HELLO,ppl! =P - Page 2 - MensTennisForums.com
Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #16 of 24 (permalink) Old 08-03-2005, 03:49 PM
Registered User
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 9,017
                     
Re: HELLO,ppl! =P

Quote:
Originally Posted by Amirah
Hello,HybridTheory!!! Ehehee..thanx! Luvv ur nick,too.. Ur into LP? BTW,ur ma 1st fren from Czech,u noe.. So,big wave 2 u!!
Hi! Thank you! I'm not really into LP, they're ok, I just liked the name Hybrid Theory But I'm not from Czech Republic .. hehe I would like to though cuz I love the country

Jo-Wilfried Tsonga, Rafael Nadal, All Czechs
HybridTheory is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #17 of 24 (permalink) Old 08-03-2005, 09:12 PM
Registered User
 
Corinna's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: near stuttgart
Age: 28
Posts: 25,060
                     
Re: HELLO,ppl! =P

Quote:
Originally Posted by Amirah
Hello,HybridTheory!!! Ehehee..thanx! Luvv ur nick,too.. Ur into LP? BTW,ur ma 1st fren from Czech,u noe.. So,big wave 2 u!!

Hey,Corinna..can't believe I'm the 1st person u meet who noe him.. I mean,he's an Olympic champ,isn't he? Wotever..I'm not really into badminton,but it's quite famous here and I do watch the matches sometimes..so dats why I noe him... So,u lyk him,huh?? I do play badminton,too...maybe twice in a year! Hehe.. Tennis is more of my elements. Woo~hOo!! Tennis 4 LIFE!
awww i love taufik - i taped his final in the olympics
the olympics was the first and last time they showed him and badminton on german tv is he still playing that great? i would love to see him playing again
how often do you play tennis?
do you have msn? i'd love to talk to you more often


why is it easier to hurt someone with words than with deeds?
Corinna is offline  
post #18 of 24 (permalink) Old 08-04-2005, 08:15 AM
Registered User
 
aneevar's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Age: 33
Posts: 55
                     
Re: HELLO,ppl! =P

Hi amirah,
seems like we share the same passions (tennis , music!). a ROCKING WELCOME is guaranteed to u . btw quite surprisin thaqt u r not much into badminton( though bm loss ssems to be tennis' gain) considering the pop. it enjoys in Malay. anyways have fun on MTF!!!
aneevar is offline  
 
post #19 of 24 (permalink) Old 08-04-2005, 10:16 AM Thread Starter
Registered User
 
Amirah's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Age: 28
Posts: 28
                     
Re: HELLO,ppl! =P

HybridTheory- Hehe..I'm not such a fan either..they came here for concerts but I never really bother to attend 'em lyk all my peeps do. But LP guyz are really2 talented n hardworking in the bussiness..so kudos 2 them!!! Hey..so where are u really from,uh??


Corinna - Wow..udo really lyk him,huh?? Hmm..lemme see...I think of course he is still playin that gr8...why not? N our players are doin' gr8,too,u noe.. Which players (from ma country) do u lyk? Or do u juz h8 em or sumthin'?? Wotever.. And tennis?? I don't play it quite often actually,esp. this year,cos I'm gonna sit for a very important exam in ma life this November. It's called SPM. So..gotta be stuck wif books 24-7,meh.. Which SUX! After d exam,I'm gonna play tennis lyk I never played it EVER b4...hahahah! Wot bout u?? Any big exams comin?? And..sorry,I dun hav MSN.. But sure..I'd luvv 2 talk 2 u more often,too!

aneevar - Thanx 4 ur welcome! And... Errmmm..sorry..I dun really understand wot u were tryin' to say in ur 3rd+ sentences.. will u pls xplain more?? Hehe..sorry!

All eyes on :
++ TOMMY ROBREDO ++
++ ANDY RODDICK ++

Keep ROCKIN',lads...
Amirah is offline  
post #20 of 24 (permalink) Old 08-04-2005, 10:45 AM
Registered User
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 9,017
                     
Re: HELLO,ppl! =P

Quote:
Originally Posted by Amirah
HybridTheory- Hehe..I'm not such a fan either..they came here for concerts but I never really bother to attend 'em lyk all my peeps do. But LP guyz are really2 talented n hardworking in the bussiness..so kudos 2 them!!! Hey..so where are u really from,uh??
I am from The Netherlands

Jo-Wilfried Tsonga, Rafael Nadal, All Czechs
HybridTheory is offline  
post #21 of 24 (permalink) Old 08-04-2005, 01:21 PM
Registered User
 
Corinna's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: near stuttgart
Age: 28
Posts: 25,060
                     
Re: HELLO,ppl! =P

Quote:
Originally Posted by Amirah
Corinna - Wow..udo really lyk him,huh?? Hmm..lemme see...I think of course he is still playin that gr8...why not? N our players are doin' gr8,too,u noe.. Which players (from ma country) do u lyk? Or do u juz h8 em or sumthin'?? Wotever.. And tennis?? I don't play it quite often actually,esp. this year,cos I'm gonna sit for a very important exam in ma life this November. It's called SPM. So..gotta be stuck wif books 24-7,meh.. Which SUX! After d exam,I'm gonna play tennis lyk I never played it EVER b4...hahahah! Wot bout u?? Any big exams comin?? And..sorry,I dun hav MSN.. But sure..I'd luvv 2 talk 2 u more often,too!
yeah, it was love at first sight
i don't know any other players in particular of your country i only know him
but he is soo
i wish you loads of good luch for your exam
these days i am on holidays but in about 5 weeks i have to go backto school then i have some exams
too bad you don't have msn do you have icq or yahoo messenger perhpas?

why is it easier to hurt someone with words than with deeds?
Corinna is offline  
post #22 of 24 (permalink) Old 08-06-2005, 05:29 AM Thread Starter
Registered User
 
Amirah's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Age: 28
Posts: 28
                     
Re: HELLO,ppl! =P

Yeah. ICQ - 223297330. But I'm not really good wif all the ICQ thing,really. (Doh~! So LAME!!!) Do u hav a friendster account? Maybe i can add u. Or juz gimme ur email. And BTW,enjoy ur holiday!!!

All eyes on :
++ TOMMY ROBREDO ++
++ ANDY RODDICK ++

Keep ROCKIN',lads...
Amirah is offline  
post #23 of 24 (permalink) Old 08-07-2005, 09:27 PM
Registered User
 
Corinna's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: near stuttgart
Age: 28
Posts: 25,060
                     
Re: HELLO,ppl! =P

Quote:
Originally Posted by Amirah
Yeah. ICQ - 223297330. But I'm not really good wif all the ICQ thing,really. (Doh~! So LAME!!!) Do u hav a friendster account? Maybe i can add u. Or juz gimme ur email. And BTW,enjoy ur holiday!!!
thanks i did
me email: corinna_kosnopfel@hotmail.com
hope to be able to talk to you soon
sorry - no friendster

why is it easier to hurt someone with words than with deeds?
Corinna is offline  
post #24 of 24 (permalink) Old 08-19-2005, 12:06 AM
Registered User
 
Daniel's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Cape Town
Posts: 62,745
                     
Re: HELLO,ppl! =P

Welcome




~~~Roger Federer (18 GS): Wimbledon 2003, AO 2004, Wimbledon 2004, US Open 2004, Wimbledon 2005, US Open 2005, AO 2006, Wimbledon 2006, US Open 2006, AO 2007, Wimbledon 2007, US Open 2007, US Open 2008, Roland Garros 2009, Wimbledon 2009, AO 2010, Wimbledon 2012, AO 2017 ~~~

Daniel is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the MensTennisForums.com forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome