicky
04-11-2008, 07:28 PM
and very quickly it's now 3*-4 :lol:

kidnicky
04-11-2008, 07:32 PM

NicoFan
04-11-2008, 07:34 PM

Precisely.

He can't even beat some guy no one has ever heard of before.

Yet again...time to make changes or retire.

Sparko1030
04-11-2008, 07:37 PM
:sad: When I left it was 3-3, now he's lost the first set?

WIN THE 2nd NICO!!! FIght Fight Fight!!!

kidnicky
04-11-2008, 07:38 PM
I have heard about the other guy :silly: but I know what you mean :p

anyway let's see what happens, this match is the best of 5 sets :fiery:

NicoFan
04-11-2008, 07:40 PM
Sparko - I just noticed your signature with the headbang around Nico and the shrugs around Fernando. :rolls:

Exactly how we all feel. :lol:

kidnicky
1-0* now

Vamoos!!!

NicoFan
Andy won the first match for the US. :yeah: :bounce: :woohoo:

NicoFan
04-11-2008, 07:41 PM
Two bp's - can he do it or will it be the usual??? ;) :lol:

kidnicky
04-11-2008, 07:41 PM
the best would be to include those slaping smilies instead of the ones Sparko is using :rolls:

NicoFan
04-11-2008, 07:42 PM
one bp gone. :haha:

Yup, Kid, I agree!!! :lol:

NicoFan
04-11-2008, 07:42 PM
Both bp's gone... :rolls:

Typical... :rolleyes:

NicoFan
04-11-2008, 07:43 PM
another bp chance... :lol:

NicoFan
04-11-2008, 07:44 PM
another bp GONE!! :haha:

Nico... :hug:

kidnicky
04-11-2008, 07:49 PM
but hey, aparently this game was the best played by Nico .. well he held to love that had to be good right? :lol:

2-1*

NicoFan
04-11-2008, 07:50 PM
It just amazes me that he can't break...ever. And then when he finally does break a guy's serve, then he can't hold his own serve.

Nico... :banghead: :hug:

kidnicky
04-11-2008, 07:53 PM
another deuce game ... Vamos Nico break him!! :fiery:

NicoFan
04-11-2008, 07:57 PM
My sb is stuck at 2-2 15-0...what does everyone else have?

NicoFan
Oooppsss...ignore that - it just went.

LOVELY
Andy won the first match for the US. :yeah: :bounce: :woohoo:

:sad: :sad: :bigcry:

NicoFan
04-11-2008, 07:58 PM
Oh sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry Lovely - I forgot!!! :hug:

Fergie
04-11-2008, 08:02 PM
Nico *3-3

NicoFan
04-11-2008, 08:07 PM
Broken again. :bigcry:

Nico... :hug:

Good grief, he's just horrid. :sad: :sad:

Fergie
04-11-2008, 08:08 PM
No breaks ;)

Nico 4-3*

NicoFan
04-11-2008, 08:08 PM
Cooperativa is showing that he was broken. Sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry... :lol:

kidnicky
04-11-2008, 08:09 PM
where did you see the break huh NicoFan? :lol:

I'm off for having lunch, I'll expect for good news when I come back ;)

Vamos Nico Vamoos!!! :fiery:

Fergie
04-11-2008, 08:09 PM
0-30 ... Vamos :rocker2:

NicoFan
04-11-2008, 08:10 PM
Cooperativa - they've got the Canadian guy winning 4-3 and serving. :shrug: Don't blame me - blame Cooperativa!! :lol:

NicoFan
04-11-2008, 08:10 PM
So who is serving right now - Nico or the Canadian guy????

NicoFan
04-11-2008, 08:12 PM
It's deuce...whoever is serving, if it's Nico, hold!, if the Canadian guy, Nico break! :rolls:

Fergie
04-11-2008, 08:14 PM
Nico 5-3 :woohoo:

kidnicky
04-11-2008, 08:14 PM
the canadian serving now :p so breaaak Nico :fiery:

NicoFan
04-11-2008, 08:16 PM
Terra has Nico up 5*-3, serving for the set.

Is that right? :lol:

kidnicky
04-11-2008, 08:17 PM
yes that's the one is right :lol:

NicoFan
04-11-2008, 08:17 PM
15-30... :eek:

NicoFan
04-11-2008, 08:18 PM
30-30 :yeah:

NicoFan
04-11-2008, 08:19 PM
sp!!

NicoFan
04-11-2008, 08:19 PM
Nico...come on dude.... deuce... :rolleyes:

Just do it!! :fiery:

NicoFan
04-11-2008, 08:22 PM
break point for the canadian guy. :rolleyes:

Come on Nico, show some courage out there. Really...enough with the nerves, for goodness sake. Just do it!! :fiery:

NicoFan
04-11-2008, 08:25 PM
5-4*

I give up. This is just too ridiculous following this guy anymore.

:wavey:

I got better things to do on a Friday afternoon. :rolls:

Fergie
04-11-2008, 08:27 PM
6-4 :woohoo:

LOVELY
04-11-2008, 08:30 PM
Well done Nico :woohoo: Keep the fight !!!

Sparko1030
04-11-2008, 08:30 PM
:bounce: Way to win the 2nd set Nico!!! Keep it up!

Sparko1030
04-11-2008, 08:33 PM
Sparko - I just noticed your signature with the headbang around Nico and the shrugs around Fernando. :rolls:

Exactly how we all feel. :lol:

Yeah, its how they make me feel lately :silly: :haha:

Just got back from picking up the kids, Nico won the set while I was gone, maybe I should stay away so he can win :unsure: :lol:

NicoFan
04-11-2008, 08:43 PM
I just read on terra that they can only play until 6:30 because of visibility?? No lights in the National Stadium?? I know that I've watched soccer games played there at night? What's up with that then?

Sparko1030
04-11-2008, 08:49 PM
oh oh, down a break 2-3*

Break Back Nico!!!

Sparko1030
04-11-2008, 08:51 PM
I just read on terra that they can only play until 6:30 because of visibility?? No lights in the National Stadium?? I know that I've watched soccer games played there at night? What's up with that then?

:scratch: If they've played at night there before, why not now? And why would they pick a stadium that doesn't have lighting?

NicoFan
04-11-2008, 08:54 PM
Two bps for Nico... :awww:

NicoFan
04-11-2008, 08:54 PM
1 bp for Nico... :shrug:

Why am I not surprised???

NicoFan
04-11-2008, 08:55 PM
He broke! :eek: :rolls:

3-3

Albop
04-11-2008, 08:56 PM

0-30

NicoFan
04-11-2008, 08:57 PM
15-40... amazing...

Fergie
04-11-2008, 08:58 PM
I heard something like the lights of the stadium aren't the regular lights for a Davis Cup match (something like the number of lights) :o

Sparko1030
Nico did break back! 3*-3, but now Polansky is threatening to break again. :scared:

You know what you have to do Nico.....

NicoFan
30-40...

Fergie
Deuce :p

NicoFan
I heard something like the lights of the stadium aren't the regular lights for a Davis Cup match (something like the number of lights) :o

Oh okay. Thanks for the info.

Sparko1030
04-11-2008, 08:59 PM
duece...

Fergie
04-11-2008, 08:59 PM
Nico 4-3* :bounce:

NicoFan
04-11-2008, 09:00 PM
Fergie - you are watching the match. How does Nico look? Is he playing as poorly as his record is showing? What's he doing wrong? Just nerves? Or is his groundstrokes off? Serve? I guess, what's his problem overall? :lol:

Sparko1030
04-11-2008, 09:01 PM
whew! he held :yeah: 4-3*

NicoFan
04-11-2008, 09:02 PM
Nice toughness by Nico to hold. :yeah:

Fergie
04-11-2008, 09:04 PM
Nico looks ok, yelling the important points and a bit frustrated with the court, not playing good with the backhand :p ... And the other guy is serving very well, the reason why Nico didn't break him until tons of bp :p

NicoFan
04-11-2008, 09:06 PM
Nico looks ok, yelling the important points and a bit frustrated with the court, not playing good with the backhand :p ... And the other guy is serving very well, the reason why Nico didn't break him until tons of bp :p

Thanks. :hug:

His bh always sucks so that's not new. :lol:

Go tell him for me to stop worrying about the court and just play. ;) :lol:

And if the other guy is serving well, he's got to play more aggressive, step up, and take the serve early. I'm sure he's 20 feet behind the baseline. :lol:

Fergie
04-11-2008, 09:08 PM
The court is very bad :retard: ... But is the same for both players :p

NicoFan
04-11-2008, 09:09 PM
Yup, true. :lol:

NicoFan
04-11-2008, 09:10 PM
:woohoo: for NICO!!! :bounce:

Fergie
Nico 6-4 :woohoo:

NicoFan
Lovely - are you watching James and PH??? It's a great match...look like PH is going to take the 2nd set.

Albop
nicoooooooooooooooooooo

:banana:

Sparko1030
04-11-2008, 09:11 PM
YES!!!! Nico win the 3rd set on a break!!! Way to go Nico!!! :banana:

Now, just one more set Nico-you can do it!!!!

VAMOOOOOOS!!!

Fergie
04-11-2008, 09:11 PM
One more Nico, vamos!!! :rocker2:

NicoFan
04-11-2008, 09:12 PM
Take the 4th Nico!!! If it has to go to a 5th set, that means finishing tomorrow and I don't think that will be good for Nico...

LOVELY
04-11-2008, 09:12 PM
Lovely - are you watching James and PH??? It's a great match...look like PH is going to take the 2nd set.

No I'm following Nico on a livestream :o

NicoFan
04-11-2008, 09:13 PM
No I'm following Nico on a livestream :o

What livestream????

NicoFan
04-11-2008, 09:13 PM
FYI - James and PH are tied, one set apiece.

NicoFan
04-11-2008, 09:14 PM
My posts are coming out in a different order than I posted them. :confused: :lol:

LOVELY
04-11-2008, 09:14 PM
yes Second set Paulo :cool:

Fergie
04-11-2008, 09:16 PM
Nico 0-1* :sobbing:

LOVELY
04-11-2008, 09:16 PM
What livestream????

Canadian channel
http://www.tenniscanada.ca/DavisCup/liveweb_fr.html

Sparko1030
04-11-2008, 09:17 PM
break Back Nico!!!

NicoFan
04-11-2008, 09:20 PM
Thanks Lovely! :hug: As course as soon as I put it on, they said they are experiencing technical difficulties. :awww: :lol:

Fergie
04-11-2008, 09:21 PM
The court :shout:

Nico *0-2

NicoFan
04-11-2008, 09:22 PM
2-0*

Not the start I hoped for. :sad:

NicoFan
04-11-2008, 09:23 PM
Nico looks so cute when he talks to himself. :hug:

He really looks quite adorable with the warrior ponytail. :yeah: And love the red on him. :hug:

LOVELY
04-11-2008, 09:23 PM
Thanks Lovely! :hug: As course as soon as I put it on, they said they are experiencing technical difficulties. :awww: :lol:

I thought you had a livestream so that's the reason why I didn't put the link before :awww: You should have told me you were following only on scoreboard...
The comments are funny for me because it's in french but with the canadian accent :lol:

Albop
04-11-2008, 09:25 PM
15-15

LOVELY
04-11-2008, 09:26 PM
the livestream is a bit behind I think...

NicoFan
04-11-2008, 09:27 PM
I thought you had a livestream so that's the reason why I didn't put the link before :awww: You should have told me you were following only on scoreboard...
The comments are funny for me because it's in french but with the canadian accent :lol:

Better late than never! :lol:

Canadian French is fun to listen to. :lol: Their voice tone goes up and down. Back when I spoke French better, I used to love to imitate them. :lol: But my French sucks now so I can't do it. :lol:

Fergie
Nico *1-3

NicoFan
the livestream is a bit behind I think...

It's way behind but I like seeing Nico. :yeah:

NicoFan
04-11-2008, 09:30 PM
Terra says Nico is making gestures. He needs to just stay calm. He's only a break down. Just stay focused and be aggressive.

Sparko1030
04-11-2008, 09:31 PM
:wavey: Thanks for the link Lovely :)

Get the break this time Nico!!!

NicoFan
04-11-2008, 09:35 PM
Shit...bp but now deuce.

COME ON NICO - JUST DO IT!! :fiery:

NicoFan
04-11-2008, 09:38 PM
Another deuce.

Come on Nico - get tough on these BPs!!! :fiery:

Fergie
04-11-2008, 09:39 PM
I hate this guy and his serve :ras:

NicoFan
04-11-2008, 09:40 PM
Now that I'm watching it, the Canadian guy is being so much more aggressive than Nico - that's why he's got Nico on the ropes. He's coming into net - on clay! Nico has to be more aggressive.

Fergie
04-11-2008, 09:43 PM
3-3 :woohoo:

NicoFan
04-11-2008, 09:43 PM
My sb is stuck at ad Nico and I lost live streaming - what's the score?

Sparko1030
04-11-2008, 09:44 PM
Yes!!! Nico breaks back. 3*-3

NicoFan
04-11-2008, 09:44 PM
Thanks!! :woohoo:

LOVELY
04-11-2008, 09:46 PM
The livestream is dead :mad:

kidnicky
04-11-2008, 09:46 PM
I'm back now

Vamos Nico take this match noww!! :fiery:

Fergie
04-11-2008, 09:47 PM
Nico 4-3* :yeah:

NicoFan
04-11-2008, 09:47 PM
Lovely - I got it back for like 10 seconds, and now it's stuck again. :(

Tennis fans have to put up with so much shit just to follow the game. :rolleyes:

kidnicky
04-11-2008, 09:50 PM
I'm laughing so much with the guys from terra :lol:

Vamos Nico Vamooos!!! :fiery:

LOVELY
04-11-2008, 09:50 PM
Lovely - I got it back for like 10 seconds, and now it's stuck again. :(

Tennis fans have to put up with so much shit just to follow the game. :rolleyes:

I tried again with the same link and now I have comments in english and it's another canadian channel :lol:

Fergie
04-11-2008, 09:51 PM
4-4 and rain :rolleyes:

kidnicky
the stream didn't work for me at all ... I hate being at work :mad:

NicoFan
Yup, it's back. But I don't have any commentators. :lol: English or French. :shrug:

NicoFan
04-11-2008, 09:54 PM
It is raining, but they should still be able to play. (Hoepfully...)

Albop
04-11-2008, 09:55 PM
the rain stoped :)

NicoFan
04-11-2008, 09:55 PM
5-4* NICO! :bounce:

NicoFan
04-11-2008, 09:56 PM
Good news Albop. :yeah:

Sparko1030
5-4* Break and win the match Nico!!! You can do it!!!

VAMOOOOOOOOOS!!!

NicoFan
0-15 :yeah:

Fergie
04-11-2008, 09:57 PM
0-30 :bounce:

NicoFan
04-11-2008, 09:57 PM
0-30!!!! :yeah:

NicoFan
04-11-2008, 09:58 PM
I'm afraid to look. :scared:

NicoFan
04-11-2008, 09:59 PM
What's happening? Still 0-30???

kidnicky
04-11-2008, 09:59 PM
5-4*

0-30

Vamos Nico Vamooos!!! finish this now!! :fiery:

NicoFan
04-11-2008, 10:00 PM
15-40!!! :bounce:

PLEASE DO THIS NOW NICO!!! :fiery:

Sparko1030
04-11-2008, 10:00 PM
mp Nico...DO IT NICO!!!! VAMOOOOOOOOOOS!!!!

kidnicky
04-11-2008, 10:01 PM
take one Nico just one!!! :fiery:

NicoFan
04-11-2008, 10:01 PM
30-40 :bigcry:

COME ON NICO!!! :boxing:

NicoFan
04-11-2008, 10:02 PM
F*ck!!!

Deuce.

Please Nico ... cut the shit and get it done!!! :mad:

Sparko1030
:scared: duece

DO IT NICO DO IT!!!! :fiery:

NicoFan
Ad the Canadian guy. :rolleyes:

kidnicky
04-11-2008, 10:03 PM
I hate this canadian guy so much with his stupid aces :ras:

NicoFan
Forget getting mad at him...tell Nico to be more aggressive. :(

Sparko1030
rats, no break. 5*-5

NicoFan
04-11-2008, 10:04 PM
Nico... :banghead:

Fergie
04-11-2008, 10:08 PM
Nico 5-6* :mad:

Sparko1030
04-11-2008, 10:08 PM
NOOOO!!! double bp for the Canadian :awww:

Sparko1030
04-11-2008, 10:09 PM
:ras: 5-6* Break back Nico!!! Break back!

kidnicky
04-11-2008, 10:10 PM
:bigcry:

NicoFan
04-11-2008, 10:10 PM
Unbelievable.

History yet again repeats itself.

2 MPs, and he's going to find a way to lose this match.

Nico... :rolleyes:

Fergie
04-11-2008, 10:11 PM
They will play until 7 pm :rolleyes:

Sparko1030
04-11-2008, 10:13 PM
:awww:

NicoFan
04-11-2008, 10:14 PM
Really - I'd like to smack him. :(

I'm so sick of this shit from him.

And what will his excuse be this time? It's too hot, it's too cold, he grunted too loud, I don't like the court, it's raining, my headband doesn't fit properly, I didn't like a call in the middle of the 2nd set, etc. etc. etc.

Fergie
04-11-2008, 10:15 PM
And now they will play until the end of the match, good :p

Sparko1030
04-11-2008, 10:15 PM
Well, Nico, win this last set please! You can do it!

VAMOOOOOOS!!!

Fergie
04-11-2008, 10:18 PM
The match will finish tomorrow :p

Sparko1030
04-11-2008, 10:19 PM

Well, I guess I can make supper then. :p

kidnicky
04-11-2008, 10:20 PM
until tomorrow now :shrug: :rolleyes:

I don't know what we'd expect for tomorrow really :awww: