Friday OOP & Scores [Archive] - MensTennisForums.com

Friday OOP & Scores

Pages : [1] 2

Filipo
06-15-2006, 08:31 PM
CENTRE COURT (start 1:00 PM)
(15)D Tursunov (RUS) v T Henman (GBR)
(1)R Nadal (ESP) v (8)L Hewitt (AUS)
(6)F Gonzalez (CHI) v (3)A Roddick (USA)


COURT 1 (start 1:00 PM)
(5)J Blake (USA) v (13)G Monfils (FRA)

Doubles
(6)F Cermak / L Friedl v (3)M Knowles / D Nestor


COURT 9
Doubles
P Mathieu (FRA) / G Monfils (FRA) v (8)W Arthurs (AUS) / J Gimelstob (USA)


COURT TBA
Doubles
(WC)J Blake (USA) / M Fish (USA) v (2)J Bjorkman (SWE) / M Mirnyi (BLR)

Doubles
(1)B Bryan (USA) / M Bryan (USA) v P Mathieu (FRA) / G Monfils (FRA) or (8)W Arthurs (AUS) / J Gimelstob (USA)

Doubles
(4)P Hanley (CAN) / K Ullyett (ZIM) v (7)W Black (ZIM) / J Coetzee (RSA)

Filipo
06-15-2006, 08:32 PM
Good luck to Roddick & Hewitt :)

Super-Fabio
06-15-2006, 08:33 PM
Good luck to Dmitry,Fernando,Lleyton and James

ae wowww
06-15-2006, 08:35 PM
Good Fortune:
Wayne Black/Jeff Coetzee
Rafael Nadal
Tim Henman

silver7
06-15-2006, 08:39 PM
Good luck to Rafa!!

keqtqiadv
06-15-2006, 08:54 PM
Good luck to the less picked players in TT :p

GonzoFan
06-15-2006, 09:06 PM
VAMOS FERNANDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rocker2:

Scotso
06-15-2006, 09:34 PM
vamos Rafa!

robinhood
06-15-2006, 09:58 PM
Wow.
Three of the four singles are FO rematches.
Reversed results this time!!!

Marksman
06-15-2006, 10:07 PM
Good Luck to:

Tim :)
Lleyton :)
The A-Rod! :)

Also it's a very nice Centre Court OOP, with a clear forecast it should be ace :yeah:

KoOlMaNsEaN
06-15-2006, 10:19 PM
Go Dmitry,Hewitt,Gael/PHM!

When did Hanley become canadian :p

lunahielo
06-15-2006, 10:51 PM
C'mon Lleyton!!! :bounce:

Aleksa's Laydee
06-15-2006, 11:30 PM
Gooooooooooooooo DIMA!!!!!!!!!!!!! Fernando and Jonas/Max :D:D:D:D:D:D:D

mr_burns
06-15-2006, 11:43 PM
I really wish all 3 matches will go the other way

PoderShileno
06-15-2006, 11:54 PM
Vamos Feña¡¡¡ :D

zine56
06-15-2006, 11:58 PM
wow! some great matches :)! CHI-CHI-CHI-LE-LE-LE Viva Chile!!! Yeay!!! http://img2.menstennisforums.com/500/chileno.gif

U CAN DO IT GONZO!!! http://img2.menstennisforums.com/500/clapping1.gif

cobalt60
06-16-2006, 12:05 AM
wow! some great matches :)! CHI-CHI-CHI-LE-LE-LE Viva Chile!!! Yeay!!! http://img2.menstennisforums.com/500/chileno.gif

U CAN DO IT GONZO!!! http://img2.menstennisforums.com/500/clapping1.gif
:D I do remember that smiley;)

zine56
06-16-2006, 12:13 AM
:D I do remember that smiley;)

hi cobalt ;)! :wavey:

cobalt60
06-16-2006, 12:14 AM
hi cobalt ;)! :wavey:
Hey Ricardo :wavey: Do you mind if I don't choose a winner in the Gonzo vs Andy match? ;) Great matches though.

zine56
06-16-2006, 12:19 AM
gonzo is having troubles with his shoulder again snif :crying2: so i guess we don't have to... :(... but i'll be here supporting him of course http://img2.menstennisforums.com/500/chileno.gif

cobalt60
06-16-2006, 12:21 AM
gonzo is having troubles with his shoulder again snif :crying2: so i guess we don't have to... :(... but i'll be here supporting him of course http://img2.menstennisforums.com/500/chileno.gif
Really? Well that's a shame:( It looks to be such a good match up. Hopefully nothing really bad otherwise I doubt he would play. Hopefully just muscle fatigue. A little electrode stimulation and viola! Keep the faith:)

Fergie
06-16-2006, 02:21 AM
Go Feña, James, Lleyton and Dima! :bounce:

Golfnduck
06-16-2006, 03:11 AM
GO ANDY AND JAMES!!! :bigclap:

+alonso
06-16-2006, 03:17 AM
http://img2.menstennisforums.com/500/chileno.gif
VAMOS FERNANDO :D
YOU CAN DO IT!
I'll be supporting you from here

MissMoJo
06-16-2006, 05:08 AM
Go Timmy, James and Gael!!

~RaFa(ESP)FaN~
06-16-2006, 07:16 AM
VAMOS and GOOD LUCK RAFAEL!!! :clap2:

gsm
06-16-2006, 07:25 AM
lleyton!!!

cmon!!!

A_Skywalker
06-16-2006, 07:33 AM
Good luck Nadal , Gonzalez and Henman

kindablue
06-16-2006, 08:58 AM
Go Dima, Gonzo and Lleyton!!!

tennisculture
06-16-2006, 09:40 AM
Good luck :
- Gael MONFILS
- Rafael NADAL
- Andy RODDICK
- Tim HENMAN (because he defeated Nico :sad: )

and in double good luck Gael MONFILS & Paulo

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:06 PM
dimas on court :D:D cmon

linus
06-16-2006, 12:17 PM
Davai Dima !! :devil:

Björki
06-16-2006, 12:17 PM
davai Dima

linus
06-16-2006, 12:18 PM
Allez xiao Gael :p

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:19 PM
Nooooooooooooo DIMA Nooooooooooo

linus
06-16-2006, 12:19 PM
whats the matter, Dima :lol:

2 bps already from 2 gps and got broken, what a start :devil:

linus
06-16-2006, 12:20 PM
Gael the same, OMG :p

rrfnpump
06-16-2006, 12:21 PM
Dima :rolleyes:
many errors

but good seeing him again :)

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:23 PM
dima!! :help:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:24 PM
oh my god DMITRY :mad:

linus
06-16-2006, 12:25 PM
a bit interesting

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:27 PM
break his ass here dima

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:30 PM
bps CMON!!!!!!!

PayForWin
06-16-2006, 12:30 PM
anyone can update Blake's score?

Thanks a lot

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:32 PM
yes break back now hold dima HOLD

linus
06-16-2006, 12:32 PM
Gael poor :hug:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:33 PM
Blake *5-1

linus
06-16-2006, 12:33 PM
Dima, time for you to fight back !! warm-up has been enough :p

FSRteam
06-16-2006, 12:35 PM
Just a little question...

Is there a junior tournament played as well at the stella artois right now?

FSRteam
06-16-2006, 12:36 PM
Monfils just retired!!!

betowiec
06-16-2006, 12:36 PM
Monfils just retired!!!


mofo....................

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:37 PM
Gael has retired against blake!!

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:37 PM
Just a little question...

Is there a junior tournament played as well at the stella artois right now?

yes

FSRteam
06-16-2006, 12:39 PM
yes

Thanks for the answer!

Is it an U18 ITF tournament?

Renaud
06-16-2006, 12:39 PM
What happened to Gael????? :sad:

Björki
06-16-2006, 12:40 PM
Henman *3-2

3 BP Dima

take one!!!

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:40 PM
WAHOOOOOOOOOOO 3-3 :D:D:D:D:D:D:D

Björki
06-16-2006, 12:40 PM
Dima *3-3

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:40 PM
Thanks for the answer!

Is it an U18 ITF tournament?


not sure on that one sorry

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:41 PM
no hold dima HOLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:44 PM
Dmitry you idiot...break him here :D

linus
06-16-2006, 12:45 PM
Gael !!

linus
06-16-2006, 12:46 PM
Dima, be serious pls :p

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:49 PM
dima :smash:

Horatio Caine
06-16-2006, 12:50 PM
This is tough viewing :lol:

Dima is infuriating!

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:52 PM
dima dima dima dima :rolleyes:

Horatio Caine
06-16-2006, 12:54 PM
:haha: :haha: :haha: Dima - he just walked off court mid-point!

Henman *6/3 0/0

silverwhite
06-16-2006, 12:55 PM
That SP... :speakles:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:55 PM
This is tough viewing :lol:

Dima is infuriating!

your telling me and im a fan of his!!

what the hell was that last point :rolleyes:

keqtqiadv
06-16-2006, 12:55 PM
6 breaks of serve :eek:

Billabong
06-16-2006, 12:56 PM
Tim:yeah: keep it up:D

Horatio Caine
06-16-2006, 12:56 PM
what the hell was that last point :rolleyes:

Pure genius is what it was! :haha: :haha: :haha:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:57 PM
dima your a head case!!!

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 12:58 PM
Pure genius is what it was! :haha: :haha: :haha:

he has an oppointment at the nuthouse tomorrow morning... :rolleyes:

silverwhite
06-16-2006, 12:58 PM
Dima... That first point on Henman's serve... :cuckoo:

silverwhite
06-16-2006, 12:59 PM
your telling me and im a fan of his!!

what the hell was that last point :rolleyes:

He probably thought he had hit the FH out :lol:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:01 PM
He probably thought he had hit the FH out :lol:

yeah but on sp...carry on playing, you dont just stop :lol:

linus
06-16-2006, 01:01 PM
:haha: Dima - he just walked off court mid-point!
:lol: i even could imagine of that, really funny Dima :cool:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:01 PM
He probably thought he had hit the FH out :lol:

Yeah he did I think...but still :lol:

linus
06-16-2006, 01:02 PM
dima your a head case!!!
totally agree :lol:

linus
06-16-2006, 01:03 PM
a better start than 1st set :lol:

linus
06-16-2006, 01:03 PM
well, Dima, gather yourself :p

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:04 PM
totally agree :lol:

:bigwave: Even tim was laughing at him when he walked off

linus
06-16-2006, 01:07 PM
Dima, to find your serve back right now :p

Horatio Caine
06-16-2006, 01:07 PM
Not liking some of the stretching Tim is doing :scared:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:08 PM
Dima's acting like he doesn't give a crap :haha:

I hope he keeps the attitude up today :yeah:

linus
06-16-2006, 01:09 PM
:bigwave: Even tim was laughing at him when he walked off
yes, Dima always brings others happiness even it was on competition, i really enjoy him for that, good life attitude :lol:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:11 PM
DMITRY oh my god you are going to get a slap next week

Björki
06-16-2006, 01:12 PM
Dima :sad:

davai

linus
06-16-2006, 01:12 PM
OMG, Dima's head is where now

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:12 PM
Dima's acting like he doesn't give a crap :haha:

I hope he keeps the attitude up today :yeah:

He never gives a crap :bigcry:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:12 PM
...here we go again

revolution
06-16-2006, 01:13 PM
dima your a head case!!!

At least Henman is winning, I guess that pleases you :p

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:13 PM
OMG, Dima's head is where now

god knows!

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:13 PM
Monfils retired with a back injury

Horatio Caine
06-16-2006, 01:13 PM
DMITRY oh my god you are going to get a slap next week

:haha: :haha: I'd go to the tourney early otherwise youmay not get the opportunity :lol:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:14 PM
At least Henman is winning, I guess that pleases you :p


:haha: haha your so funny ;) doesnt actually :p

Horatio Caine
06-16-2006, 01:14 PM
At least Henman is winning, I guess that pleases you :p

I'm afraid it won't...she is anti-Henman :(

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:15 PM
:haha: :haha: I'd go to the tourney early otherwise youmay not get the opportunity :lol:

:ras: Im going on tuesday ;)

linus
06-16-2006, 01:15 PM
oh, thats what you should do !!

while now, now, pls, serve well :p

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:15 PM
I'm afraid it won't...she is anti-Henman :(


:banana: :banana: :banana: :angel:

Billabong
06-16-2006, 01:16 PM
Tim 6-3, 3-1

Horatio Caine
06-16-2006, 01:16 PM
Apparently Tursunov has said he "doesn't know what tactics mean" :haha: Explains a lot

Björki
06-16-2006, 01:16 PM
now hold your serve Dima

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:18 PM
Apparently Tursunov has said he "doesn't know what tactics mean" :haha: Explains a lot
I'l whack him with a dictionary so he can look up the meaning of tactics!!

linus
06-16-2006, 01:18 PM
OMG, Dima, why you couldnt serve today :aplot:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:19 PM
Tactic 1 - Get the ball over and freaking well in!!!!!!!!!!!!

Horatio Caine
06-16-2006, 01:20 PM
I'l whack him with a dictionary so he can look up the meaning of tactics!!

They don't let insane people into sports grounds :ras:

He needs a body-guard :lol:

linus
06-16-2006, 01:20 PM
Dima maybe need to do some nice pay back to Tim, he was shaking :lol:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:21 PM
Tim could have won this match 6/1 6/1 by now... :(

Hold serve!!!

Björki
06-16-2006, 01:21 PM
Dima :fiery:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:22 PM
They don't let insane people into sports grounds :ras:

He needs a body-guard :lol:

hey dont be mean!!! :sad:

rrfnpump
06-16-2006, 01:23 PM
Dima :help: :help:

Billabong
06-16-2006, 01:23 PM
Tim 6-3, 4-2...

Meanwhile, Rogi is getting spanked by Ollie;)

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:24 PM
this is WTA play!!!!!! :haha:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:24 PM
OMG Tim... :help: :help: :help: :help: :help:

Björki
06-16-2006, 01:24 PM
can he hold now? :lol:

davai Dima

Andre♥
06-16-2006, 01:24 PM
Horrible horrible match... :mad:

silverwhite
06-16-2006, 01:25 PM
This match :cuckoo:

linus
06-16-2006, 01:25 PM
OMG, they both so keen on this kind of break games :p

Dima, serve well to hold here, at least hold over this set :lol:

silver7
06-16-2006, 01:26 PM
VAMOS Rafa

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:26 PM
can he hold now? :lol:

davai Dima

wouldn't hold your breath ;)

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:27 PM
he held woooooooooooo

linus
06-16-2006, 01:27 PM
H O L D

Andre♥
06-16-2006, 01:28 PM
Watch Henman losing this match... :mad:

linus
06-16-2006, 01:28 PM
now lets be serious enough to break again !!

Björki
06-16-2006, 01:29 PM
3 BP Dima

take one!!!!!

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:29 PM
take them!!!!!!!!

Andre♥
06-16-2006, 01:29 PM
Henman can't win a single point on his serve...

linus
06-16-2006, 01:30 PM
Watch Henman losing this match... :mad:
even in the end Tim won, i still wanna say the result of this match just held on Dima's hands not Tim's though i am sure Tim would try his best

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:30 PM
YES now hold dima hold for your life

Björki
06-16-2006, 01:31 PM
Dima *5-4 :banana:

now hold a again

Horatio Caine
06-16-2006, 01:31 PM
Tim! :help: :fiery: :mad: :smash: :scratch: :confused: :hysteric: :sad: :tears: :bigcry: :rolleyes:

linus
06-16-2006, 01:31 PM
do it !!

yes, now the most key serve game .... what are you going to do? Dima :aplot:

Andre♥
06-16-2006, 01:31 PM
This looks like Jelena Jankovic vs Vera Zvonareva... :o

linus
06-16-2006, 01:32 PM
dont make us back to the black :lol:

Davai !!

Horatio Caine
06-16-2006, 01:33 PM
OMG Tursunov hit more than 4 balls into court in that point...worrying times now :scared:

Billabong
06-16-2006, 01:33 PM
what a choke by Tim:eek: I thought he was serving well before this match:confused:?

Horatio Caine
06-16-2006, 01:34 PM
what a choke by Tim:eek: I thought he was serving well before this match:confused:?

I wouldn't say he is choking....Dima reads his serve well

kindablue
06-16-2006, 01:34 PM
Now hold Dima!!! Don't screw it!!!

Horatio Caine
06-16-2006, 01:35 PM
People laughing in the crowd after Dima df on set pt :lol:

Jlee
06-16-2006, 01:35 PM
C'mon Dima!!

Andre♥
06-16-2006, 01:35 PM
I wouldn't say he is choking....Dima reads his serve well

Not being able to win a single point on his serve is choking...

Horatio Caine
06-16-2006, 01:35 PM
bp Henman

Take it please!!!!

linus
06-16-2006, 01:35 PM
thanks God, double fault :lol:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:36 PM
Not being able to win a single point on his serve is choking...

When your opponent hits winners or forces errors? :confused:

Andre♥
06-16-2006, 01:36 PM
OH MY GOD!!! :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Jlee
06-16-2006, 01:36 PM
They're trying to out-choke each other LOL

Horatio Caine
06-16-2006, 01:36 PM
Dima!! :haha: :haha: :haha:

Misses an easy smash. Is he hungover? :shrug:

kindablue
06-16-2006, 01:37 PM
Break back Dima!!!!

pkubik
06-16-2006, 01:37 PM
what a jerk tursunov is?! DF on SP!!! and then dramma smatch on bp... moron...

Horatio Caine
06-16-2006, 01:37 PM
Tim's serving is :help:

Andre♥
06-16-2006, 01:37 PM
When your opponent hits winners or forces errors? :confused:

He does that because Henman can't put his 1st serve in.

linus
06-16-2006, 01:37 PM
OMG, Dima, really a long road to your set :lol:

well, back topic, break here !!

Horatio Caine
06-16-2006, 01:38 PM
He does that because Henman can't put his 1st serve in.

Henman hasn't served well from the start

Dima's volley :eek: :eek: :haha: :haha:

pkubik
06-16-2006, 01:38 PM
ahahahahhahaha what a jerk?????!!!!!!! did u see that?! 1000% chance missed...what a moron...

Andre♥
06-16-2006, 01:39 PM
Henman hasn't served well from the start

Dima's volley :eek: :eek: :haha: :haha:

But now it was getting worse!

But he does the 6:5!!! :worship:

Billabong
06-16-2006, 01:39 PM
Is this match a comedy;)?

linus
06-16-2006, 01:39 PM
Tim read some book right from Dima :p

Horatio Caine
06-16-2006, 01:40 PM
Henman held!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Henman 6/3 6/5* Tursunov

Come on Tim...break for the match I beg you :haha: :haha:

pkubik
06-16-2006, 01:40 PM
TURSUNOV :haha: :haha: worst 2 games ive ever seen

silverwhite
06-16-2006, 01:40 PM
Dima :cuckoo: One doesn't know whether to laugh or cry. That smash on BP and that attempted FH drop volley a few points after that... :haha: :help: :o

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:40 PM
Dima!! :haha: :haha: :haha:

Misses an easy smash. Is he hungover? :shrug:
what a prat, he cant be trusted to do anything!!!

Horatio Caine
06-16-2006, 01:41 PM
Is this match a comedy;)?

I can't remember the last time I have laughed so hard at a tennis match :lol:

I won't be at all happy if Henman loses

Horatio Caine
06-16-2006, 01:41 PM
Tim :mad:

kindablue
06-16-2006, 01:42 PM
Is this match a comedy;)?

A bit of comedy is good for tennis!!!!
Even the tragicomic bit with Rafa and Nando yesterday was fun!!!

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:42 PM
Dima :cuckoo: One doesn't know whether to laugh or cry. That smash on BP and that attempted FH drop volley a few points after that... :haha: :help: :o


he needs more than :help: :p

Horatio Caine
06-16-2006, 01:42 PM
:help: for either player!

pkubik
06-16-2006, 01:42 PM
40-0 he can still lose 5-7... :haha:

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:43 PM
how bad is this...dima is making henman look good!!!!

Horatio Caine
06-16-2006, 01:43 PM
Tiebreak time :scared: :rolleyes:

pkubik
06-16-2006, 01:43 PM
TB time :haha:

Andre♥
06-16-2006, 01:43 PM
I can't remember the last time I have laughed so hard at a tennis match :lol:

Murray vs Tipsarevic??? :devil:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:43 PM
how bad is this...dima is making henman look good!!!!

:( :ras:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:44 PM
Henman 6/3 6/6 1/0* Tursunov

pkubik
06-16-2006, 01:44 PM
henman starts with ace :haha:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:44 PM
Henman 6/3 6/6 1/1* Tursunov

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:44 PM
:( :ras:


you were mean to me earlier... :devil:

pkubik
06-16-2006, 01:44 PM
Dima has no head...1-1

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:45 PM
Murray vs Tipsarevic??? :devil:

:haha: harsh!!!

Horatio Caine
06-16-2006, 01:45 PM
Henman 6/3 6/6 *2/1 Tursunov :banana:

But how long will it last? :rolleyes: :help:

pkubik
06-16-2006, 01:45 PM
*2-1 henman, looks like gsm :haha:

linus
06-16-2006, 01:45 PM
OMG, farther away set :p

Horatio Caine
06-16-2006, 01:45 PM
Henman 6/3 6/6 *3/1 Tursunov

pkubik
06-16-2006, 01:45 PM
3-1 definatly gsm

Horatio Caine
06-16-2006, 01:46 PM
Henman 6/3 6/6 4/1* Tursunov :eek:

Finish him Tim....please I beg you!!!

pkubik
06-16-2006, 01:46 PM
4-1 gsm is sure

Andre♥
06-16-2006, 01:46 PM
Tim is serving well! :eek:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:46 PM
Henman 6/3 6/6 5/1* Tursunov :banana:

linus
06-16-2006, 01:47 PM
OMG, really fun !!

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:47 PM
gsm henman!

Horatio Caine
06-16-2006, 01:47 PM
Henman 6/3 6/6 *6/1 Tursunov

5mps!!!!!

Andre♥
06-16-2006, 01:48 PM
GSM Henman!!! :D

linus
06-16-2006, 01:48 PM
really funny Dima today :aplot:

good luck Tim :)

Aleksa's Laydee
06-16-2006, 01:49 PM
my god...

Horatio Caine
06-16-2006, 01:49 PM
GSM Henman 6/3 7/6 (1)

12 breaks of serve! :haha: :haha: :help:

Jlee
06-16-2006, 01:49 PM
Dima :rolleyes:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:51 PM
Oh God....Castle has just said in on-court interview that Henman looks like a potential Queen's and Wimbledon champion...way to go prat! :mad:

Andre♥
06-16-2006, 01:52 PM
You gotta love the english people. Henman reaches the semi finals of Queen's and they already think that he can win this tournament... :rolleyes:

kindablue
06-16-2006, 01:53 PM
I think that's as far as it goes for Tim! Dima :sad:

Horatio Caine
06-16-2006, 01:53 PM
You gotta love the english people. Henman reaches the semi finals of Queen's and they already think that he can win this tournament... :rolleyes:

Castle is a tool :mad:

Murray should get all the pressure...but admittedly Henman looks far better than the other Brits...but that isn't hard right now :rolleyes:

Jlee
06-16-2006, 01:53 PM
That question cracked me up... :rolleyes:

Angle Queen
06-16-2006, 01:54 PM
:woohoo: Tim!

Andre♥
06-16-2006, 01:58 PM
Castle is a tool :mad:

Murray should get all the pressure...but admittedly Henman looks far better than the other Brits...but that isn't hard right now :rolleyes:

The reason why Henman never won Wimbledon is the pressure...

Horatio Caine
06-16-2006, 02:06 PM
Nadal warned mid-warmup about taking too much time yesterday between points :haha: :haha:

Deboogle!.
06-16-2006, 02:09 PM
omg!!! did anyone see the first point?? Hewitt framed a return that hit the side post (would have been WAY out) and dropped in! :haha: I've never seen anything like it!

2times
06-16-2006, 02:15 PM
Let's do this Nadal

2times
06-16-2006, 02:15 PM
Holy Shit....Hewitt 3 Aces in the first game

2times
06-16-2006, 02:17 PM
3 bps for Hewitt....not a good start....maybe Nadal will retire

Jlee
06-16-2006, 02:17 PM
Not looking too good for Rafa at the moment

tennisculture
06-16-2006, 02:19 PM
VAMOS RAFA !!!!!

2times
06-16-2006, 02:20 PM
Hey now....Nadal HOLDS

2times
06-16-2006, 02:22 PM
Rafa how about a BREAK here.

Golfnduck
06-16-2006, 02:22 PM
Hewitt just can't convert a break point :fiery:

2times
06-16-2006, 02:24 PM
Rafa 2 bps

linus
06-16-2006, 02:28 PM
Vamas Rafa :)

2times
06-16-2006, 02:29 PM
RAFA 4-1

Bilbo
06-16-2006, 02:33 PM
cya lleyton

2times
06-16-2006, 02:35 PM
Hewitt holds *4-2

Horatio Caine
06-16-2006, 02:51 PM
Castle talking more crap than usual :rolleyes: :haha:

Deboogle!.
06-16-2006, 02:57 PM
Hewitt's problem is that he's letting Rafa turn this into a clay match. and he's not playing particularly well.

2times
06-16-2006, 03:14 PM
Did someone get treatment there??

2times
06-16-2006, 03:16 PM
Rafa falling apart here???

2times
06-16-2006, 03:18 PM
Lleyton serving for the second set....RAFA have any fight in him today??

Björki
06-16-2006, 03:18 PM
kom igen Björkman, davai Max

Claudio
06-16-2006, 03:18 PM
Anyone really WATCHING the match who could give us some personal insight on what´s happening? Rafa seems tired now?

Björki
06-16-2006, 03:18 PM
Lleyton *5-1

2times
06-16-2006, 03:20 PM
Nadal gets a break *2-5

Socket
06-16-2006, 03:21 PM
Did someone get treatment there??
Yes, Nadal, on his shoulder. There's a play-by-play on eurosport.com .

2times
06-16-2006, 03:21 PM
Yeah any commentary would be greatly appreciated.....

Socket
06-16-2006, 03:22 PM
http://eurosport.com/tennis/atp-queen-s-club/2006/live_mtc143215.shtml

2times
06-16-2006, 03:25 PM
Damn I guess Nadal got treatment again....I am guessing he retires in the third.

silver7
06-16-2006, 03:27 PM
15-15

silver7
06-16-2006, 03:28 PM
15-30 Vamoos Rafa

2times
06-16-2006, 03:29 PM
sp

2times
06-16-2006, 03:29 PM
Fight RAFA

silver7
06-16-2006, 03:29 PM
Adv Hewitt. 5th Setpoint

silver7
06-16-2006, 03:30 PM
6-4 Hewitt

silver7
06-16-2006, 03:30 PM
Now 3rd set!VAMOOSS Rafa

2times
06-16-2006, 03:30 PM
On to the third....hopefully the shoulder is NOT an issue

2times
06-16-2006, 03:31 PM
Have a bad feeling about the third....Come on RAFA

keqtqiadv
06-16-2006, 03:32 PM
Nadal retired :sad:

silver7
06-16-2006, 03:32 PM
Rafa retired. I hope it is nothing serious.

2times
06-16-2006, 03:32 PM
Nadal retires....SHIT

kindablue
06-16-2006, 03:33 PM
Oh shit!!! Rafa retired!

Golfnduck
06-16-2006, 03:44 PM
GO ANDY GO!!!!

Golfnduck
06-16-2006, 03:44 PM
Does anyone know what happened to Rafa?

Björki
06-16-2006, 03:48 PM
vamos Fena

Margy
06-16-2006, 03:49 PM
Does anyone know what happened to Rafa?
Well, mmmm, I assume it was his shoulder that they had treated during his medical timeout. It must have been too painful for him.

Margy
06-16-2006, 03:50 PM
Well, mmmm, I assume it was his shoulder that they had treated during his medical timeout. It must have been too painful for him.
The commentators on the live stream basically said it just appeared to be overuse from the long clay season where he played so much and the balls are so heavy. It didn't appear to be any specific new injury.