David's "twin" [Archive] - MensTennisForums.com

David's "twin"

Guille's Girl
07-11-2004, 03:17 AM
Ok, I've been meaning to post this for weeks but crap, I kept forgetting :rolleyes:

Me and my bro are in a band ya and every thursday we perform at this place called the Mellow Mushroom. The first night we played there, (which was awesome as hell) there was this guy there, sitting at the bar, and I could've sworn my eyes were fooling me, but he looked like David. So, I get up from where I was sitting and over to my bro and ask him "Stone, you see that guy right there?" and Stone says "Yes he looks just like Nal-B..." I knew I wasn't crazy!! The ONLY thing that keeps this guy from being an exact Nally-B copy is his hair. It's not blonde but it's not very dark either. So anyway, me and Stone know the guy now. His name is Chuck (Charles) but we call him Nal-B anyway :lol: He gets it, even though he doesn't know who David is :rolleyes:

Fedex
07-11-2004, 03:35 AM
I am Davids twin!! :p :lol: :devil: No seriously, that would probably be too nice of a complement for me. :) Besides the fact that we both have blonde hair, we dont look one bit alike.

Guille's Girl
07-11-2004, 03:44 AM
What's more disturbing is that THIS week, there was a guy there named John who looked like Feds....with a nose job :p

jazz_girl
07-11-2004, 11:43 AM
WOW! LMAO! You should take pics of those guys and make a look-alike contest! ;)

novanora
07-11-2004, 01:29 PM
Then really should let Chuck and John have a tennis match between them :lol: :lol: and we do the job of taking funny pics :lol:

sigmagirl91
07-11-2004, 06:22 PM
Hey, GG, how are you?
It would be interesting, though, to post the players along with the look-alikes. I'm sure that it would make for more interesting discussion.

Jazzy
07-12-2004, 09:45 AM
awwwwwwwwww, a look a like contest!!! when does it start?!

Guille's Girl
07-12-2004, 08:06 PM
Yeah I guess it would be cool. Man, one night there was this guy playing guitar and singing ya, he broke a table, spilled someones beer and broke some glass....he looked like Xavier Malisse :haha:

MissPovaFan
07-12-2004, 08:19 PM
There used to be a Lars Burgsmuller lookalike in my Uni at Aberstwyth and also one of the bouncers in the Union nightclub at Aberystwyth looked like Andre Agassi! Ive seen various lookalikes when clubbing in Swansea - Boris Becker, Marat Safin, and Mario Ancic!