Miami players party pics [Archive] - MensTennisForums.com

Miami players party pics

nobama
03-23-2007, 08:43 AM
http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/nadallj0.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/martiradekfg3.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13306933rfederer323200733832AM.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13306835rfederer323200733821AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13306893rfederer323200733737AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13306932rfederer323200733908AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13306846rfederer323200733858AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13305993rfederer323200734105AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13305652rfederer323200734122AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13306593rfederer323200734050AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13307009rfederer323200733927AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/13306973rfederer323200733919AM.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a377/jsnash/non-Roger/daniela8vy6.jpg

Stensland
03-23-2007, 08:45 AM
no girls? where are ivanovic, hantuchova, sharapova or kirilenko? :eek:

scarecrows
03-23-2007, 08:47 AM
you gotta love Stepanek's shirt

feuselino
03-23-2007, 08:52 AM
you gotta love Stepanek's shirt

Pure gold ;)

Saumon
03-23-2007, 08:58 AM
it's always the same players we see at the players parties :o

LilyRoseAva
03-23-2007, 09:01 AM
no girls? where are ivanovic, hantuchova, sharapova or kirilenko? :eek:

http://www.wtaworld.com/showthread.php?t=290998

Stensland
03-23-2007, 09:03 AM
http://www.wtaworld.com/showthread.php?t=290998


i need to register... :(

could you post them over here?

Joyce_23
03-23-2007, 09:23 AM
Why does Andy look like a deer caught in headlights in every single one of those pics?? Not his best shots...to put it mildly. :lol:

partygirl
03-23-2007, 09:31 AM
Why does Andy look like a deer caught in headlights in every single one of those pics??
He's hiding something.

Stensland
03-23-2007, 09:44 AM
lol, anyone saq the spadea-pics? that guy is out of this world...

zicofirol
03-23-2007, 10:03 AM
you gotta love Stepanek's shirt

anything to get the attention away from his face...

there has to be better pics, whoever is registered at Wta world post those pictures here...

nobama
03-23-2007, 10:22 AM
anything to get the attention away from his face...

there has to be better pics, whoever is registered at Wta world post those pictures here...They're mostly WTA pics which I figured people here wouldn't care about.

Stensland
03-23-2007, 10:28 AM
They're mostly WTA pics which I figured people here wouldn't care about.

well, we're male. considering pics, why wouldn't i care about wta players? next time leave out stepanek. ;)

Deathless Mortal
03-23-2007, 10:51 AM
WTF is that with Andy and that smile? He looks the same in every pic :help:

Mateya
03-23-2007, 10:58 AM
Roddick :haha: like he is frozen :lol:

Blake :cool:

Stepanek :rolls: (nice shirt, though)
Martina :smooch:

Nadal with two babes, hmmmm :)

Mooooore...

nobama
03-23-2007, 11:13 AM
well, we're male. considering pics, why wouldn't i care about wta players? next time leave out stepanek. ;)All I can say is www.wtaworld.com

scarecrows
03-23-2007, 11:24 AM
how can Andy do that, really?
managing to have the same facial expression in every single pic

Billabong
03-23-2007, 11:29 AM
-James looks cool:cool:
-Roddick certainly didn't think hard while looking for an outfit, and his face is indeed the same in all the pics:lol:
-Stepanek's shirt is:tape:
-Nadal in the first pic is absolutely horrid:haha: Did someone punch him in the face or something:lol:?

Billabong
03-23-2007, 11:34 AM
WTF:retard:

http://img139.imageshack.us/img139/9213/vinceke5.jpg

SBruguera
03-23-2007, 11:37 AM
You call that a party? :haha:

laure xxx
03-23-2007, 11:44 AM
You call that a party? :haha:

By tennis player standards, I'd say it's getting pretty wild. :bdaycake:

FluffyYellowBall
03-23-2007, 11:49 AM
Wheres Federer!?!?!?!?!

Kolya
03-23-2007, 11:50 AM
LOL these photos should be in the funny photo thread.

Any other players attend?

yeahright
03-23-2007, 11:53 AM
Vince Spadea :drink:

James looking as neat as ever. Rafa just loves that shirt design, doesn't he? It's as if he wears that shirt to every players party.

FluffyYellowBall
03-23-2007, 11:55 AM
Vince Spadea :drink:

James looking as neat as ever. Rafa just loves that shirt design, doesn't he? It's as if he wears that shirt to every players party.

Always stripey but never the same

safinaferrero
03-23-2007, 12:43 PM
Cool pics thanks for posting!:D would u have more photos of latinos tp?

Stensland
03-23-2007, 12:43 PM
apparently spadea's showung off his clothing line or something. see that emblem his got on his shirt? it's supposed to be him, with the curly hair and the cap.

i'm wondering where all the other players were? didn't they go to the party? i mean, basically 15 of 19 players weren't there? is that true?

FluffyYellowBall
03-23-2007, 12:48 PM
Im sick of andys polo shirts. He wears them in tennis in polyester but its so similar to what he wears on court..Doesnt he get bored? He always goes with the jeans and the polo! ANDY! U can look sooooo much better in a black shirt!

CooCooCachoo
03-23-2007, 12:51 PM
Serena & Venus look great :eek:

Radek :haha: But I have seen Martina in worse than that.

CooCooCachoo
03-23-2007, 12:52 PM
Vince :rolls:

kandygram
03-23-2007, 01:52 PM
Vince Spadea has just arrived to the party. He drove here directly after making his last delivery to Wal Mart working as a long-haul trucker.:drive:

A-Rod, ditch the faux-hawk.

Tom Paulman
03-23-2007, 02:03 PM
Stepanek is the man.

Deboogle!.
03-23-2007, 02:30 PM
The captions call her Ana Plaubia, I have no idea who that is :lol:

sondraj06
03-23-2007, 02:31 PM
Who isn't Jaime fox dating, he is such a whore

Kitty de Sade
03-23-2007, 02:48 PM
Vinnay Ice looks ridiculous per usual. He's consistent if nothing else.

Venus and Serena- gorgeous. :)

Blake always looks gorge (he wears clothes beautifully) and Roddick looks a little uncomfortable, like his undies are too tight. :p

Great pics, thanks for posting!

scoobs
03-23-2007, 02:49 PM
The only thing Spadea would look good in is a body bag.

Saumon
03-23-2007, 02:51 PM
The only thing Spadea would look good in is a body bag.

why are you so mean? :crying2:

nobama
03-23-2007, 02:53 PM
Wheres Federer!?!?!?!?!
Probably hanging out with Tiger at a better party. :lol:

scoobs
03-23-2007, 03:03 PM
why are you so mean? :crying2:
I'm sorry :)

I'm a non-violent person. But something about Vince Spadea makes me want to savagely attack him with a baseball bat.

feuselino
03-23-2007, 03:03 PM
Probably hanging out with Tiger at a better party. :lol:

hehehe... something more exclusive, yeah! :)
8 majors minimum for entrance...

Saumon
03-23-2007, 03:04 PM
Probably hanging out with Tiger at a better party. :lol:

a very private "party" :aplot:

Kitty de Sade
03-23-2007, 03:05 PM
I'm sorry :)

I'm a non-violent person. But something about Vince Spadea makes me want to savagely attack him with a baseball bat.

I concur. He is the premiere tool in the box. Couple that with his shaky concept of ethics and decorum, and it's all you can do to restrain yourself. :p

Metis
03-23-2007, 03:07 PM
Nadal looks like he'd rather stay at home with his playstation :lol:

Deboogle!.
03-23-2007, 03:09 PM
I'm sorry :)

I'm a non-violent person. But something about Vince Spadea makes me want to savagely attack him with a baseball bat.Then you haven't seen his wonderful thread in the Andy forum, where you can surely see how important he is to life. I mean, without his entertainment, things would just be boring sometimes :haha: :haha:

maqk
03-23-2007, 03:21 PM
Blake looks nice ;)

Corey Feldman
03-23-2007, 03:23 PM
To the person asking where is Federer..
im guessing at Tiger Woods' $50billion dollar yaught :rolleyes: i read that he also got Woods a fine at the tournament in Doral, because tiger invited him inside the ropes whilst he was playing his round :D
couple of grand fine, im sure Tiger will feel that in his pocket... no tip for the waiter that day.

maqk
03-23-2007, 03:24 PM
-Nadal in the first pic is absolutely horrid:haha: Did someone punch him in the face or something:lol:?:haha: :yeah:yeah really

Adler
03-23-2007, 03:35 PM
hehehe... something more exclusive, yeah! :)
8 majors minimum for entrance...
So Agassi would have fun there

Richard_from_Cal
03-23-2007, 04:04 PM
To the person asking where is Federer..
im guessing at Tiger Woods' $50billion dollar yaught :rolleyes: i read that he also got Woods a fine at the tournament in Doral, because tiger invited him inside the ropes whilst he was playing his round :D
couple of grand fine, im sure Tiger will feel that in his pocket... no tip for the waiter that day.

Don't be jealous...:devil: ...Granted, it's hard...

http://www.powerandmotoryacht.com/november04/PMY1104TWCaftview.jpg

Besides, it was allegedly only $20 mill.

Re: A-Rod....does look like he could use a personality transplant, but then, who am I to judge?

Deboogle!.
03-23-2007, 04:09 PM
Re: A-Rod....does look like he could use a personality transplant, but then, who am I to judge?he takes a few pictures looking uncomfortable with his hands in his pockets and uptight and people say he needs to GET a personality? :haha: that is definitely a first :rolls:

Emilie85
03-23-2007, 04:12 PM
:aplot: Who wouldn't? :hearts: http://www.youtube.com/watch?v=91n9jTLzzGs

I love the video!!! :haha:

Corey Feldman
03-23-2007, 04:16 PM
Don't be jealous... :devil: ...Granted, it's hard...Well i was thinking more that Fed shouldnt be hanging out ALL the time with his new best bud when he should be getting ready for his own tournament :o

nihil66
03-23-2007, 05:02 PM
Nadal looks like he'd rather stay at home with his playstation :lol:

:lol:

Jade Fox
03-23-2007, 05:25 PM
he takes a few pictures looking uncomfortable with his hands in his pockets and uptight and people say he needs to GET a personality? :haha: that is definitely a first :rolls:

Really. I've now heard everything.

jwoodrx
03-23-2007, 05:45 PM
Martina might want to put some sunless tanner on those feet. It looks like she's wearing socks!:lol:

Is that Vonzel Solomon from American Idol a couple of seasons ago with James Blake? And, yes, I watch that show entirely too much.:D

cmurray
03-23-2007, 06:59 PM
My goodness, Stepanek is an ugly man. Also, what is Rafa doing with all the babes? tsk tsk, Rafi.

Richard_from_Cal
03-23-2007, 07:11 PM
he takes a few pictures looking uncomfortable with his hands in his pockets and uptight and people say he needs to GET a personality? :haha: that is definitely a first :rolls:C'mon!!:D ...ALL of his photos are with his hands in his pockets and looking uncomfortable. It reminds me of me, uncomfortably...

Is this guy a big pecker, with a tennis game attached?

Metis
03-23-2007, 07:18 PM
:aplot: Who wouldn't? :hearts: http://www.youtube.com/watch?v=91n9jTLzzGs

:lol: Boys will always be boys.


My goodness, Stepanek is an ugly man. Also, what is Rafa doing with all the babes? tsk tsk, Rafi.


Poor Rafa. Carlos is probably busy with Flavia in Miami and Roger is dissing him for Tiger and his yacht (what a shameless gold digger :rolleyes: ). What else can he do? :sad:

:D

jazar
03-23-2007, 07:22 PM
could radek look any worse

cmurray
03-23-2007, 07:25 PM
:lol: Boys will always be boys.



Poor Rafa. Carlos is probably busy with Flavia in Miami and Roger is dissing him for Tiger and his yacht (what a shameless gold digger :rolleyes: ). What else can he do? :sad:

:D

But where's Lalo? I mean, sure, he's no Rogelio or Charly but who is? There is NOTHING wrong with slumming a little, Rafa. Swallow your pride!

Vamos Rafa#1
03-23-2007, 07:32 PM
no girls? where are ivanovic, hantuchova, sharapova or kirilenko? :eek:

jankovic

http://www.sonyericssonwtatour.com/3/global/photogallery/miami2/f_22.jpg

petrova

http://www.sonyericssonwtatour.com/3/global/photogallery/miami2/f_25.jpg

kuznetsova

http://www.sonyericssonwtatour.com/3/global/photogallery/miami2/f_26.jpg

hantuchova

http://www.sonyericssonwtatour.com/3/global/photogallery/miami2/f_20.jpg

sharapova

http://www.sonyericssonwtatour.com/3/global/photogallery/miami2/f_29.jpg

vaidisova

http://www.sonyericssonwtatour.com/3/global/photogallery/miami2/f_27.jpg

Or Levy
03-23-2007, 07:39 PM
To the person asking where is Federer..
im guessing at Tiger Woods' $50billion dollar yaught :rolleyes: i read that he also got Woods a fine at the tournament in Doral, because tiger invited him inside the ropes whilst he was playing his round :D
couple of grand fine, im sure Tiger will feel that in his pocket... no tip for the waiter that day.

Well yes, because Roger was being hassled by fans outside the ropes. They should have made an exception for Roger, if the fans couldn't let him watch in peace.

Tom Paulman
03-23-2007, 07:39 PM
could radek look any worse

Could.
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39189000/jpg/_39189382_stepanek270.jpg

cmurray
03-23-2007, 07:40 PM
Oh, are we calling it "pride" now? ;) :angel:

... :bolt:

You'd think it would be Lalo that would be swallowing though.

Billabong
03-23-2007, 07:57 PM
Could.
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39189000/jpg/_39189382_stepanek270.jpg

:haha:http://www.sportisland.net/archivio/uploaded/tennis_stepanek.jpg

scoobs
03-23-2007, 08:00 PM
could radek look any worse
See what happens when you ask that question?

cmurray
03-23-2007, 08:03 PM
Nice girls like Lalo would never do that. :tape:

ah...but J'torian, its the nice ones you have to watch out for.

scoobs
03-23-2007, 08:05 PM
One swallow does not make a summer, anyway :)

cmurray
03-23-2007, 08:07 PM
One swallow does not make a summer, anyway :)

So says you. Lalo is a HUSSY. :mad: Poor little Rafa. Sigh

scoobs
03-23-2007, 08:09 PM
So says you. Lalo is a HUSSY. :mad: Poor little Rafa. Sigh
Rafa's had a mouthful of dolphin - jeez. Greedy, much? :)

Yappa
03-23-2007, 08:15 PM
i need to register... :(

could you post them over here?

Why is it that Guests can access all GM threads in MTF, but not on WTAworld anyways?
Yes, sometimes I am interested in reading WTAworld posts, but not enough to create an account.

cmurray
03-23-2007, 08:19 PM
Rafa's had a mouthful of dolphin

So...THAT'S what Roger calls...ahem...little Roger. I've been wondering. Dolphin is so AQUATIC! That Rogelio...no pork sword or pocket rocket for him. That man is all class.

Sunset of Age
03-23-2007, 08:20 PM
So...THAT'S what Roger calls...ahem...little Roger. I've been wondering. Dolphin is so AQUATIC! That Rogelio...no pork sword or pocket rocket for him. That man is all class.

:haha: :haha: :haha:

Johnny Groove
03-23-2007, 08:35 PM
Of course Rafa gets dissed and must hang around with 2 girls at the parties while his REAL lovers are on yachts :awww:

aulus
03-23-2007, 09:04 PM
Could.
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39189000/jpg/_39189382_stepanek270.jpg

:scared:

:bolt:

:sobbing:

Margy
03-23-2007, 09:31 PM
Fun little story here from tennis.com by a TennisMagazine editor who tried to crash the player party. He didn't get in but reported from the outside on who was there and who knew how to work that red carpet and who didn't.

http://tennisworld.typepad.com/thewrap/2007/03/kb_the_rosenber.html

Arcadia
05-01-2007, 03:42 PM
hahaha