PokeMon Guille! pfffffft - MensTennisForums.com

Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #1 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 01:33 PM Thread Starter
Registered User
 
Guille's Girl's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Skit World
Posts: 3,327
                     
PokeMon Guille! pfffffft

So I was bored out of my ass at 12 in da morning and Stone is standing around cracking all these stupid jokes like:

Stone: "So he gon' go to either China, The US or Spain to find the right doctor.....and he scared of planes. Pssh, he need to f*ck all that other shit and take his ass on to China."
Damn that kid had me crackin' up. ANYWAY! I was looking through a huge pile of art crap beside my bed and found this outline and was like "hmm, I've got nothing else to do " so I finished it kinda. Anyway I called it PokeMon Guille cuz it kinda looks like Ash Ketchum (sp?)....y'all seen da show.
Attached Images
File Type: jpg PokeMon Guille.jpg (50.8 KB, 23 views)


Someday, we'll all be free.


!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!

Last edited by Guille's Girl; 08-08-2004 at 01:34 PM. Reason: too damn many typos...
Guille's Girl is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 02:09 PM
Registered User
 
kandykane's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Wuhan
Age: 28
Posts: 1,047
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

Good work
i tried to draw Rafa once.... but never finshed

Un-Be-Lee-Va-Ble

~*~Guille 科科~*~Rafa 纳豆~*~Charly 摸呀~*~
kandykane is offline  
post #3 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 02:10 PM
Registered User
 
kandykane's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Wuhan
Age: 28
Posts: 1,047
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

btw, u should send that to him

Un-Be-Lee-Va-Ble

~*~Guille 科科~*~Rafa 纳豆~*~Charly 摸呀~*~
kandykane is offline  
post #4 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 02:24 PM Thread Starter
Registered User
 
Guille's Girl's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Skit World
Posts: 3,327
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

Quote:
Originally Posted by kandykane
btw, u should send that to him
Really? Ok then I will.


Someday, we'll all be free.


!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!
Guille's Girl is offline  
post #5 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 02:34 PM
Registered User
 
kandykane's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Wuhan
Age: 28
Posts: 1,047
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

Yeah, Really! i think it's good!

he'll probably sign it and send it back, lol

Un-Be-Lee-Va-Ble

~*~Guille 科科~*~Rafa 纳豆~*~Charly 摸呀~*~
kandykane is offline  
post #6 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 02:38 PM Thread Starter
Registered User
 
Guille's Girl's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Skit World
Posts: 3,327
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

Wishful thinking


Someday, we'll all be free.


!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!
Guille's Girl is offline  
post #7 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 02:42 PM
Registered User
 
kandykane's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Wuhan
Age: 28
Posts: 1,047
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

are you gonna send it by mail or email? do you have his address?

Un-Be-Lee-Va-Ble

~*~Guille 科科~*~Rafa 纳豆~*~Charly 摸呀~*~
kandykane is offline  
post #8 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 02:52 PM Thread Starter
Registered User
 
Guille's Girl's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Skit World
Posts: 3,327
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

I'll probably send it by mail...hopefully.. *GG wanders off whistling..*


Someday, we'll all be free.


!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!
Guille's Girl is offline  
post #9 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 03:17 PM
Registered User
 
kandykane's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Wuhan
Age: 28
Posts: 1,047
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

you have the address????? come on *TELL ME*

Un-Be-Lee-Va-Ble

~*~Guille 科科~*~Rafa 纳豆~*~Charly 摸呀~*~
kandykane is offline  
post #10 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 03:27 PM Thread Starter
Registered User
 
Guille's Girl's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Skit World
Posts: 3,327
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

*sighs* No I don't (yet) BUT I'll hook y'all up IF I do get any contacts ya


Someday, we'll all be free.


!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!
Guille's Girl is offline  
post #11 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 03:33 PM
Registered User
 
kandykane's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Wuhan
Age: 28
Posts: 1,047
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

awww YAY

Un-Be-Lee-Va-Ble

~*~Guille 科科~*~Rafa 纳豆~*~Charly 摸呀~*~
kandykane is offline  
post #12 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 04:51 PM
Registered User
 
fabolous's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: germany
Age: 32
Posts: 2,140
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

what about CoriaPersonal@aol.com ?? he wrote me two emails from that adress, in the second he even answered my questions.....

Quote:
Originally Posted by ExcaliburII View Post
Monaco decided to stop playing tennis for real and dedicate to other things, like going on tv, twitter, and posing nude.
fabolous is offline  
post #13 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 05:02 PM Thread Starter
Registered User
 
Guille's Girl's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Skit World
Posts: 3,327
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

WHAT?! OMG Fab.....I simply can't believe you. Hmm, I need to talk to Susan....


Someday, we'll all be free.


!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!
Guille's Girl is offline  
post #14 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 07:27 PM
Registered User
 
Join Date: Jun 2004
Age: 29
Posts: 1,205
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft


Fab - so we can just email that addy and hope for a response?
that might not be Guille, could be like a spokesperson for him
bah, you never know with email these days!
|-Safin_Coria-| is offline  
post #15 of 27 (permalink) Old 08-08-2004, 08:08 PM Thread Starter
Registered User
 
Guille's Girl's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Skit World
Posts: 3,327
                     
Re: PokeMon Guille! pfffffft

So here's a suggestion!!: You have AOL right Susan? Well add the address above to your buddy list. See what happens ya. I'm sure you'll get blocked


Someday, we'll all be free.


!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!
Guille's Girl is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the MensTennisForums.com forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome