Does anyone call him Andrew? - MensTennisForums.com

Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #1 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 05:43 PM Thread Starter
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Location: Albany, NY
Posts: 13,139
                     
Does anyone call him Andrew?

I have never heard anyone say that! Maybe I will start the trend!

Quote:
Originally Posted by leng jai View Post
Anyone who says any player has no chance against Dolgopolov is clearly trolling.
That's the gospel.
Fumus is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 05:44 PM
Vamos Mandy :)
 
Deboogle!.'s Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Looking for Andy's forehand with Sarah and Re...
Posts: 85,829
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

his mom when he's in trouble maybe? It just doesn't fit him at all

LA Pics & Reports ~ My New Blog: Adventures of a Picky Foodie! ~ My Travel Blog

to (in no particular order): BryOns | Mandy | MarTy | Isner | Dent | Querrey | Baghdatis | Delic | Oli | N&o | Gasquet | Ferrero | Levine | Malisse | LUX | Melzer | Moya | Nishikori | Haas | Grosjean | Ancic | Mathieu | Calleri | Bolelli | Sela | Blake | more...
Deboogle!. is offline  
post #3 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 05:48 PM Thread Starter
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Location: Albany, NY
Posts: 13,139
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

haha, yea! I watched that movie thing and she always referred to him is Andy. Andrew Roddick...hmmm..sounds like a serious name...maybe Brad will make him change it..haha

Quote:
Originally Posted by leng jai View Post
Anyone who says any player has no chance against Dolgopolov is clearly trolling.
That's the gospel.
Fumus is offline  
post #4 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 05:51 PM
Vamos Mandy :)
 
Deboogle!.'s Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Looking for Andy's forehand with Sarah and Re...
Posts: 85,829
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

Andrew Roddick sounds :retard: Would you call Robby Robert? or Vince Vincent? blech

LA Pics & Reports ~ My New Blog: Adventures of a Picky Foodie! ~ My Travel Blog

to (in no particular order): BryOns | Mandy | MarTy | Isner | Dent | Querrey | Baghdatis | Delic | Oli | N&o | Gasquet | Ferrero | Levine | Malisse | LUX | Melzer | Moya | Nishikori | Haas | Grosjean | Ancic | Mathieu | Calleri | Bolelli | Sela | Blake | more...
Deboogle!. is offline  
post #5 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 05:54 PM Thread Starter
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Location: Albany, NY
Posts: 13,139
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

haha....Robert Ginepri...hmmmm I kinda like that...haha just kidding...how about when he loses I will call him Andrew..hahahaa

Quote:
Originally Posted by leng jai View Post
Anyone who says any player has no chance against Dolgopolov is clearly trolling.
That's the gospel.
Fumus is offline  
post #6 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:01 PM
Registered User
 
superpinkone37's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Southern California
Age: 27
Posts: 7,683
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

heheh maybe vincent spadea cuz im not sure of who like him all that much anyway...funny story about spadea... i was talking to my friend at practice the other day and we were talking about spadea and his poor choice of clothing and what not and my coach comes by and says did u say spadea? and when we said yeah, he was like, "oh yeah we're still friends, we used to travel together," back in the day i guess. lol, anyways, apparently spadea is a really nice guy but from meeting him in IW this year he didnt seem to nice though it could have been cuz he just lost and they didnt have those golf carts waiting to take him back to the players lounge like they do for most players. so he just started walking away disgusted and only signed like 2 autographs-- i got one of those, but still. well, now u have two stories of mine... one more thing though... i wonder if my coach used to call him vincent lololol
superpinkone37 is offline  
post #7 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:03 PM Thread Starter
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Location: Albany, NY
Posts: 13,139
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

Vinny! lol Vince rocks! Bunk doesn't like him but, that's just cuz she doesn't find his corny rapping funny!

Quote:
Originally Posted by leng jai View Post
Anyone who says any player has no chance against Dolgopolov is clearly trolling.
That's the gospel.
Fumus is offline  
post #8 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:04 PM
Registered User
 
andyroxmysox12191's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: South Jersayy (:
Posts: 7,735
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

lol. if i was being formal, like i did with tangy in that PM ( ), i would say andrew but i just dont see it fitting him. the only place where i can see him using andrew as his name would be at his wedding. I ANDREW STEPHEN RODDICK take you....uh....Manpreet Kaur Doad yadaydaydayda i'd like that

andyroxmysox12191 is offline  
post #9 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:16 PM Thread Starter
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Location: Albany, NY
Posts: 13,139
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

la la la ooohh happy day...nothing to see here

Quote:
Originally Posted by leng jai View Post
Anyone who says any player has no chance against Dolgopolov is clearly trolling.
That's the gospel.

Last edited by Fumus; 07-22-2004 at 06:26 PM.
Fumus is offline  
post #10 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:25 PM
psychotic banana
 
J. Corwin's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: jack in the box
Posts: 15,731
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

Quote:
Originally Posted by Fumus
I have never heard anyone say that! Maybe I will start the trend!
I've honestly never heard him being called Andrew. I've only read it in his bios.

LOL Mani! You weren't the only one that was formal with Essy in the PM.

Like father, like son

"For seven and a half years I've worked alongside President Reagan. We've had triumphs. Made some mistakes. We've had some sex...uh...setbacks."
George H.W. Bush, 1988

"I know how hard it is for you to put food on your family."
George W. Bush, 2000

15.5 - 40.5 ... 2,1,1 demolition job
(fan club spots are still open! )
J. Corwin is offline  
post #11 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:27 PM Thread Starter
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Location: Albany, NY
Posts: 13,139
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

haha, well I figured you would like it, your soo serious!

Quote:
Originally Posted by leng jai View Post
Anyone who says any player has no chance against Dolgopolov is clearly trolling.
That's the gospel.
Fumus is offline  
post #12 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:30 PM
psychotic banana
 
J. Corwin's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: jack in the box
Posts: 15,731
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

lol figured I would like what?

Like father, like son

"For seven and a half years I've worked alongside President Reagan. We've had triumphs. Made some mistakes. We've had some sex...uh...setbacks."
George H.W. Bush, 1988

"I know how hard it is for you to put food on your family."
George W. Bush, 2000

15.5 - 40.5 ... 2,1,1 demolition job
(fan club spots are still open! )
J. Corwin is offline  
post #13 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:31 PM Thread Starter
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Location: Albany, NY
Posts: 13,139
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

Andrew...lol

Quote:
Originally Posted by leng jai View Post
Anyone who says any player has no chance against Dolgopolov is clearly trolling.
That's the gospel.
Fumus is offline  
post #14 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:31 PM Thread Starter
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Location: Albany, NY
Posts: 13,139
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

Good job guys, thanks for covering for me, that could have been a disaster..haha

Quote:
Originally Posted by leng jai View Post
Anyone who says any player has no chance against Dolgopolov is clearly trolling.
That's the gospel.

Last edited by Fumus; 07-22-2004 at 06:34 PM.
Fumus is offline  
post #15 of 39 (permalink) Old 07-22-2004, 06:34 PM
psychotic banana
 
J. Corwin's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: jack in the box
Posts: 15,731
                     
Re: Does anyone call him Andrew?

Quote:
Originally Posted by Fumus
Andrew...lol
Where did I say I liked Andrew?

I think it's stuffy and I've only read it in bios...never heard anyone calling him that...which is good. lol

Like father, like son

"For seven and a half years I've worked alongside President Reagan. We've had triumphs. Made some mistakes. We've had some sex...uh...setbacks."
George H.W. Bush, 1988

"I know how hard it is for you to put food on your family."
George W. Bush, 2000

15.5 - 40.5 ... 2,1,1 demolition job
(fan club spots are still open! )
J. Corwin is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the MensTennisForums.com forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome