Can you name the top 50 in 7 minutes? [Archive] - MensTennisForums.com

Can you name the top 50 in 7 minutes?

Foosimoo
05-08-2009, 12:39 AM
http://www.sporcle.com/games/atpmens.php

I ran across this on a website I visit to waste time. :lol: Can you name them all, and if not, who did you miss? :p

I did it this morning at like 7:00 and did really bad :lol: I missed:

Robredo :haha:
Montanes
Seppi :o
Kunitsyn
Acasuso
Monaco...one of my favorite players! :bolt:
Moya

I'm ashamed of myself. :sad:

Cloudygirl
05-08-2009, 12:50 AM
I got stuck with spelling.

felipe2004
05-08-2009, 12:51 AM
pretty cool

Snoo Foo
05-08-2009, 12:51 AM
41/50

Schuettler
Lopez
Andreev :eek:
Seppi :hug: utterly forgettable
Troicki :o
Chardy
Santoro - kammon, how can he still be in top 50???
Benneteau
Vassallo Arguello (I tried to enter it but for some reason i kept putting a hyphen... :mad:)

Bazooka
05-08-2009, 12:56 AM
LOL, I thought I would miss a few and actually only made 35. Highest ranked I missed was Tursunov, then Feliciano.

Got stuck with spelling on a few: Schuettler, Kohlschreiber, Kunitsyn

Foosimoo
05-08-2009, 12:56 AM
Ok, maybe I didn't do as bad as I thought. :lol:

l_mac
05-08-2009, 01:06 AM
I got 43. I missed Tursunov, Schuettler, Santoro, Moya, Vassallo Arguello, Chardy and someone I have already forgotten again. edit; Melzer. :o

habibko
05-08-2009, 01:08 AM
got 45/50, missed Shuettler, Kunitsyn, Benneteau, Arguello and Moya....Moya?!?!?! he is still in the top 50? :eek: :eek:

btw I don't think this is the correct section for this thread.

GlennMirnyi
05-08-2009, 01:08 AM
49.

Missed the #1. Who is it?

l_mac
05-08-2009, 01:10 AM
49.

Missed the #1. Who is it?

Bogdanovic.

habibko
05-08-2009, 01:14 AM
49.

Missed the #1. Who is it?

:lol:

GlennMirnyi
05-08-2009, 01:14 AM
Bogdanovic.

Knew it!

Damn!

Ilovetheblues_86
05-08-2009, 01:19 AM
I forgot Gasquet huhu.

out_here_grindin
05-08-2009, 01:34 AM
I got 39. forgot berdych

orangehat
05-08-2009, 01:35 AM
missed montanes, acasuso, moya, vassallo arguello (still can't spell it properly) and safin :o

Snoo Foo
05-08-2009, 01:38 AM
i think there's a problem with the test, it'll accept "arguello" but not "vassallo arguello."

GlennMirnyi
05-08-2009, 01:52 AM
i think there's a problem with the test, it'll accept "arguello" but not "vassallo arguello."

That's true.

wenty
05-08-2009, 01:57 AM
41/50...can't believe I forgot Mathieu and Seppi :lol:

Henry Chinaski
05-08-2009, 02:04 AM
47.

missed chardy benneteau and moya. I was stuck with a load of french and spanish mugs at the end as well as trying a million different versions of vasallo/vassalo/vasalo-arguello.

monaco fans
05-08-2009, 02:35 AM
i named46....i missed moya benneteau monaco (i am his fan)and kohlschreiber because i didntknow how to spell his surname

General Suburbia
05-08-2009, 02:37 AM
I forgot Santoro still plays tennis.

Foosimoo
05-08-2009, 03:01 AM
Everyone forgot Moya exists :lol:

ExcaliburII
05-08-2009, 03:23 AM
I forgot Chardy :cuckoo: Montanes, Seppi, and Ancic :cuckoo:

~*BGT*~
05-08-2009, 03:58 AM
38. I missed Chardy :sobbing: Kunitsyn, MVA, Almagro, Melzer, Hanescu, Montanes, Lopez (and I typed in Garcia-Lopez and didn't think of Lopez :mad: ), Kohli, Chucho, and Santoro.

Deivid23
05-08-2009, 05:05 AM
good quiz

asmazif
05-08-2009, 05:08 AM
45/50

Missed Kunitsyn, Acasuso, Monaco (!), Vassallo Arguello & Bolelli.

betowiec
05-08-2009, 05:24 AM
44
missed grandpa santoro, monatanes, mva among others

fast_clay
05-08-2009, 06:06 AM
4/50...

i should stop using MTF so often...

DartMarcus
05-08-2009, 06:40 AM
42 - missed Ferrer :haha: :haha: :o, Almagro :lol:, Mathieu - forgot how to write his surname, Chardy, Acasuso, Benneteau, V. Arguello and i wrote bolelli like bolleli :o

Puschkin
05-08-2009, 06:59 AM
:o I did worse than expected. Most prominent victim of my ignorance Karlovic and Soederling. And I almost missed Santoro.

Voo de Mar
05-08-2009, 07:14 AM
41/50


Me too :o

I forgot: Seppi, Almagro, Mathieu, Santoro, Chardy, Benneteau, Acasuso, Kunitsyn, Vasallo Arguello.

moonlightdance
05-08-2009, 07:56 AM
38/50. i couldn't spell bolelli, v.arguello, kunitsyn, or kohlschreiber properly...began to wonder if they were actually in the top 50. only took me 2 tries for benneteau, though.

W!MBLEDON
05-08-2009, 08:41 AM
got 49 of the 50 with 2 and a half minutes remaining

missed moya :haha: :haha:

*snowflake*
05-08-2009, 12:55 PM
I missed 3...Santoro and Chardy i forgot all about, Bennetau i couldn't spell and ran out of time trying...remembering how to spell Kohlschreiber and Schuettler took some time also

http://img21.imageshack.us/img21/4154/38978242.th.jpg (http://img21.imageshack.us/my.php?image=38978242.jpg)

miura
05-08-2009, 01:10 PM
46/50

Kunitsyn
Troicki
Acasuso

and Vassallo Arguello even though I remebered him I couldn't figure the spelling. I'm 99,9% percent I wrote Vassallo Arguello the correct way :rolleyes:

PiggyGotRoasted
05-08-2009, 01:14 PM
Missed out Nadal, Vassallo Arguello and Santoro because I couldnt spell their names right.
I typed in Piggy, Fixer and Sanotoro didnt realise he was still in the top 50??!

Peta Pan
05-08-2009, 01:16 PM
I got 36/50... got stuck with a heap of Argies, Frenchies, Russians and Spaniards at the end and couldn't think of any of them :eek:

I missed
Blake :o
Robredo :o
Karlovic
Tursunov
Schuettler
Lopez
Andreev
Kunitsyn
Andreev
Chardy
Santoro
Monaco
Benneteau
Vassallo Arguello

No spelling excuses here, I'm just stupid enough not to remember players like Robredo and Blake.

I have to admit I would never have guessed Vassallo was in the top 50... and Santoro I can't believe is still there either!

Goldenoldie
05-08-2009, 01:30 PM
Short answer - NO.

I can just about manage top 20

adingh
05-08-2009, 01:37 PM
43/50 Forgot about Almagro, Chardy, Andreev, Benneteau, Moya and Bolelli. I wrote Vasallo Arguello, but it wasn't right.

Ivanatis
05-08-2009, 01:38 PM
No way.

Dougie
05-08-2009, 01:47 PM
I got 30/50. In here I´m a sad loser with such a low score. Everywhere else I´m a sad loser for knowing so many. I just can´t win.

miura
05-08-2009, 01:49 PM
I got 30/50. In here I´m a sad loser with such a low score. Everywhere else I´m a sad loser for knowing so many. I just can´t win.
:hug:

Jōris
05-08-2009, 02:08 PM
48/50

Can't believe Kunitsyn is in the top 50. Arguello was the other I missed.

Sinerra
05-08-2009, 02:27 PM
I didnt do so well... but I was watching Will & Grace at the same time so it made it a bit harder :p

I wrote Bolelli wrong :o
I knew everyone in the top 20 except Blake.. forgot all about him

Almost everyone forgot Moya, he was one of my first guesses. Moya :worship::D

Sinerra
05-08-2009, 02:28 PM
Ow, I had 31/50 score btw

Har-Tru
05-08-2009, 02:42 PM
Missed Berdych, Kiefer, Mathieu, Chardy, Benneteau, Vassallo Arguello (couldn't spell it properly for the life of me) and Bolleli.

pica_pica
05-08-2009, 02:57 PM
:yeah: Great game!!!
43/50
I missed Schuettler, Kunitsyn, Chardy, Acasuso, Benneteau, Arguello and Moya...
All these are from countries with lots of players...:lol:
I'm quite surprised with my results, haha!

Renaud
05-08-2009, 03:03 PM
Did not manage to spell vassallo arguello. 49/50
Edit: still had few second and tried arguello and it worked :lol:
50/50. Not very difficult with nationalities

6min 37 needed

Yashirobai
05-08-2009, 03:39 PM
45/50
I forgot Schuettler, Andreev, Santoro, Arguello, Kunitsyn.

philosophicalarf
05-08-2009, 03:50 PM
46/50 - although had looked at the rankings only last week, which made it easier.


Missed:
18 Robredo - probably not so much a case of forgotten as deliberately erased from my memory. Was thinking there was no way ramirez-hidalgo and garcia-lopez were top 50, kinda amusing they sprung to mind more quickly than Robredo.....

29 Kiefer - this and the next German I was convinced one must be Gremlinmaieryrererer, but wasn't sure of spelling so wasted a fair bit of time there :-) Had a pop at Zverev and Beck too, but they're both just outside top 50.

30 Schuettler - should have been able to figure this out using same logic as Safin: lots of points from one Wimbledon semi

32 Andreev - another to be deliberately erased.



Only one I was really surprised at not being there was Tipsarevic, but he's not done much recently so makes sense.

shotgun
05-08-2009, 03:56 PM
Forgot Benneteau only.

Sporcle is a great site though.

Btw, how the hell is Kunitsyn ranked in the top 40? :lol:

Action Jackson
05-08-2009, 03:57 PM
I got 50, but harder than I thought, entering 5 different times of Vassallo Arguello, then it agreed with the 5th spelling.

philosophicalarf
05-08-2009, 04:05 PM
Btw, how the hell is Kunitsyn ranked in the top 40? :lol:


He's a one hit wonder - he won Moscow. 500 points from that alone, without that he'd be down around 70-80, which is what his talent deserves.


Rankings need an overhaul generally - eg Safin and Schuettler get one fluke slam semi, do nothing for the entire next year, and they're still ranked 20 and 30. Maybe best results should be excluded? Or make it a median of your performances?

bluefork
05-08-2009, 04:50 PM
I got 46/50...I missed Mathieu, Santoro, Montanes, and Vassallo Arguello. Too many French to remember.

There are a bunch more tennis quizzes on sporcle, by the way.

anon57
05-08-2009, 06:12 PM
42/50 I did better than I thought I would. Missed Almagro, Kiefer, Hanescu, Montanes, Kunitsyn, Mathieu, Chardy and Benneteau, way too many Frenchies to remember. Can't believe I forgot Kiefer and had forgotten Kunitsyn was top 50:o

Andre♥
05-08-2009, 06:39 PM
49/50

Missed Arguello! :mad:

PeteCentral
05-08-2009, 07:06 PM
I got 50






:haha: :haha:

rocketassist
05-08-2009, 07:12 PM
missed 40 Chardy and 47 Vassallo Arguello, totally forgot both players had achieved top 50 status.

Xavidbz
05-08-2009, 07:31 PM
Forgot just five: Vassallo Arguello, Benneteau, Santoro, Tursunov and... Nalbandian! :banghead:
No problems with spellings though... :p

Nathaliia
05-08-2009, 07:32 PM
Can't believe the only dude I missed was Ferrer :haha: Blank mind. Almagro I typed in the last moment.

Caio_Brasil
05-09-2009, 04:07 AM
Cool thing, but I thought I would be better :tape:

43/50, missed:

Monfils :help:
Tursunov
Almagro
Schuettler
Chardy
Benneteau
Moya

GlennMirnyi
05-09-2009, 04:16 AM
Ones I wish I didn't have to type them in that game:

- Vassallo-Arguello
- Benneteau
- Kunitsyn
- Moya
- Acasuso
- Monaco

CooCooCachoo
05-09-2009, 09:16 AM
That was embarrassing :lol: I missed Mathieu, Benneteau, Santoro, Schüttler and Moya :smash:

Vicek
05-09-2009, 09:47 AM
37/50 :o
Missed Davydenko :spit:, Cilic, Gasquet, Almagro, Andreev, Montanes, Chardy, Acasuso, Santoro, Monaco, Benneteau, Vassallo Arguello, Moya

Harmless
05-09-2009, 10:13 AM
42/50. I thought I'd have at least 47, missing just a few "forgettable" Spaniards. :o

Schuettler
Montanes
Kunitsyn // Somehow forgot he plays for Russia :o
Mathieu
Chardy // :o:o:o I'm so used to most of my favourites being frustratingly low in the rankings, completely forgot he's Top50 now...
Benneteau // Wouldn't have thought of him in a million years...
Vassallo Arguello
Moya


It's interesting how most here seam to have forgotten Moya, and yet he's only 20th in the test's most missed list.
I'm sure there's an interesting conclusion to be drawn from that, just not sure what that is. :D

Nacho
05-09-2009, 10:44 AM
I missed Monfils :tape: :tape: Got stuck with argies and frenchies :o

superslam77
05-09-2009, 01:11 PM
useful skill in life, that's worth using some bytes of my brainmemory. :tape:

biological
05-13-2009, 01:39 PM
38/50. I'll do it again another day and hope I get into the 40s :p

I missed Monfils :o Karlovic :o Berdych :o Gulbis :o Kiefer, Almagro, Andreev :o Kohlschreiber, Mathieu, Chardy, Benneteau and Vassallo Arguello

marcRD
05-13-2009, 02:59 PM
I got 49/50, dammit!

Only one I forgot was that Martin Vassallo Arguello guy, I cant even remind myself how he looks like to be honest.

I had almost 2 minutes left just to remember one guy and that was an argentinian, started writting down all argentinian names I could remember. Gaudio, Coria, that other Gonzalez, the mess named Junqueira, fatty Calleri, Roitman, Chela, even old Puerta, but who the hell is Arguello anyway?

Sapeod
05-13-2009, 04:51 PM
The only one I didn't get was Mathieu :o

Beat
05-13-2009, 05:03 PM
i'd be really embarassed if i could.

Paolo
05-13-2009, 05:50 PM
46
Missed Mathieu, Vassallo Arguello, Moya and Acasuso

McAlistar
05-13-2009, 05:56 PM
I missed 8, 5 through mispelling:o

Good fun:)

Voo de Mar
05-13-2009, 05:59 PM
VA seems to be one of the most unpopular Top 50 players ever, no-one knows the guy ;)

finishingmove
05-13-2009, 06:01 PM
VA seems to be one of the most unpopular Top 50 players ever, no-one knows the guy ;)

its cuz u have to type 'arguello' to score.

Andi-M
05-13-2009, 06:23 PM
46

missed Benneteau, Kunitsyn, Hanescu and could not spell Kohlschreiber