The Gasket Blowers Chat Thread 7 [Archive] - MensTennisForums.com

The Gasket Blowers Chat Thread 7

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:27 PM
I have him TOTALLY confused :haha: He's like 'what the fuck are yout alking about with bombs and going off and things'

Davodus
03-23-2009, 04:27 PM
and this at 30000! PARTY TIME

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:27 PM
Oh well DONE Venla :woohoo: :banana: :dance:

Masha91
03-23-2009, 04:27 PM
My computer counts the posts differently, weird.

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:28 PM
PARTY!!! :woohoo: :dance: :aparty: :banana: :rocker: :rocker2: :rolls:

Masha91
03-23-2009, 04:28 PM
Fairy bread now!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:28 PM
i think u gone sick and thts y asking such a stupid question
vij sah: wht u on about
vij sah is typing a message.
vij sah: y r u thinking to drop it in here

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:29 PM
Fairybread and wine!!! :woohoo: Plus, mystery time. What are our clues Detective Hall?

Masha91
03-23-2009, 04:29 PM
Haha, he is so confused! Awesome!

Davodus
03-23-2009, 04:30 PM
:haha: eimear he is really confused
lets celebrate that, and the 30000 mark with some fairy bread!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:30 PM
He just asked me if everything's alright with me :haha: This is TOOO funny

is everthing alright with u
vij sah: i think u must be in too much of medication

Masha91
03-23-2009, 04:30 PM
Fairybread and wine!!! :woohoo: Plus, mystery time. What are our clues Detective Hall?

Let's start off with the similar posting styles between the posters, we may have to cross examine for comparison.

Masha91
03-23-2009, 04:31 PM
He just asked me if everything's alright with me :haha: This is TOOO funny

is everthing alright with u
vij sah: i think u must be in too much of medication

I love it when peoples' emotions are toyed with, hahahaha!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:31 PM
We should investigate their nationality and user names as well Maria

Masha91
03-23-2009, 04:32 PM
We should investigate their nationality and user names as well Maria

Who said you could drop the detective status, hmm?

Although people don't always post their true nationality, let's be aware of that.

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:32 PM
I love it when peoples' emotions are toyed with, hahahaha!

I'm loving it ... he doesn't know WHAT to think. Its certainly shut him up ... I think I'll say that to him now

Davodus
03-23-2009, 04:32 PM
:lol: he thinks you are on drugs eimear :haha:

Davodus
03-23-2009, 04:33 PM
have some fairybread everyone!
http://img239.imageshack.us/img239/3302/fairybread.jpg (http://img239.imageshack.us/my.php?image=fairybread.jpg)

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:33 PM
Sorry Dective Hall ... this is very true ... but I have one person in particular in mind who could be our chief suspect

Masha91
03-23-2009, 04:33 PM
It's like a trip down memory lane with fairy bread!

Masha91
03-23-2009, 04:34 PM
Sorry Dective Hall ... this is very true ... but I have one person in particular in mind who could be our chief suspect

Aren't you the sharpest pencil in the box?

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:34 PM
Oh WOW!!! Dave!!! :worship: I LOVE IT :worship: :worship:

Masha91
03-23-2009, 04:35 PM
I'm loving it ... he doesn't know WHAT to think. Its certainly shut him up ... I think I'll say that to him now

Mind games are FUN!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:35 PM
Are we both thinking of the same person Detective hall? Does she have a user name beginning with P and a real name beginning with M?

Masha91
03-23-2009, 04:35 PM
Oh WOW!!! Dave!!! :worship: I LOVE IT :worship: :worship:

Yeah, they usually have it at kids' parties.

Masha91
03-23-2009, 04:36 PM
Are we both thinking of the same person Detective hall? Does she have a user name beginning with P and a real name beginning with M?

Great minds think alike!

Davodus
03-23-2009, 04:36 PM
i can't think of who you are talking about :lol:

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:36 PM
Oh I WANT some!!!

Masha91
03-23-2009, 04:37 PM
It's okay, just eat the fairy bread!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:38 PM
Oh I know!!! We're all great detectives here

Masha91
03-23-2009, 04:38 PM
I am so making some to bring for Friday night!

Masha91
03-23-2009, 04:39 PM
Oh I know!!! We're all great detectives here

We're just GREAT!

Venle
03-23-2009, 04:39 PM
I seem to have fallen asleep! :o

Thanks for the party pals :hug: :aparty:

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:40 PM
bcoz i dont answer to stupid questions
vij sah: i think we cannot talk to each other so its better to stop bcoz all u do is write stupid things
vij sah: and i know y u wrote tht
vij sah: my friends here and reading all this
vij sah: and saying wht a stupid thing she is on about

Davodus
03-23-2009, 04:41 PM
:haha:
you have successfully confused the shit outta him eimear! now he wont annoy you :lol:

Masha91
03-23-2009, 04:41 PM
What a weirdo!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:41 PM
You fell ASLEEP!!! Shame on you!!! :lol:

Masha91
03-23-2009, 04:42 PM
For shame, if anyone should be sleeping it's me. It's almost 2 am and I have a ten am lecture!

Venle
03-23-2009, 04:43 PM
:p

Yay, you kick his ass Eimear!!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:43 PM
He's funny when he gets like this... I'm going to tell him I was just kidding around now see what he says

Masha91
03-23-2009, 04:43 PM
Play with him some more!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:47 PM
He's not answering anymore. He's boring :)

Masha91
03-23-2009, 04:47 PM
Maybe you scared him off!

Venle
03-23-2009, 04:48 PM
For shame, if anyone should be sleeping it's me. It's almost 2 am and I have a ten am lecture!

:eek:

Masha91
03-23-2009, 04:49 PM
:eek:

I've gone four days and a bit without sleep before (not my own choice though) darn insomnia!

Masha91
03-23-2009, 04:50 PM
It also takes me over an hour to get to uni, so long!

Venle
03-23-2009, 04:50 PM
I should go eating and reading my homework... :o

Catch you later :smooch:

Davodus
03-23-2009, 04:50 PM
cya venla!

Masha91
03-23-2009, 04:51 PM
Bye V!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:51 PM
oh really
vij sah: thts the way u do...........i know tht
vij sah: have to go
vij sah: take care
vij sah: and pls dont call me
vij sah is typing a message.
vij sah: i would appreciate tht

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:52 PM
Bye Venla :hug:

Masha91
03-23-2009, 04:53 PM
You really did make him go away, yay!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 04:53 PM
Oh that was TOO funny :haha:

Masha91
03-23-2009, 04:54 PM
Indeed it was, job well done!

Davodus
03-23-2009, 04:54 PM
:haha:
"please don't call me" :haha:

Masha91
03-23-2009, 04:55 PM
I don't think he has to worry about that!

Masha91
03-23-2009, 04:55 PM
Unless you feel like doing some taunting :lol:

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 05:01 PM
as if I would call him anyway Dave :rolleyes:

Davodus
03-23-2009, 05:01 PM
i am happy my aggressive nature could be of service in helping you fend off an annoying ex :lol:
i knew it would be useful one day

Masha91
03-23-2009, 05:02 PM
You've finally found a purpose.

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 05:05 PM
I owe you a big thank you :hug:

Masha91
03-23-2009, 05:06 PM
Now everything is so much better, yay!

Davodus
03-23-2009, 05:07 PM
my purpose in life is just to send out my rage to anyone who needs it?

it could be my superhero power...never ending rage

Masha91
03-23-2009, 05:08 PM
Yeah, in addition to the super braun.

Davodus
03-23-2009, 05:10 PM
they can be added together to form an unstoppable power

Masha91
03-23-2009, 05:11 PM
Okay, I did a quiz and mine is "emotional control".

Masha91
03-23-2009, 05:13 PM
How fitting!

Davodus
03-23-2009, 05:14 PM
that is pretty fitting :lol:

anyway im heading to bed now, so goodnight ladies :wavey:

Masha91
03-23-2009, 05:15 PM
Night! :wavey:

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 05:16 PM
Oh goodnight Dave :wavey: Sorry, my sister is showing me some pictures of the baby

Masha91
03-23-2009, 05:18 PM
Is he still as cute as ever?

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 05:21 PM
Yeah he's absolutely gorgeous :) I'm in love with him

Masha91
03-23-2009, 05:22 PM
Aww! I really hope you get to be that sweet boy's godmother. :)

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 05:25 PM
I'm not banking on it tbh Maria and I'll be very hurt if I don't but there's nothing I can do about it

Masha91
03-23-2009, 05:28 PM
Oh, so you don't think you will be? I'm sorry, you'll still get to be his cool aunt Eim, at least!

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 05:31 PM
Yeah that's true. I'll be a cool aunt

Masha91
03-23-2009, 05:34 PM
I'm sure you will be, later on he'll come running to you when he's had a fight with parents :lol:

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 05:41 PM
Oh I can just imagine :lol: His brother already does! I'm always the one he turns to to help him get out of trouble with his Mum! :lol:

Masha91
03-23-2009, 05:42 PM
:lol: Cool aunt Eim!

Masha91
03-23-2009, 05:44 PM
Anyway, I better go now. I have uni later today and I have to be up in five hours or so. :wavey:

Eimear O'Mahony
03-23-2009, 05:46 PM
Alright Maria. Have a good day sweetie :hug:

Masha91
03-24-2009, 11:04 AM
Hi everybody!

orangehat
03-24-2009, 11:06 AM
Hello maria! glad to see we've reached the 30,000 post yesterday night! :woohoo:

Masha91
03-24-2009, 11:09 AM
Fantastic, isn't it?

How are you?

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:10 AM
Morning (evening) guys :wavey: How are we?

Masha91
03-24-2009, 11:11 AM
I'm all right, made a new friend, a fellow Whovian. Yourself?

orangehat
03-24-2009, 11:11 AM
I'm fine. My school has a holiday tomorrow so :woohoo:. Otherwise pretty average after a long day in school

orangehat
03-24-2009, 11:12 AM
Whovian?

Hi Eim!

Masha91
03-24-2009, 11:12 AM
I had a long day today too 10 a.m.- 5:40 p.m. but I had like a three hour break in between.

Masha91
03-24-2009, 11:13 AM
Whovian?

Hi Eim!

Right, I forget you guys aren't into the Whoniverse, Doctor Who fans are called Whovians.

orangehat
03-24-2009, 11:14 AM
mine was 8-5 i was completely falling asleep in physics lecture ...

orangehat
03-24-2009, 11:14 AM
Right, I forget you guys aren't into the Whoniverse, Doctor Who fans are called Whovians.

Oh cool! though I'm not really into that show :lol: my avatar tells one of the shows i watch though :angel:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:15 AM
Hey Luke :wavey: That's cool you've got a day off tomorrow. Sounds cool you've made a new friend Maria. That's always nice

Masha91
03-24-2009, 11:15 AM
mine was 8-5 i was completely falling asleep in physics lecture ...

I only had intro to psych and French today.

Masha91
03-24-2009, 11:16 AM
Oh cool! though I'm not really into that show :lol: my avatar tells one of the shows i watch though :angel:

I see, I'm more of a Woodie though (Torchwood fan) but I'm still into the Whoniverse.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:16 AM
How goes the mind-reading Maria? :lol:

Masha91
03-24-2009, 11:16 AM
How goes the mind-reading Maria? :lol:

Just fine as per usual :lol:

Masha91
03-24-2009, 11:17 AM
Hey Luke :wavey: That's cool you've got a day off tomorrow. Sounds cool you've made a new friend Maria. That's always nice

Indeed, I have a stats lecture and stats tute tomorrow, just stats.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:18 AM
That's good :lol: I was telling Marion about our little mind games yesterday. She thought it was hilarious and, surprisingly enough, my ex didn't bother me after that! Good old dave!

Masha91
03-24-2009, 11:20 AM
Yes, I also encouraged you to keep toying with him :p

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:22 AM
Oh yes you helped too Maria :worship: Oh I'm still laughing just thinking about it!

Masha91
03-24-2009, 11:24 AM
Good good, don't forget it :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:28 AM
I won't Maria :lol: Hey did you guys hear I'm going to Roland Garros? I booked my flights yesterday

Masha91
03-24-2009, 11:30 AM
ZOMG! No, you did not tell me! Lucky! Is this your first slam?

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:34 AM
Yeah, Marion has a spare ticket so she asked me if I'd like to go with her. Yeah, its my first slam and my first time ever seeing live tennis so I'm pretty excited as you can imagine!

Masha91
03-24-2009, 11:37 AM
Oh, that's nice of her. You've never seen live tennis before? You must be very excited, a good chance to practice your French too.

Take lots of pics and be sure to tell us all about it!

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:40 AM
Oh I'm really excited. I just hope it doesn't rain because that would be SOOOO my luck but I'm trying not to think about that! Yeah I can't wait to practise some French again in France and I'm REALLY looking forward to meeting up with Marion. Oh I'll be taking my camera yeah so hopefully I'll have some good pics to share with you all :)

Masha91
03-24-2009, 11:42 AM
Well, it's not Wimbledon :lol: So hopefully the rain won't be as much of an issue, are you going for the first or second week?

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:44 AM
Marion was saying yesterday it rained a couple of days last year. But that's true. I don't think I'd ever risk going to Wimbly :lol: We're going for the Thursday and Friday of the first week. That's the only time Marion could go because of exams and things

Masha91
03-24-2009, 11:47 AM
Yes, Wimbly and those rain delays you could make several armies of DC teams during those :lol:

Cool, I usually go for the first week when I'm at the AO or Brisbane International.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 11:52 AM
If you go the 1st week there's more chance of your favourites still being in it and I think the days we're going are the two 3rd Round days so hopefully a couple of the Frenchies will still be in it. Oh God yeah imagine!!! You could have 10 DC teams and about 20 FC teams during those rain delays

Masha91
03-24-2009, 11:59 AM
That's true you never quite know if you're favourites will make the second for sure anyway. Why double the FC teams? I reckon you could get 50 teams for each :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:01 PM
God ... even BB couldn't manage 50 Maria :lol: I doubled the FC team because I just see him having more girls than boys for some reason I can't explain :lol:

Masha91
03-24-2009, 12:03 PM
I think he could, he should at least have a chance to try :lol:

Really? In RL he has twice as many sons as daughters!

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:06 PM
And you're going to give him that chance right Maria :p I don't know what it is about Boris (and I know he has more sons in real life than daughters) but I just think he's the type who looks like he'd have more daughters than sons. I can't explain it

Masha91
03-24-2009, 12:09 PM
Well, if no one else will I guess I'll have to take one for the team!

Okay, I kind of get what you mean.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:12 PM
Oh it's such a tough job Maria but someone's got to do it right?

Masha91
03-24-2009, 12:14 PM
Yes yes, I'll just have to find some way to get through it, I'm so generous!

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:16 PM
I really don't know how to thank you enough ... maybe send Nole your way? ;)

Masha91
03-24-2009, 12:19 PM
Maybe after I make a good new DC team for Oz.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:22 PM
They could do with one at the moment :lol: Did you see Lleyton could be playing Gillou in the 2nd round if he gets past his 1st round opponent (which I'm sure he will)

Masha91
03-24-2009, 12:29 PM
I know.

Well, I'll do it for Australia then!

The things I do for my country.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:30 PM
Australia should be proud to have such a fine citizen it really should Maria :bigclap: :worship:

Masha91
03-24-2009, 12:32 PM
Indeed, for what I'm willing to do, I'll go for all fifty if I have to!

Masha91
03-24-2009, 12:35 PM
Might even throw in a few German DC teams too. How nice am I?

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:35 PM
Wow!!! You should be rewarded with a medal of bravery or made a Dame for services to Australia! You should get the highest citizens award there is! I mean, it is such a BRAVE and NOBLE thing to do. Especially when you won't get any pleasure out of it at all :p

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:36 PM
So you're not only helping Australia but you're helping Germany ... your selflesness never ceases to amaze me Maria

Masha91
03-24-2009, 12:36 PM
Wow!!! You should be rewarded with a medal of bravery or made a Dame for services to Australia! You should get the highest citizens award there is! I mean, it is such a BRAVE and NOBLE thing to do. Especially when you won't get any pleasure out of it at all :p

Yeah you tell that to Kevin Rudd! I know, right? So selfless.

Masha91
03-24-2009, 12:37 PM
So you're not only helping Australia but you're helping Germany ... your selflesness never ceases to amaze me Maria

I know, I even suprise myself at times. Anything to help out Germany.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:42 PM
Oh believe me I have the letter to Kevin Rudd and Angela Merkel (is she still the German Chancellor) typed out and ready to send as we speak! I mean, if they only knew the sacrifices you were willing to make :haha: I mean, hanging out in closets with BB??? That's a sacrifice only the bravest would make :haha:

Masha91
03-24-2009, 12:48 PM
Oh believe me I have the letter to Kevin Rudd and Angela Merkel (is she still the German Chancellor) typed out and ready to send as we speak! I mean, if they only knew the sacrifices you were willing to make :haha: I mean, hanging out in closets with BB??? That's a sacrifice only the bravest would make :haha:

Yeah she still is.

I know, not many pepole would be willing to do it but I can put my country first.

I'd love to get a sneak peak of what you wrote :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:54 PM
He he ... ok then here goes ...

Dear Mr Rudd,
I thought I should write to you regarding an INCREDIBLE act of bravery by one of your Australian Citizens. Upon noticing that Australian tennis has hit somewhat of a slump at the moment, Maria Hall decided to put all her feelings to one side and make several trips to several broom cupboards with Mr. Boris 'super sperm' Becker in order to reproduce some tennis players to make Australia a nation to be proud of once again ...'

Masha91
03-24-2009, 12:57 PM
Wow, E you should be a professional letter writer, if there is such a profession :lol:

Mr. Boris 'super sperm' Becker :rolls: Loving the nickname, keep up the good work :)

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 12:59 PM
Boris 'super sperm' Becker just seems to suit him somehow doesn't it? :lol: Yes, I think I did a good job if I do say so myself :p I'm going upstairs to get changed and things so I'll continue with my letter when I come back down. 10 minutes :wavey:

Masha91
03-24-2009, 01:00 PM
Oh, it is very fitting.

See you then! :wavey:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 01:37 PM
Right I'm back nicely showered and changed and refreshed :)

Masha91
03-24-2009, 01:39 PM
Yes, letter time!

Masha91
03-24-2009, 01:42 PM
Don't forget the letter for Frau Merkel too ;)

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 01:48 PM
Okay ... so where was I ...?

Oh yes 'to make Australia a nation to be proud of once again'

Okay ...

As Ms Hall has absolutely no interest in Boris Becker (indeed, she finds the mere thought of him repulsive) I think you will agree that this selfless act requires some recognition. There are very few Australians, if any, who would be willing to do such things to ensure the future of Australian tennis remains in safe hands. Indeed, with Boris Becker as a father and Maria Hall as a mother it is safe to say the future of Australian tennis is incredibly bright. I hope this letter has encouraged you to give such a brave Australian the credit she deserves.

Yours sincerely,
Eimear O'Mahony

Masha91
03-24-2009, 01:50 PM
Wow, I don't think Kevin Rudd will be able to say no to a super Oz DC team and your awesome wording.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 01:52 PM
Yup! :lol: So you should expect your honour in the post in the next few weeks :)

Masha91
03-24-2009, 01:53 PM
I'm looking forward to it, I don't mind K.Rudd even if some people here do :lol:

Masha91
03-24-2009, 01:53 PM
I believe you were also writing a letter to Frau Merkel?

Davodus
03-24-2009, 01:55 PM
you are speaking of the devil

on another note, i just did another online psyc test :o

Masha91
03-24-2009, 01:56 PM
Yes, you just signed on as I was posting that.

How did you go?

Davodus
03-24-2009, 01:59 PM
i got 8/10 :o
2 stupid mistakes, but oh well

Masha91
03-24-2009, 02:00 PM
Oh nevermind, you still did quite well.

My psych exam starts next Monday.

Davodus
03-24-2009, 02:02 PM
mid semester exam?

Masha91
03-24-2009, 02:03 PM
I don't know, maybe, it's worth 9% and goes for five days.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:04 PM
Now ... Frau Merkel!

Dear Frauleine Merkel,

I would like to draw your attention to a story I read in the paper, which I thought was an example of an incredibly selfless act. Maria Hall, a young Australian, realised that German tennis has been in serious decline since the heyday of Boris Becker and Steffi Graf. As a huge lover of German tennis and Germany in particular Ms Hall decided that something simply HAD to be done about this grave situation. With no thought for herself, she decided to get on a flight from Australia to Switzerland (at her own expense) and spend several years with Mr Becker reproducing a number of future German stars. With 8 boys and 16 girls (enough for 2 DC teams and 4 FC teams) I think we both agree Ms Hall has done a splendid job in helping German tennis get back to its former glory days. Having heard this story, I decided to bring it to your attention in the hope that you might give this young girl some recognition for her hard work on behalf of German tennis.

Yours sincerely,
Eimear O'Mahony

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:04 PM
My internet died as I was posting it :lol: Hiya Dave :wavey: 8/10 is really good! It is annoying when you make stupid mistakes you know you shouldn't have made though. But, well done anyway :hug:

Masha91
03-24-2009, 02:06 PM
Now ... Frau Merkel!

Dear Frauleine Merkel,

I would like to draw your attention to a story I read in the paper, which I thought was an example of an incredibly selfless act. Maria Hall, a young Australian, realised that German tennis has been in serious decline since the heyday of Boris Becker and Steffi Graf. As a huge lover of German tennis and Germany in particular Ms Hall decided that something simply HAD to be done about this grave situation. With no thought for herself, she decided to get on a flight from Australia to Switzerland (at her own expense) and spend several years with Mr Becker reproducing a number of future German stars. With 8 boys and 16 girls (enough for 2 DC teams and 4 FC teams) I think we both agree Ms Hall has done a splendid job in helping German tennis get back to its former glory days. Having heard this story, I decided to bring it to your attention in the hope that you might give this young girl some recognition for her hard work on behalf of German tennis.

Yours sincerely,
Eimear O'Mahony

Oh simply marvellous work, E! I really like Steffi too, daddy said when they both played at the same time it was called "the German invasion".

Oh, but I wanted to have more boys than girls. Am I one of those people you see as having more girls than boys too?

Masha91
03-24-2009, 02:06 PM
My internet died as I was posting it :lol: Hiya Dave :wavey: 8/10 is really good! It is annoying when you make stupid mistakes you know you shouldn't have made though. But, well done anyway :hug:

Oh, I hate it when the net keeps dying out, darn technology problems!

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:09 PM
Not necessarily you Maria, but this is Boris 'super sperm' becker we're talking about and I DEFINITELY see him having more boys than girls

Davodus
03-24-2009, 02:09 PM
1 of my stupid mistakes is actually annoying, because my text book said "used to be considered a personal factor, but now could also be considered interactional"
so i put interactional, but it was personal :o

Masha91
03-24-2009, 02:10 PM
1 of my stupid mistakes is actually annoying, because my text book said "used to be considered a personal factor, but now could also be considered interactional"
so i put interactional, but it was personal :o

Oh dear, don't dwell on it too much. :)

Masha91
03-24-2009, 02:11 PM
Not necessarily you Maria, but this is Boris 'super sperm' becker we're talking about and I DEFINITELY see him having more boys than girls

Before you said he'd be having more girls than boys? :p

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:14 PM
Did I? :haha: I'm all over the place! Sorry Missus ... you're MORE than welcome to substitute boy/girl which ever way you want and you're right ... I DID say boys ... GGGRRR what is wrong with me :p Oh no Dave that can be REALLY annoying but Maria's right don't dwell on it too much. It's over and done with now and you still did really well

Davodus
03-24-2009, 02:14 PM
boris 'super sperm' becker? wth :lol:

Masha91
03-24-2009, 02:17 PM
Did I? :haha: I'm all over the place! Sorry Missus ... you're MORE than welcome to substitute boy/girl which ever way you want and you're right ... I DID say boys ... GGGRRR what is wrong with me :p Oh no Dave that can be REALLY annoying but Maria's right don't dwell on it too much. It's over and done with now and you still did really well

Maybe, I'll have the same amount for each. Yeah, don't dwell on it, I was 0.5 off getting full marks for French but "SS" is taking my mind off it :lol:

Masha91
03-24-2009, 02:17 PM
boris 'super sperm' becker? wth :lol:

You should have read our FB conversation about DC :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:18 PM
No I said girls ... ARGH I'm confusing myself :haha: Dave, yup it's my new nickname for Boris :rolls: You should read back a couple of pages ... its quite funny

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:19 PM
Oh yeah I remember that conversation Maria ... I'm sure people reading it were like ok you girls are seriously weird

Masha91
03-24-2009, 02:20 PM
No I said girls ... ARGH I'm confusing myself :haha: Dave, yup it's my new nickname for Boris :rolls: You should read back a couple of pages ... its quite funny

Yeah, SS no longer stands for Schutzstaffel!

Masha91
03-24-2009, 02:21 PM
Oh yeah I remember that conversation Maria ... I'm sure people reading it were like ok you girls are seriously weird

Especially if they're weren't tennis fans!

Davodus
03-24-2009, 02:23 PM
super-sperm, how very interesting :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:23 PM
My sister is already starting to ask me questions about G/G stuff myself and Marion talk about :lol: I'm like, no SERIOUSLY you don't want to know :lol: I'll never think of SS in the same way again either Maria ;)

Masha91
03-24-2009, 02:28 PM
My sister is already starting to ask me questions about G/G stuff myself and Marion talk about :lol: I'm like, no SERIOUSLY you don't want to know :lol: I'll never think of SS in the same way again either Maria ;)

I know, whole new meaning now! Like those rain delays at Wimbly.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:28 PM
Yup definitely! It's like a whole new world is existing now within the tennis world :lol:

Masha91
03-24-2009, 02:28 PM
super-sperm, how very interesting :lol:

Jealous? :lol:

Masha91
03-24-2009, 02:29 PM
Yup definitely! It's like a whole new world is existing now within the tennis world :lol:

What, you mean there's a world outside tennis? :eek:

Davodus
03-24-2009, 02:31 PM
oh my gosh, i am just reading what i have to do in my prac tomorrow for exercise physiology
i am not looking forward to it at all

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:33 PM
Aw poor Dave Maria. I'm sure his sperm is just as super as Boris' :p And no there's no world outside tennis, but there are worlds WITHIN tennis :lol: What do you have to do Dave?

Masha91
03-24-2009, 02:33 PM
Good luck with that, I started physiology last week for psych.

Masha91
03-24-2009, 02:34 PM
Aw poor Dave Maria. I'm sure his sperm is just as super as Boris' :p And no there's no world outside tennis, but there are worlds WITHIN tennis :lol: What do you have to do Dave?

That's not even possible, no one comes close!

I see, twisted, crazy worlds.

Davodus
03-24-2009, 02:37 PM
what i have to do

"begin the test with the noseclip and facemask for oxygen sampling on the participant. start the treadmill at 10-12km/h and have the subject perform a warmup before stepping on.
Subject then completes 3 minutes running at this level, before oxygen levels are noted, and a blood sample is taken from the finger. The subject has 1 minute rest, before the speed is increased by 2km/h. This is completed 5 times after the first test."

so i gotta flog myself running on a treadmill up to like 20-25 km/h
fuck me dead

Masha91
03-24-2009, 02:38 PM
what i have to do

"begin the test with the noseclip and facemask for oxygen sampling on the participant. start the treadmill at 10-12km/h and have the subject perform a warmup before stepping on.
Subject then completes 3 minutes running at this level, before oxygen levels are noted, and a blood sample is taken from the finger. The subject has 1 minute rest, before the speed is increased by 2km/h. This is completed 5 times after the first test."

so i gotta flog myself running on a treadmill up to like 20-25 km/h
fuck me dead

That does not sound pleasant at all, that would be especially hard if you're still sick.

Bonne chance!

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:39 PM
Oh Dave that sounds tough you poor thing :hug: I'm sure you'll do your best though :)

Davodus
03-24-2009, 02:42 PM
well if i do my best, i still might die :lol:

the test is designed to test your absolute maximal effort

i would be happy to do it in a pool, swimming
running, no.

Masha91
03-24-2009, 02:43 PM
Yes, that does indeed sound worse than double stats the only class I have tomorrow, I'm sure you'll be fine.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:45 PM
We'll get the pompoms and cheerleaders outfits out for you tomorrow Dashing Dave

Davodus
03-24-2009, 02:45 PM
well there is a good chance people will throw up/pass out

it happened in the last prac, on the maximal BIKE test
so much exercise :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 02:46 PM
I'll be back in 10 guys. Just grabbing a bowl of soup. Not pumpkin soup I'm afraid Maria :lol:

Masha91
03-24-2009, 02:48 PM
Yeah, I was going to ask if it was pumpkin :lol:

Try it one day, seriously!

Davodus
03-24-2009, 02:49 PM
it should be pumpkin soup!

Masha91
03-24-2009, 02:50 PM
well there is a good chance people will throw up/pass out

it happened in the last prac, on the maximal BIKE test
so much exercise :lol:

Yeah, the only subject I have a prac for is Russian and we just yell at each other angrily in that one. Were you one of those people?

Masha91
03-24-2009, 02:51 PM
We'll get the pompoms and cheerleaders outfits out for you tomorrow Dashing Dave

Cheering all the way from the Emerald Aisle!

Masha91
03-24-2009, 02:52 PM
it should be pumpkin soup!

I know, it's totally delicious!

Davodus
03-24-2009, 02:53 PM
Yeah, the only subject I have a prac for is Russian and we just yell at each other angrily in that one. Were you one of those people?

no i didn't do it
because of my leg, bike riding is a never ever do :lol:

Masha91
03-24-2009, 02:54 PM
no i didn't do it
because of my leg, bike riding is a never ever do :lol:

You don't ride a bike and you call yourself a dyke!

Davodus
03-24-2009, 02:54 PM
be right back, shower time!

Masha91
03-24-2009, 02:57 PM
Four minutes of fun!

Davodus
03-24-2009, 03:07 PM
:lol:
im back, i also had to do my monthly antibiotic injection into my leg :p

Masha91
03-24-2009, 03:09 PM
Toe cream the other night, antiobiotic injection tonight (this morning) what next? :p

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:10 PM
You have to inject yourself in the leg Dave? OUCH!!!

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:11 PM
I would try pumpkin soup if it actually existed here guys :lol: Ireland is very backward I'm afraid :(

Davodus
03-24-2009, 03:12 PM
i do toe cream every night maria :p

yeah once a month i have to inject myself
but you get used to it :lol: doesnt hurt

Masha91
03-24-2009, 03:12 PM
I would try pumpkin soup if it actually existed here guys :lol: Ireland is very backward I'm afraid :(

You could make it yourself! :)

Masha91
03-24-2009, 03:13 PM
i do toe cream every night maria :p

yeah once a month i have to inject myself
but you get used to it :lol: doesnt hurt

Oh, I see. You just get used to the pain then?

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:13 PM
Oh that sucks Dave :hug: That was one of my worst nightmares about being diabetic that I'd have to inject myself but, luckily enough, I have type 2 so tablets keep it under control. Toe cream sounds fun :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:14 PM
We only have pumpkins here at Halloween Maria :lol: You'd never see them at any other time of the year

orangehat
03-24-2009, 03:14 PM
toe cream ewwwwww. that sounds gross. hi guys i'm back!

Masha91
03-24-2009, 03:15 PM
Hi Luke, you missed out on E's awesome writing skillz :lol:

orangehat
03-24-2009, 03:17 PM
o.0 what page is that! :lol:

Davodus
03-24-2009, 03:18 PM
hey luke!

i actually enjoy getting blood tests, so injecting myself isnt that big of a deal
it doesn't hurt unless you do it in the same spot every time, so if you avoid that you are fine

Masha91
03-24-2009, 03:18 PM
We only have pumpkins here at Halloween Maria :lol: You'd never see them at any other time of the year

We don't really have Halloween here.

Masha91
03-24-2009, 03:19 PM
hey luke!

i actually enjoy getting blood tests, so injecting myself isnt that big of a deal
it doesn't hurt unless you do it in the same spot every time, so if you avoid that you are fine

You enjoy those? I've never had one as of yet.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:19 PM
Hey Luke welcome back :wavey: Yup, I outdid myself :lol: Yeah, I try not to prick my fingers in the same place the whole time. It hurts if you do

Masha91
03-24-2009, 03:20 PM
Hey Luke welcome back :wavey: Yup, I outdid myself :lol: Yeah, I try not to prick my fingers in the same place the whole time. It hurts if you do

You really did.

I haven't pricked my fingers yet ever either :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:25 PM
I've had a fair few blood tests and I prick my finger 4 times a day. It's like Dave says though, you get used to it

Davodus
03-24-2009, 03:26 PM
i will have to have my finger pricked heaps tomorrow for that stupid maximal exercise test :fiery:

Masha91
03-24-2009, 03:28 PM
All right, I'm okay with blood just as long as it's not my own.

Masha91
03-24-2009, 03:32 PM
i will have to have my finger pricked heaps tomorrow for that stupid maximal exercise test :fiery:

I'm glad you're used to the pricking then. I'd have so much trouble with it.

Davodus
03-24-2009, 03:33 PM
my fingers arent used to it! that means it will have that annoying sting and i will be in a bad mood :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:33 PM
Oh I feel your pain Dave. How many times will you have to get it done

Masha91
03-24-2009, 03:33 PM
my fingers arent used to it! that means it will have that annoying sting and i will be in a bad mood :lol:

Then you'll rage? Please don't set the uni on fire, I'll be there!

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:34 PM
Yeah there's nothing worse than doing it if you haven't done it for a while. It doesn't hurt exactly but you're right there's a sting there that's not pleasant

orangehat
03-24-2009, 03:34 PM
i'd like to see the uni burn down too :lol:

Masha91
03-24-2009, 03:34 PM
Yeah there's nothing worse than doing it if you haven't done it for a while. It doesn't hurt exactly but you're right there's a sting there that's not pleasant

Now, I don't ever want to have it done :eek:

Masha91
03-24-2009, 03:35 PM
i'd like to see the uni burn down too :lol:

Not while I'm there! :lol:

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:38 PM
No Luke! We can't have Maria burned down. What would we do without her???

Davodus
03-24-2009, 03:39 PM
i don't burn things!
i just explode them :haha:
no i wont rage against the uni, just my tutor/department building

Masha91
03-24-2009, 03:39 PM
No Luke! We can't have Maria burned down. What would we do without her???

Exactly, you all know life wouldn't be nearly as interesting without me ;)

orangehat
03-24-2009, 03:40 PM
:lol: dave better do it when maria goes for a blood test then :lol: :haha:

Masha91
03-24-2009, 03:40 PM
i don't burn things!
i just explode them :haha:
no i wont rage against the uni, just my tutor/department building

Right, the HM building. That's not near the SBS one, is it?

Masha91
03-24-2009, 03:41 PM
:lol: dave better do it when maria goes for a blood test then :lol: :haha:

I've never had one nor will I ever (I don't like being in pain :lol:)

Davodus
03-24-2009, 03:43 PM
the HM building is next to the UQ centre :p

blood tests don't hurt, its fun to watch your blood pouring out

Venle
03-24-2009, 03:43 PM
:wavey:

Masha91
03-24-2009, 03:43 PM
Maybe, I'll be able to hear the rage :lol:

Oh that's yucky!

Masha91
03-24-2009, 03:44 PM
:wavey:

Hey, sup V?

Venle
03-24-2009, 03:44 PM
Blood tests! *faints*

I hate them, hope I'd never, ever have to go to one again.

Masha91
03-24-2009, 03:45 PM
Blood tests! *faints*

I hate them, hope I'd never, ever have to go to one again.

Are they really that bad?

Venle
03-24-2009, 03:46 PM
Hey, sup V?

Nothing big, I'm trying to write about alcohol. :p It's a school thing.

How're you? How was your lecture?

Masha91
03-24-2009, 03:47 PM
Nothing big, I'm trying to write about alcohol. :p It's a school thing.

How're you? How was your lecture?

I had to write about alcohol for French in HS.

My psych one was awesome, the lecturer just kept talking about Star Wars and I made another friend in the tute, a fellow Whovian.

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:47 PM
Oh I'm Irish. we're experts on alcohol. Can I help? :lol: Hi btw :wavey: Blood tests are okay. I just look away and close my eyes and it's all done

Venle
03-24-2009, 03:48 PM
Are they really that bad?

Not really, no, it doesn't even hurt. But what comes about 5 minutes after it... I always feel like fainting, probably because I've been so nervous before it. At least this I heard from a nurse when I last time almost fainted in the hallway! :o

Okay, enough of this subject, I'm seeing spots.

But it really depends on a person, but really it's not bad. I'm just so sensitive to all kinds of doctor things :awww:

Masha91
03-24-2009, 03:48 PM
Oh I'm Irish. we're experts on alcohol. Can I help? :lol: Hi btw :wavey: Blood tests are okay. I just look away and close my eyes and it's all done

So are the Russians, we can never have a Russian class without someone bringing up vodka :lol:

Davodus
03-24-2009, 03:49 PM
oh no need to look away from blood tests! i had 3 bags taken once :lol:
i felt odd after it

Masha91
03-24-2009, 03:49 PM
Not really, no, it doesn't even hurt. But what comes about 5 minutes after it... I always feel like fainting, probably because I've been so nervous before it. At least this I heard from a nurse when I last time almost fainted in the hallway! :o

Okay, enough of this subject, I'm seeing spots.

But it really depends on a person, but really it's not bad. I'm just so sensitive to all kinds of doctor things :awww:

Oh okay, I really hope I never have to have one anytime soon!

Venle
03-24-2009, 03:49 PM
I had to write about alcohol for French in HS.

My psych one was awesome, the lecturer just kept talking about Star Wars and I made another friend in the tute, a fellow Whovian.

:D I want classes like that.

I like Star Wars. :p

:lol: Thanks for the tip E!
We Finns are so experts in this area, too, that I'm ashamed.

Masha91
03-24-2009, 03:51 PM
:D I want classes like that.

I like Star Wars. :p

:lol: Thanks for the tip E!
We Finns are so experts in this area, too, that I'm ashamed.

I love Star Wars too!

The Aussies are as well but I really don't like the taste of alcohol at all. There was jelly in the fridge at Schoolies and I tried some only to find out it was vodka jelly, it tasted so bad!

Eimear O'Mahony
03-24-2009, 03:51 PM
Dave you're officially a weirdo! LOL

Venle
03-24-2009, 03:51 PM
oh no need to look away from blood tests! i had 3 bags taken once :lol:
i felt odd after it

:eek:

Even necessary vaccinations are killing me.

Masha91
03-24-2009, 03:52 PM
You only made it official now, E? :lol:

Masha91
03-24-2009, 03:53 PM
:eek:

Even necessary vaccinations are killing me.

I'm okay with injections. When we had to have the cervical cancer vaccinations at school one of the girls made up a rumour that they had to inject the needle into your cervix, everyone was so freaked out! :lol:

Venle
03-24-2009, 03:53 PM
I love Star Wars too!

The Aussies are as well but I really don't like the taste of alcohol at all. There was jelly in the fridge at Schoolies and I tried some only to find out it was vodka jelly, it tasted so bad!

Hayden Christensen is hot! :angel: But I like the first three better, the plot is easier to follow.

I've tasted half a spoon of beer and it was so bad! :o Beer is overrated.

I ain't no Homer Simpson. :p

Davodus
03-24-2009, 03:55 PM
:eek:

Even necessary vaccinations are killing me.

really? i had to have a needle into my spine once :lol: im sure that would have been harder for you

Masha91
03-24-2009, 03:55 PM
Hayden Christensen is hot! :angel: But I like the first three better, the plot is easier to follow.

I've tasted half a spoon of beer and it was so bad! :o Beer is overrated.

I ain't no Homer Simpson. :p

I liked them all! They're all easy to follow if you're really into it :lol:

Alcohol in general is so overrated!

Venle
03-24-2009, 03:55 PM
I'm okay with injections. When we had to have the cervical cancer vaccinations at school one of the girls made up a rumour that they had to inject the needle into your cervix, everyone was so freaked out! :lol:

Omg, I would've ran away! :lol:

Masha91
03-24-2009, 03:56 PM
Omg, I would've ran away! :lol:

Everyone was locked into the Sophia Centre, no way out! All exits were sealed off.