Monday (6/4/07) OOP & Scores [Archive] - Page 3 - MensTennisForums.com

Monday (6/4/07) OOP & Scores

Pages : 1 2 [3] 4

ryan23
06-04-2007, 02:46 PM
I hope this nadal match ends quick then they will show baggy match

ryan23
06-04-2007, 02:47 PM
igor is killing the baggy 2nd serve

baghdatis
06-04-2007, 02:47 PM
ela marco!!

cristianbet
06-04-2007, 02:47 PM
no Marco you french woman is waiting for you, stop playing

ryan23
06-04-2007, 02:47 PM
as ithought igor will break his serve again

Blue Heart24
06-04-2007, 02:48 PM
should have played on djoko instead..DAMN

what the fuck what with me so i took that clown hewitt at 1.80,and i had djoko at 1.50 :sad:

What the hell was with me,

for fucks sake i need to think before i bet..........fu hewitt

cristianbet
06-04-2007, 02:48 PM
please break him now

ryan23
06-04-2007, 02:49 PM
should have played on djoko instead..DAMN

what the fuck what with me so i took that clown hewitt at 1.80,and i had djoko at 1.50 :sad:

What the hell was with me,

for fucks sake i need to think before i bet..........fu hewitt

Ul m8

theres always tommorow

SwiSha
06-04-2007, 02:49 PM
too good

L James
06-04-2007, 02:49 PM
Fight Marcos

cristianbet
06-04-2007, 02:50 PM
blah, Marcos breaks on 1st chance, but Igor doesn't
not fair!

ryan23
06-04-2007, 02:50 PM
Ace baggy

Blue Heart24
06-04-2007, 02:50 PM
Cmon you didnt honestly think hewitt would beat nadal on clay did you?

No,but I didnt think he will play like a clown and lose 6-3 6-1 6-1 :retard:

I took +7.5...

Ays25
06-04-2007, 02:50 PM
nadal is ****** lleyton out there

L James
06-04-2007, 02:51 PM
Nadal is too good

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 02:51 PM
Hold Marco

ryan23
06-04-2007, 02:51 PM
hewit retire so we can watch baggy match pleeeaseeee

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 02:51 PM
Add Baggy Hold Re

ryan23
06-04-2007, 02:52 PM
baggy holds 3-3

L James
06-04-2007, 02:52 PM
Baghdatis 3-3 :yeah:
Good fightback, now break his azz

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 02:52 PM
Game 3-3 , Now Break This Bitch

Blue Heart24
06-04-2007, 02:52 PM
Ul m8

theres always tommorow

yeah..

but nothing serious left for the french open...queens will be interesting..Im still mad at hewitt and myself for taking it

The only play for tomorrow is Fed 3-0..but the price will be short as my bookies are bunch of :retard: who dont offer any decent odds on set betting

cristianbet
06-04-2007, 02:52 PM
damn it, baggy back :(

Eva Kas-Jacobson
06-04-2007, 02:52 PM
Marocs 3-3 :)

Blue Heart24
06-04-2007, 02:53 PM
hewit retire so we can watch baggy match pleeeaseeee

he wont :rolleyes:

TheBrit
06-04-2007, 02:54 PM
IGOR restart your crushing ways - RUSSIAN BEAR WILL ROAR!

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 02:54 PM
30-0 ela re marco

ryan23
06-04-2007, 02:54 PM
yeah..

but nothing serious left for the french open...queens will be interesting..Im still mad at hewitt and myself for taking it

The only play for tomorrow is Fed 3-0..but the price will be short as my bookies are bunch of :retard: who dont offer any decent odds on set betting

Yes price always bad for federer they give nothing the bookies grrr

what about canas tomorrow ? he should win

baghdatis
06-04-2007, 02:54 PM
beautiful rallies in that last game!!

cristianbet
06-04-2007, 02:55 PM
oh c'mon hold your serve, russian jerk

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 02:55 PM
30all TAKE IT

Ays25
06-04-2007, 02:55 PM
he wont :rolleyes:

dont lose faith!
hewitt is a fighter
there is still 2-5% chance for him to cover +7.5

L James
06-04-2007, 02:56 PM
Come on Marcos

Blue Heart24
06-04-2007, 02:56 PM
Yes price always bad for federer they give nothing the bookies grrr

what about canas tomorrow ? he should win

Betting on Canas-Davydenko is pure lottery...

Dont go against Davydenko tomorrow.

He is on fire,Canas is also,wont be touching that match.

I think RG betting is over for me.

baghdatis
06-04-2007, 02:56 PM
great drop shots by bag!!

Blue Heart24
06-04-2007, 02:56 PM
dont lose faith!
hewitt is a fighter
there is still 2-5% chance for him to cover +7.5

well,lucky me :eek:

what a chance..2 % :haha:

L James
06-04-2007, 02:57 PM
Marcos is fighting

SwiSha
06-04-2007, 02:57 PM
okay Rusty break him

Mario66
06-04-2007, 02:57 PM
C´mon Igor, fight.

L James
06-04-2007, 02:57 PM
BP Baghdatis

Blue Heart24
06-04-2007, 02:58 PM
its hard to believe that hewitt didnt do anything better then Montanes or Cipolla :haha: :fiery:

Ays25
06-04-2007, 02:58 PM
what a fuggin match

igor lost 6 games in a row then won 9 out of ten
now its his turn to lose 6 games

cristianbet
06-04-2007, 02:58 PM
unbelievable ! he win 2 points in set 2 and playing very good,. This Marcos Bagdatis is something

L James
06-04-2007, 02:59 PM
Andreev is too good

L James
06-04-2007, 02:59 PM
its hard to believe that hewitt didnt do anything better then Montanes or Cipolla :haha: :fiery:

Don't give up yet. Hewitt could still win this set

cristianbet
06-04-2007, 02:59 PM
break now and win 6-3 please !

Igor
06-04-2007, 02:59 PM
Igor game

Mario66
06-04-2007, 03:00 PM
Break him now, Igor.

SwiSha
06-04-2007, 03:00 PM
2 more Rustyyy

L James
06-04-2007, 03:00 PM
15/30
Come on Lleyton

Fergie
06-04-2007, 03:00 PM
Break him Igor :ras:

Ays25
06-04-2007, 03:00 PM
hew is about to break
btw he is not agressive at all
i cant understand why he is not going for his shots

Ays25
06-04-2007, 03:00 PM
dull return

baghdatis
06-04-2007, 03:01 PM
Hold now Marco!!!!

SwiSha
06-04-2007, 03:01 PM
omg Hewitt what a return

L James
06-04-2007, 03:01 PM
30/30

SwiSha
06-04-2007, 03:01 PM
bp Rusty take it

L James
06-04-2007, 03:01 PM
Break point Hewitt!

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:01 PM
Ela Marco

Igor
06-04-2007, 03:02 PM
0-15 baggi down

Ays25
06-04-2007, 03:02 PM
bp
last chance for hew

L James
06-04-2007, 03:02 PM
You better hold your server here, Marcos

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:02 PM
15-15

Igor
06-04-2007, 03:02 PM
all 15

L James
06-04-2007, 03:02 PM
Nadal saves, that was clear

SwiSha
06-04-2007, 03:03 PM
damn Hewitt that ball out why didnt u stoppppppp

Ays25
06-04-2007, 03:03 PM
nadals ball on that rally was wide %9999999999

L James
06-04-2007, 03:03 PM
Marcos in danger
Fight

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:03 PM
fuck 15-30

cristianbet
06-04-2007, 03:03 PM
I was liking that Igor who won 6-1 in the 2nd set

SwiSha
06-04-2007, 03:03 PM
fuck

Marek.
06-04-2007, 03:04 PM
That was probably Hewitt's last chance. Should have stopped the point.

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:04 PM
30-30 Hold

Blue Heart24
06-04-2007, 03:04 PM
typical hewitt..just get the f out of there,everybody's sick with your performance today..

Ays25
06-04-2007, 03:04 PM
taxi for mr hewitt

L James
06-04-2007, 03:04 PM
1-1
Hold, then put pressure on again Lleyton

SwiSha
06-04-2007, 03:04 PM
rofl what a chanced missed by Rusty

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:04 PM
30-40 Fucken Hold Marco

Mario66
06-04-2007, 03:04 PM
Take this Igor.

SwiSha
06-04-2007, 03:04 PM
c mon rafa tank the 3rd

L James
06-04-2007, 03:05 PM
BP Andreev
That was clear

Igor
06-04-2007, 03:05 PM
bp russian

SwiSha
06-04-2007, 03:05 PM
great serve ..Rusty needs to get more 1st serves in

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:05 PM
Fuck 5-3 U Idiot Baggy

Mechlan
06-04-2007, 03:05 PM
Marcos, terrible drop shot. :help:

cristianbet
06-04-2007, 03:05 PM
finally, NOW PLEASE HOLD !

L James
06-04-2007, 03:05 PM
Andreev is ripping him a new one

Eva Kas-Jacobson
06-04-2007, 03:05 PM
Marcos 3-5* :sad:

Igor
06-04-2007, 03:05 PM
take your igoryok

Mario66
06-04-2007, 03:05 PM
Great, finish this set now Igor! :yeah:

SwiSha
06-04-2007, 03:05 PM
too good from rafa there

TheBrit
06-04-2007, 03:06 PM
altogether now "CRUSH CRUSH CRUSH IGOR CRUSH CRUSH CRUSH"

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:06 PM
0-15

SwiSha
06-04-2007, 03:06 PM
good fh Rustyyy

joe r
06-04-2007, 03:06 PM
Yessss!Take the set now igor:worship:

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:06 PM
Cmon Choke Andrea

Ays25
06-04-2007, 03:06 PM
rus needs a couple of come ons

baghdatis
06-04-2007, 03:06 PM
bloody hel marco
break now or ya dead!

SwiSha
06-04-2007, 03:07 PM
40-15 another fh rustyy

L James
06-04-2007, 03:07 PM
40/15
This is better

SwiSha
06-04-2007, 03:07 PM
2-1* Rusty time to break

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:07 PM
15-30 Ela Baggy

L James
06-04-2007, 03:07 PM
2-1 Hewitt :yeah:
Now break him

Igor
06-04-2007, 03:07 PM
hold it

Ays25
06-04-2007, 03:07 PM
Muppet show on suzanne lenglen court

cristianbet
06-04-2007, 03:07 PM
Oh man, Andreev please hold, I beg you !!

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:08 PM
30-30 Nooooooooooo

L James
06-04-2007, 03:08 PM
You need to break now Marcos otherwise you're roast beef

TheBrit
06-04-2007, 03:08 PM
even if igor gets broken here im pretty confident Bagman will get broken serving to stay in the set

Mario66
06-04-2007, 03:08 PM
SP Igor.

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:08 PM
Fuck Sp Choke U Idiot

L James
06-04-2007, 03:08 PM
40/30 Andreev
That was clear, he's winning all the important points

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:09 PM
Fuck Set 6-3

Ays25
06-04-2007, 03:09 PM
sp igor the alligator

L James
06-04-2007, 03:09 PM
Cya next year, Marcos

TheBrit
06-04-2007, 03:09 PM
Crush Crush Crush!!! Vell Played Comrade Igor!

Mario66
06-04-2007, 03:09 PM
Nice hold from 15-30 by Andreev. One more set Igor and this is it.

Eva Kas-Jacobson
06-04-2007, 03:09 PM
3-6 :o

ryan23
06-04-2007, 03:10 PM
igor the clay court king


just look at his record on clay for 2007


easy wins

SwiSha
06-04-2007, 03:10 PM
Rusty getting better

00-15

dylan24
06-04-2007, 03:10 PM
hewitt has nadal where he wants him
lleyton in 5
no doubt

ryan23
06-04-2007, 03:10 PM
Crush Crush Crush!!! Vell Played Comrade Igor!

Nearly time to collect our money m8

:woohoo:

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:10 PM
Plz Hold Baggy

SwiSha
06-04-2007, 03:10 PM
what a lucky fh rafa

Ays25
06-04-2007, 03:10 PM
igor is doing a tzatziki and heidari out of marcos

ryan23
06-04-2007, 03:10 PM
hewitt has nadal where he wants him
lleyton in 5
no doubt

Lol dream on

SwiSha
06-04-2007, 03:11 PM
my god ue return

SwiSha
06-04-2007, 03:11 PM
another terrible return geez

L James
06-04-2007, 03:11 PM
Nadal is too solid today

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:12 PM
30-0

Mistaflava
06-04-2007, 03:12 PM
There is no way this match doesnt go 5 sets

SwiSha
06-04-2007, 03:12 PM
need a hold rusty

L James
06-04-2007, 03:12 PM
2-2
Come on Lleyton

L James
06-04-2007, 03:12 PM
1-0 Bag-Man

Now let's get an early break

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:12 PM
40-0 Game Good Baggy

SwiSha
06-04-2007, 03:13 PM
c'mon Rusty stay aggressive

dylan24
06-04-2007, 03:13 PM
nadal can't do anything to hewitt's monster serve now

SwiSha
06-04-2007, 03:13 PM
ace 30-00 c'mon

L James
06-04-2007, 03:13 PM
30/0 Hewitt
This is better

Ays25
06-04-2007, 03:13 PM
marcos in 5!!
no doubt
book it!

SwiSha
06-04-2007, 03:14 PM
ace again

40-00

SwiSha
06-04-2007, 03:14 PM
love hold

c'mon !!!!!!

L James
06-04-2007, 03:14 PM
3-2 Hewitt
Good, quick service hold
Just needs a break now to really get pumped up

L James
06-04-2007, 03:15 PM
Andreev is just too solid on clay

Marek.
06-04-2007, 03:15 PM
Nadal's not playing as well in this set. Hewitt needs to take advantage so he can get at least one set before getting ***** in the fourth.

Mario66
06-04-2007, 03:16 PM
Andreev-Baghdatis is close to be another five-setter.

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:16 PM
1-1 Hold Now Marco

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:16 PM
marcos in 5!!
no doubt
book it!

LETS HOPE M8

SwiSha
06-04-2007, 03:17 PM
wow what an overhead volley Rafa

respect

L James
06-04-2007, 03:17 PM
Baghdatis looks ready to blow

SwiSha
06-04-2007, 03:17 PM
15 all c'mon Rusty

L James
06-04-2007, 03:17 PM
Come on Lleyton :fiery:

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:18 PM
15-30 :(

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:18 PM
30all ela

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:18 PM
30-40 :(

L James
06-04-2007, 03:19 PM
BP Andreev
Watch him convert it just like the other ones

Ays25
06-04-2007, 03:19 PM
ah shit
how many close games and marcos lost them all
silly boy

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:19 PM
deuce PLZ HOLD MARCO

SwiSha
06-04-2007, 03:19 PM
too easy for Rafa

hold Rusty

L James
06-04-2007, 03:20 PM
Adv Baghdatis :eek:
Now hold

cristianbet
06-04-2007, 03:20 PM
Break Break :worship:

L James
06-04-2007, 03:20 PM
Rafa looks ready to break

SwiSha
06-04-2007, 03:20 PM
jesus Hewitt the fh side was wide open

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:20 PM
Good Hold Marco 2-1

L James
06-04-2007, 03:20 PM
2-1 Baghdatis
Nice fighting :yeah:

Ays25
06-04-2007, 03:21 PM
baggy will breagg here

SwiSha
06-04-2007, 03:21 PM
thats whats up told ya

Eva Kas-Jacobson
06-04-2007, 03:21 PM
Baggy 2-1* c mon marcos

SwiSha
06-04-2007, 03:21 PM
again fh on rafas fh side

30-15

SwiSha
06-04-2007, 03:22 PM
ace

40-15

Mistaflava
06-04-2007, 03:22 PM
just took Baghdatis 6.00 live betting when it was 40-40. $500 to win $2400 is a fuckin great deal!


DO IT MOTHERFUCKER!

cristianbet
06-04-2007, 03:22 PM
Igor you sponger :(

Ays25
06-04-2007, 03:22 PM
warm mediterannean boy should beat this cold russian

SwiSha
06-04-2007, 03:23 PM
holddddddd

break now Rusty

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:23 PM
Cmon Plz Beak Him Baggy

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:24 PM
30all LIFT NOWWWW

Ays25
06-04-2007, 03:24 PM
just took Baghdatis 6.00 live betting when it was 40-40. $500 to win $2400 is a fuckin great deal!


DO IT MOTHERFUCKER!


Lets do it!!!

Mistaflava
06-04-2007, 03:24 PM
Cmon Baggy...fuckin Kick His Ass Right Now!!!

L James
06-04-2007, 03:24 PM
30/30
Break him now, Marcos

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:25 PM
40-30 Cmon Baggy

cristianbet
06-04-2007, 03:25 PM
warm mediterannean boy should beat this cold russian

why ?

TheBrit
06-04-2007, 03:26 PM
baggy aint gonna kick no ass! Let's wake up folks, and starting backing our favourite Russian! CRUSH CRUSH CRUSH!

SwiSha
06-04-2007, 03:26 PM
Hewitt is way too passive on his return games

Mario66
06-04-2007, 03:26 PM
Time to break now Igor.

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:26 PM
noo baggy 0-30

TheBrit
06-04-2007, 03:27 PM
Baggy doesnt have the strong mind necessary - he's a wannabe. Gets stage fright unless he has a billion Greeks behind him.....

ryan23
06-04-2007, 03:27 PM
flava bets always lose so igor gonna win easy watch him break here hahaahaha

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:27 PM
Fuck 0-40

joe r
06-04-2007, 03:27 PM
time to break igor and get this clown off the court!!

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:27 PM
Wat A Joke

ryan23
06-04-2007, 03:27 PM
haha as soon as canadian boy flave bets baggy.the guy gets broken lolol

Ays25
06-04-2007, 03:28 PM
gsm igor

ryan23
06-04-2007, 03:28 PM
gsm ty for turning up baggy

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:28 PM
Fuck Game 3-2

TheBrit
06-04-2007, 03:28 PM
flava bets always lose so igor gonna win easy watch him break here hahaahaha

hehehe. But to be honest Flava has been picking some good ones so credit to him! And he does it with proper research! Everyone has an off day!

Mistaflava
06-04-2007, 03:28 PM
okay that really sucked

Mario66
06-04-2007, 03:28 PM
Davai Igor, hold it now and finish this shit a.s.a.p.!

dylan24
06-04-2007, 03:28 PM
now break nadal

SwiSha
06-04-2007, 03:29 PM
need to hold rusty

joe r
06-04-2007, 03:29 PM
The minute soft lad flave bet on baggy I knew there was only one outcome:devil:

Mistaflava
06-04-2007, 03:29 PM
flava bets always lose so igor gonna win easy watch him break here hahaahaha



you're right on that. Its about as guaranteed as you getting a cock up your ass tonight. :wavey:

Mistaflava
06-04-2007, 03:29 PM
The minute soft lad flave bet on baggy I knew there was only one outcome:devil:



:haha:


im 24-7 the last three weeks...whats your record homo? That's what I thought, now go back to sucking ryan's balls.

ryan23
06-04-2007, 03:30 PM
The minute soft lad flave bet on baggy I knew there was only one outcome:devil:

LOL so true

cristianbet
06-04-2007, 03:30 PM
hold Igor !!

Mario66
06-04-2007, 03:30 PM
One break is not enough in this set. That`s for sure.

joe r
06-04-2007, 03:31 PM
lol:worship: hail the flava


:haha:


im 24-7 the last three weeks...whats your record homo? That's what I thought, now go back to sucking ryan's balls.

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:31 PM
well said

Mistaflava
06-04-2007, 03:31 PM
LOL so true



like I said, jealousy gets the better of people and you can only wish to go 24-7 in a three week span. now back to the backdoor action little boy


:haha:

ryan23
06-04-2007, 03:31 PM
:haha:


im 24-7 the last three weeks...whats your record homo? That's what I thought, now go back to sucking ryan's balls.

Number 1 loser on mtf hehe

now come on igor beat this piece of shit and spit on his face


thats what you say aint it?

TheBrit
06-04-2007, 03:31 PM
you're right on that. Its about as guaranteed as you getting a cock up your ass tonight. :wavey:

Flava dont tell me that's your chat-up line.... :devil:

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:31 PM
Choke Andreev U Wanker

ryan23
06-04-2007, 03:31 PM
iam ready to collect money thx andreev good man

ryan23
06-04-2007, 03:31 PM
4-2 easy

dylan24
06-04-2007, 03:32 PM
hewitt holding so easily

Mistaflava
06-04-2007, 03:32 PM
Flava dont tell me that's your chat-up line.... :devil:



it's not hard to figure out who's into sword fighting

SwiSha
06-04-2007, 03:32 PM
c'mon!

good hold

TheBrit
06-04-2007, 03:32 PM
Number 1 loser on mtf hehe

now come on igor beat this piece of shit and spit on his face


thats what you say aint it?

:haha:

Stop it you two!!

ryan23
06-04-2007, 03:32 PM
since when have canada had any good sport stars?

only the wannabe canadian who dreams of being english-rusedski :)

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:33 PM
40-0 That It Baggy

Mistaflava
06-04-2007, 03:33 PM
since when have canada had any good sport stars?

only the wannabe canadian who dreams of being english-rusedski :)



and since he turned brit, he turned fag...coincidence?

SwiSha
06-04-2007, 03:33 PM
1 break Hewitt is all i need

ryan23
06-04-2007, 03:35 PM
and since he turned brit, he turned fag...coincidence?

I think you will find he is married with a kid. nice try though

you been going down that canadian gay hot spot street agai n isee

your full of homosexual thoughts today

TheBrit
06-04-2007, 03:35 PM
since when have canada had any good sport stars?

only the wannabe canadian who dreams of being english-rusedski :)

y'know Ben Johnson, the candian athlete who took drugs and cheated, endorses this energy drink called Cheetah with the tag line "everytime you wanna win, you gotta Cheetah". I kid u not, do a google check!

dylan24
06-04-2007, 03:35 PM
hewitt to break for the set now
no doubt

ryan23
06-04-2007, 03:36 PM
y'know Ben Johnson, the candian athlete who took drugs and cheated, endorses this energy drink called Cheetah with the tag line "everytime you wanna win, you gotta Cheetah". I kid u not, do a google check!

Oh yes him like canas drug cheat haha

Marek.
06-04-2007, 03:36 PM
C'mon Hewitt! You can come back from two sets down to defeat Nadal! :D

joe r
06-04-2007, 03:36 PM
No your wrong ryan what about bill werbineuk the 40 stone snooker player!!!


since when have canada had any good sport stars?

only the wannabe canadian who dreams of being english-rusedski :)

ryan23
06-04-2007, 03:36 PM
igor hold here and break baggy for the match cmon

Mistaflava
06-04-2007, 03:36 PM
I think you will find he is married with a kid. nice try though

you been going down that canadian gay hot spot street agai n isee

your full of homosexual thoughts today



those thoughts only seem to come out whenever you and joe r are around. again I ask...coincidence? Just come out of the closet son, you'll probably feel better since all you do is mingle with pole smokers anyways.


:haha:

SwiSha
06-04-2007, 03:37 PM
what a point that was just too good from Rafa

fuck

Ays25
06-04-2007, 03:37 PM
nadal is real good

ryan23
06-04-2007, 03:37 PM
No your wrong ryan what about bill werbineuk the 40 stone snooker player!!!

LOL jesus scrapping the barrel for sports starts here aint we :confused:

SwiSha
06-04-2007, 03:37 PM
how the hell is rafa hitting these lines

amazing

ryan23
06-04-2007, 03:37 PM
those thoughts only seem to come out whenever you and joe r are around. again I ask...coincidence? Just come out of the closet son, you'll probably feel better since all you do is mingle with pole smokers anyways.


:haha:

Your the only guy i know who loses 200 in 1 minute


fair play m8 you may aswell of chucked it onto the fire :)

SwiSha
06-04-2007, 03:38 PM
Hewitt had a small chance here but rafa played just unreal the last 3 points

ryan23
06-04-2007, 03:38 PM
5-3 now break his azz

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:38 PM
5-3 fuck try n hold baghdatis

Ays25
06-04-2007, 03:38 PM
this new nadal is real good
i wont be surprised if he goes all the way

ryan23
06-04-2007, 03:38 PM
Hewitt had a small chance here but rafa played just unreal the last 3 points

yep typical rafa raises the level when needs to

SwiSha
06-04-2007, 03:39 PM
nice serve and fh rustyyyyyy

ryan23
06-04-2007, 03:39 PM
this new nadal is real good
i wont be surprised if he goes all the way

lol

Mistaflava
06-04-2007, 03:39 PM
LOL jesus scrapping the barrel for sports starts here aint we :confused:



sic

can I recommend Enlish 101?

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:39 PM
30-0

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:40 PM
40-0 like it matters

ryan23
06-04-2007, 03:40 PM
sic

can I recommend Enlish 101?

You sound american to me not canadian


then again they are the same :D

Mario66
06-04-2007, 03:40 PM
No more chokes Igor. Hold this game and finish this match.

H_E_L_L_A_S
06-04-2007, 03:40 PM
game, i wanna see u choke on a babushka doll andreev u pig

ryan23
06-04-2007, 03:40 PM
serve it out igor

dylan24
06-04-2007, 03:41 PM
15-30
must break nadal

ryan23
06-04-2007, 03:41 PM
No more chokes Igor. Hold this game and finish this match.

:worship: :worship: :worship: :worship: