Monday OOP & Scores [Archive] - MensTennisForums.com

Monday OOP & Scores

Filipo
03-17-2008, 01:03 AM
STADIUM 1 start 11:30 am

[3] J Jankovic (SRB) vs [27] A Sugiyama (JPN) - WTA
Not Before 1:00 PM
[19] C Moya (ESP) vs [9] J Blake (USA) - ATP
[WC] D Young (USA) vs [2] R Nadal (ESP) - ATP
Y Chan (TPE) vs [24] L Davenport (USA) - WTA
Not Before 7:00 PM
[1] A Ivanovic (SRB) vs [31] T Garbin (ITA) - WTA
[27] P Kohlschreiber (GER) vs [3] N Djokovic (SRB) - ATP


STADIUM 2 start 11:00 am

[8] R Gasquet (FRA) vs [28] J Chela (ARG) - ATP
Not Before 1:00 PM
A Kerber (GER) vs [6] M Bartoli (FRA) - WTA
[14] P Mathieu (FRA) vs [17] J Tsonga (FRA) - ATP
[18] M Baghdatis (CYP) vs S Wawrinka (SUI) - ATP
[16] G Canas (ARG) vs [21] J Monaco (ARG) - ATP
[5] D Ferrer (ESP) vs H Lee (KOR) - ATP


STADIUM 3 start 11:00 am

[19] F Pennetta (ITA) vs [13] F Schiavone (ITA) - WTA
[12] V Zvonareva (RUS) vs [Q] G Voskoboeva (RUS) - WTA
A Rosolska (POL) / S Sfar (TUN) vs [8] D Hantuchova (SVK) / A Sugiyama (JPN) - After Suitable Rest
N Davydenko (RUS) / N Kiefer (GER) vs [6] M Bhupathi (IND) / M Knowles (BAH) - ATP


COURT 4 start 11:00 am

[32] T Paszek (AUT) vs C Dellacqua (AUS) - WTA
[20] A Medina Garrigues (ESP) vs [Q] E Rodina (RUS) - WTA
E Butorac (USA) / A Murray (GBR) vs R Gasquet (FRA) / R Lindstedt (SWE) - After Suitable Rest
J Bjorkman (SWE) / K Ullyett (ZIM) vs F Cermak (CZE) / J Kerr (AUS) - ATP


COURT 6 start 1:00 pm

[5] G Dulko (ARG) / S Peer (ISR) vs I Benesova (CZE) / A Radwanska (POL) - WTA
Not Before 2:00 PM
E Daniilidou (GRE) / J Woehr (GER) vs D Safina (RUS) / E Vesnina (RUS) - WTA
F Pennetta (ITA) / F Schiavone (ITA) vs [3] Z Yan (CHN) / J Zheng (CHN) - WTA

Tiklish
03-17-2008, 05:26 AM
During tomorrow's whopping three hours of coverage on FSN, from 12-3pm live here in sunny California, if we're lucky we might get through the Moya/Blake match before they sign off for the day! We'll only miss insignificant players like . . . everyone else!

Breakaway
03-17-2008, 07:30 AM
Good luck to Mathieu, Moya and Gasquet :rocker2:

Billabong
03-17-2008, 12:29 PM
3 Serbs on Stadium 1:D GO GUYS:D!!!

gulzhan
03-17-2008, 02:53 PM
Allez, Gasquet! :rocker2:

martine2
03-17-2008, 04:18 PM
Good luck to Willy, Stan, Tsonga & Moya :yeah:

toro913
03-17-2008, 07:11 PM
Go Chela!

toro913
03-17-2008, 07:11 PM
Chela with 1 Bp

toro913
03-17-2008, 07:13 PM
1bp wasted

toro913
03-17-2008, 07:14 PM
Gasquet holds 1-0

Filipo
03-17-2008, 07:45 PM
Gasquet 6-2, in control, just take the 2nd set :)

TennisAce34
03-17-2008, 08:06 PM
Well done Rİchard

TennisAce34
03-17-2008, 08:08 PM
Gasquet 5*-1 ;)

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 09:35 PM
go JAMES

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 09:36 PM
James 4-3*

rocketassist
03-17-2008, 09:45 PM
This is such a crap match.

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 09:46 PM
great blake, *5-3

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 09:48 PM
great match, james 6-3

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:07 PM
james break :D

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:13 PM
rebreak :(

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:19 PM
james 6/3 4/4*

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:21 PM
blake 3 bp

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:22 PM
blake - moya 6/3 *5/4

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:23 PM
james 15/0

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:24 PM
james 30/0

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:24 PM
james 40/0 3mp

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 10:25 PM
blake def. moya 6/3 6/4 :woohoo:

Franco GF
03-17-2008, 10:44 PM
David, Willy and Pico!! :)

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 11:23 PM
tsonga allez

BIGMARAT
03-17-2008, 11:31 PM
does the scoreboard stucks now?

InfiniteSadness
03-17-2008, 11:32 PM
Is the SB stuck?

kiwi10is
03-17-2008, 11:33 PM
yes :-((

InfiniteSadness
03-17-2008, 11:34 PM
Has anyone the score for the match Tsonga/Mathieu?

Sheva
03-17-2008, 11:36 PM
After break, re-break and hold of serve Mathieu leads 2-1*

kiwi10is
03-17-2008, 11:37 PM
2:1 for Mathieu

Sheva
03-17-2008, 11:38 PM
Nadal leads Young 6-1 *1-1

InfiniteSadness
03-17-2008, 11:38 PM
Thank you very much :)

FedFan_2007
03-17-2008, 11:42 PM
Donald, how could you? :sad:

FedFan_2007
03-17-2008, 11:43 PM
Go Don!

kiwi10is
03-17-2008, 11:43 PM
look here for livescoring https://www.bwin.de/livebets.aspx?eventID=1193367

mivco
03-17-2008, 11:43 PM
can anybody post the scores of phm-tsonga until the scoreboard works again?

Sheva
03-17-2008, 11:44 PM
Mathieu *2-2 40-40

Eva Kas-Jacobson
03-17-2008, 11:44 PM
tsonga 2-2*

InfiniteSadness
03-17-2008, 11:47 PM
look here for livescoring https://www.bwin.de/livebets.aspx?eventID=1193367

Thanks, I'll take a look. :)

Sheva
03-17-2008, 11:47 PM
BP Tsonga..take it!

Sheva
03-17-2008, 11:48 PM
Adv Mathieu

TennisAce34
03-17-2008, 11:49 PM
PHM Holds 3-2*

Sheva
03-17-2008, 11:49 PM
Mathieu survives the BP and goes up 3-2*

DUN I LOVE
03-17-2008, 11:50 PM
3-2 Phm

InfiniteSadness
03-17-2008, 11:52 PM
Allez Paulo!

BIGMARAT
03-17-2008, 11:52 PM
go PHM!!!

DUN I LOVE
03-17-2008, 11:59 PM
Phm 4-3*

BIGMARAT
03-18-2008, 12:02 AM
nadal 6:1 5:2*

jonny84
03-18-2008, 12:03 AM
Am hoping Donald still has something left in his tank. At least serve out this game...

BIGMARAT
03-18-2008, 12:04 AM
Phm *4-4 40:30

BIGMARAT
03-18-2008, 12:05 AM
Phm 5:4

BIGMARAT
03-18-2008, 12:06 AM
nadal serving for the match 6:1 *5:3

jonny84
03-18-2008, 12:12 AM
Donald missed his chance at BP, now Nadal has a MP

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 12:17 AM
tsonga 0-30 :help:

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 12:19 AM
tsonga 8 ace, tb time

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 12:24 AM
tsonga 5-2 :woohoo:

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 12:26 AM
5-5 :sad:

BIGMARAT
03-18-2008, 12:26 AM
come on PHM, FIGHT!!!

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 12:27 AM
tsonga 6/5*

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 12:27 AM
set :woohoo:

BIGMARAT
03-18-2008, 12:28 AM
lets go PHM, win the next 2 sets!

qczi
03-18-2008, 12:29 AM
it would have been out phm :smash: :smash: :smash:

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 01:04 AM
tsonga 7/6 5/4*

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 01:07 AM
mp j-w t

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 01:09 AM
2 mp tsonga

Eva Kas-Jacobson
03-18-2008, 01:10 AM
tsonga 7/6 6/4 :woohoo:

sammy01
03-18-2008, 02:07 AM
great 1st set stan keep it going in the 2nd set.

6-3

ryan23
03-18-2008, 02:15 AM
Hi Sammy


This could be over very quickly...

sammy01
03-18-2008, 02:17 AM
hi ryan, i hope so i realy think stan should be top 20 with his talent, hes up a break in the 2nd 2-0.

hes been very solid and impressive so far.

ryan23
03-18-2008, 02:17 AM
Yes on his day he is very good,decent first serve and backhand

ryan23
03-18-2008, 02:18 AM
Saying all that i didnt exspect it to be so easy- is Baggy injured or something

ryan23
03-18-2008, 02:18 AM
He is really struggling on serve

ryan23
03-18-2008, 02:18 AM
1-2*

sammy01
03-18-2008, 02:19 AM
stans backhand is the best looking for me in the game, it just looks so natural. the width he gets on it as well is amazing it hits the deck and shoots.

sammy01
03-18-2008, 02:20 AM
http://pages.tvunetworks.com/channels/index.jsp?g=3#

thats the livestream for the match if you wanna watch it ryan, though there might not be long to go

ryan23
03-18-2008, 02:21 AM
Cheers Sammy where you find that from? thx hun

ryan23
03-18-2008, 02:23 AM
oh dear DF

sammy01
03-18-2008, 02:24 AM
Cheers Sammy where you find that from? thx hun

you have to go on star sports! hope it works 4 ya!

:)

sammy01
03-18-2008, 02:25 AM
any longer rallies stan is winning!

sammy01
03-18-2008, 02:26 AM
cmon stan hold keep him under the thumb!

deuce

sammy01
03-18-2008, 02:28 AM
is it star sports working for you ryan?

baggy breaks back and the crowd are all in his corner blahhhhhhh.

break again stan 2-2

ryan23
03-18-2008, 02:29 AM
Thx Sammy i got the link working- i was watching on sky sports earlier but they finished after Tsonga match

ryan23
03-18-2008, 02:30 AM
Yep its working

ryan23
03-18-2008, 02:30 AM
Hold on it was working now gone :( might come back in a sec

ryan23
03-18-2008, 02:31 AM
Might be my comp its been playing up tonight

sammy01
03-18-2008, 02:31 AM
well i've had to watch most of the tennis today on the computer because my mums hogging they sky!

baggys getting into it now, shit i realy want stan to win!

ryan23
03-18-2008, 02:32 AM
Its back again now lol

ryan23
03-18-2008, 02:33 AM
Stream seems fine now

sammy01
03-18-2008, 02:33 AM
i think you need a pretty good conection for tvu, it can come and go if your broadband isn't very fast.

sammy01
03-18-2008, 02:34 AM
bp take it stan!

sammy01
03-18-2008, 02:34 AM
urghhhh deuce!

ryan23
03-18-2008, 02:34 AM
I closed another window i had open and now its working perfectly thx hun

ryan23
03-18-2008, 02:34 AM
That was a big hold from Baggy

sammy01
03-18-2008, 02:35 AM
3-2 baggy!

cmon stan hold serve please!

ryan23
03-18-2008, 02:35 AM
You get the feeling the tide could be turning but Baggy never seems to hold serve easy, But i feel the longer the match the more chance Stan will lose, baggy often comes through 3 sets/tight matches

ryan23
03-18-2008, 02:36 AM
i gotta be up at 8 for work :( lol

ryan23
03-18-2008, 02:37 AM
Where is everyone tonight only me and you it seems- unusual

ryan23
03-18-2008, 02:38 AM
Amazing stats on 1st serve from Stan

ryan23
03-18-2008, 02:38 AM
As isay that he loses the next 2 first serves oh dear....

ryan23
03-18-2008, 02:40 AM
3-3

sammy01
03-18-2008, 02:42 AM
well at least stan held 3-3

sammy01
03-18-2008, 02:42 AM
im not at work untill wednesday, its a luxury of working for ones self.

sammy01
03-18-2008, 02:43 AM
shit game from stan letting baggy hold easily, pressure on stan now to keep holding!

ryan23
03-18-2008, 02:43 AM
Held to love 4-3 *

ryan23
03-18-2008, 02:43 AM
Yes ue everywhere that last game

ryan23
03-18-2008, 02:46 AM
from a set and a break, 2-0 lead to this...

sammy01
03-18-2008, 02:49 AM
oh stan thank god your sexy lol

ryan23
03-18-2008, 02:50 AM
Turning out like a wta match all these breaks lol

ryan23
03-18-2008, 02:50 AM
oh stan thank god your sexy lol


I hope you mean the way he plays lol

sammy01
03-18-2008, 02:51 AM
yes hes broken back 4-5 now please hold stan!

ryan23
03-18-2008, 02:51 AM
As isaid earlier Baggy never does things easy lol anything can happen

sammy01
03-18-2008, 02:52 AM
I hope you mean the way he plays lol

*coughs* i like beefy guys *coughs*

he is sexy to me anyway but my taste is funky lol

hold stan!

ryan23
03-18-2008, 02:55 AM
5-5

ryan23
03-18-2008, 02:55 AM
*coughs* i like beefy guys *coughs*

he is sexy to me anyway but my taste is funky lol

hold stan!

:lol: nothing wrong with that :)

sammy01
03-18-2008, 02:56 AM
5-5 good hold stan now gofor the break.

sammy01
03-18-2008, 02:57 AM
baggy has hit so many shots into the net not noticed it from him so pronounced before.

ryan23
03-18-2008, 02:58 AM
Looking more and more like a TB

sammy01
03-18-2008, 02:58 AM
the only good thing about if it goes to a 3rd is stan might change his shirt yum!

ryan23
03-18-2008, 02:59 AM
I hope it ends in 2 i cant stay up much longer lol

ryan23
03-18-2008, 03:00 AM
the only good thing about if it goes to a 3rd is stan might change his shirt yum!

I wonder if he is on facebook or one of those sites for you lol

quick add him :)

sammy01
03-18-2008, 03:00 AM
5-6 hold for the breaker then stan!

sammy01
03-18-2008, 03:01 AM
I hope it ends in 2 i cant stay up much longer lol

awwwwwwwwwwww whats your job, btw you dont have to answer im just curious?

ryan23
03-18-2008, 03:02 AM
i'm sure itold you before in pm? offcourse i dont mind you asking, i work for a music magazine.

ryan23
03-18-2008, 03:04 AM
i do work from home sometimes but not tomorrow- if i was i would stay up to the finish of this

sammy01
03-18-2008, 03:04 AM
into the breaker we go, finish it now stan ryan needs his beauty sleep!

sammy01
03-18-2008, 03:05 AM
oh yeah, you like tori dont you! sorry its late lol

sammy01
03-18-2008, 03:06 AM
oh shit this is so going to 3 sets!

sammy01
03-18-2008, 03:09 AM
wtf is this shit from stan? well 3rd set its gonna be!

sammy01
03-18-2008, 03:11 AM
urghhhh at stan losing the breaker 7-1, what a load of shit, he best win the 3rd or i'll spank him (i would win or lose lol)

ryan23
03-18-2008, 03:11 AM
oh yeah, you like tori dont you! sorry its late lol

Yep thats me :)

ryan23
03-18-2008, 03:12 AM
urghhhh at stan losing the breaker 7-1, what a load of shit, he best win the 3rd or i'll spank him (i would win or lose lol)

:haha:

Ivanatis
03-18-2008, 03:12 AM
PAME Marcos, win it

ryan23
03-18-2008, 03:12 AM
Stan will want to lose now you said that :)

ryan23
03-18-2008, 03:12 AM
Stan serving first slight advantage...

ryan23
03-18-2008, 03:12 AM
But momentum with Baggy...

ryan23
03-18-2008, 03:13 AM
Will just see if Stan can hold serve then bed :(

sammy01
03-18-2008, 03:15 AM
i know i dont wanna give stan an insentive to lose lol hold stan!

Ivanatis
03-18-2008, 03:16 AM
Ana playing as well :hearts:

break him right at the beginning Marcos

ryan23
03-18-2008, 03:16 AM
lol

ryan23
03-18-2008, 03:16 AM
Sexy Ana...

sammy01
03-18-2008, 03:18 AM
is baggy still using fisher rackets? the string stensil dosen't seem like it.

ryan23
03-18-2008, 03:18 AM
He held, i'm of to bed will catch the score in the morning, nice seing you Sammy, you take care sweetie xxx


p.s Hope Stan does it for you ( no pun intended) lol

sammy01
03-18-2008, 03:19 AM
ana ivanovic = no

anna chakvetadze = oh yes bring it on!

sammy01
03-18-2008, 03:19 AM
night ryan im sure he will pull it off for me lol, get some rest i'll speak to you soon

sam xxx

ryan23
03-18-2008, 03:20 AM
i like both :)

goodnight :)

Ivanatis
03-18-2008, 03:24 AM
Chakvetadze is nice as well, at least the best among the Russians :)
she just seems to be quite bitchy:devil:

aw. Marcos, rebreak him please

sammy01
03-18-2008, 03:25 AM
you cant like both!!!!!!!!!!!!!!! chakvetadze rules lol.

yes 3-0 stan keep it going stan and go for the double break.

sammy01
03-18-2008, 03:27 AM
oh yeah anna chakvetadze pisses all over sharapova looks and personality wise. ana ivanovic is pretty just not what i'd go for.

sammy01
03-18-2008, 03:30 AM
yes 4-0 the double break stan now just finish it off.

Ivanatis
03-18-2008, 03:30 AM
I can:cool:

therefore I see nothing special in Sharapova, apart from her game

Baggy 0-4 total collapse:(

Boarder35m
03-18-2008, 03:31 AM
oh yeah anna chakvetadze pisses all over sharapova looks and personality wise. ana ivanovic is pretty just not what i'd go for.

i´d agree on sharapova but on ivanovic...

i guess wawrinka could be the only unseeded in round 4

FedFan_2007
03-18-2008, 03:34 AM
Stan you da man!

sammy01
03-18-2008, 03:36 AM
i admit ana ivanovic is pretty shes just too big for me (i dont mean fat just too big a girl) i like my girls slim but tonned like chakky.

5-0 stan your nearly home and dry.

Ivanatis
03-18-2008, 03:37 AM
terrible set by Baggy, at least he can avoid the bagel it seems

I'm off guys, enjoy the night

good luck to Pico and Pics later on

sammy01
03-18-2008, 03:38 AM
great win for stan and a 6-0 final set to boot!


wooooooooooooooooooooooooo stan you da man.

Boarder35m
03-18-2008, 03:39 AM
go on wawrinka, hope he gets far

FedFan_2007
03-18-2008, 03:39 AM
Stan will beat Ferrer and into his first MS QF!

toro913
03-18-2008, 04:47 AM
Lets go Nole

toro913
03-18-2008, 04:49 AM
Nole holds 1-0

HoistDaColors
03-18-2008, 07:15 AM
wow mr. lee is kicking major booty 4-1 3rd set tiebreak