Roger Federer Should Drink Irn Bru instead of Coke [Archive] - MensTennisForums.com

Roger Federer Should Drink Irn Bru instead of Coke

adee-gee
09-21-2005, 04:41 PM
I have had to change my thread due to another being the same.

Shabazza
09-21-2005, 04:43 PM
Source : http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/tennis/4265466.stm

"Personally I would like to see the Davis Cup being played every two years, which would give everybody a much bigger chance to take part."

If Roger Federer says it should be played every 2 years, then I think it should be played every 2 years ;)
there is a thread about this topic already and even on the first page of GM :rolleyes:

adee-gee
09-21-2005, 04:44 PM
there is a thread about this topic already and even on the first page of GM :rolleyes:

Oops. Right I'll change this thread

PaulieM
09-21-2005, 04:47 PM
and I say posting threads attempting to mock other threads that have been posted about federer and his opinions etc. is just as stupid as posting threads about every aspect of the man's life ;) :kiss:

adee-gee
09-21-2005, 04:48 PM
and I say posting threads attempting to mock other threads that have been posted about federer and his opinions etc. is just as stupid as posting threads about every aspect of the man's life :kiss:

he drinks coke you know :kiss:

PaulieM
09-21-2005, 04:48 PM
he drinks coke you know :kiss:
yeah i know, i don't like coke :shrug:

adee-gee
09-21-2005, 04:52 PM
yeah i know, i don't like coke :shrug:

Really? I do.

Did you know Roger also rocks, as stated by the thread title now.

PaulieM
09-21-2005, 04:54 PM
Really? I do.

Did you know Roger also rocks, as stated by the thread title now.
roger rocks? i could have told you that ages ago.
i prefer sprite to coke. :)

adee-gee
09-21-2005, 04:55 PM
roger rocks? i could have told you that ages ago.
i prefer sprite to coke. :)

Sprite is ok. Its refreshing when its very cold. Have you ever tasted Irn Bru? Its a Scottish drink, extremely nice.

PaulieM
09-21-2005, 04:57 PM
Sprite is ok. Its refreshing when its very cold. Have you ever tasted Irn Bru? Its a Scottish drink, extremely nice.
nope never tasted it. what does it taste similar to?

adee-gee
09-21-2005, 05:01 PM
People that don't like it say it tastes like Calpol (a form of medicine, I dunno if you get that in the US). I can't really explain what it tastes like :shrug:

Apparently its available in the US now though :D

ClaycourtaZzZz.
09-21-2005, 05:02 PM
:haha: on friday he'll get beaten by Andy:ras:

1sun
09-21-2005, 05:04 PM
People that don't like it say it tastes like Calpol (a form of medicine, I dunno if you get that in the US). I can't really explain what it tastes like :shrug:

Apparently its available in the US now though :D
calpol is sooo tasty!!!!i use to pretend i was ill when i was younger just so my mum would give me sum!

adee-gee
09-21-2005, 05:06 PM
calpol is sooo tasty!!!!i use to pretend i was ill when i was younger just so my mum would give me sum!

I kneeeeeeeew you'd come in here when I changed the thread title :p

I love calpol as well by the way :D

g35-great
09-21-2005, 05:06 PM
Really? I do.

Did you know Roger also rocks, as stated by the thread title now.

Roger sucks until he wears gay t-shirts like http://socialitelife.com/mt/archives/rafael_nadal.php in pancy colors :ras:

PaulieM
09-21-2005, 05:06 PM
People that don't like it say it tastes like Calpol (a form of medicine, I dunno if you get that in the US). I can't really explain what it tastes like :shrug:

Apparently its available in the US now though :D
hmm a drink that tastes like medicine, not sure i'm missing much. :shrug:

adee-gee
09-21-2005, 05:09 PM
hmm a drink that tastes like medicine, not sure i'm missing much. :shrug:

I'll bring some over next time I come to the States, you'll like it :p

lilfairyprincess
09-21-2005, 10:48 PM
nooo calpol doesnt taste like medicine..its tastes like ummm i dunno..the nicest juice ever lol!- i wish i was still a kid so i cud have it :( iron bru is nice tho...the iron bru sweety bars are even nicer tho imo!!

Corey Feldman
09-21-2005, 10:50 PM
iron bru is nice tho...the iron bru sweety bars are even nicer tho imo!!agreed! :lick:

oneandonlyhsn
09-21-2005, 11:14 PM
Mmm Calpol, so tasty I miss the days, sigh