MensTennisForums.com - View Single Post - Richard In The Australian Summer 2012- Australian Open.
View Single Post
post #313 of (permalink) Old 01-23-2012, 05:17 PM Thread Starter
country flag ImmzB
Registered User

ImmzB's Avatar

Re: Richard In The Australian Summer 2012- Australian Open.

Quote:
Originally Posted by Puschkin View Post
According to this information posted on rmc.fr

Vous allez participer au tournoi de Montpellier la semaine prochaine, à quelques jours du premier tour de Coupe Davis au Canada. N’est-ce pas risqué ?
J’ai toujours rêvé de jouer à la maison (Gasquet est né dans l’Hérault, ndlr). C’est tout simplement impossible pour moi de ne pas jouer à Montpellier, ça me tient à cœur. Je connais la ville, j’ai fait tous les tournois de la région quand j’étais plus jeune. Je ne sais pas si ça passe avant toute chose mais pour moi c’est inconcevable de ne pas y participer. Ça fait deux ans que je n’ai pas gagné un titre donc je signe tout de suite pour une finale. Je ne sais pas si je ferai une croix sur Vancouver (où aura lieu la rencontre de Coupe Davis, ndlr) mais je n’ai pas encore passé le premier tour (à Montpellier), donc on verra...

He does not know yet, but with none of the other Frenchies performing exceptionally well, I can't imagine that he won't be called. He was the only one playing better than his ranking, after all. Of course, Forget can pick his beloved Llodra again for singles.
Thanks. The problem is if he does play Montpellier, he travels to Canada straight after (If only he's picked) and then he has to return back to Europe for Rotterdam. Fatigue might come into play......

Edit: It looks like Richard is certain to play Montpellier as it's a very special tournament to him and he loves playing at home.

[A.U.H.Qureshi] [R.Gasquet] [R.Nadal] [The Indo-Pak Express] [J.W.Tsonga] [P.H.Mathieu] [E.Gulbis] [J.Ward] [G.Monfils] [F.Verdasco] [Samir Iftikhar]

[M.Safin] [T.Henman] [G.Rusedski] [A.Roddick]

- A.Khan

Man-Utd Fan Forever!

Last edited by ImmzB; 01-23-2012 at 06:26 PM.
ImmzB is offline  

For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome