Reply number 9 was my last post ever [Archive] - MensTennisForums.com

Reply number 9 was my last post ever

kapranos
03-27-2007, 07:14 PM
bye

scarecrows
03-27-2007, 07:14 PM
yes,

where does the word 'fuck' derive from?

kapranos
03-27-2007, 07:19 PM
Your mother.

scarecrows
03-27-2007, 07:20 PM
I love you kapranos :awww:

kapranos
03-27-2007, 07:21 PM
You better enjoy the last seconds of me!

scarecrows
03-27-2007, 07:23 PM
doooooooooooooont leave

dont leave


dont

:tears:

kapranos
03-27-2007, 07:24 PM
I'm bored of this. Yawn. Ban. Next.

Jelena
03-27-2007, 07:26 PM
doooooooooooooont leave

dont leave


dont

:tears:
I agree.

You're giving us a reason to laugh loudly at least once a day. And that is said to be healthy.

kapranos
03-27-2007, 07:28 PM
bye

Naide
03-27-2007, 07:28 PM
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

i looooooooooooooooooooooooooooove

youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Mistaflava
03-27-2007, 07:28 PM
he'll be back as JERRY

All the retarded things he has done have been almost pure Jerry-ish.

scarecrows
03-27-2007, 07:31 PM
http://www.ateaseweb.com/mb/style_emoticons/default/bye.gif

Björki
03-27-2007, 07:35 PM
:wavey:

safinaferrero
03-27-2007, 07:45 PM
Plz go bye.

adee-gee
03-27-2007, 08:29 PM
:sad:

Sofonda Cox
03-27-2007, 09:23 PM
bye

your worse than that scottish tool adee-gee

El Legenda
03-27-2007, 09:26 PM
he'll be back as JERRY

All the retarded things he has done have been almost pure Jerry-ish.

did i ever say that i was leaving you :retard: i was having password problems...

but now all fixed, and im back full time to make you look like an idiot, jackass.

Mistaflava
03-27-2007, 09:38 PM
did i ever say that i was leaving you :retard: i was having password problems...

but now all fixed, and im back full time to make you look like an idiot, jackass.



Leaving me??? WTF? Dude, I know a lot of guys like Escude and safin-no1 have come out the closet in recent weeks but I don't roll that way so keep your filthy shit away from me.

Welcome back Kapranos...

Mistaflava
03-27-2007, 09:39 PM
did i ever say that i was leaving you :retard: i was having password problems...

but now all fixed, and im back full time to make you look like an idiot, jackass.



Password Problems = logging in and out as Kapranos and your other 20 usernames.

shotgun
03-27-2007, 10:01 PM
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=86696
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=85512

How many "goodbye" threads are you going to start? :)

Naranoc
03-27-2007, 10:06 PM
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=86696
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=85512

How many "goodbye" threads are you going to start? :)

:lol: Good find :yeah:

safinaferrero
03-27-2007, 10:22 PM
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=86696
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=85512

How many "goodbye" threads are you going to start? :)
:haha:

alfonsojose
03-28-2007, 12:04 AM
Kapranus :tears: I want the "anus" part :lick:

sigmagirl91
03-28-2007, 12:12 AM
Holla, dude!!

Mistaflava
03-28-2007, 02:40 AM
extremely gay...much like Jerry

RickDaStick
03-28-2007, 03:17 AM
extremely gay...much like Jerry


Your obsession with him is getting pretty scary, you mention him in every other post you sick fuck.:wavey:

:tOMMYbOY:
03-28-2007, 03:28 AM
Later man. :sad:

Mistaflava
03-28-2007, 04:07 AM
Your obsession with him is getting pretty scary, you mention him in every other post you sick fuck.:wavey:


What's more disturbing? That I have mentioned Jerry five times tonight or that you just waved at me?

Is that the closet door I hear opening?

bad gambler
03-28-2007, 08:31 AM
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=86696
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=85512

How many "goodbye" threads are you going to start? :)

He wants a grand farewell

Only fitting IMO

Lee
03-28-2007, 05:04 PM
So will the vbookies set up bets on when kapranos be back?

belco
03-28-2007, 05:09 PM
So will the vbookies set up bets on when kapranos be back?

:devil: if u like ;) ;)

pleaseeeeeeeeeeeeeee dont go :bigcry: :sad:

Jelena
03-28-2007, 05:14 PM
So will the vbookies set up bets on when kapranos be back?
:lol: You should ask Genci for that.

Black Adam
03-28-2007, 05:58 PM
It would be funny if this Kapranos guy wasn't so pathetic :rolleyes:













































What the heck, I will just laugh :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

scarecrows
03-28-2007, 06:01 PM
:lol: You should ask Genci for that.

why not belco? :shrug:

Mistaflava
03-28-2007, 06:03 PM
What's more pathetic is that Kapranos = Jerry is looking more and more likely by the day.

Also, the odds of IvanLJubicic sleeping in the same bed as Jerry are also very good these days based on Ljubicic's hissy fit last night.

Richard_from_Cal
03-28-2007, 06:23 PM
:wavey: Bye.:wavey:

Jelena
03-28-2007, 06:35 PM
why not belco? :shrug:
Aren't you the v-bookie-mod?

Black Adam
03-28-2007, 06:41 PM
What's more disturbing? That I have mentioned Jerry five times tonight or that you just waved at me?

Is that the closet door I hear opening?
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Someone get Alfonso here, he should be interested by this new developping:devil: