Secret guilty pleasures - players you like to watch but are ashamed to admit! [Archive] - MensTennisForums.com

Secret guilty pleasures - players you like to watch but are ashamed to admit!

crouching
10-18-2007, 10:16 AM
OK, it's time to come clean.

Name your secret guilty pleasures... the players you actually enjoy watching but, for whatever reason, you won't admit that fact to yourself (or others)....

For me, the No.1 guilty pleasure is Ivo Karlovic. I like watching him play against the top players because of the possibility of an upset. OK, the match would probably have no real rhythm due to the aces and unreturnables, but I also enjoy watching the top player attempt to solve the conumdrum that is the serve, and to attempt to hold on as best they can.

There you go... my admission.

Your turn now!

adee-gee
10-18-2007, 10:17 AM
I like watching Stepanek because he's hot.

Iván
10-18-2007, 10:24 AM
Koubek

Kolya
10-18-2007, 10:25 AM
Ljubicic.

cmurray
10-18-2007, 11:19 AM
Lalo. :tape: Honest to God, he looks so much like a woman, I have to remind myself I'm watching a MEN'S match. And I'm constantly amused that such a....delicate guy can serve like he can.

Sunset of Age
10-18-2007, 11:58 AM
Ivo Karlovic. Radek Stepanek.

marcRD
10-18-2007, 12:16 PM
Karlovic and Stepanek to me too! Karlovic is probably one of the top 5 guys I like to watch playing tennis!

Llodra and Mahut are 2 other mediocre players I would rather watch than Blake or Davydenko.

cobalt60
10-18-2007, 12:24 PM
Karlovic for me as well. And he is such a sweet gentle giant when I have seen him with fans.
And Ancic;)

kabuki
10-18-2007, 12:28 PM
Lalo. :tape: Honest to God, he looks so much like a woman, I have to remind myself I'm watching a MEN'S match. And I'm constantly amused that such a....delicate guy can serve like he can.

If that's what the women look like where you live, I'm concerned. I'm thinking it must either be the Bronx or a cattle ranch in Montana.


For me, it's definitely Dr. Ivo

Fergie
10-18-2007, 12:37 PM
Verdasco :lol:

cmurray
10-18-2007, 01:20 PM
If that's what the women look like where you live, I'm concerned. I'm thinking it must either be the Bronx or a cattle ranch in Montana.


For me, it's definitely Dr. Ivo

You were saying?

Nev
10-18-2007, 01:21 PM
Dancevic, I like Ivo and Radek too.
Florian Mayer it's another one, but I don't like him that much :p
Mahut, excellent.

Sunset of Age
10-18-2007, 01:21 PM
You were saying?

:tape: :help: :haha:

RogiRafaFan86
10-18-2007, 01:35 PM
You were saying?

That's just an ugly picture. I don't think he looked like a woman in it. I've never thought he looks like a woman. Not masculine doesn't necessarily = woman. But that's just me. He's a very pretty man. I love watching him play, when he's 'on' anyway, and I never guilty about that.

I don't know that I have a guilty pleasure player (that sounds kinda dirty:aplot:). Every player I like I have no problem admitting. I mean...obviously. I defend Feli and Tommy Robredo here for God's sake.:lol:

cmurray
10-18-2007, 01:43 PM
That's just an ugly picture. I don't think he looked like a woman in it. I've never thought he looks like a woman. Not masculine doesn't necessarily = woman. But that's just me. He's a very pretty man. I love watching him play, when he's 'on' anyway, and I never guilty about that.

I don't know that I have a guilty pleasure player (that sounds kinda dirty:aplot:). Every player I like I have no problem admitting. I mean...obviously. I defend Feli and Tommy Robredo here for God's sake.:lol:

You are more than entitled to your opinion, of course. But to me, he's very VERY feminine. Pretty is a good word to describe him.

Or Levy
10-18-2007, 03:03 PM
La-Lo, for his pretty-boy looks, he's so beautiful, I could just look at him for hours. Those eyes, that ass.

marcRD
10-18-2007, 03:06 PM
It is truly a pleasure to see the king play tennis.

Apemant
10-18-2007, 03:21 PM
Justine Henin :tape:

KitinovRules
10-18-2007, 03:24 PM
Boredo.

Really , he is good to watch.

Metis
10-18-2007, 03:40 PM
Arnaud Clement. I don't like his attitude but he's a sexy little thing... :devil: :lol:

ezekiel
10-18-2007, 03:45 PM
Roddick, he looks like a typical american college guy and younger than his age and it's just fun watching him go for it and sometimes struggle with his game because he tries

Andre'sNo1Fan
10-18-2007, 04:46 PM
You are more than entitled to your opinion, of course. But to me, he's very VERY feminine. Pretty is a good word to describe him.
I'm not really sure how u can think of him as a women, he doesn't really look like one however strange he may look.

Apemant
10-18-2007, 04:50 PM
I'm not really sure how u can think of him as a women, he doesn't really look like one however strange he may look.

I actually somehow agree with cmurray, LaLo does have that masculine jaw-line but overall he just doesn't look 'macho' at all, compare him to 'real' men like George Clooney for example. He (LaLo) just looks so... sensual :devil:

ChrisDoesDallas
10-18-2007, 04:55 PM
Lopez, Llodra, Stepanek, Ljubicic. Lopez and Stepanek are actually pretty good players, and I love Llodra's serve and volley, but I'm not sure why I watch Ljubicic matches sometimes....

valexie03
10-18-2007, 04:59 PM
Roddick, he looks like a typical american college guy and younger than his age and it's just fun watching him go for it and sometimes struggle with his game because he tries

I love to watch Roddick lose :p

Clara Bow
10-18-2007, 05:00 PM
I love watching Almagro- he can be a turd at times and chokes away/fails to close out matches repeatedly- but I loves me some Nico.

ChrisDoesDallas
10-18-2007, 05:02 PM
Oh yeah! Almagro is a guilty pleasure for me too. Just another stupid baseline ballbasher, but I like his cockiness.

Tommy fan
10-18-2007, 06:21 PM
Ginepry and RODDICK :devil:

Lucinda
10-18-2007, 06:32 PM
My guilty pleasure is watching my own countrymen crash and burn on court. I also have pleasure when I watch certain latin players on court, then feel guilty for the thoughts that I have about them. So, could that be considered a "guilty pleasure" as well?

Black Adam
10-18-2007, 06:46 PM
Lalo. I enjoy watching Robredo lose :devil:

Kitty de Sade
10-19-2007, 07:26 PM
Arnaud Clement. I don't like his attitude but he's a sexy little thing... :devil: :lol:

:speakles:

After everything I said to you, and knowing what I went through @ IW in '03. Unbelievable post, Metis, I swear. :sobbing: :lol:

tangerine_dream
10-19-2007, 07:40 PM
I'll bet your secret guilty pleasure is Vinnay Ice for you, Miss Kitty. :devil: :rolls:

Snowwy
10-19-2007, 07:43 PM
Robredo

Kitty de Sade
10-19-2007, 07:47 PM
I'll bet your secret guilty pleasure is Vinnay Ice for you, Miss Kitty. :devil: :rolls:

Oh yeah, Tangy- you got me. DJ Ice Hole makes me all weak in the knees. I spend a lot of private quality time with his rap videos and a moist towel by my side. :lick:

Metis
10-19-2007, 07:47 PM
:speakles:

After everything I said to you, and knowing what I went through @ IW in '03. Unbelievable post, Metis, I swear. :sobbing: :lol:

:lol:
That's why I'm ashamed to admit it. :angel:

Kitty de Sade
10-19-2007, 07:51 PM
:lol:
That's why I'm ashamed to admit it. :angel:

:haha: :hatoff:

Okay, as long as you feel shame about it, that's good enough for me. :p

cmurray
10-19-2007, 07:59 PM
Hi KT. Save some of that Ice for me, would you? He's just so dreamy. :hearts:

Metis, you're a traitor. :(

Kitty de Sade
10-19-2007, 08:05 PM
Hi KT. Save some of that Ice for me, would you? He's just so dreamy. :hearts:

Hola, Muz- pm waiting for you, BTW. :)

My Ice is your Ice. :hatoff:

Metis, you're a traitor. :(

:haha:

Beforehand
10-19-2007, 08:09 PM
:speakles:

After everything I said to you, and knowing what I went through @ IW in '03. Unbelievable post, Metis, I swear. :sobbing: :lol:

:haha: :sobbing: I love you guys.

TNX1.0E6TOPCA
10-19-2007, 08:09 PM
Berdych :cool: *I'm transported with Joy & Happiness*

Clara Bow
10-19-2007, 08:11 PM
Berdych :cool: *I'm transported with Joy & Happiness*

I don't think that is a secret guilty pleasure for you- your sig and everything proclaim it quite loudly. ;)

Metis
10-19-2007, 08:13 PM
Hi KT. Save some of that Ice for me, would you? He's just so dreamy. :hearts:

Metis, you're a traitor. :(


Look who's talking! LaLo anyone? You're lucky Kitty de Sade missed that post. :devil: :haha:

Kitty de Sade
10-19-2007, 08:16 PM
Look who's talking! LaLo anyone? You're lucky Kitty de Sade missed that post. :devil: :haha:

:speakles:

Wait, what? *Going to look...*

cmurray
10-19-2007, 08:17 PM
Look who's talking! LaLo anyone? You're lucky Kitty de Sade missed that post. :devil: :haha:

Yeah, but I just like watching him because of the whole androgyny thing. Kind of like people "enjoy" seeing a circus side show act lift a cinder block with chains attached only to his nipples. :angel:

And don't think I can't see that you were squealing on me. Narc. :ras:

Kitty de Sade
10-19-2007, 08:19 PM
Lalo. :tape: Honest to God, he looks so much like a woman, I have to remind myself I'm watching a MEN'S match. And I'm constantly amused that such a....delicate guy can serve like he can.

For the love of....eep...:eek:

So now I know you never had a Nadal poster AT ALL! It was LALO all along. :sobbing:

Tossed under the bus again, I see. Jeez, chicks are just :cuckoo: :p

cmurray
10-19-2007, 08:21 PM
For the love of....eep...:eek:

So know I know you never had a Nadal poster AT ALL! It was LALO all along. :sobbing:

Tossed under the bus again, I see. Jeez, chicks are just :cuckoo: :p

You need to read the post I made on the last page. I assure you, my Lalo enjoyment is completely justified. :angel:

Metis, you tattletale. :mad:

Tiklish
10-19-2007, 08:22 PM
I don't know if this counts, but in the match with Lopez and Ferrer I finally discovered the silver lining to the men wearing their shorts so long. Watching Lopez hike his up before receiving serve.

Metis
10-19-2007, 08:26 PM
Yeah, but I just like watching him because of the whole androgyny thing. Kind of like people "enjoy" seeing a circus side show act lift a cinder block with chains attached only to his nipples. :angel:

And don't think I can't see that you were squealing on me. Narc. :ras:

Yeah right! The fact is that LaLo is your secret guilty pleasure. Don't try to spin it now missy! :boxing:

:rolls:


For the love of....eep...:eek:

So know I know you never had a Nadal poster AT ALL! It was LALO all along. :sobbing:

Tossed under the bus again, I see. Jeez, chicks are just :cuckoo: :p

:secret: the only reason she likes Nadal is because he and Lopez are buddies.

cmurray
10-19-2007, 08:29 PM
:secret: the only reason she likes Nadal is because he and Lopez are buddies.

gasp. :speakles: That's sacrilege.:armed:

Kitty de Sade
10-19-2007, 08:32 PM
You need to read the post I made on the last page. I assure you, my Lalo enjoyment is completely justified. :angel:

Metis, you tattletale. :mad:

Muz, you posted that little trick's glammy shot on the front page. Is that a shot at him, or is that really the poster you have hanging up on your wall?

I don't know what to believe now. :p

:secret: the only reason she likes Nadal is because he and Lopez are buddies.

And apparently I only got half the story. Now it all makes sense. I need a stiff martini. :drink:

You are not innocent here either, Metis- sticking up for Mr. Agua de los Deportes and all. Really nice to do to a pal. :ras:

Clara Bow
10-19-2007, 08:35 PM
Oh, I am all aboard the secret liking to watch Lopez train (when he is not sulking.) Just an interesting bag of thoughts when I watch him. For example- He is just so darned fluid. What a great serve. Now I feel better about my backhand. If he had a brain and a backhand- what would his ranking be? [Note- he may be getting better here.] Supposidly he really likes the ladies- does he unleash a hidden animal in the bedroom or is he one of those fellows who is straight but really likes to light scented candles? I bet he would have been really popular during the Renaissance or in ancient Greece!

So Lopez keeps my mind working when I watch him play.

Lee
10-19-2007, 08:37 PM
My guilty pleasures are Almagro, Robredo, Malisse, Dancevic, Clement and Saretta.


But I am not ashame to admit it!!!!!!!!

cmurray
10-19-2007, 08:38 PM
Muz, you posted that little trick's glammy shot on the front page. Is that a shot at him, or is that really the poster you have hanging up on your wall?

I don't know what to believe now. :p



And apparently I only got half the story. Now it all makes sense. I need a stiff martini. :drink:



OK, I admit it. But it isn't a poster I have. I made that pose into a paper doll. I dress him up in short skirts, spaghetti strap tanks and spiked heels. Fantasizing all the while of course. :lick:

Kitty de Sade
10-19-2007, 08:38 PM
Oh, I am all aboard the secret liking to watch Lopez train (when he is not sulking.) Just an interesting bag of thoughts when I watch him. For example- He is just so darned fluid. What a great serve. Now I feel better about my backhand. If he had a brain and a backhand- what would his ranking be? [Note- he may be getting better here.] Supposidly he really likes the ladies- does he unleash a hidden animal in the bedroom or is he one of those fellows who is straight but really likes to light scented candles? I bet he would have been really popular during the Renaissance or in ancient Greece!

So Lopez keeps my mind working when I watch him play.

There are so many great things contained in this post, I don't know where to start. The LaLo + "fluid" in the same post. Brilliant, CB. :lol:

Cheryl can probably do a better job of answering it, seeing how she loves his gluteus maximus so much. :hearts: :rolleyes:

cobalt60
10-19-2007, 08:43 PM
Oh yeah!!! I have come home to derailment extraordinaire :hearts: Sort of. But pleasurable none the less.

Metis
10-19-2007, 08:55 PM
gasp. :speakles: That's sacrilege.:armed:

I knew that would hurt. :ras: :lol:....................................:hug:



You are not innocent here either, Metis- sticking up for Mr. Agua de los Deportes and all. Really nice to do to a pal. :ras:

:angel: What can I say, guilty as charged. :sobbing: To my defense though I liked him before I heard the story; it's not easy to get rid of those feelings (it must be the sexy headbands). And that gorgeous avatar J'torian used to have did a lot of damage too... :haha:


OK, I admit it. But it isn't a poster I have. I made that pose into a paper doll. I dress him up in short skirts, spaghetti strap tanks and spiked heels. Fantasizing all the while of course. :lick:

:spit:

Kitty de Sade
10-19-2007, 09:05 PM
OK, I admit it. But it isn't a poster I have. I made that pose into a paper doll. I dress him up in short skirts, spaghetti strap tanks and spiked heels. Fantasizing all the while of course. :lick:

I'm gonna have nightmares, for sure. No sleep for at least a week. The thought of that little ****** dressed up the way you said is just too :scared: for words.

Oh yeah!!! I have come home to derailment extraordinaire :hearts: Sort of. But pleasurable none the less.

:lol: You know I had to with the Clement reference, Sue. When either Spadea and Clement are mentioned, I sense it. :p

:angel: What can I say, guilty as charged. :sobbing: To my defense though I liked him before I heard the story; it's not easy to get rid of those feelings (it must be the sexy headbands). And that gorgeous avatar J'torian used to have did a lot of damage too... :haha:

Fair enough. :hatoff:

Just so you know- the Nalby report? LIES. All lies. It's actually the reverse. I only told you what I did because I was trying to save your feelings. How's that grab ya? :nerner:

Yeah, as if I could get away with that. Nalby...such gooood people, that one. :aplot:

LoveFifteen
10-19-2007, 09:13 PM
The delicious Dima Tursunov! :hearts:

qw19
10-19-2007, 09:14 PM
Feliciano Lopez

Metis
10-19-2007, 09:19 PM
Just so you know- the Nalby report? LIES. All lies. It's actually the reverse. I only told you what I did because I was trying to save your feelings. How's that grab ya? :nerner:


:speakles:

Well if that was a lie then why should I believe the report about Mr Waterfall? Hehe :ras:



Yeah, as if I could get away with that. Nalby...such gooood people, that one. :aplot:


You didn't have to write that, I knew you were bluffing ;) :hug:

Kitty de Sade
10-19-2007, 09:23 PM
:speakles:

Well if that was a lie then why should I believe the report about Mr Waterfall? Hehe :ras:

Simple- Mr. Waterfall happened to me PERSONALLY, and I assumed you'd be there to v-hug me if/when I needed it. Since you weren't, I had to come up with a way to even that out. :p



You didn't have to write that, I knew you were bluffing ;) :hug:

Totally. There is no way I could make that believable for any length of time. This has happened on more than one occassion- you get the same story. :aplot:

cobalt60
10-19-2007, 09:47 PM
Simple- Mr. Waterfall happened to me PERSONALLY, and I assumed you'd be there to v-hug me if/when I needed it. Since you weren't, I had to come up with a way to even that out. :p



Totally. There is no way I could make that believable for any length of time. This has happened on more than one occassion- you get the same story. :aplot:

Ok as usual I am so totally out of the cliques here;)

Kitty de Sade
10-19-2007, 10:55 PM
Ok as usual I am so totally out of the cliques here;)

Sue- you and I talked about this before, I am sure of it. It's too early for me to launch into senility and start forgetting things. :lol:

justClaudia
10-19-2007, 11:03 PM
the Nalbi report? Now, now Miss Kitty ...what are we on about? :p

Kitty de Sade
10-19-2007, 11:05 PM
Claudia! :hug:

Hold on- pm on the way for you. :p

cobalt60
10-19-2007, 11:05 PM
Sue- you and I talked about this before, I am sure of it. It's too early for me to launch into senility and start forgetting things. :lol:
Hey only I have that excuse here ;)

the Nalbi report? Now, now Miss Kitty ...what are we on about? :p

I want to know too!!!! And no Ms Kitty you have not told me. I only know about one chilean from you;) And I know about the other one but that's a whole nother story :lol: Oh man too bad I have to leave now.:p

Baghdatis72
10-19-2007, 11:07 PM
I can't say, I am shy :o

justClaudia
10-19-2007, 11:11 PM
thanks! :lol: :hug: take your time, please.
I was kidding, but yes, now I'm interested on the matter. wonder why. :angel:

And no, no Chilean reports for me PLEASE. Those I could not possibly handle.

rocketassist
10-19-2007, 11:14 PM
Llodra. Great showman.

Kitty de Sade
10-19-2007, 11:15 PM
Hey only I have that excuse here ;)

Not even. :lol:

I want to know too!!!! And no Ms Kitty you have not told me. I only know about one chilean from you;) And I know about the other one but that's a whole nother story :lol: Oh man too bad I have to leave now.:p

The Chilean...which one? Better not be Rios again. :p

I'm totally joking. I know who you mean. I will send you a message- although I am sure you already know. :)

thanks! :lol: :hug: take your time, please.
I was kidding, but yes, now I'm interested on the matter. wonder why. :angel:

Sent. :angel:

And no, no Chilean reports for me PLEASE. Those I could not possibly handle.

Beautiful things come out of Chile. This is a proven fact. ;)

cobalt60
10-19-2007, 11:19 PM
Not even. :lol:



The Chilean...which one? Better not be Rios again. :p

I'm totally joking. I know who you mean. I will send you a message- although I am sure you already know. :)



Sent. :angel:



Beautiful things come out of Chile. This is a proven fact. ;)

Yes they do and I am not talking about Rios:p
BTW I want what Claudia has then I really do need to go :lol:

Merton
10-19-2007, 11:35 PM
Sveta Kuznetsova. :hearts:

leng jai
10-19-2007, 11:39 PM
All the pretty WTA ball bashers.

cmurray
10-19-2007, 11:41 PM
Sveta Kuznetsova. :hearts:

You like Kuzzy? That's so cute. :D

*Viva Chile*
10-19-2007, 11:44 PM
Beautiful things come out of Chile. This is a proven fact. ;)

True :yeah:

Can I use this quote for my signature?? :p

Merton
10-19-2007, 11:45 PM
You like Kuzzy? That's so cute. :D

I will never admit publicly that I watch WTA (and I don't on a regular basis)but yes, I like Sveta. :)

Kitty de Sade
10-19-2007, 11:45 PM
True. Can I use this quote for my signature?? :p

Absolutely. I meant every word I said. It is a beautiful place. :inlove:

*Viva Chile*
10-19-2007, 11:47 PM
Absolutely. I meant every word I said. It is a beautiful place. :inlove:

I can't good rep you :sobbing:

Kitty de Sade
10-19-2007, 11:51 PM
I can't good rep you :sobbing:

I am honored to take it in spirit. You have further proven my point about Chile in the process. :hug:

dots
10-19-2007, 11:51 PM
Boredo, it's the way he speaks I guess :o


Lalo, for some reason I always find myself rooting for him (even when I try not to :eek: ) He's like another Jan-Michael Gambill :sad:

Ginepri, I find him very interesting looking :devil:

cmurray
10-20-2007, 12:01 AM
I am honored to take it in spirit. You have further proven my point about Chile in the process. :hug:

mmmm.....Chile.....Fena....:lick:

GonzoFed
10-20-2007, 12:06 AM
Jeff Tarango was great to watch.

*Viva Chile*
10-20-2007, 12:08 AM
Mine ones:

big servers as Karlovic, Isner and Pim Pim and Querrey :p

other one is Kiefer (I don't like his attitude, but love his game), and I love to see Roddick and Robredo losing :devil:

Kitty de Sade
10-20-2007, 12:12 AM
mmmm.....Chile.....Fena....:lick:

Cheryl, I beg of you- I have to work a Jager promo at midnight. Please don't start us down Gonzo Boulevard....I will not recover. Too much heat- Be nice. :awww: :angel:

cmurray
10-20-2007, 12:14 AM
Cheryl, I beg of you- I have to work a Jager promo at midnight. Please don't start us down Gonzo Boulevard....I will not recover. Too much heat- Be nice. :awww: :angel:

:angel: I don't know what you mean.

Corey Feldman
10-20-2007, 01:52 AM
Philippoussis i guess...
he had some lovely touches around the net at times, among the brainless ball bashing everywhere else - The Scud.

i hope he comes back someday, even though S+V is dead.

Marek.
10-20-2007, 02:03 AM
Lopez and Ginepri for me.

Baghdatis72
10-20-2007, 03:36 AM
Maria Sharapova :bolt:

cobalt60
10-20-2007, 01:18 PM
True :yeah:

Can I use this quote for my signature?? :p

:rolls: And you have used it :yeah: So should we start calling you Mr Beautiful? :angel::p

LaTenista
10-20-2007, 01:35 PM
Soderling and Lopez, even though I think they are both lost causes.

celia
10-20-2007, 02:39 PM
The gray-haired Italian dude, what's his name again?

Clara Bow
10-20-2007, 02:41 PM
The gray-haired Italian dude, what's his name again?

David Sanguinetti - he is a silver fox. ;)

fedsfan1
10-20-2007, 04:51 PM
I am guilty of enjoying Spadea matches..:cool:

Not for his tennis but for his attitude & antics on ct. & the outfits. I esp like the trucker hats w/ the glittery S on them. HILARIOUS!!!

I have a feeling he knows me now. AT the USO this year , he was about to practise w/ Ivo & he spotted me & my mates watching & started giving us the dirtiest looks ever. We were scared :eek: . I think he remembered me from Miami when he played Verdasco & about 15 of us were sitting behind the baseline cheering for Fer. This made vinnay very annoyed.....lol

cmurray
10-20-2007, 05:10 PM
David Sanguinetti - he is a silver fox. ;)

I think Sanguinetti is a hottie too, actually. ;) We have such similar taste. :hug:

Kitty de Sade
10-20-2007, 05:17 PM
I am guilty of enjoying Spadea matches..:cool:

Not for his tennis but for his attitude & antics on ct. & the outfits. I esp like the trucker hats w/ the glittery S on them. HILARIOUS!!!

I have a feeling he knows me now. AT the USO this year , he was about to practise w/ Ivo & he spotted me & my mates watching & started giving us the dirtiest looks ever. We were scared :eek: . I think he remembered me from Miami when he played Verdasco & about 15 of us were sitting behind the baseline cheering for Fer. This made vinnay very annoyed.....lol

Anything that causes DJ Ice Hole to get annoyed is a good thing. Congrats, and keep up the awesome work! :p

*Ljubica*
10-20-2007, 05:24 PM
Vinnay Spadea :o and Radek Stepanek.................. :unsure: Sorry - I just can't help it!!!

Baghdatis72
10-20-2007, 07:14 PM
Vinnay Spadea :o and Radek Stepanek.................. :unsure: Sorry - I just can't help it!!!

:eek:

dwynn10
10-20-2007, 08:06 PM
I like watching Stepanek because he's hot.

:haha: For me, it's Robredo and Djokovic, because they're cute and sexy, and it's not a guilty pleasure, just pleasure, period.

azinna
10-20-2007, 08:31 PM
La-Lo, for his pretty-boy looks, he's so beautiful, I could just look at him for hours. Those eyes, that ass.

Wait. What ass? :scratch:

RogiRafaFan86
10-20-2007, 08:56 PM
Wait. What ass? :scratch:

You're kidding, right? :confused:

azinna
10-20-2007, 11:32 PM
You're kidding, right? :confused:

Oh, that thing? (currently got replay of Fed-Lopez on mute) Maybe it's the shorts, but hadn't noticed before. As it is, it's only 1 or 2 injections away from Federer's.....

Sunset of Age
10-20-2007, 11:48 PM
Oh, that thing? (currently got replay of Fed-Lopez on mute) Maybe it's the shorts, but hadn't noticed before. As it is, it's only 1 or 2 injections away from Federer's.....

:tape: :tape: :tape: :spit: :lol:

oneandonlyhsn
10-21-2007, 10:21 AM
Elena Dementieva and Lalo :hearts: I think they are so hot

Rogiman
10-21-2007, 10:34 AM
Iroda Tulyaganova, for two obvious reasons :drool:

martine2
10-21-2007, 10:39 AM
:lol: :aplot: at the posts here.... and :eek: Lalo really is scoring ...

I like to watch all te ones in my sig :drool: (but I'm not ashamed to admit that...)

+ Radek Sexy Lips (kinda like him :angel: )

+ Lalo :tape: (yes, I have to admit I like to "observe" him :aplot: . He looks :drool: and even plays very well lately... sorry Kells :tape: )

Monteque
10-21-2007, 12:47 PM
Dent, he's the one with S&V style with very rare now. But he's nothin near to the perfect player:rolleyes:

It's nice to see him S&V but bitter if in the end he didnt win:angel:

MariaV
10-21-2007, 03:56 PM
Marat Safin. And yes I'm a masochist. :o :o :bolt:

Sunset of Age
10-21-2007, 04:36 PM
Marat Safin. And yes I'm a masochist. :o :o :bolt:

:hug: :lol:

azinna
10-21-2007, 05:55 PM
Marat Safin. And yes I'm a masochist. :o :o :bolt:

Oh yes. Add me to the club. Didn't know that about myself till he came along....

Kitty de Sade
10-21-2007, 06:07 PM
:lol: :aplot: at the posts here.... and :eek: Lalo really is scoring ...

I like to watch all te ones in my sig :drool: (but I'm not ashamed to admit that...)

+ Radek Sexy Lips (kinda like him :angel: )

+ Lalo :tape: (yes, I have to admit I like to "observe" him :aplot: . He looks :drool: and even plays very well lately... sorry Kells :tape: )

:speakles:

Somehow Martine, that apology rings rather hollow. I'm thinking you don't mean it. :sobbing: :p

I understand. Lalo is pretty. Like chick kinda pretty- you have no choice but to watch. :kiss:

If you EVER tell me that you get humid over Spadea though, I'm turning in my Willy's Derriere Appreciation membership card. :nerner:

trixtah
10-21-2007, 06:08 PM
Roger Federer....(when he loses more than when he wins). I enjoy seeing his face after a loss or a major victory, what can I say?

*snowflake*
10-21-2007, 06:31 PM
Like 10 mins ago i decided to change my siggy and "admit" all my favs.

As you can see my true guilty pleasure are Argentines. I love watching them play, i loooooooove hearing them speak (that accent :drool: ), dunno why but i just love 'em :dance:

Another guilty pleasure, and i feel real guilty for this one, is Marat Safin. I swear he's a walking testosterone...and i better stop at that :tape:

martine2
10-22-2007, 11:14 AM
:speakles:

Somehow Martine, that apology rings rather hollow. I'm thinking you don't mean it. :sobbing: :p

I understand. Lalo is pretty. Like chick kinda pretty- you have no choice but to watch. :kiss:

If you EVER tell me that you get humid over Spadea though, I'm turning in my Willy's Derriere Appreciation membership card. :nerner:

OH NO!!! :scared: (no need to be afraid of that however :lol: won't ever tell you that...)

Kristen
01-25-2008, 05:10 AM
I need something not related to Tsonga. I enjoyed his match but fear MTF-GM could turn me against him :tape:

For purely aesthetic reasons, I can easily watch Verdasco but tend to only see training sessions rather than real matches when I should be supporting my genuine favourites. Volandri almost falls into this category too.

Otherwise, Stepanek [when not playing someone I like] and Hewitt [when playing like sh!t]. I also really like watching Luczak, and even hope for him to win, but don't tell my fellow Australians.

VolandriFan
01-25-2008, 05:23 AM
I don't think there's any shame in liking a certain player. Whatever reason you have for liking them; aesthetic, personality, game or even simply because they win everything. There is no shame in appreciating any aspect of a person, or anything in life in fact. Their attributes were made for us to admire, so I certainly won't hesitate to follow the players I like.

You should never feel ashamed to enjoy a certain style of music, movie, person or player because it seems to be the uncool thing to do. Having said that, it's possible to admire one side of a player and disrespect another. For example, Lopez is extremeley attractive, but he's practically a walking STD.

fishfriend
01-25-2008, 05:45 AM
Roddick










haha joking (unless he is being schooled)

i like stepanek, such unique personality and fun game at times

Ferrero Forever
01-25-2008, 06:12 AM
For example, Lopez is extremeley attractive, but he's practically a walking STD.

HAHA great stuff, it's even funnier because it's probably true. But I know the feeling. The guy has almost no personality, but when he's practising shirtless, you feel compelled to watch.

Peta Pan
01-25-2008, 06:36 AM
I have the worst one possible personality-wise - Dani Koellerer :o but when I look at him I reeeeally can't help it :drool: :drool:

my0118
01-25-2008, 06:55 AM
Robredo

VolandriFan
01-25-2008, 07:12 AM
I have the worst one possible personality-wise - Dani Koellerer :o but when I look at him I reeeeally can't help it :drool: :drool:

I think arrogance can be a turn on sometimes. Luzzi? :drool:

Peta Pan
01-25-2008, 07:16 AM
I think arrogance can be a turn on sometimes. Luzzi? :drool:

:lol:

With Dani I usually cringe the whole time I'm watching because of his actions.. it's kinda like a car crash I can't take my eyes off but gee I find him so hot :hearts:

Kristen
01-25-2008, 07:20 AM
omigod Luzzi. He tried it on with a girl who came to Melbourne with me once. LMAO. I dunno what happened. I mumbled words along the lines of 'slut' on a tram, leapt off and haven't spoken since. :lol: The purpose of the trip was not to hook up with tennis players. Not for me anyway.

Next year I will admit to Dadic if he comes back to Aus. I can't say I like gawking at a 17y.o. [even if I kinda did but felt REALLY bad for it, hence the signature :o:o:o].

EDIT: I probably made the first paragraph sound worse than it was. As for the second paragraph...well, how does a 25 year old female sugar coat the hotness of a teenager? Get legal already, to make it ok!!]

Peta Pan
01-25-2008, 07:39 AM
omigod Luzzi. He tried it on with a girl who came to Melbourne with me once. LMAO. I dunno what happened. I mumbled words along the lines of 'slut' on a tram, leapt off and haven't spoken since. :lol: The purpose of the trip was not to hook up with tennis players. Not for me anyway.

Next year I will admit to Dadic if he comes back to Aus. I can't say I like gawking at a 17y.o. [even if I kinda did but felt REALLY bad for it, hence the signature :o:o:o].

EDIT: I probably made the first paragraph sound worse than it was. As for the second paragraph...well, how does a 25 year old female sugar coat the hotness of a teenager? Get legal already, to make it ok!!]
Hmm yes that is what really turned me off Luzzi a few years ago.

As for Dadic... well yes IF he returns next year he'll then be 18 and I'll feel SO much better (although still very wrong :lol: )

VolandriFan
01-25-2008, 07:43 AM
I see you guys have a lot of respect for this Dadic guy. He must be something else then, right? I never believe anything unless I have proof :angel:

Kristen
01-25-2008, 07:48 AM
http://www.menstennisforums.com/attachment.php?attachmentid=136082&d=1201232811

Not the greatest picture, but a good one all the same. We didn't take photos because we were embarrassed :o

VolandriFan
01-25-2008, 07:51 AM
http://www.menstennisforums.com/attachment.php?attachmentid=136082&d=1201232811

Not the greatest picture, but a good one all the same. We didn't take photos because we were embarrassed :o

Oh yeah, I see it. :aplot:

I'll need to see him in person to judge though.

~*BGT*~
01-25-2008, 09:40 AM
I'm not ashamed of any of the players I like to watch. They are in my signature.

Robshots
01-25-2008, 09:45 AM
Chris Guccione

~*BGT*~
01-25-2008, 09:48 AM
OK, maybe Djokovic. :lol: I don't want to like him, but his game is just nice so watch!!

Ferrero Forever
01-25-2008, 09:50 AM
Chris Guccione

Hehe, yeah I'd be ashamed of that too.

(I'm just kidding around, I just can't stand the guy, but of course you're entitled to your opinion:))