*Mario in Basel* [Archive] - MensTennisForums.com

*Mario in Basel*

~EMiLiTA~
10-25-2004, 02:54 PM
hey guys, I already posted a bit about this in one of the other threads, but I figured I may as well make a new one specifically for Basel.
Mario plays David Nalbandian in the first round :rolleyes: (him and his good draws)...maybe he'll be more rested than Bandy.
And he's also playing doubles with Ivan against Massu/Gonzalez. It's the Olympic gold medallists against the bronze medallists! Let's see if they can get the better of them this time.
~GOOD LUCK MARIO!~

pryss
10-25-2004, 05:58 PM
aaahh yet again yesss not a good draw but ah well. :/
i dont know what they have against mario/ivan -le sigh-

pepsipin
10-25-2004, 06:25 PM
What is it with Mario and his draws! :rolleyes: He's cursed!

Oh well, suppose he can't have it all..........looks, talent AND easy draws!!

El Legenda
10-25-2004, 06:28 PM
What is it with Mario and his draws! :rolleyes: He's cursed!

Oh well, suppose he can't have it all..........looks, talent AND easy draws!!
draws wont be problem if he could win its him own flat for bad draws...you win you get ranked you get easy draws....u lose like him all the time u get bad draws

roisin
10-25-2004, 09:50 PM
what the flutter......he loves gettin tough draws dosent he? well maybe nalby will b whacked after being whipped by marat in madrid final. hopefully. ;)

ataptc
10-26-2004, 09:38 AM
damn the luck of the draw :o poor mario! think bandy will kinda be tired after his run in madrid. also i'm not sure if it's true but i heard his toe was hurting during the final?

roisin
10-26-2004, 11:05 AM
i saw the whole final and i cant recall him gettin out a trainer unless it was hurting him & he didnt call for 1???

~EMiLiTA~
10-26-2004, 12:13 PM
yeah when Bandy played against Ljubicic in the semi he was playing with a broken toe so I'm not surprised it was hurting him in the final!!! poor chap!

ataptc
10-26-2004, 02:30 PM
i saw the whole final and i cant recall him gettin out a trainer unless it was hurting him & he didnt call for 1???

i think it was the second one.. maybe he took painkillers and it wasnt hurting but was just hampering his play?

Ančićka
10-26-2004, 04:30 PM
Ancic/Ljubicic def. Gonzalez/Massu 63 76(4) :D

roisin
10-26-2004, 05:58 PM
yah 4 mario and ivan! the athens bronze medalists defeat the gold medalists!

Idril
10-26-2004, 07:44 PM
YAAAAAAAAAAAAY! well done Mario and Ljubo!

i hope Bandy is tired...when do they play?

Aleksa's Laydee
10-26-2004, 09:47 PM
Ancic/Ljubicic def. Gonzalez/Massu 63 76(4) :D

:woohoo: :D

Aleksa's Laydee
10-26-2004, 09:48 PM
good luck mario in ya singles :yeah:

zoltan83
10-26-2004, 11:37 PM
Again Nalbandian for the first round... damn draw...

congrats for his victory in double :bounce:

alex.2812
10-27-2004, 07:56 AM
i've read that nalbandian had to be injected!

~EMiLiTA~
10-27-2004, 12:19 PM
wow, well done Mario in the doubles!!!!

novi
10-27-2004, 05:36 PM
Well done Mario and Ivan!I'm so happy! :D

ataptc
10-27-2004, 06:43 PM
yays mario and ivan! come on guys :bounce:

mario lost to nalbandian :sad:

Idril
10-27-2004, 07:30 PM
boo hiss, i'm upset that bandy won:(. oh well, i suppose it was only to be expected, but one can only hope...

who are Mario and Ivan playing next?

Aleksa's Laydee
10-28-2004, 11:20 AM
Well Done mario and ivan!! :D

Shame about daviud beating mario, i saw alot of the match and david was on top form...mario didnt do anything wrong just got out played :hug:

~EMiLiTA~
10-28-2004, 12:28 PM
Well Done mario and ivan!! :D

Shame about daviud beating mario, i saw alot of the match and david was on top form...mario didnt do anything wrong just got out played :hug:

well in that case I suppose we can't be too disappointed then. If Mario did his best and was simply outplayed by a great player (who also happens to be in great form despite his toe) then we can't ask for much more. Time to focus on the doubles instead! Go Mario & Ivan!

roisin
10-28-2004, 12:39 PM
mario ! :hug:

a saw a clip of the match and he looked sad!!! :hug:

~EMiLiTA~
10-28-2004, 12:42 PM
oh really? :sad:

roisin
10-28-2004, 12:46 PM
yeah....david was kinda whipping him.

pryss
10-28-2004, 02:45 PM
awn. i guess mario's been having a bad run at it, so i guess it's normal for him to be sad :( he went out in the first round of his last three tourneys, after all....but i hope he does well in doubles :)

yay bronze medalists :D

soso
10-28-2004, 05:28 PM
gooooo Mario for Bercy !!!!

El Legenda
10-28-2004, 09:21 PM
Dont expect Mario and Ivan to play doubles and ivan is injured and may not even play singles. Even if he does play singles i dont think he will play doubles.

ataptc
10-29-2004, 08:58 AM
Dont expect Mario and Ivan to play doubles and ivan is injured and may not even play singles. Even if he does play singles i dont think he will play doubles.

:sad:

nenadeSergio
10-29-2004, 10:20 AM
That´s sad...too many injuries recently. :sad:

Ančićka
10-29-2004, 06:35 PM
Ancic/Ljubicic def. Etlis/Rodriguez 26 61 64 :woohoo:

Idril
10-29-2004, 08:47 PM
YEAH!

soso
10-29-2004, 09:03 PM
goodddd !!!!!!!!!!

ataptc
10-30-2004, 05:51 AM
:woohoo: but now they'll have to face the bryans!! and i like the bryan bros :(

~EMiLiTA~
10-30-2004, 11:35 AM
wow! what great news! so now they're into the semifinals?

mopje17
10-30-2004, 02:13 PM
I hope they will take revenge on the Bryan brothers!!!! Good luck ..........Mario and Ivan!!!!!

Idril
10-30-2004, 08:50 PM
GO MARIO AND IVAN!!:woohoo:

ataptc
10-31-2004, 07:08 AM
mario and ivan lost 6-7(3) 7-6(5) 3-6! but since they lost to the bryan bros, it isn't so bad after all, at least for me ;) now i'm cheering on the bryans to win the doubles title! :bounce:

Aleksa's Laydee
10-31-2004, 09:50 AM
aaw poor mario and ivan but it looks like they made it tough for the bryans :yeah:

~EMiLiTA~
10-31-2004, 12:07 PM
yeah...they really pushed the Bryans, which is great to see!

ataptc
10-31-2004, 03:24 PM
yup it means they didnt play so bad after all :yeah: ;)