Thematic Ads [Archive] - MensTennisForums.com

Thematic Ads

Denaon
06-29-2007, 06:10 PM
I gotta say, I don't mind about them....I can handle them while I decide to become a premium member (or not) ....but can't you find any other type of ads where there's no "cookie" recollection??

Am I the only one getting all these GAY ADS????
I mean....Come on....I'm at work and I don't do gay sites here :haha:

Deathless Mortal
06-29-2007, 07:10 PM
Yeah, those gay ads are going on my nerves too :mad:

Denaon
06-29-2007, 07:16 PM
Yeah, those gay ads are going on my nerves too :mad:

So they're not intentionally displayed to gay people??? :o

:awww: I don't feel any special now :ras:

:lol:

I thought this was about some tracking cookie...but of course when I'm at home :aplot:

Blue Heart24
06-29-2007, 07:30 PM
Yeah :(

Please remove them!

Neely
06-29-2007, 07:40 PM
lol yes, I'm also feeling that I'm the wrong target group ;) I noticed them about 12 hours ago for the first time.

Denaon
06-29-2007, 07:44 PM
Well...giving it a second thought.....who doesn't like REALJOCKS?? :drool:

shotgun
06-29-2007, 08:41 PM
Yeah, if there's a way to do so, please get rid of the ads with semi-naked men, Steve.

As if the loads of avatars with male abs we had a while back weren't off-throwing enough for people that aren't interested in those kind of things. :lol:

the answer
06-29-2007, 08:43 PM
above the screen ???

Tom Paulman
06-29-2007, 08:56 PM
I wonder why they chose to advertise on MTF, did they do a research and find out that half of MTF users are gay or what?

scarecrows
06-29-2007, 08:57 PM
you dont want to meet gay jocks? :awww:

Naranoc
06-29-2007, 09:00 PM
It's more relevant at WTAw :lol: :o

safin-rules-no.1
06-29-2007, 09:07 PM
would people be complaining if they were half naked females offering a 'hetero' site.....NOPE i doubt it :retard:

Denaon
06-29-2007, 09:10 PM
would people be complaining if they were half naked females offering a 'hetero' site.....NOPE i doubt it :retard:

I agree with this...although I think people would consider it as a tasteless site...:p

redballoon
06-29-2007, 09:17 PM
Firefox + NoScript (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/722) & Remove It Permanently (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/521)

safin-rules-no.1
06-29-2007, 09:23 PM
I agree with this...although I think people would consider it as a tasteless site...:p

i consider it tasty :p

but why should it be removed? i dont see what the problem is really - if you dont like it, dont click on it :lol:

njnetswill
06-29-2007, 09:31 PM
Whatever keeps MTF up and running. :worship: :p

JMG
06-29-2007, 10:11 PM
I love the Philippine women ad. :D

s.m.
06-29-2007, 11:45 PM
Firefox + NoScript (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/722) & Remove It Permanently (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/521)

thx :worship:
i dont need that bullshit in my sight

GlennMirnyi
06-30-2007, 12:48 AM
would people be complaining if they were half naked females offering a 'hetero' site.....NOPE i doubt it :retard:

What? Half naked females? Where? Where? Where? :p :p :p :p

Neely
06-30-2007, 06:38 AM
I love the Philippine women ad. :D
:rolls: :rolls:

belco
06-30-2007, 10:24 AM
i consider it tasty :p

but why should it be removed? i dont see what the problem is really - if you dont like it, dont click on it :lol:

you might find it tasty but i dont. I got my first ad today :lol:

it should be removed instantly and im not being anti gay. Just imagine all the people who visit mtf at school/work. IT person that monitors the content being viewed would have a field day. Innocent people would be getting followed up with for no reason.

jayjay
06-30-2007, 11:12 PM
I wonder why they chose to advertise on MTF, did they do a research and find out that half of MTF users are gay or what?

It's google ads, not sure it has anything to do with MTF specifically. We've been getting them too on KOC, but then again, with initials like KOC, we kind of expect it. :lol:

*Viva Chile*
06-30-2007, 11:20 PM
I wrote something about that, in "The little things in life which annoy you" thread.

http://www.menstennisforums.com/showpost.php?p=5602150&postcount=770

safin-rules-no.1
07-01-2007, 03:43 PM
thx :worship:
i dont need that bullshit in my sight

:retard: i dont want your bullshit avatar in my face either


i think people are over reacting - its one banner FFS! :wavey:

Jelena
07-01-2007, 04:08 PM
:retard: i dont want your bullshit avatar in my face either


i think people are over reacting - its one banner FFS! :wavey:
it's one banner, but it's annoying, Ray.

safin-rules-no.1
07-01-2007, 07:53 PM
it's one banner, but it's annoying, Ray.

so why do you find it annoying? :confused:

Jelena
07-01-2007, 08:37 PM
so why do you find it annoying? :confused:
just because of the same points belco and VivaChle pointed out. I'm also sometimes on a public pc and don't really need gossip like that they pointed out.

El Legenda
07-02-2007, 03:21 AM
i want SEXY BITCHES ADs.

Tzar
07-02-2007, 05:45 AM
you might find it tasty but i dont. I got my first ad today :lol:

it should be removed instantly and im not being anti gay. Just imagine all the people who visit mtf at school/work. IT person that monitors the content being viewed would have a field day. Innocent people would be getting followed up with for no reason.

Me, when im really bored in a class i say to the teacher that i have to "investigate" something for a job and that ill be very quick, so they let me go to the School's Library and i spent all the timee of that class posting on MTF and wtaworld, and following tennis scores :)

And now with this ads, i wont do it this week, no way!..I dont want a misunderstood!

BTW.. I have summer holidays in 6 Jul until 15 Sep! :woohoo:

belco
07-02-2007, 07:28 AM
Me, when im really bored in a class i say to the teacher that i have to "investigate" something for a job and that ill be very quick, so they let me go to the School's Library and i spent all the timee of that class posting on MTF and wtaworld, and following tennis scores :)

And now with this ads, i wont do it this week, no way!..I dont want a misunderstood!

BTW.. I have summer holidays in 6 Jul until 15 Sep! :woohoo:

I used to tell lies to my teacher so we could go investigate and end up chatting on IRC :o

You best not use it at school then :lol:

Tzar
07-02-2007, 07:38 AM
I used to tell lies to my teacher so we could go investigate and end up chatting on IRC :o

You best not use it at school then :lol:

You can take that to the bank!.. BTW Belco Are you VBOOKIE mod?

GlennMirnyi
07-03-2007, 03:28 AM
i want SEXY BITCHES ADs.

:rocker:

belco
07-03-2007, 03:19 PM
You can take that to the bank!.. BTW Belco Are you VBOOKIE mod?

Yes im a vbookie current tournaments mod :)

TankingTheSet
07-04-2007, 08:02 PM
Those gay ads have nothing to do with fitness. They are pornographic ads for a porn site that operates under the "guise" of a fitness site as a marketing ploy (and the ploy is working extremely well by getting thousands of hits through sleazy advertising through sites like this).

Please get rid of these.

Porn ads in mainstream sites are golden geese of the internet, big $$$.

megadeth
07-05-2007, 06:57 AM
lame post i know, but moderators please, get it out of here, it looks so gay whenever i check MTF, people might think i'm actually surfing some gay porn! :(

RonE
07-05-2007, 07:03 AM
Yes it is rather irritating.

azza
07-05-2007, 07:04 AM
No its hot

scarecrows
07-05-2007, 07:05 AM
people dont like Real Jocks :awww:

kartveteran
07-05-2007, 07:12 AM
Yeah, seriously! It's not safe anymore to surf mtf at work, where colleagues can look at your screen when they walk by. I really hope the administrators will consider replacing this add by something less disturbing.

Doggy
07-05-2007, 07:31 AM
lol at people thinking that you are watching gay porn. did you have to defend yourself to those peeps?

megadeth
07-05-2007, 07:32 AM
at one time i had to close the window right away because my boss just passed by! :haha:

Stensland
07-05-2007, 07:33 AM
i don't mind the ad. i'd rather have a bang bros ad on the right, but what the heck.

scarecrows
07-05-2007, 08:45 AM
Firefox + NoScript (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/722) & Remove It Permanently (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/521)

thanks :wavey:

no more jocks for me

belco
07-05-2007, 10:50 AM
i get krispy kreme ads now :drool:

yomeK
07-05-2007, 02:04 PM
i don't mind the ad. i'd rather have a bang bros ad on the right, but what the heck.

:help: :o

belco
07-05-2007, 03:10 PM
i was only joking no krispy kreme ads :sobbing:

safin-rules-no.1
07-05-2007, 03:59 PM
people dont like Real Jocks :awww:

there are so few of us left they feel intimidated :wavey:

Yeah, seriously! It's not safe anymore to surf mtf at work, where colleagues can look at your screen when they walk by. I really hope the administrators will consider replacing this add by something less disturbing.

:rolleyes: yes they are so disturbing arnt they :retard:

Nathaliia
07-05-2007, 09:39 PM
I think that when using a computer at work for non-working purposes it's irrelevant whether it's tennis forum or gay fitness site. If somebody is gay or wants to go to gay pages - why should she/he be discriminated because of it? Why do you feel embarassed? Nobody's business what pages you are browsing, and when you're supposed to work or do classes that time, being caught with opened Wimbledon livescore can be equally harmful.

And honestly, I find these banners rather :cuckoo: but in a hilarious way.

SloKid
07-05-2007, 10:00 PM
These ads may not be appropriate, but people using them as an excuse to bash gays and show their homophobia and hatred in either subtle or open ways are just sad and smallminded.

El Legenda
07-06-2007, 06:00 AM
I think that when using a computer at work for non-working purposes it's irrelevant whether it's tennis forum or gay fitness site. If somebody is gay or wants to go to gay pages - why should she/he be discriminated because of it? Why do you feel embarassed? Nobody's business what pages you are browsing, and when you're supposed to work or do classes that time, being caught with opened Wimbledon livescore can be equally harmful.

And honestly, I find these banners rather :cuckoo: but in a hilarious way.

im not gay and i dont want those ads when im at work.

safin-rules-no.1
07-06-2007, 06:45 AM
im not gay and i dont want those ads when im at work.

should you really be on MTF when at work? :rolleyes:

Nathaliia
07-06-2007, 08:21 AM
should you really be on MTF when at work? :rolleyes:Was my point exactly.


Anyway it was rather a clear point to understand from my post, not sure why was not understood.

Jelena
07-06-2007, 08:44 AM
When I am at uni on pc, I am NOT at classes, but STILL on a public pc. And I DON'T want those ads. Please get rid of it. There must be another possibility to get money.

safin-rules-no.1
07-06-2007, 11:55 AM
I actually haven't seen an ad for it for a week or so!

Anyway, i found the real jock web site and signed up to see what it was actually offering. It IS mainly a fitness and nutrition web site - but other areas for dating etc that u can't even access unless you sign up. From what ive seen on the web site and how people responded on here - it's clear to me some people just dont want the word gay on their screen through fear that other people may think that they are gay themselves :rolleyes:

Lee
07-06-2007, 05:00 PM
I agree if you're at work and shouldn't be on MTF but honestly, everybody does.

Are those sites for adults only? If that's the case, they shouldn't be on MTF as this is supposed to be a site for all ages. I won't like my kid to log on to a family friendly site and get exposed to all those adults only web sites.

belco
07-06-2007, 06:36 PM
i think every1 wants those green underlined ads back :help: :p

Lee
07-06-2007, 06:38 PM
i think every1 wants those green underlined ads back :help: :p

:rolls:

Nathaliia
07-06-2007, 07:38 PM
:lol:

Denaon
07-06-2007, 09:20 PM
and how about this????

belco
07-07-2007, 09:33 AM
:rolls:

thats what i thought :lol:

baghdatis
07-10-2007, 04:13 PM
These ads are in other forums too!