Who can stop Muzza? [Archive] - MensTennisForums.com

Who can stop Muzza?

NinaNina19
01-08-2009, 05:00 AM
He seems to be the player to beat this year. Who do you think will be the first one to beat him. I have a feeling Fed might at Doha, but I hope not:o.

Thanos
01-08-2009, 05:01 AM
i think an earthquake or tornado could take him out...

Action Jackson
01-08-2009, 05:03 AM
Wow, it's taken this long into the year for Nina to start a thread about Murray.

NinaNina19
01-08-2009, 05:05 AM
Wow, it's taken this long into the year for Nina to start a thread about Murray.

New Year's Resolution gone. I was trying to be considerate of you guys:).

Kolya
01-08-2009, 05:09 AM
Apparently a heal injury can.

The Freak
01-08-2009, 05:11 AM
Federer, Nadal, and Tsonga could all beat him any given day. Guccione also. I don't see how he became the player to beat?...in your head though i guess...

sports freak
01-08-2009, 05:11 AM
JWT -Jo Wilfred Tsonga

finishingmove
01-08-2009, 05:15 AM
vamos

El Legenda
01-08-2009, 05:22 AM
Rick james, biatch

tennisman.
01-08-2009, 05:35 AM
The new upcoming kid Jason Mcmohen,he is now 14years old and is said to be the new Federer.
He will play chalenger tourneys this year.

camnation
01-08-2009, 05:35 AM
Rick james, biatch
Chuck Norris.

El Legenda
01-08-2009, 05:38 AM
Chuck Norris.

well played

camnation
01-08-2009, 05:42 AM
well played
Thank you, although I must applaud your valiant effort as well.

federernadalfan
01-08-2009, 05:50 AM
:haha: :lol: :spit:

tommy podemos

LinkMage
01-08-2009, 05:58 AM
Another gem from Nina. :worship:

Keep up the great work! :yeah:

NinaNina19
01-08-2009, 06:01 AM
Another gem from Nina. :worship:

Keep up the great work! :yeah:

Thanks. More to come soon I promise:p.

ORGASMATRON
01-08-2009, 07:06 AM
Anyone

Andi-M
01-08-2009, 01:14 PM
No-one of course ;)

Nina :kiss:

richie21
01-08-2009, 01:19 PM
Only a Federer in god-mode.

Yves.
01-08-2009, 01:22 PM
Federer

reggie1
01-08-2009, 02:12 PM
Wow, it's taken this long into the year for Nina to start a thread about Murray.

Aaahh, she's excited, I must admit so am I! I'm hoping and looking forward to great things of Andy! :D But the finding him attractive is something I must stop! :o (joke Nina!:devil:)

Diprosalic
01-08-2009, 02:46 PM
the entire top 2000

shawshank
01-08-2009, 02:50 PM
Only King Rafa

JolánGagó
01-08-2009, 02:59 PM
Only Nadal. In fact Muzza'll end the season as n.2

tangerine_dream
01-08-2009, 03:22 PM
Anybody can beat Muzzardbreath. He's not that special. :p

ORGASMATRON
01-08-2009, 03:51 PM
This is the dumbest thread ever, Murray wins two matches against nobodies and suddenly he's invincible. I hope the genius brings the snotnose back to earth AGAIN.

Byrd
01-08-2009, 03:56 PM
Anybody can beat Muzzardbreath. He's not that special. :p

Roddick can't :haha:

Bernard Black
01-08-2009, 03:58 PM
Kim beats him in the bedroom every night.

NinaNina19
01-08-2009, 04:00 PM
This is the dumbest thread ever, Murray wins two matches against nobodies and suddenly he's invincible. I hope the genius brings the snotnose back to earth AGAIN.

He also beat two other nobodies in an exhibition earlier.

gaynor
01-08-2009, 04:00 PM
This is the dumbest thread ever, Murray wins two matches against nobodies and suddenly he's invincible. I hope the genius brings the snotnose back to earth AGAIN.

Pretty harsh calling Fed and Rafa nobodies.

jmf07
01-08-2009, 04:04 PM
The Mafia

m9m9m9m9m9
01-08-2009, 04:56 PM
Lu

kobulingam
01-08-2009, 05:12 PM
Easy answer: Federer will beat him in SF at Doha.

Nathaliia
01-08-2009, 05:16 PM
Nina :kiss:

Mister Backhand & Volley will do it today.

Crazy Girl
01-08-2009, 05:26 PM
Easy answer: Federer will beat him in SF at Doha.......and also, if he will see your avatar before the match!! Totally upset!!!:drool:Beautiful avatar!!!:drool:

ORGASMATRON
01-08-2009, 05:51 PM
Pretty harsh calling Fed and Rafa nobodies.

Who said Rafa and Fed??? :confused:

tangerine_dream
01-08-2009, 05:53 PM
Roddick can't :haha:
What do you mean he can't. :confused: He has beaten Murray before and he will probably do so again.

Jaz
01-08-2009, 06:06 PM
Fed can come the closest imo...

rtgy
01-08-2009, 06:13 PM
Who can stop Muzza?


Simon

Byrd
01-08-2009, 06:14 PM
What do you mean he can't. :confused: He has beaten Murray before and he will probably do so again.

I know and you know a fully fit Murray will always beat a fully fit Duck, all of Roddick's wins have had circumstances behind them, a walkover :lol: and a win against a drained Murray in 2006 when his stamina was awful.

PiggyGotRoasted
01-08-2009, 06:21 PM
Noone can stop him at the AO and the only player that was a lock on to beat him has withdrawn so federer, simon, gasquet and djokovic are the only people capable of beating him imo with a few other players who could on a really good day.

NinaNina19
01-08-2009, 06:49 PM
What do you mean he can't. :confused: He has beaten Murray before and he will probably do so again.

Yeah when Murray was 19 and dead tired.

kobulingam
01-08-2009, 06:57 PM
Noone can stop him at the AO and the only player that was a lock on to beat him has withdrawn so federer, simon, gasquet and djokovic are the only people capable of beating him imo with a few other players who could on a really good day.

When you were typing all this did you not notice how you were contradicting yourself?

tangerine_dream
01-08-2009, 07:01 PM
Yeah when Murray was 19 and dead tired.
Murray was tired because Roddick beat the crap out of him. :lol:

I'm sure you'll whip out the mono excuse the next time Murray loses. :p

Tyler_Durden
01-08-2009, 07:11 PM
Murray was tired because Roddick beat the crap out of him. :lol:

I'm sure you'll whip out the mono excuse the next time Murray loses. :p

you obviously have the memory of a retarded fish. :)

fed will beat murray in the semis of doha.

Smoke944
01-08-2009, 07:16 PM
Lu

Close thread.

NinaNina19
01-08-2009, 07:55 PM
Murray was tired because Roddick beat the crap out of him. :lol:

I'm sure you'll whip out the mono excuse the next time Murray loses. :p:haha: but really:rolleyes:.

amonb
01-08-2009, 08:00 PM
Easy answer: Federer will beat him in SF at Doha.

Murrays gonna beat federer in 2 sets 2moro. Just wait and see!!!!

Corey Feldman
01-08-2009, 08:09 PM
Who can stop NinaNina19

:worship:

reggie1
01-08-2009, 08:44 PM
......and also, if he will see your avatar before the match!! Totally upset!!!:drool:Beautiful avatar!!!:drool:

We look like that don't we CG? :devil::lol:

Crazy Girl
01-09-2009, 01:13 AM
Who can stop NinaNina19

:worship:....just Muzza?:rolleyes:Ciao Corey....;):p;):p

Crazy Girl
01-09-2009, 01:20 AM
We look like that don't we CG? :devil::lol:No, unfortunately, me not!! What about you? If yes.....I want to see your ar.....in your avatar!!!The best part of reggie...:aplot::aplot::aplot:

kobulingam
01-09-2009, 01:58 AM
Murrays gonna beat federer in 2 sets 2moro. Just wait and see!!!!

You are overestimating Murray and underestimating FedGod.

muchu
01-09-2009, 03:43 AM
I think Murray is the best HC-player at the moment. If it were him who played Monfils in the QF instead of Nadal, Murray would have won the match easily. And Fed?? I think Murray has uncovered all of FedGod's secret tricks. He has beaten him twice in a row. Third one should be a no prob. IMO.

GhostUnholy
01-09-2009, 03:50 AM
Jo-Willy will do it

LinkMage
01-09-2009, 05:18 AM
Federer will beat him tomorrow because I have jinxed Murray with a big bet. :o

FedFan_2007
01-09-2009, 07:18 AM
Only if Fed brings his A-game which hasn't been seen since Basel final.

scoobs
01-09-2009, 07:34 AM
Yeah I have a feeling Federer will win this one - Murray isn't going to have it all his own way against Roger every time they play.

FedFan_2007
01-09-2009, 07:39 AM
Yeah I have a feeling Federer will win this one - Murray isn't going to have it all his own way against Roger every time they play.

Well no such thing as law of averages in tennis. Federer has been Hewitt 12 straight times. No reason to think that the up and coming Murray will lose this one unless he gets too overconfident.

scoobs
01-09-2009, 07:50 AM
Well no such thing as law of averages in tennis. Federer has been Hewitt 12 straight times. No reason to think that the up and coming Murray will lose this one unless he gets too overconfident.
Or Federer plays well enough.

I think personally that Roger has played the better tennis this week of the two. Of course, his game doesn't match up so well to Andy's, but if he's sharp enough and Andy is a little bit too passive or erratic, no reason Roger can't fend him off.

jeremda01
01-09-2009, 09:26 AM
hopefully there will be rivalry between djokovic and murry

Venle
01-09-2009, 12:42 PM
I do not know

Lu?

richie21
01-09-2009, 12:44 PM
Muzza himself

canas
01-09-2009, 12:46 PM
Nalbandian :cool: