Bracciali/Galimberti def Lopez/Nadal 4-6 6-4 6-2 4-6 9-7 [Archive] - MensTennisForums.com

Bracciali/Galimberti def Lopez/Nadal 4-6 6-4 6-2 4-6 9-7

silverwhite
09-24-2005, 04:53 PM
What a result for the Italians. I was expecting Rafa and LaLo to win easily. :eek:

Frederick16
09-24-2005, 04:55 PM
thank god the better dressed team won it!! i saw it on internet tv.... :worship:

adee-gee
09-24-2005, 04:55 PM
F-Lo Blows :rolleyes:

C3PO
09-24-2005, 04:56 PM
Forza Italia! :D

delsa
09-24-2005, 04:56 PM
thank god the better dressed team won it!! i saw it on internet tv.... :worship:
Which internet tv? :secret:

1sun
09-24-2005, 04:57 PM
damn that was a long match, anyone see it? who played good bad great etc?
spain will still go through.

delsa
09-24-2005, 04:57 PM
Forza Italia! :D
You like Berlusconi? :rolleyes: :lol:

Billabong
09-24-2005, 04:58 PM
Congrats to the Italians:clap2:What a fight, what a match and what a victory:bounce:!!! They deserved it, well done guys:yeah:!

Almost 5 hours long:eek:

oneandonlyhsn
09-24-2005, 04:59 PM
:woohoo: Italia deserved to win, they were the better team as Doubles is about team work.
Bracciali/Galimberti played their little hearts out. Bracciali made some beautiful vollyes, and they were just awesome :woohoo:

Poor Rafa though, he really fought hard but this result is awesome for the Italians :yeah: they needed this win more

SwissMister1
09-24-2005, 04:59 PM
You like Berlusconi? :rolleyes:

:lol: Well, I'm now just a loss away from losing all of my v-cash... I hope Ferrer plays on sunday instead of JC.

Frederick16
09-24-2005, 05:00 PM
its in a thread her on the MTF it was on the RAI Sports stream... Nadal is a good singles player but a disaster in double with his defensive tactics. He even made galimberti look like a decent player. What a laugh is that haha. he sucks so hard! Bracciali was really good!!

delsa
09-24-2005, 05:01 PM
Thx for the RAI Sport info. I think and i hope Spain will still win despite that loss. Great job from the Italians though! They showed heart. :yeah:

Sjengster
09-24-2005, 05:02 PM
F-Lo Blows :rolleyes:

Yes, a doubles loss in a match lasting nearly 5 hours must all be down to one half of the losing pair.

Frederick16
09-24-2005, 05:03 PM
Seppi will beat Nadal if he plays 3 more sets like this!!

PaulieM
09-24-2005, 05:04 PM
Yes, a doubles loss in a match lasting nearly 5 hours must all be down to one half of the losing pair.
stop making sense :o

delsa
09-24-2005, 05:05 PM
stop making sense :o
:lol: :yeah:

silverwhite
09-24-2005, 05:11 PM
Yes, a doubles loss in a match lasting nearly 5 hours must all be down to one half of the losing pair.

Stop making sense! I'll have to bad rep you for this! Check your reps. ;)

NINA_BCN
09-24-2005, 05:12 PM
:sobbing:

silverwhite
09-24-2005, 05:16 PM
:sobbing:

No need to cry. As badly as JCF is playing, he's unlikely to lose to Galimberti. :hug:

User id 7816
09-24-2005, 05:16 PM
Yes, a doubles loss in a match lasting nearly 5 hours must all be down to one half of the losing pair.
If they had won it would have also been down to one player, Rafa.
You have to love the biases here. :D

mangoes
09-24-2005, 05:17 PM
thank god the better dressed team won it!! i saw it on internet tv.... :worship:


Where? I was looking for a feed but I couldn't find one.

User id 7816
09-24-2005, 05:18 PM
one the other hand the italians must be so happy to clinch this match, it keeps them very much alive! good fight!

Terremoto
09-24-2005, 05:19 PM
THE GREAT TENNIS, THE GREAT ITALY!

Frederick16
09-24-2005, 05:21 PM
all download sopcast! and you can all see seppi beat rafa tomorrow :)

mangoes
09-24-2005, 05:22 PM
its in a thread her on the MTF it was on the RAI Sports stream... Nadal is a good singles player but a disaster in double with his defensive tactics. He even made galimberti look like a decent player. What a laugh is that haha. he sucks so hard! Bracciali was really good!!


Ok, I tried getting on to that thead but it kept saying the server was down or I needed to change ***** codes or something like that. Does anyone know if I need to change a setting to get the feed?

I♥PsY@Mus!c
09-24-2005, 05:22 PM
Very well done Daniele :smooch: and Galimberti! :bigclap:
Will RAI Sports replay this match? :sobbing: Or someone provides BT of it?I miss that match coz at the beginning it didn't work but I don't know later on it worked. :armed:

Frederick16
09-24-2005, 05:23 PM
the rai sports link is not working their in that link you used... it is down since seppi hit an ace in the 4th set!

delsa
09-24-2005, 05:24 PM
:sobbing:

No need to cry. As badly as JCF is playing, he's unlikely to lose to Galimberti.

Exactly! Don't cry Alicia. :hug:
(Richie played like shit against him at the USO and he still won. Ok he withdrew before Richie did but still...Richard was a break ahead...hum... :o )

silverwhite
09-24-2005, 05:26 PM
Richie played like shit against him at the USO and he still won. Ok he withdrew before Richie did but still...Richard was a break ahead...hum... :o )

My thoughts exactly. :lol:

mangoes
09-24-2005, 05:27 PM
the rai sports link is not working their in that link you used... it is down since seppi hit an ace in the 4th set!


So how did you get a feed to rai sports? Please tell me so I can get the feed for tomorrow.

oneandonlyhsn
09-24-2005, 05:31 PM
So how did you get a feed to rai sports? Please tell me so I can get the feed for tomorrow.

Try sopcast, I watched the doubles match via that today :D

mangoes
09-24-2005, 05:33 PM
Try sopcast, I watched the doubles match via that today :D


Ok, thanks...................AAAAAAAAHHHHHHH, I could scream that I missed it.

Chloe le Bopper
09-24-2005, 05:47 PM
I slept in and this STILL confuses me, silverwhite.

silverwhite
09-24-2005, 05:49 PM
:lol: Just get used to checking the username first. ;)

Chloe le Bopper
09-24-2005, 05:50 PM
Will do. After work. BOO work.

silverwhite
09-24-2005, 05:54 PM
Where are you working?

I agree. BOO work. And BOO homework.

BTW, do frequent the Gasket Blowers thread when you're free. ;)

Scotso
09-24-2005, 06:00 PM
Yes, a doubles loss in a match lasting nearly 5 hours must all be down to one half of the losing pair.

Especially considering that F-Lo is more likely the better doubles player.

Scotso
09-24-2005, 06:00 PM
Spain will still win.

R.Federer
09-24-2005, 06:46 PM
What is this with Davis Cup? So many underdog come through and can win when playing for country, but not for them self!
It is a very good result for Italie

Fergie
09-24-2005, 07:11 PM
Congrats Italia! :bounce:

croat123
09-24-2005, 07:25 PM
forza!!

i really didn't expect this on clay! hopefully italy can win one rubber tomorrow!!

jole
09-24-2005, 07:30 PM
Gutsy effort by both teams.

adee-gee
09-24-2005, 07:54 PM
Yes, a doubles loss in a match lasting nearly 5 hours must all be down to one half of the losing pair.

Absolutely. F-Lo was at fault for every point Spain lost. ;)

Galaxystorm
09-24-2005, 08:02 PM
its in a thread her on the MTF it was on the RAI Sports stream... Nadal is a good singles player but a disaster in double with his defensive tactics. He even made galimberti look like a decent player. What a laugh is that haha. he sucks so hard! Bracciali was really good!!

Nadal a disaster in doubles with his defensive tactics ?? :lol: :haha: :rolls:

1) I wonder how much you know about doubles tactics ??

2) I wonder if you have seen the fifth set or maybe your live stream just didn't work in that moment.

Although in theory Nadal hasn't the best weapons to be a great doubles player ( His serve, his volley ) , he's a better doubles player than a lot of players in the ATP.

In fact, when he plays doubles in Davis cup, the 80% of times he's always the best spanish player

hablovah19
09-24-2005, 08:16 PM
surprising result :eek:

congrats to the italian doubles partner :yeah:

RonE
09-24-2005, 09:19 PM
Forza Italia!!!! :bounce:

Anyway, half a roasted pig is better than nothing, no? :yeah:

oneandonlyhsn
09-24-2005, 09:54 PM
all download sopcast! and you can all see seppi beat rafa tomorrow :)

:woohoo: cant wait, sorry Rafa :smooch: but I'm cheering for Seppi and Bracciali

KoOlMaNsEaN
09-24-2005, 10:01 PM
:lol: Italy beating Spain on clay :lol:

Jogy
09-24-2005, 11:15 PM
what a joke
Rafa/Lopez :smash:

Terremoto
09-24-2005, 11:35 PM
Tomorrow in a final rubber, Daniele Bracciali or Simone Bolelli for ITALY!

croat123
09-25-2005, 01:08 AM
you can watch the end of the doubles match live now on raisport!

hurry up cause it's 6-6 in the 5th set

croat123
09-25-2005, 01:33 AM
nadal doesn't know how to play doubles. all those dtl passing shots left the entire court open. any experienced doubles player would go cross court

the italians were so happy when they won :) the crowd was amazing

ciccio
09-25-2005, 03:21 AM
Try sopcast, I watched the doubles match via that today :D

can you please tell me what sopcast is and how to go about using it.

RogiFan88
09-25-2005, 03:48 AM
Robredo must be laughing...

savesthedizzle
09-25-2005, 03:48 AM
Robredo must be laughing...

I'm laughing for him :lol:

hitchhiker
09-25-2005, 04:12 AM
Bracciali/Galimberti

so these spanish dudes lost to Brocolli and the Italian Gilbert?

oneandonlyhsn
09-25-2005, 05:30 AM
can you please tell me what sopcast is and how to go about using it.

Go to this site, it has a list of channels that are available and some test channels as well. Download the software under the downloads section

http://www.************/channel/index.php?channel=2

After you download the software, unzip it and a screen appears with a list of channels. Click on RaiSports and Windows Media Player will load and connect you to the channel. Good luck :D

BlackSilver
09-25-2005, 05:55 AM
It's a shame that I couldn't saw this match. It appears to have been one of the best matches of the year. Unfortunately, it's almost certain that Spain will win it

Frederick16
09-25-2005, 06:22 AM
thanks croat123 for your support!! maybe it looks very cool to stay in the back and try to smack an forehand down the line, but there was mister "i cant play a single so why not use my lousy technique in doubles?" galimberti to put his racket behind the ball and play it in the open court! grazie Rafael... and there was lopez standing. oh oh what was he bad... the hell. his serve was unbreakable and his returns were giving especially galimberti troubles. offcourse the most strange and beautiful points were of nadal but that is because he is the best tennisplayer there!! but doubles is different!!

I♥PsY@Mus!c
09-25-2005, 07:44 AM
Robredo must be laughing...
:yeah:
So do I! :haha: Spain deserves it! :rolleyes:

Aleksa's Laydee
09-25-2005, 09:12 AM
Wow this is hilarious!!! :haha

Deivid23
09-25-2005, 03:29 PM
Yes, a doubles loss in a match lasting nearly 5 hours must all be down to one half of the losing pair.

It´s not like Adegee was saying sth far from the truth ;). Hopefully this loss will make LaLo stay away from our doubles team for a while

MariaV
09-25-2005, 03:30 PM
Ah, Deivid had to come here of course, cannot leave LaLo alone. ;) :lol:
But I agree it wasn't the smartest choice of a doubles team for clay.

deflori
09-25-2005, 07:10 PM
It was a nice double by galimberti & bracci!
But what would lopez and nadal win in this gaylord outfits;) ??

That was horrible!!!