Karanusic chokes and gives Gonzo the win,4-6 6-7(5) [Archive] - MensTennisForums.com

Karanusic chokes and gives Gonzo the win,4-6 6-7(5)

Blue Heart24
10-25-2007, 12:27 PM
:sad:

*3-1 in the first.
and **3-0 in the TB in the second.Many breaks in the match,what a chance for him.

DeuX.cl
10-25-2007, 12:42 PM
Jejejejeje
Go Gonzo Go!

Labamba
10-25-2007, 01:08 PM
Gonzo gets another 7 points for the race :yeah:

JustJames
10-25-2007, 01:11 PM
Damn it..

Please Gonzo.. Go out soon. Murray is much more deserving of a masters place.. :p

I♥PsY@Mus!c
10-25-2007, 01:23 PM
Fena needs to step up next time,but congrats him anyway! :yeah:

Corey Feldman
10-25-2007, 01:29 PM
:lol:

could only be a Croatard who posts a title like that

face it, Ivan aint going to Shanghai this time

azza
10-25-2007, 01:41 PM
sif go to a 76 against a random like that :o

Blue Heart24
10-25-2007, 02:12 PM
:lol:

could only be a Croatard who posts a title like that

face it, Ivan aint going to Shanghai this time

who the fuck mentioned Ljubicic in this thread?:retard:
Roko did choke.You obviously didnt follow the match :wavey:

FelipeMIA89
10-25-2007, 02:31 PM
jejeje its obvious you say that cuz ur a Croat.. GO GO GONZO!! woot woot ;)

Fergie
10-25-2007, 02:45 PM
A win is a win Feña :yeah:

Roko :hug:

Blue Heart24
10-25-2007, 03:07 PM
jejeje its obvious you say that cuz ur a Croat.. GO GO GONZO!! woot woot ;)

And you are obviously a huge fanboy.Just admit your player played like shit and was lucky to win :shrug :wavey: (if you dont know I like Fena.)

Stgobaiano
10-25-2007, 07:00 PM
Jaja que penoso felipe mia... what a looser he is.

Albop
10-25-2007, 07:14 PM
Damn it..

Please Gonzo.. Go out soon. Murray is much more deserving of a masters place.. :p

shut up :o

good win gonzo :rocker2:
alway good when you win playing bad :)

RickDaStick
10-25-2007, 07:30 PM
i like gonzo but i think he will struggle to even win a set in Shanghai.

ChinoRios4Ever
10-25-2007, 09:35 PM
lucky one Gonza Truba :p

he deserved to enter Shanghai last year, but this... he played only 3 great tournaments and nothing more :o

ASP0315
10-26-2007, 12:15 AM
i,m fan of gonzo too.
good win gonzo considering the fact he lost to dudi sela at DC

trixtah
10-26-2007, 12:21 AM
Damn it..

Please Gonzo.. Go out soon. Murray is much more deserving of a masters place.. :p

I share the same sentiments. It's not like I don't like Gonzo, I just think Murray is the most deserving of a spot in Shanghai..

ReturnWinner
10-26-2007, 12:29 AM
God wants Gonzalez to qualify for the masters, he has got three very easy draws in the last three tournaments.