The "Still Angry! Still Love Potatos! Still love the Lleyki Double!" Thread - Page 118 - MensTennisForums.com

 
LinkBack Thread Tools
post #1756 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:37 PM
Registered User
 
KaseyL's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: in a Lounge at times ;)
Posts: 4,539
                     
Marly!


I think I better should stop talking to you? I have a bad influence, again...

Evil Queen of Suspense
aka wise Yoda (the New and Improved read Better Looking and Vain Version )


"Follow your bliss and don't be afraid, and doors will open where you didn't know they were going to be."
Joseph Campbell
KaseyL is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #1757 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:38 PM
Splish, Splosh
 
Goonergal's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Age: 31
Posts: 22,537
                     
There's a bit in "It take more" when she sings :"gansters, pimps and whores" and everytime I sing it comes out as Pimpsters, ganks and whores
Goonergal is offline  
post #1758 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:38 PM
Splish, Splosh
 
Goonergal's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Age: 31
Posts: 22,537
                     
It takes more (Ms Dynamite)

The shit that you promote
Fighting, violence
Like you don't want to grow
Yo're talking so much sex
But you not tell her you spelt AIDS
You not tell her 'bout consequence, no
Your talking like you a G
But you are killer killing your own
You're just a racist man's pussy
Tell me who wants to know
What when who where
Or how you lose control

Certainly not me
Certainly not me
'Cause baby personally
I like to be challenged mentally
I've heard it all before
Gangstas, pimps and whores
Quality is poor
A girl like me needs more

It takes more (takes more)
To amuse a girl like me
So much more (much more)
To confuse a girl like me
They've got 'tude (got 'tude)
'Cause while you braggin' 'bout your badness your just
Avoiding, adding
To the real shit thats happenin' to us

Now who gives a damn
About the ice on your hands?
If its not too complex
Tell me how many Africans died
For the baguettes on your Rolex?
So what you pushing a nice car
Don't you know there's no such thing as superstar
We leave this world alone
So who gives a fuck about the things you own?

Certainly not me
Certainly not me
'Cause baby personally
I like to be challenged mentally
Your shit's insignificant
And it don't help to pay my rent
Its pure negativity
That you impose on me

It takes more (takes more)
To amuse a girl like me
So much more (much more)
To confuse a girl like me
They've got 'tude (got 'tude)
'Cause while you braggin' 'bout your badness your just
Avoiding, adding
To the real shit thats happenin' to us

Now I can sit
And chat a spit about dicks and sex
But my business is my business I got self respect
I can talk 'bout how my press could pick man's dough
Get the keys to his ride and his home
But I mix it up and that would make me a ho'
Little sisters now I really gotta let you know
Real woman ain't sexin' for no mans dough
Real woman work hard to make the dough
And we can all chat baguettes and blacks
The blacks false hype and all the stereotypes
We're used to watching, but that ain't what I'm here for
Show them to think higher and aspire for more

It takes more (takes more)...
Goonergal is offline  
post #1759 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:41 PM
Cracked out on D/S!
 
Murkofan's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Deep in the heart of Texas
Age: 31
Posts: 27,194
                     
Quote:
There's a bit in "It take more" when she sings :"gansters, pimps and whores" and everytime I sing it comes out as Pimpsters, ganks and whores
LMAO, I do stuff like that all the time!

Yes, you're a terrible influence, Ingrid. You should be banned.

Brazen Barmy Bitch

http://img.photobucket.com/albums/v622/LosDosMos/10.jpg


"I'm just on a mission today. But the end result, you will feel better."
"Not when you go home alone tonight I won't..."

"What is your good luck charm?"
"You."
--Derek and Shannon
Murkofan is offline  
post #1760 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:41 PM
Registered User
 
Join Date: Jul 2002
Location: Perth & Bree
Posts: 3,143
                     
Kim won!!

My school is stupid!! They rekon that they are going to suspend me and half my class!! LOL!!!!!!!!!
Im gonna have to read sooooo mcuh wen i get home!!
fcap is offline  
post #1761 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:43 PM
Splish, Splosh
 
Goonergal's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Age: 31
Posts: 22,537
                     
Suspension But why does that not shock me with you nikita
Goonergal is offline  
post #1762 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:44 PM
Registered User
 
KaseyL's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: in a Lounge at times ;)
Posts: 4,539
                     
btw, I finally could enter wtaworld for a minute...

Have read a bit in that Kim hate thread.

My oh my, the crap in there!

I didn't bother replying, as the "zakken" (=Dutch curse word LOL) don't deserve any attention in fact, but I did post a short reply though. Not into the subject, just a general cynical remark.

Evil Queen of Suspense
aka wise Yoda (the New and Improved read Better Looking and Vain Version )


"Follow your bliss and don't be afraid, and doors will open where you didn't know they were going to be."
Joseph Campbell
KaseyL is offline  
post #1763 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:45 PM
Splish, Splosh
 
Goonergal's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Age: 31
Posts: 22,537
                     
zakken-I'll remember that one lol!
Goonergal is offline  
post #1764 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:45 PM
Registered User
 
Join Date: Jul 2002
Location: Perth & Bree
Posts: 3,143
                     
ist the schools fault i tell you!! Our excursion finished early soo we went to the shops untill our excursion was ment to finish!! we didnt break any rules!! ( except lighting fire crackers in the bush!! !!!!)
fcap is offline  
post #1765 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:46 PM
Cracked out on D/S!
 
Murkofan's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Deep in the heart of Texas
Age: 31
Posts: 27,194
                     
Maybe I'm missing the deeper meaning, BBB, but that song is kinda dumb.

Suspended Kets! What's up with that?

Brazen Barmy Bitch

http://img.photobucket.com/albums/v622/LosDosMos/10.jpg


"I'm just on a mission today. But the end result, you will feel better."
"Not when you go home alone tonight I won't..."

"What is your good luck charm?"
"You."
--Derek and Shannon
Murkofan is offline  
post #1766 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:47 PM
Registered User
 
KaseyL's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: in a Lounge at times ;)
Posts: 4,539
                     
What have you been up to that half a class get to be suspended LOL?

Evil Queen of Suspense
aka wise Yoda (the New and Improved read Better Looking and Vain Version )


"Follow your bliss and don't be afraid, and doors will open where you didn't know they were going to be."
Joseph Campbell
KaseyL is offline  
post #1767 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:49 PM
Cracked out on D/S!
 
Murkofan's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Deep in the heart of Texas
Age: 31
Posts: 27,194
                     
Dutch/Flemish words rule!

Ezel, Joenk, zakken...the list goes on and on.

LOL Keta, that exact same thing happened to me once! We convinced the principal not to suspend us, though.

Brazen Barmy Bitch

http://img.photobucket.com/albums/v622/LosDosMos/10.jpg


"I'm just on a mission today. But the end result, you will feel better."
"Not when you go home alone tonight I won't..."

"What is your good luck charm?"
"You."
--Derek and Shannon
Murkofan is offline  
post #1768 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:49 PM
Registered User
 
KaseyL's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: in a Lounge at times ;)
Posts: 4,539
                     
Oops Keta, I was too late... LOL

So that's why you might get suspended for!?

Evil Queen of Suspense
aka wise Yoda (the New and Improved read Better Looking and Vain Version )


"Follow your bliss and don't be afraid, and doors will open where you didn't know they were going to be."
Joseph Campbell
KaseyL is offline  
post #1769 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:51 PM
Splish, Splosh
 
Goonergal's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Age: 31
Posts: 22,537
                     
Chicken rice and peas all mentioned in Dy-na-mi-teeeeeehhheeeeee
Goonergal is offline  
post #1770 of 49975 (permalink) Old 07-31-2002, 11:51 PM
Registered User
 
Join Date: Jul 2002
Location: Perth & Bree
Posts: 3,143
                     
Our principal is a gya faggot !! ( no really he is gay!!) And theyt rang here last night saying they needed to have a meeting waith a parent and none of mien are home and they think Im bullshiting!! LOL!!!
oh well .. i need a break from school any way!!
well i better goooo !!
school starts soon!!! YAY!!
Cyas
fcap is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the MensTennisForums.com forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome