Becky's, Matt's, Mike's and Claudia's Sex-Capades III [Archive] - Page 5 - MensTennisForums.com

Becky's, Matt's, Mike's and Claudia's Sex-Capades III

Pages : 1 2 3 4 [5] 6 7

Becarina
08-12-2006, 11:27 PM
you cant have everyone claudia :rolleyes: :rolls:

molikfan2004
08-12-2006, 11:27 PM
No he won't :lol:

Becarina
08-12-2006, 11:28 PM
probably not :haha:

molikfan2004
08-12-2006, 11:29 PM
in claudias world she can have everyone :lol:

molikfan2004
08-12-2006, 11:30 PM
:lol: matt is a pussy he couldn't even answer the phone :lol:

justClaudia
08-12-2006, 11:30 PM
you cant have everyone claudia :rolleyes: :rolls:
I can have everyone I want. :nerner:

molikfan2004
08-12-2006, 11:31 PM
Dyke

justClaudia
08-12-2006, 11:31 PM
in claudias world she can have everyone :lol:
:haha:

And you in the real world. :p

molikfan2004
08-12-2006, 11:35 PM
:lol: nope :p

justClaudia
08-12-2006, 11:36 PM
You deny here, and are all over me in bed huh? :p

molikfan2004
08-12-2006, 11:38 PM
:lol: If u say so :p

justClaudia
08-12-2006, 11:40 PM
w/e, you can deny..I don't care. :nerner:

molikfan2004
08-12-2006, 11:46 PM
w/e You should stop taking those drugs they screwing u up :lol:

justClaudia
08-12-2006, 11:52 PM
You are screwing me up too, and I will not stop having you. :drool:

Where is Becky? :(

molikfan2004
08-12-2006, 11:55 PM
Becky is playing with her dildo collection having dp with her dildos as that is the closest she will ever get to real dp :lol:

justClaudia
08-13-2006, 12:01 AM
:haha: Gosh, but that is taking so long.
I bet she is having dp with two fat bouncers. :tape:

molikfan2004
08-13-2006, 12:07 AM
Ewww poor becky :lol:

chicky841
08-13-2006, 02:42 AM
Ewww poor becky :lol:

:lol: becky likes fatties tho.

molikfan2004
08-13-2006, 04:06 PM
:wavey:

molikfan2004
08-13-2006, 04:07 PM
Well Becky is a slut that's why she likes fatties and she is desperate :lol:

molikfan2004
08-13-2006, 04:15 PM
http://eur.i1.yimg.com/eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/ap_photo/20060412/all/l1865069.jpg

http://www.rowztennis.com/imgs2/picoweek/picoweek_109_lg.jpg

http://europe1r.football365.fr/Tennis/photos/k_srebotnik.jpg

http://www.triera.net/upload/sport/tenis/kata_2_show.jpg

molikfan2004
08-13-2006, 04:22 PM
http://www.advantage-tennis.com/bremond/403_0696.jpg

molikfan2004
08-13-2006, 04:28 PM
http://www.rowztennis.com/gallery/galleryimgs/gall27_foretz_lg.jpg

http://img.epochtimes.com/i6/602070146041800.jpg

MissMoJo
08-13-2006, 04:28 PM
wtf?......

molikfan2004
08-13-2006, 04:31 PM
http://news.bbc.co.uk/media/images/40617000/jpg/_40617496_jelena200.jpg

http://www.theage.com.au/ffxImage/urlpicture_id_1074360695954_2004/01/19/jelena_jankovic,0.jpg

http://www.sports.fr/fr/tennis/images/fiches/jankovicjelena.jpg

molikfan2004
08-13-2006, 04:32 PM
what Jo :lol:

SloKid
08-13-2006, 04:34 PM
Kata :hearts:

molikfan2004
08-13-2006, 04:38 PM
Kata is the best :lol:

SloKid
08-13-2006, 04:40 PM
Yup, I get to see her play in just over a month. :banana:

molikfan2004
08-13-2006, 04:42 PM
You lucky. You will watch her in Slovenia right?

I hope she can win that title this year after being so close last year

Becarina
08-13-2006, 04:43 PM
Well Becky is a slut that's why she likes fatties and she is desperate :lol:

if i was desperate i would have you in my avatar :tape: :rolls:

molikfan2004
08-13-2006, 04:44 PM
:rolleyes: Becky you want me admit it :lol:

Becarina
08-13-2006, 04:46 PM
only cause you have claudia in your avy :hearts: shows good taste :haha:

SloKid
08-13-2006, 04:48 PM
You lucky. You will watch her in Slovenia right?

I hope she can win that title this year after being so close last year
Yeah.

Yeah, she should, weak entry list so far from what I know. I watched her win the semi last year, but didn't go for the final, which sucked, cause like my two faves played. :lol:

molikfan2004
08-13-2006, 04:49 PM
Becky I am cross with Claudia she deleted like the best pic of her as she didn't like it :lol:

molikfan2004
08-13-2006, 04:50 PM
:lol: Blah South Africa needs like a tournament and then if she came here i could watch her but if SA had a tourney it would have like number 100 as top seed :lol:

Becarina
08-13-2006, 04:51 PM
Becky I am cross with Claudia she deleted like the best pic of her as she didn't like it :lol:

The one with the sunglasses is my favorite :inlove: but in this one you can see part of her boobie :rolls:

Becarina
08-13-2006, 04:52 PM
hey Milan :p

molikfan2004
08-13-2006, 04:53 PM
Eww that's Matts fave too :lol: I told her I was happy her sunglasses broke as I hated them :tape: :lol:

Becarina
08-13-2006, 04:54 PM
they didnt break, she left them somewhere. Which sucks, cause she was supposed to send them to me ...bitch :lol:

molikfan2004
08-13-2006, 04:56 PM
Ugh I thought they were horrible :lol:

Becky where did u disappear to last night?

SloKid
08-13-2006, 04:56 PM
hey Milan :p
Becky :hatoff: :p

Becarina
08-13-2006, 04:57 PM
w/e you suck :nerner:

Umm, damn guy came to visit and wouldnt leave :rolleyes: and busy with work a little

SloKid
08-13-2006, 04:57 PM
:lol: Blah South Africa needs like a tournament and then if she came here i could watch her but if SA had a tourney it would have like number 100 as top seed :lol:
That'd be a start.

But the thing is that currently the entry list here is worse than last year. :lol:

molikfan2004
08-13-2006, 04:59 PM
w/e you suck Becky :lol:

Ugh work :lol: U such a bore :p

Becarina
08-13-2006, 05:00 PM
w/e you suck Becky :lol:

Ugh work :lol: U such a bore :p

this w/e thing is sticking way too much :haha:

it is such a bore. think i will quit and move to South Africa :rolls:

molikfan2004
08-13-2006, 05:03 PM
It would be a start :lol: But yeah I met Piet Norval once and so we spoke about Kata :lol: Cause they won the mixed doubles in 1999 at the french I think :lol:

Well luckily quality points don't exist anymore so it doesn't matter if the draw is weak. So if she can win she gets a few points added.

molikfan2004
08-13-2006, 05:06 PM
This w/e thing should be killed :lol: Claudia uses it so much so it became a bad habit :lol:

Eww u don't want to move here :lol: Harriet will come find u :p

Becarina
08-13-2006, 05:07 PM
we started using it to make fun of chicky and now we are using it waaay too much :haha:

eww nevermind...forgot about that ho ho :bolt: I will stay here then :lol:

molikfan2004
08-13-2006, 05:10 PM
Ugh so it's chicky's fault :lol:

What a slut :lol:

Anyway I am sure u and Harriet would get on well :p I can't believe she wanted me to come to the restaurant where she waitresses :lol:

Becarina
08-13-2006, 05:12 PM
yep, and the yallz... :rolleyes: that better not stick :lol:

shut up, you probably went and gave it to her :rolleyes: you are a dirty whore :nerner:

molikfan2004
08-13-2006, 05:16 PM
:lol: It won't :p

No Harriet was dirty and she wasn't hot like she thought she was :lol:
Anyway Matt still talks to her I guess he wants her :p

Becarina
08-13-2006, 05:17 PM
He does not :rolleyes: he blocked her ages ago :scratch: I think :help:

Becarina
08-13-2006, 05:18 PM
she might be hot, if this were still the 50's :p

molikfan2004
08-13-2006, 05:20 PM
He never blocked her :lol: He spoke to her last time she was on :p He said she was in Russia or something

molikfan2004
08-13-2006, 05:20 PM
Why the 50's :lol:

Becarina
08-13-2006, 05:20 PM
:mad: freaking matt....probably helping her shop for lingerie :sobbing: :lol:

Becarina
08-13-2006, 05:21 PM
she had that look about her, like she was trying to be a Betty Page or something :shrug:

molikfan2004
08-13-2006, 05:21 PM
Anyway I will be back in like an hour :p

Bye Yallz :p :wavey:

Becarina
08-13-2006, 05:24 PM
w/e :rolleyes: bye :p

molikfan2004
08-13-2006, 06:31 PM
I am back :lol:

justClaudia
08-14-2006, 01:02 AM
Sluts! :wavey:

Oneofakind0490
08-14-2006, 12:13 PM
Hola my favorite whores. Im finally back. Didnt seem like you missed me though:rolleyes:

justClaudia
08-14-2006, 02:25 PM
Welcome back Mattie!!! :kiss: How was everything in Florida? And of course you were missed, silly. :p

Mattt, tell me how much you love my av. :rolls:

Becarina
08-14-2006, 06:01 PM
MATT!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: :woohoo: :yippee: :banana:

did you have a good time?:)

Oneofakind0490
08-15-2006, 02:16 AM
Yes it was a lot of fun.

http://wtaworld.com/showthread.php?t=255452&page=1&pp=15

Mike needs to see that thread. So Im posti ng it here so I dont forget of it.

Becarina
08-15-2006, 04:07 AM
:haha: that was amusing for a few minutes :retard:

Becarina
08-16-2006, 04:01 AM
No posts today!?! :mad: what the heck?

Oneofakind0490
08-16-2006, 12:48 PM
I did post today:p

Anyway my cat has fleas again:sad:

justClaudia
08-16-2006, 01:53 PM
No posts today!?! :mad: what the heck?
:nerner:

Helloooo!! :wavey:

Becarina
08-16-2006, 10:20 PM
gross matt :lol: Give it a bath :p

Claudia w/e :rolleyes:

Roger lost!! :banana: :haha: :haha: :woohoo:

justClaudia
08-16-2006, 11:35 PM
Roger lost!! :banana: :haha: :haha: :woohoo:


Doesn't mean much, he will still win US Open, I think. :lol: I mean it's not like all the sudden he will start losing every match he plays. Like I said at GM, good for Murray of course, but not exactly bad for Roger. Also good for Tennis, cause same ol' boring Rogi is not going to win ANOTHER title. The guy will rest now, and will be 100% fit when he arrives in NYC. And that is bad for every player at the tour. :rolls:

But can't say I'm not happy. :angel: Nowwww, about Dahveed. :sobbing: I'm this close to give up on him. I'm seriously pissed.


Phew, that was a long post!! :lol:

Oneofakind0490
08-17-2006, 02:10 AM
Roger lost!! :banana: :haha: :haha: :woohoo:At least this Andy who has been playing for 2 years was able to win while ur Andy cant win a set off Roger anymore.

Oneofakind0490
08-17-2006, 02:10 AM
ONe of my favorite shows is on. Laguna Beach

justClaudia
08-17-2006, 06:15 PM
Ewww Matt, Laguna Bitches you mean. :lol:

:wavey:

Becarina
08-17-2006, 08:29 PM
w/e :rolleyes: cant I just be excited about it for ONE day?!? :ras:

Laguna Beach sucks!

justClaudia
08-17-2006, 09:15 PM
w/e! I just hope you're not excited for Murray. I'm hoping Ginepri can defeat the Puke boy. :tape: :lol:

Becarina
08-17-2006, 10:24 PM
no feelings on puke boy :p just the loss makes me :D :lol:

whats up freaks? :wavey:

justClaudia
08-17-2006, 10:37 PM
Ginepri, w/e to him. :rolleyes: I do have feelings for the puke boy, but I'd better keep that to myself.

I was so out of love for tennis lately, actually since RG, but all the sudden I'm enjoying it so much again. :lol:

How are you biatch? :kiss: Here everything is good.

Becarina
08-17-2006, 10:47 PM
I just saw :hug: :lol:

Probably cause Roger wont win this one :yippee: Me too, I did some bets.... on Roddick :rolleyes: and Ferrer :unsure:

I am good :p Watching "The Hitchhikers Guide to the Galaxy" right now :haha: love it so far :)

justClaudia
08-17-2006, 10:52 PM
I'm not so sure about that bet on Andy. :lol: I would like Chela to win though, sorry! You know I have a thing for Argies. :lol: Ferrer will win, I think and hope.

What's that Hitchhikers thing? :unsure:
I'm watching a soap! I've been following this one since the family went south. :rolls:

Becarina
08-17-2006, 10:56 PM
I am not either :rolls: fucker :(

It is a movie, came out a few months ago...very funny so far :haha:

http://imdb.com/title/tt0371724/

justClaudia
08-17-2006, 11:06 PM
I like Chela. :shrug: But I got to say, I would find it quite funny too see Andy playing Andy tomorow....with Brad Gilbert on the stands. :rolls:

Thanks! I will check it. Okay, commercial break is over. I'll be back when the soap ends. :lol:

Becarina
08-17-2006, 11:13 PM
Freaky :lol:


:rolls: weirdo, bye :p

Oneofakind0490
08-18-2006, 12:25 AM
Im bored.

justClaudia
08-18-2006, 12:38 AM
I'm back. :p

justClaudia
08-18-2006, 12:41 AM
Btw, Andy won.
The Andy vs. Andy + Brad match, will happen after all. I will love this one. :rolls:

Oneofakind0490
08-18-2006, 12:42 AM
Go Andy+Brad!!!!!!!!!!!!!!!1

justClaudia
08-18-2006, 12:44 AM
Ugh Brad and Murray. :rolleyes: Think I will be rooting for Roddick tomorow, he needs to go further in a tournament. I mean when was his last time anyway? :tape:

justClaudia
08-18-2006, 12:49 AM
Mattieeeee, what's wrong with Kim? The wrist, again? :awww:

Oneofakind0490
08-18-2006, 12:56 AM
Eww Roddick deserves to fail and enver go far ever again.

Yes poor Kim
She fell on her wrist that fucked her life up and made her gone for months,

Becarina
08-18-2006, 12:59 AM
w/e matt :rolleyes: you suck.

Oneofakind0490
08-18-2006, 01:00 AM
w/e Becky. Stop supporting such fools.

justClaudia
08-18-2006, 01:01 AM
:sobbing: Poor Kim. She will not defend her US Open title then?

And Becks, I want A-Rod to win. Means I don't suck, right??? :yippee:

Becarina
08-18-2006, 01:03 AM
Right Claud :) just Matt sucks :lol:

Ok, that movie wasnt as good as I thought it would be :sad: :rolls:

justClaudia
08-18-2006, 01:05 AM
:rolls: w/e, I just the puke boy to loose, no matter what.

I thought you said it was funny! :(

Becarina
08-18-2006, 01:06 AM
it started funny and I thought it would get funnier through out , but sadly no. :sobbing: it was ok, just not great

justClaudia
08-18-2006, 01:07 AM
Ugh! I hate okay movies.

:rolls: I need food, and fast. My brain isn't even working properly anymore.

justClaudia
08-18-2006, 01:08 AM
Btw, weren't you supposed to be working Miss Becky? :p

Becarina
08-18-2006, 01:08 AM
Food is for dorks :p

I am going to watch Scarface now...that movie rocks! :rocker2: what a great job today :haha:

Becarina
08-18-2006, 01:11 AM
I am working, just not very hard :p

justClaudia
08-18-2006, 01:14 AM
:haha: I want your job!! :sobbing:

I know food is for dorks. :awww:
But I can't starve to dead here. I'm gonna make a sandwish :lol: with cheese!!!!!!!!!! :lick:

Oneofakind0490
08-18-2006, 01:15 AM
I dont suck Roddick sucks. THe stupid duck

Becarina
08-18-2006, 01:16 AM
take it :p I would love to have some time off :lol:

w/e you are so lame...cheese is for mice :ras:

justClaudia
08-18-2006, 01:16 AM
I dont suck Roddick sucks. THe stupid duck
:shrug: Rubber ducks can be cute, Matt!!!

Becarina
08-18-2006, 01:17 AM
I dont suck Roddick sucks. THe stupid duck

No you suck...Roger lover :nerner:


:kiss:

justClaudia
08-18-2006, 01:18 AM
take it :p I would love to have some time off :lol:

w/e you are so lame...cheese is for mice :ras:

And what would I do with mine? :lol:

I don't want to have cheese. :sobbing: Any sugestions?

Becarina
08-18-2006, 01:19 AM
give it to someone else :lol:

Have a mushroom burger :p

Oneofakind0490
08-18-2006, 01:20 AM
I have a huge rubber duck in my pool. He is cute bt Andy w/e:rolleyes:

Becarina
08-18-2006, 01:20 AM
Andy is cute :p

justClaudia
08-18-2006, 01:30 AM
Rubber ducks are cute, Andy is......erm, Andy. :p

I'm having cheese, that's all I had at the fridge. :rolls:

Becarina
08-18-2006, 01:31 AM
go shopping for food :ras:

Oneofakind0490
08-18-2006, 01:32 AM
Cheese is yummy

justClaudia
08-18-2006, 01:36 AM
I had no time to shop this week. :sobbing: I've been eating out everyday, lol.

I have to buy stuff this Sunday! The kitchen is so empty. :lol:

Becarina
08-18-2006, 01:40 AM
eating out all the time is bad :p learn to cook :rolls:

justClaudia
08-18-2006, 01:43 AM
I know how to cook, Missy. :nerner:
But eating alone in this house is so depresing. :sobbing:

Oneofakind0490
08-18-2006, 01:45 AM
Did you ever make food for those people?

Becarina
08-18-2006, 01:45 AM
:awww: you poor thing :hug: invite me to dinner :p

Becarina
08-18-2006, 01:50 AM
:woohoo: 2 bets, 2 wins :p

justClaudia
08-18-2006, 01:50 AM
The dinner with my friends, is that it Matt? If so, yes I cooked. :lol: And everything came out fine. :angel:

Anytime Becky!!! :p

Oneofakind0490
08-18-2006, 01:51 AM
Congrats

justClaudia
08-18-2006, 01:51 AM
:woohoo: 2 bets, 2 wins :p
Ferrer was good boy tonight! :banana:

Oneofakind0490
08-18-2006, 01:51 AM
The dinner with my friends, is that it Matt? If so, yes I cooked. :lol: And everything came out fine. :angel:

Anytime Becky!!! :pGood job

justClaudia
08-18-2006, 01:53 AM
Good job
Gracias! :kiss:

I just had to buy one tinny thing......dessert. :lol: Was too much for me, so I decided to buy a strawberry cheese cake, and a chocolate cake. :lick:

Oneofakind0490
08-18-2006, 01:56 AM
Cheese cake is the best ever.

Becarina
08-18-2006, 01:56 AM
:haha: no one died, that is a good sign :p

Becarina
08-18-2006, 01:56 AM
all this cake talk makes me feel fat :sobbing: I want cake!

justClaudia
08-18-2006, 02:00 AM
:haha: no one died, that is a good sign :p
Thank God!!! :haha:

Yikes, I want some chocolate cake now too. Why we're always talking about food lately? :lol:

Becarina
08-18-2006, 02:03 AM
cake :inlove: cause we starve ourselves and then pig out? :shrug: :rolls:

justClaudia
08-18-2006, 02:05 AM
:haha: Might be that!

I'm gonna eat some chocolate, that's all I have left. And cheese. :rolls:

Oneofakind0490
08-18-2006, 02:06 AM
Only cheese cake is good. Chocolate cake sucks.

justClaudia
08-18-2006, 02:08 AM
Both are great, and are making me drool so much right now. :lol:

Becarina
08-18-2006, 02:12 AM
I dont like candy but I like cake :retard: :lol: cheese is for mice I said :nerner:

Becarina
08-18-2006, 02:13 AM
Matt you too picky

Oneofakind0490
08-18-2006, 02:16 AM
I am the pickiest eater ever.

justClaudia
08-18-2006, 02:18 AM
I am picky too, but close to Matt I am nothing. :lol:

Becarina
08-18-2006, 02:21 AM
I am picky too, but close to Matt I am nothing. :lol:

w/e you eat anything! :haha:

justClaudia
08-18-2006, 02:23 AM
:haha: Shut up!!

Most of the food disgusts me. I mean red meat, for instance? :bolt: My friend, the one who is a chef, realised I like to cook the other day, and sends me a buch of mails, every day, with recipes. :rolls:

Becarina
08-18-2006, 02:26 AM
Hamburgers are red meat silliness :lol:

any good ones?

justClaudia
08-18-2006, 02:28 AM
:angel: I'm not eating that shit for a long time now. I subscrived the PETA newsletter, and so far they are winning me. Well, sorta. :lol:

Complicated ones mostly. :rolls: But he sent me some vegetarian ones, that I might try, when I have company to eat. :p

Oneofakind0490
08-18-2006, 02:29 AM
Ewwwwww @ PETA

Oneofakind0490
08-18-2006, 02:30 AM
ANyway Im tired so im leaving now good bye

justClaudia
08-18-2006, 02:32 AM
Ewwwwww @ PETA
:ras:

Sleep well! :kiss:

Becarina
08-18-2006, 02:33 AM
:angel: I'm not eating that shit for a long time now. I subscrived the PETA newsletter, and so far they are winning me. Well, sorta. :lol:

Complicated ones mostly. :rolls: But he sent me some vegetarian ones, that I might try, when I have company to eat. :p

Aha! I told you :p Get the Vegetarian Times magazine, has some cool shit in there :D

Well that should be fun and you wont have to chop up any helpless animals :p

Night mattie :kiss:

justClaudia
08-18-2006, 02:37 AM
Aha! I told you :p Get the Vegetarian Times magazine, has some cool shit in there :D

Well that should be fun and you wont have to chop up any helpless animals :p

Night mattie :kiss:


:lol: I know, I know. I'm still trying though. The Portuguese food is very complicated to be adapted, so I've been stretching myself and eating only salads lately.
Daniel is being converted too, well actually wasn't my fault. :lol: He came like that from Spain, he hated their food, and only had veggies and bread while he lived there, lol.

justClaudia
08-18-2006, 02:42 AM
:awww: I'm gonna go now too, sweetie. I'm so tired, I need to sleep.

Good work! Talk to you tomorow. :kiss: :hug:

Becarina
08-18-2006, 02:43 AM
:rolls: well seems like he will be a good influence on you :) The food is a lot of meat there?

Becarina
08-18-2006, 02:44 AM
argh ok :( Goodnight :hug: :kiss: Will be working the evening tomorrow too :)

justClaudia
08-18-2006, 02:51 AM
:rolls: well seems like he will be a good influence on you :) The food is a lot of meat there?
Still here, was replying a mail. :lol:

Yep, and red meat, that we both always hated. :rolls: And chicken also, that Daniel almost pukes, even the smell makes him sick. :lol: He suffered there.
Now the Spanish 'female meat', that's a whole other issue. But I need to sleep now. :rolls:

Byeeeeeee!! :smooch:

justClaudia
08-18-2006, 01:59 PM
Beckyyyyyyyy, I can't rep you back need to spread the reputation...blah blah. :( :hug: I suck at it, I know, but I always forget to give good reps, lol.

Rachel is so cute! :hearts: And I'm letting this tennis mood come out, so I brought David back to mine. :lol: Cortesy of Señor Disturb3d, LOL.

:wavey:

Becarina
08-18-2006, 05:48 PM
w/e :rolleyes: :p

Its kinda scary :lol: but good :hug:

Oneofakind0490
08-18-2006, 06:38 PM
http://i8.tinypic.com/24xo00w.jpg

Im in that pic. Just a little bit.

molikfan2004
08-18-2006, 07:27 PM
Eww Claudia ur avatar used to be hotter :lol:

oh and w/e sluts I am the fussiest eater :p

justClaudia
08-18-2006, 07:40 PM
Ewwwww it's Michael. :p

I know that about my av. :ras: But I asked the guy to make me one, was just a joke, and he actually sent me this one. So I kinda feel that I have to use it now. :rolls: It's cute anyway.

Anyone joining my for dinner, bitches? :p

justClaudia
08-18-2006, 07:42 PM
Mattttttt, you're blonde. That's the only thing I can tell from the picture. :p

Who's that cute baby?

molikfan2004
08-18-2006, 07:46 PM
I am not and I want ur hot avatar back :(

molikfan2004
08-18-2006, 07:47 PM
Oh at the underwater hockey championships South Africa beat Ireland 16-1
Sa beat Italy 7-1
Sa beat Hungary 12-1

Dr Anderson rocks :drool: :lol:

justClaudia
08-18-2006, 07:52 PM
I am not and I want ur hot avatar back :(
Tomorow, I PROMISE!!! :kiss:

I'm going to have dinner anyway, even if you don't join me skank. :p See ya later. :wavey:

justClaudia
08-18-2006, 07:56 PM
Dr Anderson rocks :drool: :lol:


I rock! Damnit!! :(

molikfan2004
08-18-2006, 07:56 PM
Ok see ya later

molikfan2004
08-18-2006, 07:58 PM
No dr anderson does I wish i could watch the underwater hockey championships :lol: I would die from his hotness :lol:

Oneofakind0490
08-18-2006, 08:05 PM
MIKE
Im gonna try and sign on msn. If you see me send me a im. Otherwise im stuck talking here.

molikfan2004
08-18-2006, 08:07 PM
I sent u a Im

Oneofakind0490
08-18-2006, 08:09 PM
Ok msn isnt working. THis sucks.

molikfan2004
08-18-2006, 08:12 PM
it does suck :lol:

Oneofakind0490
08-18-2006, 08:12 PM
So CLaudia. THe lady is my mother. SHe is holding my sisters baby Brady. Im behind my mom and the girl with the sunglasses is my sister Becky(not the one with the kid)

molikfan2004
08-18-2006, 08:19 PM
Matt will u join the team currently SA is facing Great britain and Dr Anderson and the boys were leading 3-2
Anyway help us find if he really is in the team and i want him in his speedo his name is Bruce btw :lol:

justClaudia
08-18-2006, 10:19 PM
:sobbing: Where are all my skanks?

Becarina
08-18-2006, 10:27 PM
only skank here is you :nerner:

justClaudia
08-18-2006, 10:40 PM
Talking to yourself again, Becky?


:p

Becarina
08-18-2006, 10:47 PM
nope, to you :D

Becarina
08-18-2006, 10:48 PM
where is your boyfriend? :p

justClaudia
08-18-2006, 10:50 PM
nope, to you :D
:rolleyes: Stop staring at the mirror. That shit reflects your imagine, you know?

:rolls:

justClaudia
08-18-2006, 10:50 PM
where is your boyfriend? :p
Which one? :lol:

Becarina
08-18-2006, 10:53 PM
:rolleyes: Stop staring at the mirror. That shit reflects your imagine, you know?

:rolls:

the mirror loves me today :hearts: I got a haircut :lol: it is short and choppy :unsure:

Becarina
08-18-2006, 10:53 PM
Which one? :lol:

michael of course :p you know, the one that still has you as his avy :rolls:

justClaudia
08-18-2006, 10:58 PM
the mirror loves me today :hearts: I got a haircut :lol: it is short and choppy :unsure:
What you mean by short? :unsure:

justClaudia
08-18-2006, 10:59 PM
michael of course :p you know, the one that still has you as his avy :rolls:
Oh THAT one! Pffff, I have no idea. :rolleyes: Probably with Wilma, that bitch! :(

Becarina
08-18-2006, 11:02 PM
What you mean by short? :unsure:


It is about to my shoulder :lol:

Becarina
08-18-2006, 11:04 PM
Oh THAT one! Pffff, I have no idea. :rolleyes: Probably with Wilma, that bitch! :(

Fucker. :mad: Now it is wilma? :rolls:

justClaudia
08-18-2006, 11:06 PM
It is about to my shoulder :lol:
OH! Okay, seems nice to me. :D Same color? I want to see pictures later!!! But now I'm going out for a drink. I'll be back later though. :p


Hmm, alright I still have 10 mins. :lol:

justClaudia
08-18-2006, 11:07 PM
Fucker. :mad: Now it is wilma? :rolls:
He was always Wilma to me. :rolleyes:


( He was actually very nice to me, last time we spoke, but still...he has my guy! :( )


:haha:

Becarina
08-18-2006, 11:10 PM
OH! Okay, seems nice to me. :D Same color? I want to see pictures later!!! But now I'm going out for a drink. I'll be back later though. :p


Hmm, alright I still have 10 mins. :lol:

Same color...gonna change it soon, but they said I have to put lemon juice in it for like 2 weeks first so it doesnt turn red when I go lighter :lol: I will take a pic :)

Alcawhore! :nerner:

Becarina
08-18-2006, 11:11 PM
He was always Wilma to me. :rolleyes:


( He was actually very nice to me, last time we spoke, but still...he has my guy! :( )


:haha:

:rolls: you jealous hag :p

Becarina
08-18-2006, 11:11 PM
a lot of people have your guy I am sure :haha:

justClaudia
08-18-2006, 11:16 PM
Same color...gonna change it soon, but they said I have to put lemon juice in it for like 2 weeks first so it doesnt turn red when I go lighter :lol: I will take a pic :)

Alcawhore! :nerner:
Red, or some orange kinda thing. Be carefull with that! Make sure you trust the person who dyes your hair, cause it's so dark now, it might turn into a strange thing.

Just one drink. It's been a while you know!! :angel:

justClaudia
08-18-2006, 11:16 PM
a lot of people have your guy I am sure :haha:
I know. :haha: But it's ME at his av. Gotta mean something....I guess. :p

Becarina
08-18-2006, 11:19 PM
Red, or some orange kinda thing. Be carefull with that! Make sure you trust the person who dyes your hair, cause it's so dark now, it might turn into a strange thing.

Just one drink. It's been a while you know!! :angel:

yeh I did that when I was young :lol: but I just want to go a little lighter brown first :p

Awhile? Like what, 2 whole hours?!! :haha:

Becarina
08-18-2006, 11:20 PM
I know. :haha: But it's ME at his av. Gotta mean something....I guess. :p

that he couldnt find anything cuter? :shrug:

:haha:

justClaudia
08-18-2006, 11:22 PM
yeh I did that when I was young :lol: but I just want to go a little lighter brown first :p

Awhile? Like what, 2 whole hours?!! :haha:

Okay, good. I was thinking blonde, so was a bit scared here. :lol:

:sobbing: Two whole weeks. It's crazy how I stayed away for so long. :lol:

justClaudia
08-18-2006, 11:23 PM
that he couldnt find anything cuter? :shrug:

:haha:
Of course he couldn't find anyone cuter!!!
I am the cutest thing in the whole world. :nerner:

Becarina
08-18-2006, 11:25 PM
Okay, good. I was thinking blonde, so was a bit scared here. :lol:

:sobbing: Two whole weeks. It's crazy how I stayed away for so long. :lol:

Hell no! :lol: :scared: I will never be blonde....at least not anytime soon :rolls:

w/e has not been 2 weeks! :lol: 2 minutes

Becarina
08-18-2006, 11:29 PM
Of course he couldn't find anyone cuter!!!
I am the cutest thing in the whole world. :nerner:

Yeh...

justClaudia
08-18-2006, 11:31 PM
Hell no! :lol: :scared: I will never be blonde....at least not anytime soon :rolls:

w/e has not been 2 weeks! :lol: 2 minutes

You will be blonde again, everyone who goes darker goes back to blonde again at some point. :lol: :p


I know it's hard to believe, but it's two weeks. :eek: Promise!

justClaudia
08-18-2006, 11:31 PM
Yeh...
w/e.

I win. :p


:haha:

Becarina
08-18-2006, 11:34 PM
You will be blonde again, everyone who goes darker goes back to blonde again at some point. :lol: :p


I know it's hard to believe, but it's two weeks. :eek: Promise!

Well true, maybe when I move to California and marry Joaquin I will think about it :nerner:

I dont know if I should trust an alcoholic :haha: didnt you have a beer last weekend?? :aplot: with pizza and Daniel?

Becarina
08-18-2006, 11:35 PM
w/e.

I win. :p


:haha:

never :devil:

justClaudia
08-18-2006, 11:37 PM
Well true, maybe when I move to California and marry Joaquin I will think about it :nerner:

I dont know if I should trust an alcoholic :haha: didnt you have a beer last weekend?? :aplot: with pizza and Daniel?

First : You will never marry Joaquin. w/e, you know that. :rolleyes:

And second : :haha: Yes I did! You're right. Phew, I'm reliefed was thinking I was becoming a nun. :spit:

Becarina
08-18-2006, 11:38 PM
First : You will never marry Joaquin. w/e, you know that. :rolleyes:

And second : :haha: Yes I did! You're right. Phew, I'm reliefed was thinking I was becoming a nun. :spit:

Yes I will. In 3 years. :ras:

OMG! I am always right! :haha: and you are an alocholic....how the heck did I remember and not you?!?! :rolls:

justClaudia
08-18-2006, 11:39 PM
never :devil:
always :devil:

justClaudia
08-18-2006, 11:41 PM
Yes I will. In 3 years. :ras:

OMG! I am always right! :haha: and you are an alocholic....how the heck did I remember and not you?!?! :rolls:
I'm the alcoholic, and you're the one who types that scary word!! :lol: WTF is that anyway? :p


In 3 years you'll be in Dallas, with a certain someone, you know who. :p :rolls:

Becarina
08-18-2006, 11:44 PM
I'm the alcoholic, and you're the one who types that scary word!! :lol: WTF is that anyway? :p


In 3 years you'll be in Dallas, with a certain someone, you know who. :p :rolls:

hmm I dont know what happened there :haha: ALCOHOLIC is what I mean :D

:scared: you might be right :rolls:

Oneofakind0490
08-18-2006, 11:46 PM
Hello peeps

Becarina
08-18-2006, 11:49 PM
Hello peep

justClaudia
08-18-2006, 11:50 PM
hmm I dont know what happened there :haha: ALCOHOLIC is what I mean :D

:scared: you might be right :rolls:


I know what happened there.....you're an alcoholic too, and can't type anymore. :haha: :p

And I am right, you'll see. :rolls:


Mattieeeeeeeee, hello!

justClaudia
08-19-2006, 12:00 AM
Girlies, I'm going out now. Hopefully I'll be back in time to watch some tennis.


:wavey:

Oneofakind0490
08-19-2006, 12:02 AM
Adios

justClaudia
08-19-2006, 12:56 AM
I'm back, couldn't stop thinking about the Andy vs Andy match. :rolls: And A-Rod just took the first set! :banana:

Murray looks so white, and pasty. :scared:

chicky841
08-19-2006, 01:08 AM
Hey Yallz. I havent been here in 4evz. Becky is apparently ignorin me!! And Claudia is busy...doing wat? Maybe eating chocolate.

Ooo I like the new avs pplz, ur making me wanna change mine now.

justClaudia
08-19-2006, 01:15 AM
Sweetheart, NO ONE is ignoring you. We're just watching Tennis. The reason that brought us all here to MTF, remember? :p

chicky841
08-19-2006, 01:29 AM
Sweetheart, NO ONE is ignoring you. We're just watching Tennis. The reason that brought us all here to MTF, remember? :p

:lol: twas a joke. I dnt think u guys are really ignorin me.

So how are u?

justClaudia
08-19-2006, 01:49 AM
Happy! :D I wanted Roddick to win, and he just did it.

How are you cheeks? :p

Becarina
08-19-2006, 01:54 AM
In honor, I may have an A Rod avy tomorrow :lol: :woohoo:

Howdy cheek! I am not ignoring anyone, just working

justClaudia
08-19-2006, 01:58 AM
Becky with a tennis player av!! :eek: The world must be coming to an end. :rolls:


:p

Becarina
08-19-2006, 02:00 AM
:haha: used to have em all the time :p Rachel kinda cute though

chicky841
08-19-2006, 02:02 AM
I am good yallz. Im looking at bags on the net. I wanna buy a new one...cant quite make up my mind tho.

http://www.closettherapyblog.com/photos/uncategorized/imagerdll.jpg

costs like $595

http://www.closettherapyblog.com/photos/uncategorized/988922l.jpg

This kinda reminds me of the bag I have now...but more simple. Yves St. Laurent- $799.97

http://www.closettherapyblog.com/blog/images/laure1004211409_347x683f.jpg

This is cute..but Im not really a "clutch" kinda girl...I like to shove as much in as I can. $395

Becarina
08-19-2006, 02:04 AM
hmm...I would never spend that much on a purse! :eek:

justClaudia
08-19-2006, 02:05 AM
:haha: used to have em all the time :p Rachel kinda cute though
:p I know! I remember when you were Andysgirl, and had him in your av.


Cheeks, buy me one of those!! :p

justClaudia
08-19-2006, 02:07 AM
hmm...I would never spend that much on a purse! :eek:
Me......hmmm, well w/e. :angel:

I like the second, a lot. :D

chicky841
08-19-2006, 02:07 AM
:lol: Im lookin now...and when I find one that I like enuf, Ill go on ebay and buy it. Or ill buy a fake...depends.

hmm beckums how much do ur shoes cost?

Becarina
08-19-2006, 02:10 AM
the pair i want the most right now are only $59 :p


andysgirl :rolls:

justClaudia
08-19-2006, 02:10 AM
I have a fake Louis Vitton. :angel:
But I also have 'real' ones, they almost cost me my eyes. :rolls:

justClaudia
08-19-2006, 02:12 AM
the pair i want the most right now are only $59 :p


andysgirl :rolls:


That's you! :lol:


Damn, I need shoes. :sobbing:

chicky841
08-19-2006, 02:13 AM
I have a fake Louis Vitton. :angel:
But I also have 'real' ones, they almost cost me my eyes. :rolls:

:rolls: Nice. I really like the second one too. I have a fake Louis Vuitton...and I almost bought a chanel purse. It was really nice...I dunno if it was fake though. seemed a bit too cheap to be the real thing. But then again I was overseas so i dunno.

Im off u guys now...Ill contine my search for bags later. :wavey: I lurve yallz!

Becarina
08-19-2006, 02:15 AM
w/e cheek, you suck :rolleyes:

There :angel: tennis avy :p

justClaudia
08-19-2006, 02:17 AM
:wavey: Cheeks!! Buy me a Balenciaga one okay? Black or white, you pick. Send me by mail, and I will love you forever. :kiss:



:rolls:

justClaudia
08-19-2006, 02:18 AM
Becky! Andy looks fat there. :o


:haha:

Becarina
08-19-2006, 02:19 AM
my kinda guy :hearts: fat :lol:

justClaudia
08-19-2006, 02:21 AM
:lol: Okay.


I hope fucking cheeks is already sending my bag. :( Want to use it next weekend. :lol:

Becarina
08-19-2006, 02:24 AM
she doesnt have enough money too :nerner: go get your own rich girl :ras: :lol:


obviously you like a fatty too :tape:

justClaudia
08-19-2006, 02:28 AM
:ras: I don't have money for a Balenciaga one. A since she is going to buy a Channel one, yes she has the money!!

Have you seen those Balenciaga ones? They are great. :sobbing:

You're not calling Dahveed fat are you? Well w/e, thin he is not for sure. :lol:

Becarina
08-19-2006, 02:35 AM
have never seen one :sad: buy me one too then :D

I wouldnt ever ...... ok yeh I would FATTY FAT FAT!!! :haha: :p

justClaudia
08-19-2006, 02:45 AM
Every famous bitch has one. :ras: And the Queen of all bitches : Paris Herpes has all of them I think. Sadly I can't buy you one. Not even one for me. :awww:


:mad: He is not that fat. w/e you never even saw him! :p

Becarina
08-19-2006, 02:49 AM
Ewww you wanna be like Paris :bolt: you nasty :lol:


I did toooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ras:

justClaudia
08-19-2006, 02:53 AM
Hell NOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I just want the bag. Hey even you're sweetheart Rachel has one. So there, the bag is great. :nerner:

:lol: You have not! Where? And don't say telly, it's not the same. :p

Becarina
08-19-2006, 02:57 AM
nah, you want to be a parisite clone :eek:

Umm, uhhh, errr....I saw him at the McDonalds on Congress Ave...he had A LOT of food and was all alone eating in a corner :awww: his butt wouldnt fit in the booth, poor guy :hug:

justClaudia
08-19-2006, 03:16 AM
Shut up!!!!!!!!!!!!! :haha: :haha:

He would likely be surounded by bitches. :ras: But that was funny, yeah. LOL.

Okay, bed time. :kiss: Byeeeeeee! Where the hell Matt went anyway? :shrug:

Becarina
08-19-2006, 03:17 AM
Matt goes to bed at 8, he is lame :lol:

Bye! :kiss: :hug:

justClaudia
08-19-2006, 01:54 PM
:wavey:

I'm bored, and wanna go back to bed. :sobbing:

Oneofakind0490
08-19-2006, 03:29 PM
Then go back to bed:lol:

justClaudia
08-19-2006, 06:53 PM
I did!! :D But missed Juan Carlos match. :awww:

justClaudia
08-19-2006, 07:08 PM
If it's Saturday, then why Michael is not here? Ugh!! :(
And Miss Becky is hiding as well. :fiery:

Oneofakind0490
08-19-2006, 07:31 PM
Mike is probably with Will. Were not important anymore.

justClaudia
08-19-2006, 07:58 PM
w/e to him, Matt. :rolleyes: I'm going out anyway, so couldn't care less about that skank. :ras:


Later. :wavey:

molikfan2004
08-19-2006, 09:03 PM
I am here now :lol: I was out the whole day! and yesterday my net died so i had to log off

chicky841
08-20-2006, 01:28 AM
Hey bitches!!

Claudz Id love to buy you your bag...but I dont have enough money...I barely have enuf for myself. Besides if I bought u a bag id have to buy you a really ugly one, cuz otherwise id wanna keep it for myself. :p

This thread is dead yallz...watcha all doin? Drinkin? Smokin? Is Becky out fuckin fat guys?

Becarina
08-20-2006, 01:01 PM
You suck Mike :nerner:

Cheek! :lol: no more fat guys for me :awww:

Go Andy!!!!!!!!!! :banana: I was not hiding, was too tired for posting yesterday. I took a 6 hour nap when I got home yesterday :lol: Anyway, :wavey:

Becarina
08-20-2006, 02:48 PM
So this is the color I will make my hair next. Bored with the black already. :p


http://entimg.msn.com/i/150/TV/2/rachael_ray_150x225.jpg

justClaudia
08-20-2006, 11:27 PM
I like the color, very nice. :p

Andy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Not that I am a fan, but I was happy for him. He deserves a damn title already.

I'm tired, think I'm going to bed at midnight. :rolls: :wavey:

Becarina
08-21-2006, 12:19 AM
drunk? :kiss: