SUPER 12 APRIL 29-MAY [Archive] - MensTennisForums.com

SUPER 12 APRIL 29-MAY

Finns4
04-29-2005, 04:45 AM
Im pounding the shit out of these

Bulls
Tahs! plus under depending on line
Brumbies +3.5

Seriously the only things im gonna hit this weekend.

All decent odds and are gonna be a pleasure to watch!

My Bulls need to win got them @ 51-1 to win it

bad gambler
04-29-2005, 01:50 PM
Bulls an easy play, like the man says, pound them to cover -1.5 against the blues are decimated by injuries in thei backline

gmanea
04-29-2005, 02:42 PM
ok so play is Bulls, Brumbies +3.5 ??? If you're confident on the plays I'll take them. Rugby not my sport... afl mine lol

gmanea
04-29-2005, 02:46 PM
ok taken the Bulls, but probably will go Hurricanes over Brumbies thank :)

SwiSha
04-29-2005, 05:24 PM
LETS ROLL BULLS !!!!!!!!!!!!!

happy928
04-29-2005, 05:25 PM
Let's go BULLS!!!!

happy928
04-29-2005, 05:25 PM
HAHAHAHAHA~

swisha, i think we typed the same statement at the same time.....stop following after me man.....just kidding :)

SwiSha
04-29-2005, 05:29 PM
HAHAHAHAHA~

swisha, i think we typed the same statement at the same time.....stop following after me man.....just kidding :)

haha...the whole MTF Gamblers Lounge Members are now officially on the BULLS !!! :wavey: ;)

happy928
04-29-2005, 05:30 PM
ok, this is a dumb question cuz, I've never watched a rugby match before.....how long is the match and which country is da bulls from? hehehehehehe.......

SwiSha
04-29-2005, 05:35 PM
ok, this is a dumb question cuz, I've never watched a rugby match before.....how long is the match and which country is da bulls from? hehehehehehe.......


I think they are from New Zealand bro as are the the opponents the Blues...
there are 2 halfs ..thats about it ...LOL

happy928
04-29-2005, 05:40 PM
I think they are from New Zealand bro as are the the opponents the Blues...
there are 2 halfs ..thats about it ...LOL


Great, that's all i need to know for now....hahahahaha.....

Is Rugby a world wide sport? How come no on in my neighborhood plays rugby.....Everyone's too busy trapped in there house gambling now days....LOL......

Can't wait til next week.....This week has been miserable.... :)

SwiSha
04-29-2005, 05:43 PM
Great, that's all i need to know for now....hahahahaha.....

Is Rugby a world wide sport? How come no on in my neighborhood plays rugby.....Everyone's too busy trapped in there house gambling now days....LOL......

Can't wait til next week.....This week has been miserable.... :)

don t think that it s a world wide sport

from what i know its popular in Australia,New Zealand, South Africa.England Scotland Wales Ireland France....thats about it i guess ....

SwiSha
04-29-2005, 05:44 PM
Can't wait til next week.....This week has been miserable.... :)

Masters in Rome should be making us some money :) ;)

happy928
04-29-2005, 05:49 PM
Masters in Rome should be making us some money :) ;)

I hope so bro.....I'm down like Mike Tyson after he got knocked out by buster in Tokyo..... ;)

And, pounding the shiet out of INDI over worthless Celtics this weekend.....

SwiSha
04-29-2005, 05:50 PM
I hope so bro.....I'm down like Mike Tyson after he got knocked out by buster in Tokyo..... ;)

And, pounding the shiet out of INDI over worthless Celtics this weekend.....

BOS is a joke ... INDY is Da ReaL DeaL ...40 year old Miller to dominate the series ;)

happy928
04-29-2005, 05:53 PM
BOS is a joke ... INDY is Da ReaL DeaL ...40 year old Miller to dominate the series ;)

Did you see that cheap shot thrown by Antoine Walker last night? what a disgrace....I know they were losing, but that doesn't mean, he should go out there and hurt players.......

Miller LOVES playoff atmoshphere....He thrives in playoffs.....I see him scoring 25 or more again........Even Cheryl Miller could kick Boston's azz if she was put on their Roster......LOL....

SwiSha
04-29-2005, 06:00 PM
Did you see that cheap shot thrown by Antoine Walker last night? what a disgrace....I know they were losing, but that doesn't mean, he should go out there and hurt players.......

Miller LOVES playoff atmoshphere....He thrives in playoffs.....I see him scoring 25 or more again........Even Cheryl Miller could kick Boston's azz if she was put on their Roster......LOL....

yeah man that was a bad move by Antoine ... he got frustrated because they re been outplayed ..no excuses for such actions

Yeah Miller ist just one of the best clutch performers of all time...even at this age he is runnin like young gun around the picks Foster O Neal and Davis setting for him..LoL yeah Cheryl was a killer when she was on... Career high was something like 100 points LOL

sparkus8
04-29-2005, 06:22 PM
Not a good start fellas, Blues up 7-0 after 10 mins.

SwiSha
04-29-2005, 06:26 PM
5-7 VAMOS BULLS

SwiSha
04-29-2005, 06:27 PM
missed conversion´though

SwiSha
04-29-2005, 06:28 PM
now u re talkin
10-7 BULLS

Ays25
04-29-2005, 06:29 PM
score link please guys

SwiSha
04-29-2005, 06:29 PM
score link please guys

http://www.superrugby.co.za/

sparkus8
04-29-2005, 06:30 PM
That was one of the best individual tries I have ever seen!!

Bulls 12-7

SwiSha
04-29-2005, 06:30 PM
12-7 BULLS Conversion is good

Ays25
04-29-2005, 06:34 PM
thanks
wow i played bulls home/home @ 2.75
not bad for now

SwiSha
04-29-2005, 06:38 PM
damn away try
12-14

Ays25
04-29-2005, 06:40 PM
woups
is it 45 x 2 ?

happy928
04-29-2005, 06:41 PM
come on boyz!!!!

Ays25
04-29-2005, 06:43 PM
17-14

happy928
04-29-2005, 06:43 PM
19-14 bulls

SwiSha
04-29-2005, 06:43 PM
19-14 roll on BULLS

sparkus8
04-29-2005, 06:43 PM
2 40 minute halves.

Bulls just scored and lead 19-14 with 10 minutes left in the 1st half.

Ays25
04-29-2005, 06:44 PM
19-14
we need another goal
is it 45 minutes x 2 ?

happy928
04-29-2005, 06:45 PM
oh my god, my book still have BULLS on their BOARD....imma wait til 2nd half and POUND IT!!!! o my god!!!!

Ays25
04-29-2005, 06:46 PM
thanks sparcus8
now make some defense and steal the ball bulls!!

sparkus8
04-29-2005, 06:46 PM
The bulls are all over them now, they are right on the attack 10 metres out!!

happy928
04-29-2005, 06:46 PM
Quick Question.....

Bulls and Blues play again TOMORROW? cuz, my book has them listed as tomorrow's match up

SwiSha
04-29-2005, 06:47 PM
Quick Question.....

Bulls and Blues play again TOMORROW? cuz, my book has them listed as tomorrow's match up

dunno happy ask one of our beloved australian friends

happy928
04-29-2005, 06:49 PM
1st, I just wanna say that, I LOVe AUSTRALIA...GREAT COUNTRY!!!! GREAT PPL......

So, blues and bulls play again tomorrow?

Ays25
04-29-2005, 06:49 PM
did whe score?

Ays25
04-29-2005, 06:58 PM
19-14
Blow by Blow
43 The Bulls waste a number of good opportunities. Once the ball is ripped off Leonard on the ground and once Nel passes outside when Ndungane has cut in. The Blues defence is working hard but well.

sparkus8
04-29-2005, 07:01 PM
Hap they definitely wont be playing again tomorrow, so if they still have the game listed get on now! The Super 12 is like the NFL in that they only play once a week.

HT Bulls 19-14

Man they should be way further ahead. They were dominating the last part of the half but couldn't score any points. If they keep this pressure up they will shit it in.

Ays25
04-29-2005, 07:06 PM
hey happy wich bookie is it?
sparcus my scoreboard shows the socre as 19-17??

SwiSha
04-29-2005, 07:21 PM
19-17 Blues penalty

sparkus8
04-29-2005, 07:29 PM
Yep 19-17

The Bulls are playing some stupid rugby at the moment, this is going to go down to the wire.

sparkus8
04-29-2005, 07:34 PM
Bulls get lucky. Blues penalty goal bounces off the post and misses. They get the ball back and recieve a penalty attempt which they kick.

Bulls 22-17 20 mins to go.

Ays25
04-29-2005, 07:36 PM
wow
bulls need to score another one to make it secure
5 pts is nothin

SwiSha
04-29-2005, 07:37 PM
wow
bulls need to score another one to make it secure
5 pts is nothin
agreed its just one try

sparkus8
04-29-2005, 07:39 PM
Another penalty goal 25-17 15 mins left/

SwiSha
04-29-2005, 07:40 PM
damn

SwiSha
04-29-2005, 07:42 PM
25-24

Ays25
04-29-2005, 07:44 PM
Shit! they made a turnover.

sparkus who has the momentum?

happy928
04-29-2005, 07:47 PM
30-24

sparkus8
04-29-2005, 07:48 PM
Bulls could write a book titled 101 ways to blow a try, but they finally get over thanks to a dubious decision from the ref.
30-24 kick to come.

Ays25
04-29-2005, 07:49 PM
shitttttt
they miseed the convertion
that would be game set and match

SwiSha
04-29-2005, 07:50 PM
man they missed the conversion again?

sparkus8
04-29-2005, 07:52 PM
4 mins to go 30-24, Blues down to 14 men with a guy sin binned for a late tackle.

Bulls at the right end of the park for the time being.

Ays25
04-29-2005, 07:53 PM
2 convertions 2 penalties missed = 10 pts blown away

Nick Williams is sent off for a late shoulder charge on Ndungane
we have an extra man now?!

sparkus8
04-29-2005, 07:54 PM
We are home and hosed boys.

Penalty goal right in front of the posts 33-24 2mins to go!

SwiSha
04-29-2005, 07:54 PM
33-24 vamos

happy928
04-29-2005, 07:55 PM
oh my god!!!! pinny just took the game off the BOARD.....FUGGGGGG

sparkus8
04-29-2005, 07:55 PM
Another Bulls try seals it!!

I'm off to bed a happy man!

happy928
04-29-2005, 07:55 PM
i need a pillow.....i need to go cry......

happy928
04-29-2005, 07:56 PM
good night bro....thanks for your updates.

SwiSha
04-29-2005, 07:56 PM
38-24

pounded them again @ betandwin livebet !!!!!!!!

great call sparkus and BG !!!!!!!!!!!!

happy928
04-29-2005, 07:56 PM
38-24

happy928
04-29-2005, 07:57 PM
Missed Conversion - The final whistle goes.

SwiSha
04-29-2005, 07:57 PM
:banana: :banana: :banana:

SwiSha
04-29-2005, 07:58 PM
who needs tennis guys `??

we got BBALL and now RUGBY !!!!!!
:banana: :banana:

Ays25
04-29-2005, 07:58 PM
sparkus8 thanks man that was 50 x 2.75 for me :)
ill buy you a beer if you ever come to istanbul :worship:

happy928
04-29-2005, 08:01 PM
aiight guys! nice job!!!

talk to you guys during the NBA games tonight....


woo hoo BULLS!!!

bad gambler
04-29-2005, 10:34 PM
LOL lads, great to see you all got on!!!

-10.5 :D :D :D :D

bad gambler
04-30-2005, 02:13 AM
Finns, i'm going to fade with the Tahs pick mate, I reckon the Highlanders are specials to do the business at home, their forward pack are too strong and once you give classy players like nick evans room to move, good night

Highlanders to cover -1.5, good luck all

sparkus8
04-30-2005, 03:09 AM
LOL lads, great to see you all got on!!!

-10.5 :D :D :D :D

Mate you are one lucky bastard. You owe that Bulls winger who scored in the last minute a few beers :)

bad gambler
04-30-2005, 07:06 AM
Tahs lead 18-10 33min first half

bad gambler
04-30-2005, 07:09 AM
Man tahs looks great with the ball in hand, and have had all the posession

21-10

bad gambler
04-30-2005, 07:21 AM
HT

Tahs lead it 21-13

should be leading by much more, c'mon Highlanders nead a 2nd half comback

sparkus8
04-30-2005, 07:22 AM
Tahs look pretty good, but they should have built a bigger lead for all the ballthey had.

If the Highlanders can even up that stat we could be looking at a very tight affair in the 2nd half, not that I really care as i didn't get home in time from soccer to have a bet :(

bad gambler
04-30-2005, 07:32 AM
Man Tahs are just looking too dominant at the moment, a real turn up here, even more haert wrenching given I have bet against my team :(

bad gambler
04-30-2005, 07:36 AM
Well that's the end of that, Whits scores

Great performance by the Tahs, a home semi is coming our way

fenildave
04-30-2005, 07:38 AM
hi guys !! I am out and gone !! Melbourne is loosing

sparkus8
04-30-2005, 08:11 AM
That was awesome stuff from the Tahs!! 41-20 bring on the Reds next week!

bad gambler
04-30-2005, 08:13 AM
If they don;t beat the reds next week, I'll give up supporting them

I'm heading out to the SFS next week, so they better win!!!

bad gambler
04-30-2005, 08:13 AM
Ok to recover the Highlanders, rolling with the following

Canes to cover against the Brumbies -4.5

sparkus8
04-30-2005, 08:15 AM
Mate do you know if Giteau is playing or not?

bad gambler
04-30-2005, 08:18 AM
Mate do you know if Giteau is playing or not?
Last I heard he was out - however the line hasn't moved so am not 100% sure!

The way brumbies have played the last month, just can't trust them

bad gambler
04-30-2005, 08:19 AM
by the way you playing the storm v sharkies game?

What do you reckon about a

canes ML x Storm ML parlay? pays a solid $2.30

sparkus8
04-30-2005, 08:22 AM
by the way you playing the storm v sharkies game?

What do you reckon about a

canes ML x Storm ML parlay? pays a solid $2.30

Looks good mate.

My parlay for the night is Storm ML x Cowboys ML x West Coast ML at $2.55.

I am going to wait and see the preview of the Canes v Brumbies game before i decide whether to have a bet. If giteau is out I'm all over the Canes!

bad gambler
04-30-2005, 08:24 AM
Yeah I've eyed of the cowboys game as well, but since it is the late game I will be in a position to assess the situation of the aforementioned play

I also like the OVERS in that game as well
Still haven;t heard any team news on the brumbies....

sparkus8
04-30-2005, 08:28 AM
I'm loving the Cowboys tonight, can't see the Roosters having any direction at all tonight without Finch.

bad gambler
04-30-2005, 08:34 AM
I'm now also paying the OVERS 44.5 in the rugby game - looks like its pretty fine and dry, good rugby conditions

sparkus8
04-30-2005, 08:36 AM
Giteau's playing I'm going to sit this one out and save it for the Cowboys in a couple of hours.

Finns4
04-30-2005, 08:56 AM
HOT BULLS :worship:
HOT TAHS :worship:

COME ON BRUMBIES MAKE MY WEEKEND AND EVEN MORE PROFITABLE ONE!


My Bulls are gonna win the whole thing :angel:

Finns4
04-30-2005, 09:09 AM
I know its late but heres what ive gone on the league tonight

Sharks +7.5 AND POINTS UNDER Both lookin good so far

Cowboys ml1.60 and Matty Bowen to score more tries then Mini

Also like Brisbane Lions exacting winning Margin 1-19 @ an unreal $4.50

bad gambler
04-30-2005, 09:27 AM
Finns, nice call on the Tahs mate :yeah:

HT

Canes lead 20-13

Both the OVERS and the cover looks ok, however brumbies have looked good with ball in hand

bad gambler
04-30-2005, 09:28 AM
Shame the storm are playing like shit, too many error and will need a hell of a performance in the second half to comeback and win

Finns4
04-30-2005, 09:36 AM
Hot tahs, so glad i hammered them BG

Canes Brumbies will be close. Glad i took them +3.5 instead of ML

bad gambler
04-30-2005, 09:39 AM
20-20

need another 5 points to hit the OVERS

bad gambler
04-30-2005, 09:42 AM
canes lead 25-23

now to get me my cover!

bad gambler
04-30-2005, 09:55 AM
Canes 37-23 :)

bad gambler
04-30-2005, 02:03 PM
good win by the canes in the end :D

to finish the round, i think there is massive value in the OVERS 52.5 in the chiefs v stormers game.

both teams basically have nothing to play for, and based on this week's scoring this one looks like it will follow the pattern and go way over

good luck

bad gambler
05-01-2005, 12:17 AM
easy total hit in the end, both teams have such shoddy defense it's a blight to rugby