Friday OOP and Scores - July 8, 2005 [Archive] - MensTennisForums.com

Friday OOP and Scores - July 8, 2005

Pages : [1] 2 3

Aguante_el_Gato
07-07-2005, 11:04 PM
Roy Emerson Arena
MATCHES START AT: 11:30 AM
G. Gaudio (ARG) def. A. Seppi (ITA) 6-4 , 1-6 , 7-6(5)
NOT BEFORE 14:00
N.Massu (CHI) def. L. Horna (PER) 6-4 , 6-4
followed by
R. Sabau (ROM) def. P. Starace (ITA) 0-6 , 7-5 , 7-5
NOT BEFORE 17:30
S. Wawrinka (SUI) def. F. Cermak (CZE) 6-4 , 7-6(5)

Court 1
MATCHES START AT: 11:30 AM
A.Lopez Moron (ESP)/F.Verdasco (ESP) def. I.Heuberger (SUI)/M.Lammer (SUI) 5-7 , 7-6(2) , 7-5
followed by
P.Kohlschreiber (GER)/T.Zib (CZE) def. M.Bertolini (ITA)/T.Vanhoudt (BEL) 6-4 , 6-4
NOT BEFORE 16:30
M.Damm (CZE)/R.Stepanek (CZE) vs. M.Kohlmann (GER)/R.Schuettler (GER)
followed by
Y.Allegro (SUI)/S.Wawrinka (SUI) vs. F.Cermak (CZE)/L.Friedl (CZE)
NOT BEFORE 19:30
I.Ljubicic (CRO)/P.Starace (ITA) vs. Y.Allegro (SUI)/ S.Wawrinka (SUI) OR
F.Cermak (CZE)/L.Friedl (CZE)

Aguante_el_Gato
07-07-2005, 11:09 PM
:haha: :haha: :haha: what a way to make an OOP!!!!
According to official site (at this time), Cermak and Wawrinka will play:
aprox 17:30hs: singles in main court
aprox 18:00hs: doubles in court one
aprox 19:30hs: winner of doubles match should play again

KoOlMaNsEaN
07-07-2005, 11:17 PM
Go Potito,Yves/Stanislas

Fergie
07-08-2005, 01:10 AM
Vamos Nico, Go Stan!!! :bounce:

novanora
07-08-2005, 03:26 AM
:haha: :haha: :haha: what a way to make an OOP!!!!
According to official site (at this time), Cermak and Wawrinka will play:
aprox 17:30hs: singles in main court
aprox 18:00hs: doubles in court one
aprox 19:30hs: winner of doubles match should play again
I am wondering that too..... :rolleyes: would like to see how they will play today.... :o

bad gambler
07-08-2005, 04:07 AM
Fair play to seppi and potato starch :D

+alonso
07-08-2005, 04:12 AM
Nico:bounce: Gastón:D

Scotso
07-08-2005, 04:52 AM
good luck Gaston and Stanislas

cheliste
07-08-2005, 06:28 AM
Goodluck Gaston!
and in doubles: I.Ljubicic (CRO)/P.Starace (ITA) :)

SwiSha
07-08-2005, 10:56 AM
2*-1 Seppi

SwiSha
07-08-2005, 10:58 AM
Rain

:haha:

SwiSha
07-08-2005, 12:07 PM
gaudio 4*-4

Bilbo
07-08-2005, 12:18 PM
this is a typical gaudio match

tiptopdaisy
07-08-2005, 12:39 PM
Gaudio leads 6-4 1-2*

happy928
07-08-2005, 12:51 PM
good stuff SEPPI!!!! cover my PROP!!!

:haha:

4-1 SEPPI!!!!

happy928
07-08-2005, 12:51 PM
now, 5-1 SEPPSTER :cool: my prop cashed in ALREADY!!!!! $$$$$$

happy928
07-08-2005, 12:52 PM
break him again seppi.......actually, beat him in 3rd set as well :cool:

happy928
07-08-2005, 12:54 PM
YESSSSSSSSSSSS! 6-1 SEPPSTER!!!! BAMMMM!!!! +5.5 is moneyyyyyyyyyyyyy

mrjmw
07-08-2005, 01:11 PM
gaudio loses a set 1-6, matches are fixed or given away...

he better win the 3rd set 6 1, this is non sense!

break
held serve
2-0 gaudio

but i guess gaudio is being cocky, JUST WIN THE DAMN 3RD SET!

gaudio is serving 2-1 3rd set ... the point of the match right here

mrjmw
07-08-2005, 01:13 PM
gaudio 3-1 3rd set, now break this seppi dude again

mrjmw
07-08-2005, 01:14 PM
come on GAUDIO, you know you can break him, quit freaking around!

mrjmw
07-08-2005, 01:16 PM
break and hold one more time is a 5-1 lead for gaudio with seppi serving,

yes i am hoping for the best and easiest way for gaudio
to get this match over the fastest and quickest!

mrjmw
07-08-2005, 01:18 PM
come on GAUDIO, get it to deuce, just dont quit playing POINTS, dont give seppi an easy game, my GOD GAUDIO!
hahaha

gaudio gives steppi another esy game
serving and leading 3-2

happy928
07-08-2005, 01:19 PM
come on SEPPSTER!!! beat his azz.....

happy928
07-08-2005, 01:20 PM
0-30 GG.....this is it SEPPSTER!!! do it......... :cool:

happy928
07-08-2005, 01:20 PM
3 bps for the champ!!!!

happy928
07-08-2005, 01:21 PM
15-40

Champ evens up the match....:cool:

3-3

mrjmw
07-08-2005, 01:22 PM
gaudio vs seppi = they have NEVER played before...is this right?

mrjmw
07-08-2005, 01:22 PM
http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=gaudio&player2=seppi

mrjmw
07-08-2005, 01:23 PM
gaudio is done...tennis matches are fixed or given away!

happy928
07-08-2005, 01:24 PM
4-3 seppi :cool:

mrjmw
07-08-2005, 01:27 PM
wow, gaudio doesnt care...

from 3-1 to losing 3-4

crazy

happy928
07-08-2005, 01:27 PM
40-30 Gato.....come on SEPPI!!!! :p

happy928
07-08-2005, 01:28 PM
wow, gaudio doesnt care...

from 3-1 to losing 3-4

crazy


now, u learned ur lesson.....GG is always over priced.....even if he wins today.....do not EVER lay money on GG....:haha:

happy928
07-08-2005, 01:28 PM
here we go....

4-4 and seppi back on serve

mrjmw
07-08-2005, 01:29 PM
hold 4-4

now break <----gaudio do this!

finally hold

gaudio wins match

you can do this gaudio...lol

happy928
07-08-2005, 01:30 PM
15-15 go seppi!!!!

Action Jackson
07-08-2005, 01:30 PM
What amateurs getting freaked out during a Gaudio match, this is commonplace, just like wiping you arse after going to the toilet.

mrjmw
07-08-2005, 01:30 PM
all players and teams are overpriced .............. thats not the point, lol

mrjmw
07-08-2005, 01:31 PM
anyone watching this LIVE? 1-6 2nd set, my goodness, thats crazy!

happy928
07-08-2005, 01:32 PM
bp GG!!!!

happy928
07-08-2005, 01:33 PM
Gg breaks......well ,thanks for covering my prop SEPPSTER :cool:

mrjmw
07-08-2005, 01:33 PM
hurry up win or lose so i can go back to sleep, lol

i just had to wake up to wipe my ass like the dude typed

how did you know i did that? IM JUST KIDDING! lol

mrjmw
07-08-2005, 01:34 PM
its not OVER yet...

Action Jackson
07-08-2005, 01:34 PM
Gaudio matches bring the silliness out in many people.

happy928
07-08-2005, 01:34 PM
0-15 GG.....

ClaycourtaZzZz.
07-08-2005, 01:34 PM
0-15 go gato!!!

happy928
07-08-2005, 01:35 PM
0-30 GG....LOL :haha:

mrjmw
07-08-2005, 01:35 PM
here comes seppi, damn he is 6 3

happy928
07-08-2005, 01:36 PM
wtf....went from 0-30 to 30 all all of sudden.....:haha:

mrjmw
07-08-2005, 01:36 PM
seppi OWNS gaudio ...no matter who really wins!

a 2nd set 6-1 seppi owns this gaudio clown!

happy928
07-08-2005, 01:37 PM
here comes seppi, damn he is 6 3

u bet on players without doing research on their opponents? WOW!

happy928
07-08-2005, 01:37 PM
MP GG....

happy928
07-08-2005, 01:37 PM
GG wasted a MP..... :)

Choupi
07-08-2005, 01:37 PM
Vamos Gaston!

mrjmw
07-08-2005, 01:38 PM
you are HAPPY
i am SADDY
nice to meet you
by the way, my phone number starts with 740.

trev alberts ( another clown is on espn right now talking about the HEISMAN )

Falx
07-08-2005, 01:38 PM
Go Seppi!!!

happy928
07-08-2005, 01:38 PM
MP #2

happy928
07-08-2005, 01:39 PM
:haha: another mp blown....

mrjmw
07-08-2005, 01:40 PM
happy ... go to sleep .... NOW! just kidding :)

happy928
07-08-2005, 01:40 PM
BPPPPPPPPP!

happy928
07-08-2005, 01:40 PM
Take it SEPPSTER!!! :)

happy928
07-08-2005, 01:40 PM
:haha:

5-5

r u sweating now mrw?

happy928
07-08-2005, 01:41 PM
0-15 seppster

mrjmw
07-08-2005, 01:41 PM
i am guessing gaudio was cocky in this match, lol

i better shut up and suck up to GAUDIO so he will win this match

Action Jackson
07-08-2005, 01:42 PM
An ice cream to the next person who freaks out during this match.

AceMaan
07-08-2005, 01:42 PM
Gaudio odds 1.53....too bad no more funds in my account

Action Jackson
07-08-2005, 01:42 PM
i am guessing gaudio was cocky in this match, lol

i better shut up and suck up to GAUDIO so he will win this match

You might just know very little about Gaudio.

happy928
07-08-2005, 01:43 PM
15-30.....

mrjmw
07-08-2005, 01:43 PM
SABAU vs STARACE picks?

happy928
07-08-2005, 01:43 PM
2 bps for GG...... :cool:

Fed-Express
07-08-2005, 01:43 PM
Well, all this is nothing new to Gaudio fans. But we have learned to cope with that.

mrjmw
07-08-2005, 01:44 PM
im not freaking, i am having a nightmare, he lost the 2nd set 1-6
wait seppi just gave him one point :))

happy928
07-08-2005, 01:44 PM
SABAU vs STARACE picks?


k, since you haven't done any research....

VALUE is in SABAU today...why? cuz, he's won 2 clay tourneys already this yr.....Plus, POTATO is a BASKETCASE....just like GG in Gambling world.....

Choupi
07-08-2005, 01:44 PM
An ice cream to the next person who freaks out during this match.
For Häagen Dasz, I can fake! :D

happy928
07-08-2005, 01:45 PM
GG serving for Match again :haha:

Action Jackson
07-08-2005, 01:45 PM
Well, all this is nothing new to Gaudio fans. But we have learned to cope with that.

Thank you and good night you have explained it claerly.

mrjmw
07-08-2005, 01:45 PM
break
break
break

i would not TRUST gaudio with EGGS

he would trip and break all dozen of them

lol

happy928
07-08-2005, 01:46 PM
0-15

happy928
07-08-2005, 01:47 PM
15 all.....come on GG, end this shiet......so, 5 dimes can credit my acct :cool:

mrjmw
07-08-2005, 01:47 PM
SABAU and STARACE have NEVER face each other too

is this a BEGINNERS tourney?

happy928
07-08-2005, 01:47 PM
15-30 GG.......GG wants to play some more tennis apparently...

happy928
07-08-2005, 01:48 PM
SABAU and STARACE have NEVER face each other too

is this a BEGINNERS tourney?

huh? what's a beginners tourney? explain....

Action Jackson
07-08-2005, 01:48 PM
SABAU and STARACE have NEVER face each other too

is this a BEGINNERS tourney?

Are you a beginner gambler?

happy928
07-08-2005, 01:48 PM
2 bps....:haha:

mrjmw
07-08-2005, 01:48 PM
3rd set TIEBREAK :)

i can feel it!!!

Like shaq says "can you dig it?"

happy928
07-08-2005, 01:48 PM
dude, i think you meant CHALLENGERS, right? beginners? :haha:

Action Jackson
07-08-2005, 01:49 PM
Hahaha tiebreak.

happy928
07-08-2005, 01:49 PM
mrjmw,

dude, do urself a BIg favor......I'm only saying this to save you some $$$....

Stop betting on Tennis Matches....:haha:

mrjmw
07-08-2005, 01:49 PM
3RD set tie break!

GAUDIO needs to eat some wheaties!!!
he wont ever be on the COVER of wheaties, lol

mrjmw
07-08-2005, 01:50 PM
a beginner, right, but who cares, lol
i just take the FAVS if they give away a set
something is up and wrong!

happy928
07-08-2005, 01:50 PM
2-0 GG...

MrOschie
07-08-2005, 01:51 PM
:banana:

happy928
07-08-2005, 01:51 PM
a beginner, right, but who cares, lol
i just take the FAVS if they give away a set
something is up and wrong!


perhaps, u might wanna try the coin tossing method next time.......

happy928
07-08-2005, 01:51 PM
Go WIZARDS!!!!

Action Jackson
07-08-2005, 01:51 PM
mrjmw,

dude, do urself a BIg favor......I'm only saying this to save you some $$$....

Stop betting on Tennis Matches....:haha:

Best advice.

Don't bet on Gaudio, mrjmw you don't have the nerve.

happy928
07-08-2005, 01:52 PM
3-0 GG............GG's gonna blow 7 mps later...watch

MrOschie
07-08-2005, 01:53 PM
lol happy :nerner:

mrjmw
07-08-2005, 01:53 PM
its not challengers, i do know GAUDIO should beat this CHUMP in 2 sets

CHALLENGERS ( i do see the matches @ 5dimes ) but dont know all the tennis players in the world to put $$$ oh those players!

this is a BEGINNER tourney for half the field cause another 1st time ever match is NEXT
SABAU vs STARACE

STARACE is the FAV and from ITALY and ranked in POINTS
so im taking STARACE if GAUDIO wins
if GAUDIO loses, im going back to sleep

happy928
07-08-2005, 01:53 PM
Best advice.

Don't bet on Gaudio, mrjmw you don't have the nerve.

George,

we must stop these ppl from betting on GG from now on......:haha:

wonder how many rackets he has broken today....

Action Jackson
07-08-2005, 01:53 PM
3-0 GG............GG's gonna blow 7 mps later...watch

No, at least 10 it's more fun that way.

Fed-Express
07-08-2005, 01:53 PM
As long as he wins that thing even a 20-18 tiebreak with 10 mps Gaudio would be alright. Not that I want that to happen. ;)

mrjmw
07-08-2005, 01:53 PM
i know GAUDIO will blow this match

if he wins, who does he play next?

i cant wait to bet on him again :) :) :)

happy928
07-08-2005, 01:53 PM
lol happy :nerner:


where the heck have you been? how bout them WIZARDS! :haha: :wavey:

AceMaan
07-08-2005, 01:54 PM
hope they move Starace into court 1 so that do not have to wait so long for Wawa to play

happy928
07-08-2005, 01:54 PM
6-0 GG :haha:

mrjmw
07-08-2005, 01:54 PM
my racket has dust on it, under the bed, :) :)

Choupi
07-08-2005, 01:54 PM
He won't blow the MP anymore. He likes to play with our nerves, that's right. But when he comes to the end and that it's tight, he usually take it! I'm confident, but hey, I'm used to him now... :rolleyes:

Action Jackson
07-08-2005, 01:54 PM
George,

we must stop these ppl from betting on GG from now on......:haha:

wonder how many rackets he has broken today....

There have to be certain rules and if someone is going to bet on Gaudio, then they either must have a masochist streak, a sense of humour and plenty of cash.

I wonder who he is talking to on court.

happy928
07-08-2005, 01:54 PM
now, can he win 1 more pt? :haha:

mrjmw
07-08-2005, 01:55 PM
happy, you are funny, lmao

or is it the early morning or did you stay up all night?

happy928
07-08-2005, 01:55 PM
:haha: one saved 1-6

Action Jackson
07-08-2005, 01:55 PM
i know GAUDIO will blow this match

if he wins, who does he play next?

i cant wait to bet on him again :) :) :)

You will only bitch the whole time anyway.

happy928
07-08-2005, 01:55 PM
happy, you are funny, lmao

or is it the early morning or did you stay up all night?


dude, only beginners would lose sleep over GG's matches....

I just got to work.... :cool:

mrjmw
07-08-2005, 01:56 PM
oh crappers

from 6-0 to 6-2

here comes seppi again

this is crazy and unreal

happy928
07-08-2005, 01:56 PM
2 blown by GG....:haha:.....

MrOschie
07-08-2005, 01:56 PM
where the heck have you been? how bout them WIZARDS! :haha: :wavey:
much to do =) not the time to hang out here =) and when i´m online i´m in the irc chat room , most of the time =) ....

tennis_spider
07-08-2005, 01:56 PM
Anyone got info on MAZUUU match ??

Action Jackson
07-08-2005, 01:56 PM
dude, only beginners would lose sleep over GG's matches....

I just got to work.... :cool:

:haha: :haha:

happy928
07-08-2005, 01:56 PM
:haha:

4 blown..... :haha:

AceMaan
07-08-2005, 01:56 PM
6-0 to 6-4 madness!!

mrjmw
07-08-2005, 01:57 PM
6-3
seppi on the comeback
*with the laughing smiley*
i dont know how to work the smileys in here YET

Bilbo
07-08-2005, 01:57 PM
this is an authentic gaudio match at it's finest

Fed-Express
07-08-2005, 01:57 PM
Anyone got info on MAZUUU match ??
He has not played yet.

AceMaan
07-08-2005, 01:57 PM
damn 6-0 to 6-5...............if Gaudio losses this i am quitting tennis betting for good!

happy928
07-08-2005, 01:57 PM
much to do =) not the time to hang out here =) and when i´m online i´m in the irc chat room , most of the time =) ....


i'll see you at IRC next week.....gotta download that program....hehehehe

mrjmw
07-08-2005, 01:57 PM
6-5 unreal, this crap is crazy

happy928
07-08-2005, 01:57 PM
oh my god....5-6 ....LOL......................LOL.................. ..

Bilbo
07-08-2005, 01:57 PM
gaudio is going for the choke of the millennium

Action Jackson
07-08-2005, 01:58 PM
Gaudio wins the breaker 7-5

AceMaan
07-08-2005, 01:58 PM
wheew ...thank god ....that would have been the ultimate curse if Gaudio has lost

biber
07-08-2005, 01:58 PM
7-6 (5)

OMG!

mrjmw
07-08-2005, 01:58 PM
GAUDIO WINS!!!
GAUDIO WINS!!!
GAUDIO WINS!!!

on everyone on STARACE now?

Fed-Express
07-08-2005, 01:58 PM
Gaudio wins 6-4 1-6 7-6(5)

happy928
07-08-2005, 01:59 PM
damn......GSM gg......:haha:

Action Jackson
07-08-2005, 01:59 PM
wheew ...thank god ....that would have been the ultimate curse if Gaudio has lost

Yeah right.

Bilbo
07-08-2005, 01:59 PM
typical gaudio, when it counts he is there

mrjmw
07-08-2005, 01:59 PM
pick is STARACE to win?
but VALUE on SABAU +3?

happy928
07-08-2005, 01:59 PM
GAUDIO WINS!!!
GAUDIO WINS!!!
GAUDIO WINS!!!

on everyone on STARACE now?


out of curiousity...how much $$$ did you lay on Gg today?

Action Jackson
07-08-2005, 02:00 PM
damn......GSM gg......:haha:

Hehehehe, see now you know why I am the way that I am, that was an example of it.

mrjmw
07-08-2005, 02:00 PM
***SABAU +4 correction ***

Bilbo
07-08-2005, 02:00 PM
pick is STARACE to win?
but VALUE on SABAU +3?

value is starace -3

Action Jackson
07-08-2005, 02:00 PM
out of curiousity...how much $$$ did you lay on Gg today?

$ 1

mrjmw
07-08-2005, 02:00 PM
$350 on a 3 player, ROBREDO, GAUDIO and NADAL!

Bilbo
07-08-2005, 02:01 PM
***SABAU +4 correction ***

starace -4 is still good

Choupi
07-08-2005, 02:01 PM
Nice job Gaston. Some suspens, as usual...but keep it up man! That's the way we love you! :D

happy928
07-08-2005, 02:01 PM
pick is STARACE to win?
but VALUE on SABAU +3?


SABAU is +3? from where? i got him at +4

mrjmw
07-08-2005, 02:01 PM
2 down and 1 to go
NADAL is in a rain delay and on serve

happy928
07-08-2005, 02:01 PM
$ 1


:haha:

mrjmw
07-08-2005, 02:01 PM
i meant +4, the 3 is close to the 4, it was a typo

happy928
07-08-2005, 02:02 PM
Potato might win today.....but, he's just like GG....very unpredictable......one day, he plays like FEDEX, next day, he's back to his challengers form again.....

SABAU baby!!!!!

Action Jackson
07-08-2005, 02:02 PM
Starace will win.

mrjmw
07-08-2005, 02:03 PM
$1, lmao thats tomorrow!

remind me to put $1 on gaudio on every match for my life!
i love the drama of his matches :X

Mario66
07-08-2005, 02:03 PM
What a match!

mrjmw
07-08-2005, 02:03 PM
im hungry now talking about POTATOs and EGGs = breakfast time

mrjmw
07-08-2005, 02:04 PM
starace will win? how do you know that?

Fedex
07-08-2005, 02:04 PM
Nice win Gaston. :)

happy928
07-08-2005, 02:04 PM
Damn i bet on Cermak/Friedl's doubles match last Sunday and they still haven't played YET ...........oh my god............

mrjmw
07-08-2005, 02:05 PM
lol, they have not played yet, funny

Bilbo
07-08-2005, 02:06 PM
anything but a win by starace would be a huge surprise

happy928
07-08-2005, 02:07 PM
cause of rain delays and they always put their doubles match at the end of the OOP.....they haven't played for 4 days now....UNREAL........

mrjmw
07-08-2005, 02:07 PM
lmao @ michael jackson is the king of the world, :( :( :( thats not true!

ELVIS will always be KING!
i dont know, just typing out of my arse, lol

Action Jackson
07-08-2005, 02:08 PM
cause of rain delays and they always put their doubles match at the end of the OOP.....they haven't played for 4 days now....UNREAL........

Are you desperate for money betting on doubles.

happy928
07-08-2005, 02:08 PM
difference between Potato and Sabau is that, once they pass half of the draw....SABAU knows how to win and Potato doesn't....

Potato plays greeat in early rnds and he tends to crumble after QTRs.....

SABAU's won 2 clay tourneys this yr .............Let's go SABAU +4!!!!

mrjmw
07-08-2005, 02:09 PM
wow, since sunday, and this is friday, yeah i was checking out the OOP before i went to sleep like 5 hours to go, some players going to play all day today, lol

happy928
07-08-2005, 02:09 PM
Are you desperate for money betting on doubles.


no, i had them parlayed with other 2 matches, which ended 4 days ago :mad: had them parlayed cuz to reduce the juice money.....

mrjmw
07-08-2005, 02:09 PM
i always bet on DOUBLES ... it DOUBLES the fun for me :)

it makes me HAPPY for the morning and the day :)

tennis_spider
07-08-2005, 02:11 PM
MAZUUUUUUUUU is on ......GO MAZUUU

happy928
07-08-2005, 02:11 PM
i always bet on DOUBLES ... it DOUBLES the fun for me :)

it makes me HAPPY for the morning and the day :)


dude, can i please be your bookie for 1 yr? i need to buy this car i had my eye on for the longest time....:haha:

happy928
07-08-2005, 02:11 PM
tennis_spider,

check your email....i just replied back.....i'm taking 2 more matches for today......

mrjmw
07-08-2005, 02:12 PM
is wild wally going to beat cermak?

mrjmw
07-08-2005, 02:13 PM
happy ... i am jealous email me too, *laughing smiley*

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:13 PM
Vamos Horna, Starace and Stan the Man !!!!!

mrjmw
07-08-2005, 02:13 PM
right, i need a new car too

but im buying one for the books in 2005

look me up in 2006, i can only buy one car a year for someone, lol

happy928
07-08-2005, 02:14 PM
happy ... i am jealous email me too, *laughing smiley*


only if you promise me never to bet on Gaudio again..... :haha:

Julio
07-08-2005, 02:15 PM
@ Happy928 : Potatoe ? Like Fedex ? :haha:

mrjmw
07-08-2005, 02:16 PM
no way, im on GAUDIO 4 ever now, i love the dude, NOW

awww, you are jealous of GAUDIO, *laughing smiley*

mrjmw
07-08-2005, 02:18 PM
who does GAUDIO play next?...the winner of who and who...
i need to SCOUT and TELL GAUDIO what to do to beat the next opponent...

Action Jackson
07-08-2005, 02:18 PM
dude, can i please be your bookie for 1 yr? i need to buy this car i had my eye on for the longest time....:haha:

You are on fire at the moment. :)

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:18 PM
Horna serves first
15-0
15-15
15-30
15-40 hold your serve Horna
30-40
1*-0 Massu

mrjmw
07-08-2005, 02:18 PM
MASSU breaks 1-0

bad gambler
07-08-2005, 02:18 PM
MAZUUUUUUUUU is on ......GO MAZUUU
c'mon horna

Action Jackson
07-08-2005, 02:18 PM
only if you promise me never to bet on Gaudio again..... :haha:

No hysterical Gaudio fans allowed.

happy928
07-08-2005, 02:19 PM
@ Happy928 : Potatoe ? Like Fedex ? :haha:

JULIO in da house!!!! :)

bad gambler
07-08-2005, 02:20 PM
who does GAUDIO play next?...the winner of who and who...
i need to SCOUT and TELL GAUDIO what to do to beat the next opponent...
what the hell are you talking about??

Action Jackson
07-08-2005, 02:21 PM
what the hell are you talking about??

Someone who put money on Gaudio and was getting hysterical cause he lost a set 6-1 and blew mps.

mrjmw
07-08-2005, 02:21 PM
ok BAD GAMBLER
i tried to get that NAME
but you beat me to it,
lmao *laughing smiley*

who does GAUDIO play tomorrow?

Julio
07-08-2005, 02:21 PM
Vamos vampiro ! :-)

happy928
07-08-2005, 02:21 PM
Tennis_Spider,

MASSU BABY!!! Please let me go 7-0 .....LOL......

mrjmw
07-08-2005, 02:22 PM
i LOVE gaudio
cant wait to do it tomorrow morning
but this time im not waking up to watch the scores
just going to wake up to see if he won or not!

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:22 PM
1*-0 Massu
15-0
30-0
30-15
40-15
40-30
2-0* Massu

Action Jackson
07-08-2005, 02:22 PM
Massu owns Horna.

AceMaan
07-08-2005, 02:22 PM
+3 or +4 .....dont do it Starace destroyed Lopez's service in the second set yesterday!

happy928
07-08-2005, 02:22 PM
2-0 MASSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

tennis_spider
07-08-2005, 02:23 PM
MAZUUUUUUUUU MAZUUUUU

AceMaan
07-08-2005, 02:23 PM
Massu owns Horna.

Massu is 10 sets to love against Horna!

happy928
07-08-2005, 02:24 PM
+3 or +4 .....dont do it Starace destroyed Lopez's service in the second set yesterday!


dude, you swear LOPEZ's a superstar on clay....he's more of INDOOR/FASTER Court playa......If ur betting on Potato based on the outcome of lopez's match.....I just have one thing to say....

"Can I be your bookie?"

:haha:

bad gambler
07-08-2005, 02:24 PM
i LOVE gaudio
cant wait to do it tomorrow morning
but this time im not waking up to watch the scores
just going to wake up to see if he won or not!


probably a good idea

happy928
07-08-2005, 02:25 PM
2-1 MASSU.....

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:25 PM
Horna 0*-2
15-0
30-0
40-0
40-15
2*-1 Massu

happy928
07-08-2005, 02:25 PM
Today is FRIDAY and Friedl/Cermak still hasn't played their 1st rnd match yet.....WOW!

Action Jackson
07-08-2005, 02:26 PM
dude, you swear LOPEZ's a superstar on clay....he's more of INDOOR/FASTER Court playa......If ur betting on Potato based on the outcome of lopez's match.....I just have one thing to say....

"Can I be your bookie?"

:haha:

He thought Srichaphan was a threat on clay, maybe he could make clay pots.

happy928
07-08-2005, 02:27 PM
He thought Srichaphan was a threat on clay, maybe he could make clay pots.
clay pots :haha:

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:30 PM
Massu 2*-1
15-0
30-0
40-0
40-15
3-1* Massu

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:31 PM
no problem for Massu to hold serve yet

mrjmw
07-08-2005, 02:32 PM
GAUDIO plays the winner of MASSU and HORNA :)

GO GAUDIO GO!

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:34 PM
Horna 1*-3
15-0
30-0
30-15
30-30 hold your serve Luis
40-30
3*-2 Massu. Take the break Horna !!!

Bloodletting
07-08-2005, 02:39 PM
Game Massu 4-2

LIVE video stream here:
mms://200.72.11.194/chv

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:39 PM
3*-2 Massu
0-15
0-30 time for the re-break Horna
15-30 take the bp
30-30
40-30 damn. from 0-30 to 40-30
40-40
adv massu
4-2* Massu

AceMaan
07-08-2005, 02:42 PM
clay pots :haha:

Srichaphan is a good player............he was giving a tough fight to Wawrinka in one of the matches....which went to a rubber

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:42 PM
2*-4 Horna
15-0
15-15
30-15
40-15
4*-3 Massu

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:42 PM
to many ue from Horna !!!

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:46 PM
4*-3 Massu
0-15
15-15
30-15
40-15
5-3* Massu

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:49 PM
3*-5 Horna
0-15
15-15
30-15
40-15
5*-4 Massu

The Safinator
07-08-2005, 02:49 PM
Massu* 5-4 Horna

Aguante_el_Gato
07-08-2005, 02:49 PM
Hi all!! :wavey:
Vamos LUCHO!!

Fergie
07-08-2005, 02:50 PM
Hold Nico and finish this set now!!! :D

The Safinator
07-08-2005, 02:52 PM
M. Bertolini / T. Vanhoudt 4-5 P. Kohlschreiber / T. Zib*

The Safinator
07-08-2005, 02:53 PM
Massu 6-4 Horna

Fergie
07-08-2005, 02:53 PM
Nico :banana:

Now take the second set too :D

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:53 PM
5*-4 Massu
15-0
30-0
40-0
6-4 Massu

Ivanatis
07-08-2005, 02:54 PM
aw. only because of the 1st service game :(

but now he seems to be in the match hopefully

The Safinator
07-08-2005, 02:56 PM
M. Bertolini / T. Vanhoudt 4-6 P. Kohlschreiber / T. Zib

Fedex
07-08-2005, 02:58 PM
Good, Massu won the 1st set.

tiptopdaisy
07-08-2005, 02:59 PM
Horna serves first 2nd Set
15-0
15-15
15-30
15-40 damn. too many ue; double fault
30-40
40-40
adv horna
1-0* Horna

Fergie
07-08-2005, 02:59 PM
Hold Nico!!!

tiptopdaisy
07-08-2005, 03:05 PM
0*-1 Massu
15-0
15-15 Horna is better if there is a rally
30-15
30-30 take the bp Horna
30-40
40-40
Adv Massu Ace
1*-1 Horna

Fergie
07-08-2005, 03:06 PM
Break him Nico, Vamos!!!

Mrs. B
07-08-2005, 03:06 PM
Vamos, Nico!!!

tiptopdaisy
07-08-2005, 03:07 PM
1*-1 Horna
15-0
30-0
40-0
40-15
2-1* Horna

Fergie
07-08-2005, 03:09 PM
No chance to break here then hold easy your serve Nico!!!

tiptopdaisy
07-08-2005, 03:11 PM
1*-2 Massu
15-0
30-0
40-0
40-15
2*-2 Horna

Fergie
07-08-2005, 03:12 PM
Vamos Nico, time to break! ;)

tiptopdaisy
07-08-2005, 03:14 PM
2*-2 Horna
0-15
0-30 Hold your serve Luis !!!
15-30 Come on Horna !!! big serve horna
30-30 big point Luis
40-30
3-2* Horna

Fergie
07-08-2005, 03:16 PM
Hold Nico, Vamos! :bounce:

Bloodletting
07-08-2005, 03:19 PM
3-3

tiptopdaisy
07-08-2005, 03:19 PM
2*-3 Massu
15-0 ue horna
15-15 winner horna; big shot
30-15 ue horna
40-15 horna hit a ball kid
3*-3 Horna

Sebastien123
07-08-2005, 03:21 PM
Bloodletting:
LIVE video stream here:
mms://200.72.11.194/chv

Hello everybody :)

Bloodletting, why I can't see anything, only radio here ? :confused:

Bloodletting
07-08-2005, 03:23 PM
try VLC media player

tiptopdaisy
07-08-2005, 03:23 PM
3*-3 Horna
0-15 ue horna; this is a joke; first ue then big winner
15-15
15-30
15-40 2 bp massu; double fault
30-40 bp#2 massu
4*-3 Massu damn

tiptopdaisy
07-08-2005, 03:24 PM
UE from Horna again => 4*-3 Massu

Fergie
07-08-2005, 03:24 PM
Nico!!! :banana:

Now hold and finish this soon!!! :D

Sebastien123
07-08-2005, 03:24 PM
Thank you :)

Ivanatis
07-08-2005, 03:24 PM
oh no :sad:

Bloodletting
07-08-2005, 03:29 PM
5-3

Fergie
07-08-2005, 03:30 PM
Vamos Nico, break him again! ;)

Mario66
07-08-2005, 03:33 PM
Tomorrow it will be a match between two chokers Massu and Gaudio... I think Gaston will win.

Aguante_el_Gato
07-08-2005, 03:34 PM
Vamos Lucho, break and go for the set!!

tennis_spider
07-08-2005, 03:35 PM
MAZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....wina wina chicken DINA !!

Bloodletting
07-08-2005, 03:37 PM
GSM massu